Ahoj,
výhledově mě čeká výměna kladky a řemene pomocných agregátů (mimochodem je to "accessories belt" ?) - jde to udělat samodomo, popř. na co si dát pozor?
Jo a někde jsem četl, že se dá vyměnit jen ložisko té kladky, když to není moc vylágrované, je to tak?
Má smysl nějaká druhovýroba, nebo jen origo?
Dík
Výměna kladky a řemene pomocných agregátů D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#1 Výměna kladky a řemene pomocných agregátů D5
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Výměna kladky a řemene pomocných agregátů D5
U těhle motorů se mění řemen s kladkou při výměně rozvodů, to není P3, aby se musel řemen měnit každých 30 kkm.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#3 Výměna kladky a řemene pomocných agregátů D5
Origo kladka měla vůli a hučela ani ne po roce, druhovýroba INA vydržela v poho 2 roky, takže za origo bych zbytečně nepřiplácel.
Výměna je vcelku snadná, najdi si nějaký návod na youtube.
Výměna je vcelku snadná, najdi si nějaký návod na youtube.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 265
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
#4 Výměna kladky a řemene pomocných agregátů D5
Aha, tak jsem si to asi nějak blbě zapamatoval - četl jsem o naftových pětiválcových Volvo motorizacích a tohle tam spolu s klapkami bylo zmiňováno jako největší "strašák" - že se může přetrhnout řemen, namotat se do rozvodů a motor pak udělá pá pá...
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13070
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 Výměna kladky a řemene pomocných agregátů D5
Samozřejmě je nutno občas řemen okouknout, jestli není třeba popraskaný, nebo nějak poškozený, ale jinak na těhle motorech řemeny drží.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#6 Výměna kladky a řemene pomocných agregátů D5
Nechcete to přesunout - tohle téma tu už je a má fakt hodně stránek . Pak je peklo něco najít.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek