XC90 D5 chyby ECM, TCM

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7
Registrován: 4 roky
Bydliště: Lysice
Vůz: XC90 D5 2011

#1 XC90 D5 chyby ECM, TCM

Příspěvek od MichalSvobodastd »

Ahoj.
Zhruba půl roku sleduji na své XC90 následující chyby, které se pořád opakují:
ECM-2680 Výkonový stupeň vstřikovače válec 2. Příliš vysoký signál
ECM-26A0 Výkonový stupeň vstřikovače válec 4. Příliš vysoký signál
Tyto chyby se opakují několikrát týdně, ale pořád jen ty stejné.

ECM-5720 Komunikace, řídicí modul přenosu (TCM). Chybný signál
Tato chyba se občas přidává k předchozím a rozsvítí se žlutá kontrolka motoru.

Auto jede jak má, startuje na drc, když chyby smažu VDASH žádný rozdíl. Před týdnem jsem byl na emisích, kouřivost 0, normálně prošlo. Ještě jsem koupil nový AKU, dobíjení také OK.

Dále je problém s převodovkou, chyba TCM-0051 Blokovací solenost SLU. Zaseknutý v poloze VYPNUTO.
Tohle je hodně zvláštní závada: Během jízdy pár minut LockUp spojka normálně spíná a vypíná, potom vyskočí hláška a spojka zůstane rozpojená. Když znovu nastartuji, nebo chybu smažu na volnoběh VDASH, tak zase pár minut běží normálně. Někdy minutu někdy i 10 minut, jízdní režim na to nemá vliv.

Ve Volvu říkají výměna vstřiků a repas převodovky, ale já přemýšlím, jestli není chyba spíše v komunikacích jednotek nebo nějakých čidel.

Zkontroloval jsem konektory vstřiků a jednotky nad vzduchovým filtrem, prošplíchnul kontaktolem, vše vypadá OK, vše beze změny.
Ještě možná konektory na TCM ale, nevím kde je umístěná a jestli je přístupná.

Díky všem za nápady co s tím.
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“