V70 2.5TDi problém s přístrojovou deskou
- Autor
- Zpráva
#1 V70 2.5TDi problém s přístrojovou deskou
Zdravím, jsem čerstvým majitelem V70 2.5 TDi rok 1998. Mam několik problémů, ale nejvíc me teď trápí přístrojová deska. Jedná se o konkrétně nejdoucí rychloměr, otáčkoměr a svítící kontrolku brzd a ABS. Pročítal jsem fóra a zkusil vyměnit jednotku ABS a beze změny, výměna pristrojovky beze změny. Diagnostikou se do obou jednotek ABS lze dostat. Obě hlásili chyby na čidle předních kol. Chyby šlo vymazat, a pak je to už nehlásí. Přes diagnostiku lze i vyzkoušet pumpu a elektromagnetické ventily na každé kolo. Při kontrole aktualnich hodnot diagnostika ukazuje kontrolku ABS střídavě zapnutou a vypnotou zhruba ve 3s intervalech. Zvláštní je, že se nejde připojit do pristrojovky a nejde ani vymazat servisní interval. Neřešil jste někdo takový problém?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 324
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#2 V70 2.5TDi problém s přístrojovou deskou
Ahoj, vitej na foru.
1) U jednotek ABS je nejcastejsi problem se studenakem primo na desce plosnych spoju. Pomuze jednotku prepajet, pak by mohl fungovat i tachometr. Navod najdes i tady na foru. Jestli se druha chovala stejne (= svitila Ti kontrolka ABS), teoreticky je mozne, ze i ta nahradni byla vadna.
2) Je mi trochu zvlastni ta diagnostika Delphi, jejiz screenshot jsi zverejnil. Na Volvo V70 I se pouziva bud Volvo-FCR (tusim do roku 1998), nebo Vida (na novejsi modely). Mam zkusenost jen se starsimi rocniky V/S70 (tzn. pres Volvo-FCR) a se smazanim servisniho intervalu nikdy nebyl problem. Takze bych se spis poohledl po origo diagnostickem nastroji s ohledem na modelovy rok.
3) Rucicka otackomeru se ani nehne?
1) U jednotek ABS je nejcastejsi problem se studenakem primo na desce plosnych spoju. Pomuze jednotku prepajet, pak by mohl fungovat i tachometr. Navod najdes i tady na foru. Jestli se druha chovala stejne (= svitila Ti kontrolka ABS), teoreticky je mozne, ze i ta nahradni byla vadna.
2) Je mi trochu zvlastni ta diagnostika Delphi, jejiz screenshot jsi zverejnil. Na Volvo V70 I se pouziva bud Volvo-FCR (tusim do roku 1998), nebo Vida (na novejsi modely). Mam zkusenost jen se starsimi rocniky V/S70 (tzn. pres Volvo-FCR) a se smazanim servisniho intervalu nikdy nebyl problem. Takze bych se spis poohledl po origo diagnostickem nastroji s ohledem na modelovy rok.
3) Rucicka otackomeru se ani nehne?
#3 V70 2.5TDi problém s přístrojovou deskou
Zatim nic jiného nemám než Delphi. Nicméně obě ty jednotky se chovají úplně stejně. Obě už někdo řešil. Dokonce tu jednu mam rozdělanou a žádné studené spoje uz v ni nejsou protože je prepajena. Mam jeste jednu jednotku, ale ta je z faceliftu a ma vic elektromagnetu protože má nejspíš Tracs.
Otáčkoměr se nehne ani na jedné přístrojovce co mám a ta jedna je určitě funkční. Prijde mi ze budiky nekomunikují se zbytkem auta v nějakém rozmezí, protoze palivoměr, teplomer chladící kapaliny, venkovní teplota i kontrolky po bocích fungují.
Otáčkoměr se nehne ani na jedné přístrojovce co mám a ta jedna je určitě funkční. Prijde mi ze budiky nekomunikují se zbytkem auta v nějakém rozmezí, protoze palivoměr, teplomer chladící kapaliny, venkovní teplota i kontrolky po bocích fungují.
#4 V70 2.5TDi problém s přístrojovou deskou
Mohl by mi někdo potvrdit jestli jsou pristrojovky pro facelift a předfacelift záměnné? Případně v čem je rozdíl
#5 V70 2.5TDi problém s přístrojovou deskou
Delphi diagnostika funguje na základní věci dobře, servisní interval s ní jde normálně vymazat.
