Zkušenost s PU na S80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#201 Zkušenost s PU na S80
OT
doživotní záruka je taková ošemetná berlička výrobců a každý si ji vysvětluje po svém. Nerad bych házel Power Flex do jednoho pytle s ostatními,
ale třeba Cannondale má nastavený princip doživotní záruky tak, že poprve vám to s odřenejma ušima (zdaleka ne vždy, budou se kroutit jako
červi) hypoteticky přiznají první uznanou reklamaci. Běda jak přijdeš ale podruhé, kopnou tě do pr., v lepším případě ti na díl
poběží už standardní záruka, kdy budeš psát maily jak divej na všechny strany a obhajovat svojí váhu, posílat videa k rozboru jak jsi schopný
(neschopný) jezdec atd. Cannondale patří ještě mezi ty férovější, u drtivé většiny firem z bike průmyslu je situace s uznáním záruky přímo
tristní.
Aby to nakonec neskončilo jako reklamace na módní obuv, která není určena k chůzi
doživotní záruka je taková ošemetná berlička výrobců a každý si ji vysvětluje po svém. Nerad bych házel Power Flex do jednoho pytle s ostatními,
ale třeba Cannondale má nastavený princip doživotní záruky tak, že poprve vám to s odřenejma ušima (zdaleka ne vždy, budou se kroutit jako
červi) hypoteticky přiznají první uznanou reklamaci. Běda jak přijdeš ale podruhé, kopnou tě do pr., v lepším případě ti na díl
poběží už standardní záruka, kdy budeš psát maily jak divej na všechny strany a obhajovat svojí váhu, posílat videa k rozboru jak jsi schopný
(neschopný) jezdec atd. Cannondale patří ještě mezi ty férovější, u drtivé většiny firem z bike průmyslu je situace s uznáním záruky přímo
tristní.
Aby to nakonec neskončilo jako reklamace na módní obuv, která není určena k chůzi
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#202 Zkušenost s PU na S80
Tak ještě jedno doplňující video za jízdy už to dělalo hrozný věci i zvuky dal jsem místo toho originál Volvo gumový, tak uvidíme, co vydrží. Jinak Meyle HD zadní silentblok je po stejně dlouhé době i nájezdu stále jako nový.
Teď jsem se bavil s kamarádem a má bohužel podobnou zkušenost i s Powerflexem. Dával to zákazníkovi na Rover 75 a po roce to vyndávali zpět a dali opět gumu, protože všechny ty powerflexy byly vymlácený stejně jak ty moje... Co jsem tak zjišťoval, tak jakýkoliv PU by se měly pravidelně mazat a podle všeho jim úplně nesvědčí provoz v zimě a rozbitý silnice, ale nevím...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#203 Zkušenost s PU na S80
ahoj, co ty originály? drží? nebo je to taky měkota?
asi budu muset ty moje skandixy taky vyměnit a přemýšlím, jestli vzít origo nebo powerflexy, ale jestli udělají to stejné???
asi budu muset ty moje skandixy taky vyměnit a přemýšlím, jestli vzít origo nebo powerflexy, ale jestli udělají to stejné???
#204 Zkušenost s PU na S80
Já mám PU na XC90, od Peťe Svobodovýho, ale předpokládám, že mají s Martinem společný zdroj. Prvních pár kilometrů - doslova kilometrů - byl celkem nezvyk. To auto vyloženě ztuhlo, ale dost. Nevěděl jsem, jestli se mě to vůbec má líbit. Ale neměl jsem to nějak možnost trochu vyzkoušet (provoz tomu nedovolil). Opravdu asi po maximálně deseti km, si to tak nějak sedlo, a já si od té doby jen chrochtám. Teda - u té XC90. Jinde sem to zatím neměl potřebu cpát.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#205 Zkušenost s PU na S80
Originály jsou poměrně dost měkké, ale jezdí se na tom v pohodě, nijak zásadně to neplave a je to velmi pohodlné. Kola mám 17" (215/50), ale ani na 16" zimních to nijak přehnaně neplavalo. Je to měkčí, než s PU, ale přesnější, než s vymačkanými PU Asi zkusím konečně nahodit ty PU vložky do silentbloků nápravnice, aby se ovládání lehce zpřesnilo, pak by to mohlo být optimální, ale bojím se o komfort, teď je to opravdu velmi konejšivé
Zatím je tam mám něco přes dva měsíce (asi 8000 km), takže výdrž zatím těžko soudit.
Powerflexů bych se bál ze dvou důvodů: 1. že přijdu o komfort, 2. že se za rok zase vymačkají a budu to dělat znovu. To mi za ty peníze nestojí. Originály mi přijdou fajn. Pokud nevydrží, tak bych zkusil ještě Meyle HD, na zadním silentbloku je mám a zatím na nich není stopa opotřebení.
Zatím je tam mám něco přes dva měsíce (asi 8000 km), takže výdrž zatím těžko soudit.
Powerflexů bych se bál ze dvou důvodů: 1. že přijdu o komfort, 2. že se za rok zase vymačkají a budu to dělat znovu. To mi za ty peníze nestojí. Originály mi přijdou fajn. Pokud nevydrží, tak bych zkusil ještě Meyle HD, na zadním silentbloku je mám a zatím na nich není stopa opotřebení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#206 Zkušenost s PU na S80
no pravděpodobně nahodím originály
ty Meyle HD jsou oproti standardu nějak zesílené nebo jaký je tam rozdíl? nikde jsem nenašel fotku, kde by nějaký rozdíl byl vidět
vložky v nápravnici mám, dával jsem je znova dva týdny zpět, auto sice trochu ztuhlo, ale na komfort to nemělo skoro vliv (i když mám docela tuhé tlumiče, které chci taky měnit), hodně vliv to mělo právě na řízení, zatáčky teď drží mnohem líp a i třeba železniční přejezd to přeskáče líp, prostě to tolik neplave, někdo prý dává třeba jen 2 vložky kvůli komfortu, ale celkově se u mne komfort jízdy spíš zlepšil
ty Meyle HD jsou oproti standardu nějak zesílené nebo jaký je tam rozdíl? nikde jsem nenašel fotku, kde by nějaký rozdíl byl vidět
vložky v nápravnici mám, dával jsem je znova dva týdny zpět, auto sice trochu ztuhlo, ale na komfort to nemělo skoro vliv (i když mám docela tuhé tlumiče, které chci taky měnit), hodně vliv to mělo právě na řízení, zatáčky teď drží mnohem líp a i třeba železniční přejezd to přeskáče líp, prostě to tolik neplave, někdo prý dává třeba jen 2 vložky kvůli komfortu, ale celkově se u mne komfort jízdy spíš zlepšil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 92
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
#207 Zkušenost s PU na S80
Meyle HD jsem sundával po roce a půl (20 000km?) kvůli přechodu na Skandix PUR a přední byly měkké (což jsou teda evidentně všechny ), ale bez poškození. Vyplnil jsem dutiny (zdroj měkkostí v příčném směru) PUR tmelem a až odejdou Skandixy, tak to bude poslední pokus, než definitivně přejdu na origo. Podle fór jsem pochopil, že origo přední silentblok je po stranách dutý skrz naskrz, zatímco Meyle HD mají uprostřed materiál po celém obvodu, toť zesílení. Jestli to tak skutečně je, nechť potvrdí někdo, kdo origa má, já to na vlastní oči neviděl.
K powerflexu mám stejné obavy jako Jirka, co se výdrže týče. Je to prostě kluzné ložisko, které se nemaže a ještě se do něj dostává bordel. Pokud to v powerflexu neudělali z nějakého kosmického materiálu, tak se to logicky musí dřív nebo později vydřít. Na závodničku nebo na víkendovku, co jezdí jednou týdně, když neprší, asi dobrý.
Moje zkušenost s vložkama do nápravnice je víc vibrací od motoru (i po výměně všech uložení motoru) a v kombinaci s PUR předním silentblokem ramene (zadní mám gumu) i hodně valivého hluku od pneumatik. Člověk si zvykne, ale konejvšivost toho auta to určitě narušilo a to mám benzín. Nedokážu říct, jestli mi ta změna jízdních vlastností za to stojí. Kdybych to dělal znova, tak možná zvážím variantu jenom 2 vložky, případně se na to úplně vykašlu a uložení nápravnice prostě vyměním.
K powerflexu mám stejné obavy jako Jirka, co se výdrže týče. Je to prostě kluzné ložisko, které se nemaže a ještě se do něj dostává bordel. Pokud to v powerflexu neudělali z nějakého kosmického materiálu, tak se to logicky musí dřív nebo později vydřít. Na závodničku nebo na víkendovku, co jezdí jednou týdně, když neprší, asi dobrý.
Moje zkušenost s vložkama do nápravnice je víc vibrací od motoru (i po výměně všech uložení motoru) a v kombinaci s PUR předním silentblokem ramene (zadní mám gumu) i hodně valivého hluku od pneumatik. Člověk si zvykne, ale konejvšivost toho auta to určitě narušilo a to mám benzín. Nedokážu říct, jestli mi ta změna jízdních vlastností za to stojí. Kdybych to dělal znova, tak možná zvážím variantu jenom 2 vložky, případně se na to úplně vykašlu a uložení nápravnice prostě vyměním.
_________________
S80 - B5244S - 01
S80 - B5244S - 01
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#208 Zkušenost s PU na S80
Jo, uložení nápravnice jsem měnil už dvakrát, podruhé originál a pořád to hrozně plavalo. Ty origo jsem dal bez vložek, právě kvůli větším vibracím, které s nimi byly, ale zase jsem je tam po půl roce stejně vrazil.
Pokud má přední silentblok meyle HD gumu částečně po celém průřezu, jak se to pak točí? Origo má mezeru, stejně jako většina ostatních.
Ale je fakt, že starší ročníky S80 mají jiný typ předního silentbloku.
Pokud má přední silentblok meyle HD gumu částečně po celém průřezu, jak se to pak točí? Origo má mezeru, stejně jako většina ostatních.
Ale je fakt, že starší ročníky S80 mají jiný typ předního silentbloku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#209 Zkušenost s PU na S80
Tady je origo má na něj už 80tkm
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 92
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
#210 Zkušenost s PU na S80
Mě zaujala tahle "zesílená" verze uložení nápravnice, ale kdo to pak chce dělat podruhý, až to bude na hovno https://www.rendcarparts.com/volvo/parts/3507923-3507924/RD3507923FS
Otáčí se to úplně stejně, elastickou deformací gumy. Když tam té gumy je víc, tak akorát potřebuješ větší sílu, abys s tím otáčel, tudíž je to tužší.
Snažil jsem se najít fotky těch Meyle HD, abych to porovnal s origem, ale bohužel žádné nemám Každopádně to origo vypadá dobře, velké dorazy po stranách naznačují, že se nebude tak moc deformovat v příčném směru, což byla u mě bolístka zatím všech předních silentbloků. Skoro bych řekl, že tu proběhla ze strany Volva nějaká úprava (podobně jako u horního uložení motoru nebo předního silentbloku zadního podélného ramene, které byly kvůli pohodlí taky duté, jenže velké deformace znamenaly, že se ta guma pak trhala). Bohužel si myslím, že měkkost nutně vychází z konstrukce silentbloku a je jedno, jestli to je druhoška (byť HD) nebo origo...
Otáčí se to úplně stejně, elastickou deformací gumy. Když tam té gumy je víc, tak akorát potřebuješ větší sílu, abys s tím otáčel, tudíž je to tužší.
Snažil jsem se najít fotky těch Meyle HD, abych to porovnal s origem, ale bohužel žádné nemám Každopádně to origo vypadá dobře, velké dorazy po stranách naznačují, že se nebude tak moc deformovat v příčném směru, což byla u mě bolístka zatím všech předních silentbloků. Skoro bych řekl, že tu proběhla ze strany Volva nějaká úprava (podobně jako u horního uložení motoru nebo předního silentbloku zadního podélného ramene, které byly kvůli pohodlí taky duté, jenže velké deformace znamenaly, že se ta guma pak trhala). Bohužel si myslím, že měkkost nutně vychází z konstrukce silentbloku a je jedno, jestli to je druhoška (byť HD) nebo origo...
_________________
S80 - B5244S - 01
S80 - B5244S - 01
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#211 Zkušenost s PU na S80
Ta modrá zesílená verze do nápravnice patří, já ji tam měl vždy, i vida to píše. Dvě modré a dvě šedé (origo), ale rozdíl jsem moc nepoznal, jsou skoro úplně stejně měkké. A tvarově úplně stejné.
U gumových v ramenou nejde ani tak o to, že by byly hned měkké, ale ta guma nic nevydrží a po 30ti tis byly úplně vytahané. No teď zkusím origo...
U gumových v ramenou nejde ani tak o to, že by byly hned měkké, ale ta guma nic nevydrží a po 30ti tis byly úplně vytahané. No teď zkusím origo...
Naposledy upravil(a) Tod2 dne 16 čer 2021 08:48, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 69
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bardejov
- Vůz: S80 2,5 TDI 00'
#212 Zkušenost s PU na S80
Mal som PUR vlozky v novych silentblokoch napravnice - vybral som ich von. Sice riadenie bolo presne ale nepohlcovalo to nic. Mam Powerflexy v prednych ramenach a uz by som to tam nedal - vsetky mikronarazy sa prenasaju do karoserie / riadenia, je to onicom.
