Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#126 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06

Příspěvek od martines »

já tenhle model mám, jen motorizaci mám jinou dvoulitr benzín, výše uvedený problémy neregistruju. Povrzávání plastu občas proběhne ale žádná trága. Až na to zrcátko funguje všechno a to už ho mám třetím rokem.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#127 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06

Příspěvek od lkopcansky »

Čo som sa dočítal je, že táto V6 produkuje veľké teplo a tým degradujú všetky plastové prvky pod kapotou. Možno by to chcelo žiabre na odvetrávanie 😎
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 132
Registrován: 2 roky 7 měsíců
Bydliště: Uničov
Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008

#128 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06

Příspěvek od Zendass »

martines píše: 03 črc 2023 15:50 já tenhle model mám, jen motorizaci mám jinou dvoulitr benzín, výše uvedený problémy neregistruju. Povrzávání plastu občas proběhne ale žádná trága. Až na to zrcátko funguje všechno a to už ho mám třetím rokem.
Šťastnej to člověk. Jak tady píše kolega, V6 má strašný problémy s teplotou v motorovým prostoru, protože turbo sídlí uprostřed, na tepelným štítu od turba sedí expanzka, nádržka na brzdovou kapalinu a vedle box na baterku. Teplo nemá kam jít a tím pádem se vše pod kapotou rozpadá. A že ty plastový trubky od SAI nejsou levnej špás a musí se kvůli nim vyhazovat motor ze silentbloku atd.

Výdechy na kapotu fakt neplánuju, vůbec to nesedí k autu a vypadá to strašně Lidl. Ale ono mi ve finále nezbyde nic jinýho, než se tím nějak začít zabývat, jinak se to rozpadne už úplně celý. :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 132
Registrován: 2 roky 7 měsíců
Bydliště: Uničov
Vůz: Saab 9-3 2.8T 2008

#129 Zendass - Saab 9-3 2.8T V6 08, ex: S80 3.2 06

Příspěvek od Zendass »

Tak kompletně originální řešení nainstalováno.
Vypadá to i k světu.
IMG_6591.jpeg
Pokud mi teda nevyletí hadička na odvzdušnění okruhu protože tam moc nedrží :D

Teď jen pořešit celkem tři chyby: Katalyzátor, SAI pumpa a trubka s ventilem, regulátor tlaku paliva = nová pumpa.

A mám taky v plánu začít odteplovat pod kapotou.
Jakej máte názor na takový ty “turbo blanket” třeba od BSR?
Omotat výfuk a kat termoizolační páskou?
Koupit samolepící termoizolační pláty a oblepit tepelný štíty?

Jak byste s tím bojovali vy? :D moc možností teda nemám.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“