PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 PRODEJ / Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Ahoj, nikdy jsem galerii nezakládal. Již vůbec by mě to nenapadlo s novými S/V/XC aktuální generace. Nyní jsem pořídil starší S60 T6, díky které se za jízdy s Volvem opět usmívám. To mě dovedlo až k založení "galerie".
Tuto S60 jsem pořídil po prvním shlédnutí v nabídce "Auta Průhonice" s tím, že nejsou a již nebudou. Vůz chci vlastnit déle, než je moje obměna vozů za posledních několik roků, kdy auta střídám po pár týdnech. Vůz chci dovést do stavu "nového vozu" s úpravami, které dále zvýší radost z užívání a cestování, pro které jsem si tento vůz primárně pořídil.
Nyní shrnu pouze pár elementárních poznatků z krátkého užívání:
- Auto je nádherně komfortní. Motor má zcela sametový chod bez vibrací, v nízkých otáčkách mi nejvíce připomíná T8. Ve vyšších otáčkách má motor na dnešní poměry plný, jadrný zvuk, auto jede velmi dynymicky, především pružné zrychlení ze středních otáček je na "obyčejné Volvo" působivé. Ve voze je nahraný Polestar (není zapsán ve velkém TP), teoreticky by mělo být: 242 kW, 470 Nm. Měření na válcích zatím nechystám. Subjektivně je motor krásně pružný a působivou dynamikou ve středních otáčkách a gradací nad 5 tis. otáček.
- Spotřeba: průměrná od nákupu dle tankování 10,7 l/100km. Není však problém při dodržování limitů dosahovat spotřebu 8,8 - 9,3 litru/100km. Většinu času jezdím +10 km/h. Obce max. 55km/h. Průměr mi zkazí oněch 5-10%, kdy jedu v "S" módu a nehlídám rychlost, pak nemá smysl spotřebu sledovat.
- Chybí mi elektronika aktuální generace, konkrétně "Pilot Assist" na dálnicích, zdrcadlení MT. To je asi vše.
- Pro dosažení bezchybného stavu je na voze je dost práce. Jde o opotřebení, šrámy a poškození dané 8mi lety užívání. Dále vizuální poškození. Podvozek potřebuje revizi, rád bych docílil vyšší citlivosti, decentní přitvrzení odpružení, možná i snížení.
Galerii chci provozovat jako otevřený prostor pro sdílení informací pro tento konkrétní model vozu. Většina záležitostí se již řešila jinde v samostatných tématech, informace mohou být duplicitní, nicméně bych rád vedl příběh této konkrétní S60T6. Až jednou bude na prodej, nový majitel zde dostane komplexní informace.
Děkuji Daniel
Tuto S60 jsem pořídil po prvním shlédnutí v nabídce "Auta Průhonice" s tím, že nejsou a již nebudou. Vůz chci vlastnit déle, než je moje obměna vozů za posledních několik roků, kdy auta střídám po pár týdnech. Vůz chci dovést do stavu "nového vozu" s úpravami, které dále zvýší radost z užívání a cestování, pro které jsem si tento vůz primárně pořídil.
Nyní shrnu pouze pár elementárních poznatků z krátkého užívání:
- Auto je nádherně komfortní. Motor má zcela sametový chod bez vibrací, v nízkých otáčkách mi nejvíce připomíná T8. Ve vyšších otáčkách má motor na dnešní poměry plný, jadrný zvuk, auto jede velmi dynymicky, především pružné zrychlení ze středních otáček je na "obyčejné Volvo" působivé. Ve voze je nahraný Polestar (není zapsán ve velkém TP), teoreticky by mělo být: 242 kW, 470 Nm. Měření na válcích zatím nechystám. Subjektivně je motor krásně pružný a působivou dynamikou ve středních otáčkách a gradací nad 5 tis. otáček.
- Spotřeba: průměrná od nákupu dle tankování 10,7 l/100km. Není však problém při dodržování limitů dosahovat spotřebu 8,8 - 9,3 litru/100km. Většinu času jezdím +10 km/h. Obce max. 55km/h. Průměr mi zkazí oněch 5-10%, kdy jedu v "S" módu a nehlídám rychlost, pak nemá smysl spotřebu sledovat.
- Chybí mi elektronika aktuální generace, konkrétně "Pilot Assist" na dálnicích, zdrcadlení MT. To je asi vše.
- Pro dosažení bezchybného stavu je na voze je dost práce. Jde o opotřebení, šrámy a poškození dané 8mi lety užívání. Dále vizuální poškození. Podvozek potřebuje revizi, rád bych docílil vyšší citlivosti, decentní přitvrzení odpružení, možná i snížení.
Galerii chci provozovat jako otevřený prostor pro sdílení informací pro tento konkrétní model vozu. Většina záležitostí se již řešila jinde v samostatných tématech, informace mohou být duplicitní, nicméně bych rád vedl příběh této konkrétní S60T6. Až jednou bude na prodej, nový majitel zde dostane komplexní informace.
Děkuji Daniel
Naposledy upravil(a) Daniel Kout dne 07 pro 2022 23:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#2 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Doplnění k vizuálnímu stavu. Vůz byl v minulosti lakován min. v rozsahu:
- zadní nárazník
- přední nárazník
- zadní pravý blatník
- zadní pravé dveře
Před koupí provedl Průhonice retuš oděrek. Vizuálně dobře provedeno, barva, kterou jsem k vozu dostal má jiný název barvy, rok 2015 exp. 2022.
Daniel
- zadní nárazník
- přední nárazník
- zadní pravý blatník
- zadní pravé dveře
Před koupí provedl Průhonice retuš oděrek. Vizuálně dobře provedeno, barva, kterou jsem k vozu dostal má jiný název barvy, rok 2015 exp. 2022.
Daniel
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#3 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Pěkný kousek, rebel blue a r-design šedesátce sedí.
Zrcadlení telefonu (CarPlay a Android Auto) se dá řešit přes jednotku od Kremersino
https://aliexpress.com/item/4000985205235.html?pdp_npi=2%40dis%21USD%21US%20%2444.16%21US%20%2437.53%21US%20%2437.53%21%21%21%21%402103222516671184996537542e284e%2112000026453108479%21sh01&spm=a2g0n.store_m_home.productList_12437251.0&gatewayAdapt=Pc2Msite4itemAdapt, nebo počkat, až Grom uvede svůj systém i pro auta se starým sensusem.
R-Design je oproti “normální” S60 snížený o 20 mm, v případě dalšího snižování bez výměny tlumičů za stavitelné, doporučuji pružiny od Eibachu, které auto sníží o dalších 10 mm. Mám je na autě a společně s novými silentbloky a tužšími stabilizátory se z toho stalo “jiné” auto.
Zrcadlení telefonu (CarPlay a Android Auto) se dá řešit přes jednotku od Kremersino
https://aliexpress.com/item/4000985205235.html?pdp_npi=2%40dis%21USD%21US%20%2444.16%21US%20%2437.53%21US%20%2437.53%21%21%21%21%402103222516671184996537542e284e%2112000026453108479%21sh01&spm=a2g0n.store_m_home.productList_12437251.0&gatewayAdapt=Pc2Msite4itemAdapt, nebo počkat, až Grom uvede svůj systém i pro auta se starým sensusem.
R-Design je oproti “normální” S60 snížený o 20 mm, v případě dalšího snižování bez výměny tlumičů za stavitelné, doporučuji pružiny od Eibachu, které auto sníží o dalších 10 mm. Mám je na autě a společně s novými silentbloky a tužšími stabilizátory se z toho stalo “jiné” auto.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#4 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Děkuji, pružiny + tlumiče mají např. u BSR, již jsem koukal. Kde jsi to dělat Ty?
A co znamená: nové silentbloky a "tužší stabilizátory"? Myslíš PUR, nebo originál Volvo, dají se volit tužší? Rozdíl byl tak velký?
Díky Dan
A co znamená: nové silentbloky a "tužší stabilizátory"? Myslíš PUR, nebo originál Volvo, dají se volit tužší? Rozdíl byl tak velký?
Díky Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Ahoj Dane,
koukni na nasi S80 V8, danou kombinaci muzu jen doporucit, stala se z toho neskutecna zehlicka, komfort moc neutrpel a rozdil proti serii je dost znat...
koukni na nasi S80 V8, danou kombinaci muzu jen doporucit, stala se z toho neskutecna zehlicka, komfort moc neutrpel a rozdil proti serii je dost znat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#6 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Pružiny jsem bral od BSR a montovali mi to v AV. Ten kit není špatná volba, ale nevím, jestli je i pro auta s AWD.Daniel Kout píše: ↑30 říj 2022 12:11 Děkuji, pružiny + tlumiče mají např. u BSR, již jsem koukal. Kde jsi to dělat Ty?
A co znamená: nové silentbloky a "tužší stabilizátory"? Myslíš PUR, nebo originál Volvo, dají se volit tužší? Rozdíl byl tak velký?
Díky Dan
Novými silentbloky jsem myslel výměnu všech silentbloků na podvozku třeba za originály nebo Lömferder. Po 8 letech to už nejspíš budou mít za sebou. Další variantou jsou “tužší” ale stále gumové silentbloky od HardRace, nebo pak polyuretany, o kterých mluvil Zajsoft. Avšak domnívám se, že s polyuretany by auto mohlo být pro mnoho lidi moc tvrdé. Mne bohatě stačí snížený pružiny a 19” kola v Praze, to už je tak na hraně pro denní ježdění.
K těm stabilizatorům, například tlustším - tužším stabilizátorem vzadu zmírníš nedotáčivost apod.
Doporučuji kouknout na HardRace Europe, mají tam spousty “performamce” kvalitních podvozkových dílů, které používá dost lidi v zahraničí.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#7 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Ahoj, díky, již jsem koukal. Rozumím. Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#8 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Děkuji, HardRace Europe jsem neznal. Setup "tvrdší guma" upřednostním před PUR. Nyní ještě sehnat někoho, kdo to bude chtít udělat. Nějaké doporučení na někoho, na koho se mohu opravdu spolehnout?Pep píše: ↑30 říj 2022 14:09Pružiny jsem bral od BSR a montovali mi to v AV. Ten kit není špatná volba, ale nevím, jestli je i pro auta s AWD.Daniel Kout píše: ↑30 říj 2022 12:11 Děkuji, pružiny + tlumiče mají např. u BSR, již jsem koukal. Kde jsi to dělat Ty?
A co znamená: nové silentbloky a "tužší stabilizátory"? Myslíš PUR, nebo originál Volvo, dají se volit tužší? Rozdíl byl tak velký?
Díky Dan
Novými silentbloky jsem myslel výměnu všech silentbloků na podvozku třeba za originály nebo Lömferder. Po 8 letech to už nejspíš budou mít za sebou. Další variantou jsou “tužší” ale stále gumové silentbloky od HardRace, nebo pak polyuretany, o kterých mluvil Zajsoft. Avšak domnívám se, že s polyuretany by auto mohlo být pro mnoho lidi moc tvrdé. Mne bohatě stačí snížený pružiny a 19” kola v Praze, to už je tak na hraně pro denní ježdění.
K těm stabilizatorům, například tlustším - tužším stabilizátorem vzadu zmírníš nedotáčivost apod.
Doporučuji kouknout na HardRace Europe, mají tam spousty “performamce” kvalitních podvozkových dílů, které používá dost lidi v zahraničí.
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5148
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#9 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Pokud chces PUR na zadni napravu, tak mam jednu sadu doma. Mel jsem ji na XC70, ale dal jsem zpet origa, pac utrpel komfort.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#10 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Děkuji za nabídku. Primárně bych nechal "gumové", PUR jsem měl pouze na jednom voze a také dáno pryč. Mimo jiné to otravně vrzalo.
Dan
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#11 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Xenon výbojka. Stávající to mají za sebou. Jaké opravdu dobře svítivé xenony pro MY2014 před final faceliftem druhé generace?
Požádám o odkazy, kde objednat. Děkuji, Dan.
Požádám o odkazy, kde objednat. Děkuji, Dan.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#12 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Nevím, jakou patici tam máš, ale dělaj se snad pro všechny typy.
Osram Xenarc Night Breaker Laser - asi v současnosti nejlepší svítivost, kvalita, 4500 kelvinů (takže vidíš i v dešti a mokré silnici). Relativně vysoká cena (v rámci investice na několik let ale OK).
Pokud chceš jen o trochu horší svítivost, nicméně stále super, pak verzi Original. Cena poloviční.
Pokud chceš "bílé světlo" cca 6200 kelvinů, tak verzi Cool Blue Intense - za sucha na asfaltu super, za mokra a deště bych s tím jezdit nechtěl (alespoň já pak nic nevidím)
Osram Xenarc Night Breaker Laser - asi v současnosti nejlepší svítivost, kvalita, 4500 kelvinů (takže vidíš i v dešti a mokré silnici). Relativně vysoká cena (v rámci investice na několik let ale OK).
Pokud chceš jen o trochu horší svítivost, nicméně stále super, pak verzi Original. Cena poloviční.
Pokud chceš "bílé světlo" cca 6200 kelvinů, tak verzi Cool Blue Intense - za sucha na asfaltu super, za mokra a deště bych s tím jezdit nechtěl (alespoň já pak nic nevidím)
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#13 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Xenon výbojka.. svítí výborně ,ale D1s
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 11 lis 2022 15:25, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#15 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Otevři kapotu a podívej se co tam máš napsané
Takhle se stejně nemusí 100% strefit..
Takhle se stejně nemusí 100% strefit..
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#16 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Jinak na Ali mají i Android auto boxy pro první verze Sensusu. Jinak spíš kvůli záruce doporučuji spíše swedesolutions.com
Výbojky doporučuji Osram Night Breaker Laser. Jinak jsou tam D3S
Výbojky doporučuji Osram Night Breaker Laser. Jinak jsou tam D3S
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1636
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#17 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
nějaké konkrétnější tipy jak na android auto?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
#18 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Nema pro Tebe vetsi smysl zainvestovat svitlip.cz za biled? Jenom se ptam, zalezi jak chces auto moc chces auto zvelebovat, tohle sice neni kosmetickeho razeni, na druhou stranu je to investice hodne do bezpecnosti a proti tomu co prinasi neni zase tak moc draha…jenom nazor.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#19 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#20 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
2 Thor:
To je jednotka od Kremersino, na kterou jsem posílal odkaz, akorát prodávaná Swedesolutions.
Jinak tady je o tom obsáhlá diskuse:https://www.swedespeed.com/threads/android-auto-carplay-retrofit-prior-to-2015-5-model-years.645022/
To je jednotka od Kremersino, na kterou jsem posílal odkaz, akorát prodávaná Swedesolutions.
Jinak tady je o tom obsáhlá diskuse:https://www.swedespeed.com/threads/android-auto-carplay-retrofit-prior-to-2015-5-model-years.645022/
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#21 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Děkuji všem za příspěvky a rady.
1) zlepšení svítivosti. Tím začnu. Zavolám "svitlip" a zjistím, jaké jsou možnosti.
2) osvětlení interiéru a poziční exteriér: uvažuji změnu za kvalitní LED zdroje. Máte tip, kdo výměny provádí? Objednávka na "aliexpresu" a domácí výměna není řešení pro mě. Jsem velmi nešikovný, pouštět se do takové akce je sci-fi. Potřebuji řešení na klíč s fakturou. Zkusím dotaz - bod 1).
3) bezdrátové propojení MT se systémem. viz. 2) Máte tip, kdo instalace provádí? Nemám prostor na řešení pokus-omyl. Rád si zaplatím službu od toho, kdo se tím živí a je dostatečně precizní.
Děkuji Dan
1) zlepšení svítivosti. Tím začnu. Zavolám "svitlip" a zjistím, jaké jsou možnosti.
2) osvětlení interiéru a poziční exteriér: uvažuji změnu za kvalitní LED zdroje. Máte tip, kdo výměny provádí? Objednávka na "aliexpresu" a domácí výměna není řešení pro mě. Jsem velmi nešikovný, pouštět se do takové akce je sci-fi. Potřebuji řešení na klíč s fakturou. Zkusím dotaz - bod 1).
3) bezdrátové propojení MT se systémem. viz. 2) Máte tip, kdo instalace provádí? Nemám prostor na řešení pokus-omyl. Rád si zaplatím službu od toho, kdo se tím živí a je dostatečně precizní.
Děkuji Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#22 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Jen technická - jak je to u Svitlip s homologací, atestem a tedy prostupností přes STK ve stavu jejich přestavby? Je to s nějakým zápisem do TP či něčím, co tuhle přestavbu "legalizuje"?Dural8 píše: ↑30 říj 2022 18:46 Nema pro Tebe vetsi smysl zainvestovat svitlip.cz za biled? Jenom se ptam, zalezi jak chces auto moc chces auto zvelebovat, tohle sice neni kosmetickeho razeni, na druhou stranu je to investice hodne do bezpecnosti a proti tomu co prinasi neni zase tak moc draha…jenom nazor.
Tuhle informaci jsem u nich totiž nikde nevyčetl a pro běžného řidiče je asi celkem podstatná - je pěkný, že dokážou třeba 5000 LUXů na 3m, ale pokud by mne vychytala nějaká specifičtější policejní kontrola, tak to může znamenat taky odstavení auta a zabavení techničáku, jako vozidla nezpůsobilého k provozu.
Je dobrý, že budu vidět stále jak za dne, ale pochybuju, že se to bude nějak moc líbit protijedoucím - zvlášť někde při výjezdu na horizont atd. Protože jsou to stále jednobodový zdroje světla, kde je řešen mechanicky jen náklon z polohy zadní nápravy.
Protože ty nejvýkonější dnešní LED/laser světla (které mají celkový výkon za hranici těch originál HID), jsou prostě řešeny počítačem, kamerami a hlavně zhasínatelnými segmenty - právě, aby nedocházelo k oslnění. A i přes tyhle technologie v některých specifických situacích k tomu u těchto aut dochází.
Zrovna dnes při dojezdu domů z Moravy mne na okresce za Říčanama v protisměru míjel novej 7XX Baworák (předpokládám nejvyspělejší Laser nebo alespoň segmentový LED = světla dražší, než moje celý auto), ale protože on najížděl do kopce a já proti němu lehce z kopce a ještě tam jsou celkem "hupy", tak to chvilkama proti mně svítilo jak UFO - než mne ty kamery a počítače dokázaly "odfiltrovat". On asi viděl moc dobře, já jsem viděl chvilkama ho**o
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#23 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Budu se ptát na homologaci, zápis do TP, podmínky na TK. Raději o něco méně kvalitního světla, než představovat nebezpečí pro ostatní.
D.
D.
_________________
S90 B5
S90 B5
#24 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Cely problem je ve Tvem chybnem predpokladu - zadne z nejmodernejsich aut “nefiltruje” segmentama, jak Ty povidas, tlumena svetla. Tedy proto na Tebe to bmw svitilo v hupech jako ufo a proto se to po priblizeni srovnalo, ale ne kamerama a pocitacema anobrz uhlem, ktery po priblizeni zpusobil, ze tlumena svetla fungovala jako tlumena dano logikou veci.tiktak píše: ↑30 říj 2022 23:51Jen technická - jak je to u Svitlip s homologací, atestem a tedy prostupností přes STK ve stavu jejich přestavby? Je to s nějakým zápisem do TP či něčím, co tuhle přestavbu "legalizuje"?Dural8 píše: ↑30 říj 2022 18:46 Nema pro Tebe vetsi smysl zainvestovat svitlip.cz za biled? Jenom se ptam, zalezi jak chces auto moc chces auto zvelebovat, tohle sice neni kosmetickeho razeni, na druhou stranu je to investice hodne do bezpecnosti a proti tomu co prinasi neni zase tak moc draha…jenom nazor.