+ mam rotacku, ktora sama o sebe vytvara kopu vibracii, na benzine by to mohlo byt znesitelnejsie
Uz by som ale siel len do origo Volvo.
Ako niekto hovoril vyssie - PUR len na nejaku vikendovku / okruhovku, pripadne na nove rovne cesty.
+ mam rotacku, ktora sama o sebe vytvara kopu vibracii, na benzine by to mohlo byt znesitelnejsie
Uz by som ale siel len do origo Volvo.
Ako niekto hovoril vyssie - PUR len na nejaku vikendovku / okruhovku, pripadne na nove rovne cesty.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1218
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#213 Zkušenost s PU na S80
Dneska jsem byl projet C70 po instalaci těch PU vložek na nápravnice. Je tam mírné zlepšení v zatáčkách, aspoň tak to pozoruju. Za mě ok.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 92
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
#215 Zkušenost s PU na S80
Tak jsem sundal Skandix PURy po 10 000 km. Mám mnohem menší vůli, než tu prezentuje Jirka videem, ale vůle tam je. Na jízdních vlastnostech to bylo poznat jenom málo (byť bylo), ale přední brzdy mi chytají resonanci mezi 100-150 km/h (asi je to tím, že mám 316mm z XC90) a díky vůli, která v PURu byla to znamenalo OBROVSKÝ vibrace při brždění z těhle rychlostí. Vrátil jsem tam původní Meyle HD (vylepšené PUR tmelem ) a vibrace jsou skoro úplně pryč.
Shrnutí mojí zkušenosti:
Vyhody PURů:
Auto šlo krásně za volantem, přestalo plavat.
Nevýhody PURů:
HLUK od pneumatik - po vrácení normálních silentů jsem byl doopravdy v šoku.
Zavěšení asi chybí trochu pohybu a přes některé nerovnosti auto skáče do strany, což není ani pohodlné, ani bezpečné
A co mě překvapilo nejvíc, auto bylo přes retardéry, díry a neslícované kanály ještě o trochu míň pohodlné než P2 jsou normálně...
Životnost...
Prozatím jsem tam vrátil původní Meyle HD vyplněné PUR tmelem. Nebudu hodnotit, než zajedu na geometrii, zatím auto plave. Už teď si ale myslím, že tvrdost tmelu Shore A 50 není dost a chtělo by to 60-70...
Mimochodem včera jsem objevil prehistorické příspěvky na jednom zahraničním volvo fóru (2005) o stížnostech na plavání a nízkou výdrž předního silentbloku u v podstatě zánovních aut. Z té diskuze vyplývá, že původní originální silentblok bylo hydroložisko, a existovala "jenom gumová" a tužší verze pro policejní auta 9465971, kterou teď volvo prodává na všechny P2 jako náhradní díl standardně. Což by mohlo vysvětlovat obecnou spokojenost s origem, která tu v poslední době panuje. Navíc pokud druhoška nezvládla na tuhle změnu zareagovat, případně vám domu příjde 10 let stará krabička ještě s hydroložiskem, což je v Čechách normální, tak pak tu všichni můžeme nadávat na měkkou druhošku do aleluja A pro mě osobně je to poslední naděje, než auto půjde z domu
A zakončím to otázkou, má někdo zkušenost s použitím zadního silenbloku z XC70? Třeba vivaperformance to prezentuje jako zlepšení bez jakýchkoliv nevýhod, ale po zkušenosti s jinýma "zaručenýma" modifikacema už jsem opatrný
https://www.vivaperformance.com/genuine-volvo-front-lower-control-arm-rear-bushing-extended-life-s60-v70-s80/
Update: Ramena jsem reklamoval a eshop i výrobce se k tomu postavili čelem a vrátili mi peníze, což chválím. Neobešlo se to teda bez obligátního tvrzení výrobce "že tyhle ramena vůbec neodchází", asi jsme tu měli smůlu na kus
Shrnutí mojí zkušenosti:
Vyhody PURů:
Auto šlo krásně za volantem, přestalo plavat.
Nevýhody PURů:
HLUK od pneumatik - po vrácení normálních silentů jsem byl doopravdy v šoku.
Zavěšení asi chybí trochu pohybu a přes některé nerovnosti auto skáče do strany, což není ani pohodlné, ani bezpečné
A co mě překvapilo nejvíc, auto bylo přes retardéry, díry a neslícované kanály ještě o trochu míň pohodlné než P2 jsou normálně...
Životnost...
Prozatím jsem tam vrátil původní Meyle HD vyplněné PUR tmelem. Nebudu hodnotit, než zajedu na geometrii, zatím auto plave. Už teď si ale myslím, že tvrdost tmelu Shore A 50 není dost a chtělo by to 60-70...
Mimochodem včera jsem objevil prehistorické příspěvky na jednom zahraničním volvo fóru (2005) o stížnostech na plavání a nízkou výdrž předního silentbloku u v podstatě zánovních aut. Z té diskuze vyplývá, že původní originální silentblok bylo hydroložisko, a existovala "jenom gumová" a tužší verze pro policejní auta 9465971, kterou teď volvo prodává na všechny P2 jako náhradní díl standardně. Což by mohlo vysvětlovat obecnou spokojenost s origem, která tu v poslední době panuje. Navíc pokud druhoška nezvládla na tuhle změnu zareagovat, případně vám domu příjde 10 let stará krabička ještě s hydroložiskem, což je v Čechách normální, tak pak tu všichni můžeme nadávat na měkkou druhošku do aleluja A pro mě osobně je to poslední naděje, než auto půjde z domu
A zakončím to otázkou, má někdo zkušenost s použitím zadního silenbloku z XC70? Třeba vivaperformance to prezentuje jako zlepšení bez jakýchkoliv nevýhod, ale po zkušenosti s jinýma "zaručenýma" modifikacema už jsem opatrný
https://www.vivaperformance.com/genuine-volvo-front-lower-control-arm-rear-bushing-extended-life-s60-v70-s80/
Update: Ramena jsem reklamoval a eshop i výrobce se k tomu postavili čelem a vrátili mi peníze, což chválím. Neobešlo se to teda bez obligátního tvrzení výrobce "že tyhle ramena vůbec neodchází", asi jsme tu měli smůlu na kus
Naposledy upravil(a) Kyjaq dne 16 lis 2021 16:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80 - B5244S - 01
S80 - B5244S - 01
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#216 Zkušenost s PU na S80
Já už mám na předních origo silentech najeto kolem 20tkm a chová se to stále dobře, za mě je to dobrá volba a už bych PU nechtěl.
Ty zadní větší z XC bych chtěl vyzkoušet, pokud se někdy dočkám toho, že moje stávající Meyle HD odejdou (zatím to nevypadá).
Ale konečně jsem dal v létě PU vložky do silentů v rámu a to je obří rozdíl, a to jsem tam dal jen 2 kusy dopředu, protože jsem se bál vibrací na volnoběh.
Je to rozhodně větší posun v jízdních vlastnostech, než PU v ramenou. Auto najednou působí o dost bezpečněji a stabilněji. Je jistější na brzdách i na plynu a neláme se v zatáčce jako kloubový autobus.
Ty zadní větší z XC bych chtěl vyzkoušet, pokud se někdy dočkám toho, že moje stávající Meyle HD odejdou (zatím to nevypadá).
Ale konečně jsem dal v létě PU vložky do silentů v rámu a to je obří rozdíl, a to jsem tam dal jen 2 kusy dopředu, protože jsem se bál vibrací na volnoběh.
Je to rozhodně větší posun v jízdních vlastnostech, než PU v ramenou. Auto najednou působí o dost bezpečněji a stabilněji. Je jistější na brzdách i na plynu a neláme se v zatáčce jako kloubový autobus.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#217 Zkušenost s PU na S80
jo, ty vložky jsou hlavně v zatáčce hodně znát, auto už nechce jet pořád rovně, kde jsem musel dřív třeba 60, můžu teď určitě 80...
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 636
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#218 Zkušenost s PU na S80
Tak Strongflex začal vyrábět komplet PU silenty na platformu P2
https://www.strongflex.eu/en/catalog/922/v70-ii-00-07
Hlásí se někdo na otestování dobrovolně?
Možná se nechám zlákat a dám komplet na zadní nápravu. Obecně mám se Strongflex lepší zkušenost, než s Powerflex a dalšími, tak by to nemuselo být zlý
https://www.strongflex.eu/en/catalog/922/v70-ii-00-07
Hlásí se někdo na otestování dobrovolně?
Možná se nechám zlákat a dám komplet na zadní nápravu. Obecně mám se Strongflex lepší zkušenost, než s Powerflex a dalšími, tak by to nemuselo být zlý
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#219 Zkušenost s PU na S80
super, ale zůstanu u gumy...
na denní ježdění prostě PUR není
na denní ježdění prostě PUR není
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 260
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
#220 Zkušenost s PU na S80
Já se tedy hlásím jako dobrovolník. Kdo to zaplatí?
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek