Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#1 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
Minulý týden se mi na naftové D5 151 kW (rok 2010) po nastartování rozsvítilo, že je málo kapaliny v chladícím systému, ať vypnu motor.
Hladina byla kousek pod rysku MIN. (taky jsem nestál úplně na rovině) doplnil jsem destilovanou vodu kousek pod označení MAX. Chladící kapalina krásně zelená, olej v ní není, mastnota v expanzce taky není viditelná. Ale stejně mám pořád obavu a často to kontroluju. Od té doby najeto asi 600 km a hladina v expanzce pořád mezi čarami MIN a MAX. Jen jsem si všiml, že když nechám vychladnout motor, klidně i přes noc a pak šroubuju víčko expanzní nádobky, je jakoby natlakovaná a po uvolnění víčka si jako odfoukne a hladina v nádobce se o cca centimetr zvýší.
Je to normální? Nebo se mi tam chystá nějaký problém?
Najeto mám 205 tisíc
Hladina byla kousek pod rysku MIN. (taky jsem nestál úplně na rovině) doplnil jsem destilovanou vodu kousek pod označení MAX. Chladící kapalina krásně zelená, olej v ní není, mastnota v expanzce taky není viditelná. Ale stejně mám pořád obavu a často to kontroluju. Od té doby najeto asi 600 km a hladina v expanzce pořád mezi čarami MIN a MAX. Jen jsem si všiml, že když nechám vychladnout motor, klidně i přes noc a pak šroubuju víčko expanzní nádobky, je jakoby natlakovaná a po uvolnění víčka si jako odfoukne a hladina v nádobce se o cca centimetr zvýší.
Je to normální? Nebo se mi tam chystá nějaký problém?
Najeto mám 205 tisíc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
Že by ta slavná prasklá vložka válce?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#3 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
Pomačkej hadici vlevo dole před motorem (ta silná). Pokud je tvrdě natlakovaná, tak vítej v klubu prasklých vložek. V T6R to umí spravit (Patočka) ale levné to není. V autorizáku je to na hypotéku
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 272
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#4 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
to se děje jen u mladších P3 nebo toto může nastat také u P2 D5 136 kW ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#5 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
Pokud vím, je to specialita dvouturbových motorů (151, 158 kW). Patočka mi ale tvrdil, že už dělal dost 4 válců VEA.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
Umí to udělat všechny 5 válce od Volva a jak je vidět tak už i 4 válce.
Ale nejvíc na to trpí ty 151 a 158 kW v dieselu, no.
Ale nejvíc na to trpí ty 151 a 158 kW v dieselu, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#7 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
To Zajsoft: Proč se nám u příspěvků v tomto tématu nezobrazují podpisy?
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#8 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
Já měl kdysi štěstí. Bylo to jen těsnění pod hlavou, protože byly povolené hlavové šrouby. Od opravy najeto 100tis km a ťuk ťuk, drží.
Pokud jsi opravdu stál v kopci levým bokem z kopce, tak to opravdu může zahlásit. Už jsem to také viděl, když mi před domem někdo zaparkoval na svahu.
Jinak ještě můžeš zkusit vytočit motor nad 4000 ot. a sledovat přitom nádobku, pokud hladina klesá, tak máš problém. Buď vložka, nebo těsnění. Prasklá hlava u 151kw se moc nekoná.
Také je možno udělat test na CO2 v chladicí kapalině.
Pokud jsi opravdu stál v kopci levým bokem z kopce, tak to opravdu může zahlásit. Už jsem to také viděl, když mi před domem někdo zaparkoval na svahu.
Jinak ještě můžeš zkusit vytočit motor nad 4000 ot. a sledovat přitom nádobku, pokud hladina klesá, tak máš problém. Buď vložka, nebo těsnění. Prasklá hlava u 151kw se moc nekoná.
Také je možno udělat test na CO2 v chladicí kapalině.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 880
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#9 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
To není jenom v tomhle tématu, to už je bohužel delší dobu u více témat. Nechápu proč.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#10 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
Jj, četl jsem ten tvůj příběh. Měl si kliku!Jakub Svoboda píše: ↑15 úno 2023 21:05 Já měl kdysi štěstí. Bylo to jen těsnění pod hlavou, protože byly povolené hlavové šrouby. Od opravy najeto 100tis km a ťuk ťuk, drží.
Pokud jsi opravdu stál v kopci levým bokem z kopce, tak to opravdu může zahlásit. Už jsem to také viděl, když mi před domem někdo zaparkoval na svahu.
Jinak ještě můžeš zkusit vytočit motor nad 4000 ot. a sledovat přitom nádobku, pokud hladina klesá, tak máš problém. Buď vložka, nebo těsnění. Prasklá hlava u 151kw se moc nekoná.
Také je možno udělat test na CO2 v chladicí kapalině.
Kolik ten test Co2 stojí cca??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#11 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
Test Co2 je levný a rychlý. Je na to potřeba tato sada:
https://www.protechshop.cz/testery-a-merice/tester-na-mereni-uniku-co2-do-chladici-soustavy-profi-asta-a-1025b-04339/?gclid=EAIaIQobChMI3_X609Gj_QIVWeTICh071gYSEAQYAiABEgIjgvD_BwE
Takže cena je odvoditelná.
https://www.protechshop.cz/testery-a-merice/tester-na-mereni-uniku-co2-do-chladici-soustavy-profi-asta-a-1025b-04339/?gclid=EAIaIQobChMI3_X609Gj_QIVWeTICh071gYSEAQYAiABEgIjgvD_BwE
Takže cena je odvoditelná.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#12 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
Ta sada vypadá jak z úplně jiného oboru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#13 Hláška nízká hladina chladící kapaliny, vypněte motor
Do teď jsem to v tom neviděl a teď už to nebudu moct odvidět
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek