V70 I (B5244S2)- diagnostika

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
vrnued
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 46
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Prachatice
Vůz: Volvo zatím vybírám

#1 V70 I (B5244S2)- diagnostika

Příspěvek od vrnued »

Dobrý den vespolek, poprosím zase o pár rad.
Pokračuju v oživování a "šlechtění" dvou před pár měsíci koupených 23 let starých V70. Byl jsem na (neorigo) diagnostice, která říká: čidlo teploty nasávaného vzduchu + váha vzduchu. Auto nic nehlásí, jede dost dobře (s chipem 135 kW skoro jako bývalá V70 LPT). Spotřebu neumím vhledem k neustálým změnám zatím moc posoudit, PC říká 9,5.
Dnešní otázky:
Mám to měnit nebo čekat až se ukáže kontrolka motoru?
Je to složité? (v reálu: musím s tím do Prahy nebo mi to udělá i ne-specialista?)
Jsou tyto díly potřeba koupit orig?
Doplňující otázka. Máme taky Caravelu 2,5 TDI (1998) a Passata 1,9 TDI (1999)
a s těmi má zkušenost říká, že čistit váhu vzduchu není moc dobré řešení,
že to chce vyměnit. Řekli byste to i o těchto benzinech?
Díky!
_________________
Od revoluce: 4 golfy (< 10 kg / PS), ale už se na stará kolena mírním. + autobus Ulysse 2,0 LPG.
Tak konečně, po ročním marném shánění zachovalého opravdového Volva jsem koupil tady z fóra "ještě taky Volvo":
V70 2,5LPT (B5254T), 1997 (edit 6/2010: LPG STAG 300+)
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“