Tuhle informaci jsem u nich totiž nikde nevyčetl a pro běžného řidiče je asi celkem podstatná - je pěkný, že dokážou třeba 5000 LUXů na 3m, ale pokud by mne vychytala nějaká specifičtější policejní kontrola, tak to může znamenat taky odstavení auta a zabavení techničáku, jako vozidla nezpůsobilého k provozu.
Je dobrý, že budu vidět stále jak za dne, ale pochybuju, že se to bude nějak moc líbit protijedoucím - zvlášť někde při výjezdu na horizont atd. Protože jsou to stále jednobodový zdroje světla, kde je řešen mechanicky jen náklon z polohy zadní nápravy.
Protože ty nejvýkonější dnešní LED/laser světla (které mají celkový výkon za hranici těch originál HID), jsou prostě řešeny počítačem, kamerami a hlavně zhasínatelnými segmenty - právě, aby nedocházelo k oslnění. A i přes tyhle technologie v některých specifických situacích k tomu u těchto aut dochází.
Zrovna dnes při dojezdu domů z Moravy mne na okresce za Říčanama v protisměru míjel novej 7XX Baworák (předpokládám nejvyspělejší Laser nebo alespoň segmentový LED = světla dražší, než moje celý auto), ale protože on najížděl do kopce a já proti němu lehce z kopce a ještě tam jsou celkem "hupy", tak to chvilkama proti mně svítilo jak UFO - než mne ty kamery a počítače dokázaly "odfiltrovat". On asi viděl moc dobře, já jsem viděl chvilkama ho**o
Dan by touto upravou neudelal nic vic, nez kvalitni svetla stejna, pro prirovnani, jako ma prave to bmw.
O to horsi je u noveho bmw(vsech chytrych svetel) ze kamera potrebuje videt zdroj svetla aby vyhodnotila, ze je nutne ztlumit a to uz je co? To uz je pozde, pac protijedouci je oslnen. Jenomze ona ta kamera nastavit jako lidsky mozek proste nejde, ze kdyz uvidi v lomene zatacce kuzel svetla, nikoliv jeste jeho zdroj, tak uz ztlumi…(uvedu dalsi priklad z praxe, zadne z techto aut na dalnici automaticky netlumi svetla protoze kamera nevidi pres svodidla “zdroj svetla” a tak to neni vyhodnoceno jako potrebne, nicmene uz v plne parade o par desitek cm vyse, rozumnej do kabiny, oslnuji. Pak je to na vyspelosti ridice a jeho lenosti. Ale vsimni si, ze se to deje cim dal casteji).
A navic, zakon rika, ze pokud mas automatickou nivelizaci svetle vysky vozu a ostrik svetel, muzes mit svetla jaka chces. Samozrejme homologovana.
U svit lip jsem pochopil, ze u bixenonu jde zlepseni na vrub pouzite cocky a paraboly, ktera neni vysvicena a je kvalitnejsiho provedeni z hlediska zivotnosti…jak je to s homologaci bi-led zdroje svetla netusim. Na to je treba se tam poptat.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#25 Daniel, S60T6 AWD, R-design, Polestar
Vzhledem k tomu, že všichni u těchto segmentových světlometů jezdí na mód "automatická dálková světla", tedy proces vykrývání protijedoucích či před jedoucích aut je v činnosti stále, tak se tenhle argument celkem maže, k tomu mám dojem, že světla, o kterých mluvím já (ty nejnovější, u nejvyšších řad MB, Audi, BMW...) s těmi segmenty, kamerami a počítači pracují stále, tedy i v módu "potkávací světlo". Což je celkem logické a jasně potvrditelné třeba na faktu, že MB i Audi už jsou schopny Ti "promítat" světelně na silnici třeba částečně navigační povely, značky atd. (u nás to zatím musí být z výroby vypnuto).
A abys mne špatně nechápal - jsem všema deseti za to, když auto výborně svítí. "Výborně svítí" je pro mne kombinace dvou faktorů - řidič skvěle vidí, ostatní účastníci provozu nejsou oslňováni či obtěžování světlem tam, kde být nemá. Že je to občas těžké zkloubit a zatím se s tím reálně perou v určitých situacích i světla za statisíce u nejmodernějších aut - to je věc druhá.
Určitě nemám nic proti Svitlip, či jiným firmám, které upgrady světel poskytují. Jen mám dojem, že tyhle "úpravy" jsou z hlediska českého výkladu zákonů pro provoz na silniční komunikaci nelegální (ve smyslu způsobilosti auta projít běžnou STK) a tedy riziko, že při nějaké specifické silniční kontrole, zaměřené na technický stav, by mohl nastat velký problém. Problém na druhou to pak může být někde na západ od nás, kde se dá občas narazit i na kontroly formou nějakého "mobilního STKčka" a kde se můžou třeba právě světla takto řešit.
Takže pokud si do HID čočky vyměním samodomo LED světlo s chlazením, paradoxně to zvládnu za 10 minut, či to někde při kontrole "ukecám", i třeba v rámci toho, že vyndám z kufru originál HID výbojky a jsem schopen si je vyměnit.
Pokud je světlo u Svitlip či jinde "nevratně" mechanicky upraveno na nějaký jiný princip světelného zdroje, těžko vytáhnu z kufru dvě komplet světla a uvedu to do původního stavu.
Tedy stav, kdy vypláznu 20-30k za světla, kterými oficiálně neprojdu přes STK, případně mohu mít problém při silniční kontrole, mi nedává moc smyslu, respektive bych to z téhle stránky zvažoval jako první faktor. Tedy rozhodně u auta na denní ježdění a to i třeba mimo republiku.
Nemám problém poslat dotaz do Svitlip a poslat sem následnou odpověď, o které ale tuším, jak bude vypadat.
A abys mne špatně nechápal - jsem všema deseti za to, když auto výborně svítí. "Výborně svítí" je pro mne kombinace dvou faktorů - řidič skvěle vidí, ostatní účastníci provozu nejsou oslňováni či obtěžování světlem tam, kde být nemá. Že je to občas těžké zkloubit a zatím se s tím reálně perou v určitých situacích i světla za statisíce u nejmodernějších aut - to je věc druhá.
Určitě nemám nic proti Svitlip, či jiným firmám, které upgrady světel poskytují. Jen mám dojem, že tyhle "úpravy" jsou z hlediska českého výkladu zákonů pro provoz na silniční komunikaci nelegální (ve smyslu způsobilosti auta projít běžnou STK) a tedy riziko, že při nějaké specifické silniční kontrole, zaměřené na technický stav, by mohl nastat velký problém. Problém na druhou to pak může být někde na západ od nás, kde se dá občas narazit i na kontroly formou nějakého "mobilního STKčka" a kde se můžou třeba právě světla takto řešit.
Takže pokud si do HID čočky vyměním samodomo LED světlo s chlazením, paradoxně to zvládnu za 10 minut, či to někde při kontrole "ukecám", i třeba v rámci toho, že vyndám z kufru originál HID výbojky a jsem schopen si je vyměnit.
Pokud je světlo u Svitlip či jinde "nevratně" mechanicky upraveno na nějaký jiný princip světelného zdroje, těžko vytáhnu z kufru dvě komplet světla a uvedu to do původního stavu.
Tedy stav, kdy vypláznu 20-30k za světla, kterými oficiálně neprojdu přes STK, případně mohu mít problém při silniční kontrole, mi nedává moc smyslu, respektive bych to z téhle stránky zvažoval jako první faktor. Tedy rozhodně u auta na denní ježdění a to i třeba mimo republiku.
Nemám problém poslat dotaz do Svitlip a poslat sem následnou odpověď, o které ale tuším, jak bude vypadat.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 9663 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 107 Odpovědi
- 14133 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 221 Odpovědi
- 26717 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 1 Odpovědi
- 672 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolverine
-
- 3 Odpovědi
- 1055 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LukášM