Ahoj,
nevíte jestli někdo vůbec dělá pro novější verzi ramen PUR Silentbloky, je to na 4 šrouby viz obrázek:
případně odkaz: https://volvozone.eu/product/101240-front-control-arm-right-p80-s70-v70-xc-turbo-engines
Vím, že jsou PURy pro starší 2 šroubovou verzi ramen, ale nevím, jestli na tuhle, případně jsem nikde nenašel.
I když mám Lemforder ramena, tak nemám pocit, že by to vydrželo moc.
Ramena PUR/guma výroba P80 4 šroubová verze
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#1 Ramena PUR/guma výroba P80 4 šroubová verze
Naposledy upravil(a) sedli02 dne 04 dub 2023 16:07, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Ramena PUR P80 4 šroubová verze
Mozna se mi tu jeste valej, kouknu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#3 Ramena PUR P80 4 šroubová verze
Vážně máš PUR pro 4 šroubovou verzi?
Co já vím, tak se dělá jen pro starší, tedy 2 šroubové provedení.
Co já vím, tak se dělá jen pro starší, tedy 2 šroubové provedení.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#4 Ramena PUR P80 4 šroubová verze
Taky jsem nic jiného než 2 šroub nikde nenašel... A hlavně jsem moc nepochopil logiku toho, proč to vlastně Volvo měnilo. Napadá někoho něco jiného než ušetřených pár korun na každém rámu motoru za to, že nevařili "ouška" pro 2 šroubovou verzi ? Nebo to bylo méně pevné a spolehlivé ? Moc mi to nejde do hlavy...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#5 Ramena PUR P80 4 šroubová verze
Ahoj, chtěl bych jen oživit téma a poprosit, jestli náhodou nemá někdo nějakej nápad či doporučení. Po zkušenosti s firmou silentbloky.cz, která vše naslibuje a pak se nic neděje se chci zkusit hnout dál.
Nemusí to být nutně PUR, ale chci vyřešit nějaké lepší uložení než koupení aftermarket ramen (origo ramena se totiž už nevyrábí a nedodávají)
Jedná se o tenhle silentblok: pro tohle rameno: Například do S60 stejný typ silentbloku dělají, bohužel má jinou velikost : https://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Wishbone+Front+Bush/518.html?fbclid=IwAR0Elm_MYJAG5hkoRhTPtFIP7o7uQlRnpekJtjlsueVFcKIhx02Qb1WE7EQ
Tak jestli nevíte něco co by se tam třeba dalo "nabastlit" dodělat udělat.
Dále jsem chtěl tím stejným způsobem vyřešit zadní silentblok mezi deltalink na obě strany, který se taktéž origo již nevyrábí...
Nemusí to být nutně PUR, ale chci vyřešit nějaké lepší uložení než koupení aftermarket ramen (origo ramena se totiž už nevyrábí a nedodávají)
Jedná se o tenhle silentblok: pro tohle rameno: Například do S60 stejný typ silentbloku dělají, bohužel má jinou velikost : https://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Wishbone+Front+Bush/518.html?fbclid=IwAR0Elm_MYJAG5hkoRhTPtFIP7o7uQlRnpekJtjlsueVFcKIhx02Qb1WE7EQ
Tak jestli nevíte něco co by se tam třeba dalo "nabastlit" dodělat udělat.
Dále jsem chtěl tím stejným způsobem vyřešit zadní silentblok mezi deltalink na obě strany, který se taktéž origo již nevyrábí...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 2134 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dopi
-
- 4 Odpovědi
- 1217 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 11 Odpovědi
- 435 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 9 Odpovědi
- 787 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od simpleamazon
-
- 3 Odpovědi
- 393 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hombredavid