Neměnil někdo kabeláž v palubce? Svítí ti správné kontrolky, např. žhavení? Jestli někdo nepřeházel kabely diesel/benzín, nebo msa 15.7 / 15.8. Bácha když přehazoval palubku, tak ji pak musel rozebrat znovu a vrátit původní kabely. S dodanou kabeláží mu blbly budíky.
Neměnil někdo kabeláž v palubce? Svítí ti správné kontrolky, např. žhavení? Jestli někdo nepřeházel kabely diesel/benzín, nebo msa 15.7 / 15.8. Bácha když přehazoval palubku, tak ji pak musel rozebrat znovu a vrátit původní kabely. S dodanou kabeláží mu blbly budíky.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#6 V70 2.5TDi problém s přístrojovou deskou
Nezkoušel jsem jak se chovají (jestli vůbec) budíky poface v předface autě, ale předface buďajze poznáš na první dobrou tak, že na palivoměru je plná nádrž označena "70" a poface tam má "MAX". Dále pak poface má kontrolku protiprokluzu STC místo předfaceliftovýho TRACS.
Pak má ještě předface kontrolku motoru zobrazenou symbolem "lambda", poface už má klasika "grilovaný kuře".
Pak má ještě předface kontrolku motoru zobrazenou symbolem "lambda", poface už má klasika "grilovaný kuře".
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
#7 V70 2.5TDi problém s přístrojovou deskou
Asi uz jsem na stopě problému. V autě jsem mel budíky z roku 00 a auto je rok 98. Náhradní budíky jsem měl 99, doma jsem mel ještě budíky z benzínu rok 97 a po jejich zapojení otáčkoměr i rychlost jdou. Takze to vypadá, ze záměnné nebudou. Navedla me na to diagnostika, protože tam bylo připojení k budikum jinak pojmenovaný. Čekám až mi dorazí naftový budiky z roky 97 abych to mel jistý než se budu radovat. Jeste pak musim vyřešit ze ty co dojdou nemají počítač.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1362
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#8 V70 2.5TDi problém s přístrojovou deskou
Je potřeba rozlišovat benzín/nafta (jiný rozsah otáčkoměru) a pak u nafty roky 97,98 (řídící jednotka MSA15.7 = velká váha vzduchu; nápis TURBO na filtr boxu) / 99,00 (řídící jednotka MSA 15.8 = malá plastová váha; filtr boxu bez nápisu) a, jak tu zmínil Zdeněk, další poznávací znaky na tachometrové pristrojovce.
U auta, které nemělo původně palubní PC stačí přehodit budíky, které ho mají a doplnit přepínač palubního PC. Akorát si nepamatuju jak je to pak s údaji o najetých kilometrech. Opět je nutné dodržet ročníky 97,98 / 99,00.
U ročníku 97,98 jde servisní interval smazat pouze pomocí diagnostiky. Naopak u ročníků 99,00 lze smazat servisní interval za pomocí tlačítka pro nulování počítadla a kombinace klíčku v zapalování. Na fóru to tu lze dohledat nebo na YouTube.
U auta, které nemělo původně palubní PC stačí přehodit budíky, které ho mají a doplnit přepínač palubního PC. Akorát si nepamatuju jak je to pak s údaji o najetých kilometrech. Opět je nutné dodržet ročníky 97,98 / 99,00.
U ročníku 97,98 jde servisní interval smazat pouze pomocí diagnostiky. Naopak u ročníků 99,00 lze smazat servisní interval za pomocí tlačítka pro nulování počítadla a kombinace klíčku v zapalování. Na fóru to tu lze dohledat nebo na YouTube.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
#9 V70 2.5TDi problém s přístrojovou deskou
Ja v autě palubní PC mam mit ale budiky, které jsem sehnal ho nemají. Jde to nejak přehodit? Já přehodil oba displeje a v tom to není
#10 V70 2.5TDi problém s přístrojovou deskou
Kdyby někdo mel budíky na V70 Tdi rok 97 nebo 98 s počítačem tak koupím najezd kolem 300xxx km ideální. Můžu vyměnit za dvoje budíky rok 99 00
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 33 Odpovědi
- 2079 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Marten
-
- 11 Odpovědi
- 707 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 16 Odpovědi
- 1751 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 5 Odpovědi
- 383 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 15 Odpovědi
- 2766 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944