Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#126 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
já tenhle model mám, jen motorizaci mám jinou dvoulitr benzín, výše uvedený problémy neregistruju. Povrzávání plastu občas proběhne ale žádná trága. Až na to zrcátko funguje všechno a to už ho mám třetím rokem.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#127 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Čo som sa dočítal je, že táto V6 produkuje veľké teplo a tým degradujú všetky plastové prvky pod kapotou. Možno by to chcelo žiabre na odvetrávanie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#128 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Šťastnej to člověk. Jak tady píše kolega, V6 má strašný problémy s teplotou v motorovým prostoru, protože turbo sídlí uprostřed, na tepelným štítu od turba sedí expanzka, nádržka na brzdovou kapalinu a vedle box na baterku. Teplo nemá kam jít a tím pádem se vše pod kapotou rozpadá. A že ty plastový trubky od SAI nejsou levnej špás a musí se kvůli nim vyhazovat motor ze silentbloku atd.
Výdechy na kapotu fakt neplánuju, vůbec to nesedí k autu a vypadá to strašně Lidl. Ale ono mi ve finále nezbyde nic jinýho, než se tím nějak začít zabývat, jinak se to rozpadne už úplně celý.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 132
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Uničov
- Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008
#129 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06
Tak kompletně originální řešení nainstalováno.
Vypadá to i k světu. Pokud mi teda nevyletí hadička na odvzdušnění okruhu protože tam moc nedrží
Teď jen pořešit celkem tři chyby: Katalyzátor, SAI pumpa a trubka s ventilem, regulátor tlaku paliva = nová pumpa.
A mám taky v plánu začít odteplovat pod kapotou.
Jakej máte názor na takový ty “turbo blanket” třeba od BSR?
Omotat výfuk a kat termoizolační páskou?
Koupit samolepící termoizolační pláty a oblepit tepelný štíty?
Jak byste s tím bojovali vy? moc možností teda nemám.
Vypadá to i k světu. Pokud mi teda nevyletí hadička na odvzdušnění okruhu protože tam moc nedrží
Teď jen pořešit celkem tři chyby: Katalyzátor, SAI pumpa a trubka s ventilem, regulátor tlaku paliva = nová pumpa.
A mám taky v plánu začít odteplovat pod kapotou.
Jakej máte názor na takový ty “turbo blanket” třeba od BSR?
Omotat výfuk a kat termoizolační páskou?
Koupit samolepící termoizolační pláty a oblepit tepelný štíty?
Jak byste s tím bojovali vy? moc možností teda nemám.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek