Hoj, uz mi z toho hrabe, nevite nekdo jak je sundat? Zaboha na to nemuzu prijit, uz to tu dobu zkousim, googlim a vubec...
Potrebuju se dostat k hornimu ulozeni zadnich tlumicu...
Demontaz zadnich operek C70 I Convertible
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2249
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
Demontaz zadnich operek C70 I Convertible
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Demontaz zadnich operek C70 I Convertible
Uff, to ti nezávidim. Už máš dole spodní část sedaček a teď se snažíš vyndat opěradla ?
Jestli myslíš hlavový opěrky, to je trochu horší, musíš sáhnout dovnitř sedačky a zatlačit na ně a současně tahnout
Jestli myslíš hlavový opěrky, to je trochu horší, musíš sáhnout dovnitř sedačky a zatlačit na ně a současně tahnout
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Demontaz zadnich operek C70 I Convertible
Nebo takhle, popíšu to celý... Spodní díl sedáku vyndáš tak, že zatáhneš za jeho přední část směrem nahoru, žádný šroubování. Pak jsou na opěrácích (tam kde máš záda) v obou rozích karoserie matky, v každym jedna jak jsou zámky pásů. Pak vytahnout ty opěrky a může to ven, šance je, že půjdou směrem nahoru vytáhnout, nám to ale nešlo a jak jsem psal, muselo se "dovnitř". Nakonec musíš vyndat repráky a voila. Je to jebec
-
Offline
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Demontaz zadnich operek C70 I Convertible
Je to jak píše Kryštof, ten systém upevnění opěrek je stejnej jako na S/V70, na fotkách jsou vidět ty plastový držáky, odjišťoval jsem to zezadu a tlumiče povoloval dírama po reprákách:
nějaká inspirace se dá najít i tady:Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2249
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
Demontaz zadnich operek C70 I Convertible
Dik chlapy, byla to ta verze "zezadu" jak popisoval pepa.paur. Po dalsi hodine vztekani sem na to taky nakonec prisel, takze sem se sem uz ani nekouk, zda nekdo odepsal...
Jj, myslel sem zadni hlavovy operky
No neni to na dlouho, kdyz clovek vi jak, takhle sem pokus omyl rozebral postupne vse okolo Vcetne pokusu skrz kufr, ROPS a tak dale...
"Dalsi varianta byla vykruzovat a servisni otvory bokem "
Ale jezdi to cimdal lip, krom prednich ramen, ulozeni ramu a ulozeni zadnich ramen, je vymenenej celej podvozek a zacina to bejt zajimavy
Ted uz jen pockat 2-3tydny na zasilku z IPD, namontovat zbytek a bude veselo
Jj, myslel sem zadni hlavovy operky
No neni to na dlouho, kdyz clovek vi jak, takhle sem pokus omyl rozebral postupne vse okolo Vcetne pokusu skrz kufr, ROPS a tak dale...
"Dalsi varianta byla vykruzovat a servisni otvory bokem "
Ale jezdi to cimdal lip, krom prednich ramen, ulozeni ramu a ulozeni zadnich ramen, je vymenenej celej podvozek a zacina to bejt zajimavy
Ted uz jen pockat 2-3tydny na zasilku z IPD, namontovat zbytek a bude veselo
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Demontaz zadnich operek C70 I Convertible
Když to znáš, je to pohoda. No nám to trvalo několik hodin na to přijít. Zasraný kabria
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2249
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
Demontaz zadnich operek C70 I Convertible
No ja na to prisel relativne rychle, ale problem byl, ze i kdyz clovek vi, jak, tak stejne sly brutalne ztuha ven, takze clovek kdyz nevi, tak se boji aplikovat hrubou siluKrystof P. píše:Když to znáš, je to pohoda. No nám to trvalo několik hodin na to přijít.
Jop, po vcerejsku je zas cely upatlany od oleje/smiru zevnitr i venku, chvalabohu za kuzi...Krystof P. píše:Zasraný kabria
Akorat sem zjistil, ze olejovy otisky pazour, neumeje ani na potreti umiti SuperMafrasolem(jeste navic v brutalnim NEredeni 1:5) v kombinaci s teplou wapkou(50-60C).
Takze to holt budu muset dat na rucni miti, no co stejne to interier potrebuje taky, holt se neda svitit...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 rok 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: C70 cabrio B5244T 2000
Demontaz zadnich operek C70 I Convertible
Ahoj všem, dneska jsme s kamarádem dle toho návodu odmontovali zadní opěrky i sedáky a dostali se k hornímu uložení zadních tlumičů. Ta rozborka byla až překvapivě rychlá. Dovolím si doplnit pár fotek a instrukcí
Mimochodem u mě repráky nebyly, jen vytlumení/zaslepení těch otvorů. A povolení horních matek zajišťujících tlumiče šlo pomocí rázového utahováku s kloubkem když auto stálo na zemi a tlumiče byly zatížené tj neprotáčely se.
Mimochodem u mě repráky nebyly, jen vytlumení/zaslepení těch otvorů. A povolení horních matek zajišťujících tlumiče šlo pomocí rázového utahováku s kloubkem když auto stálo na zemi a tlumiče byly zatížené tj neprotáčely se.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2453
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
Demontaz zadnich operek C70 I Convertible
Tak svým způsobem buď rád, že nemáš full audio. Jinak se musíš totiž dostat přes repráky a i přes jejich výhybky. A pokud ty šrouby horního uložení pořádně zahnijí, rázák je škubne...pak teprve začíná pořádná zábava.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé