Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#1 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
Zdar:
množí se dotazy na záměnnost rádií v platformě P2 (V/XC70II/S60/S80) a zprovoznění podsvícení / ovládádní z volantu. Zkusím to tu trošku shrnout:
Pozn: modelový rok (MY) poznáte z VINka - zakrýt posledních 7 cifer, datum výroby či uvedení do provozu je bezpředmětné. Orientujte se jen a pouze podle MY.
HU403/603/803 je pouze do aut MY99-MY04.
Stejně tak HU401/601/801 pak patří do S80 stejného věkového rozmezí.
Aby to nebylo jednoduché, tak existují od každého typu v principu 2 verze, které jsou zvenku k nerozeznání - poznat to lze podle hardwarového čísla někde na nálepce:
MY99-MY00 jsou "starší"
najdete na nich čísla:
9452057
9452060
9496562
9496567
MY01-MY04 pak "novější"
8633166
8633175
8651145
8651150
8651152
8651153
8651155
a v MY04 pak ještě
30657636
30657637
30657638
Rádio z MY99-MY00 nelze namontovat do auta MY01-MY04 a naopak.
Přesněji lze, ale nelze zprovoznit SW tak, aby fungovalo ovládání z volantu a podsvícení.
Jinými slovy, hledejte rádio ze stejné verze, po namontování to bude ovládání/podvícení fungovat buď hned (to je pravděpodobné, když trefíte rádio ze stejného MY).
Pokud ne, tak je třeba "naklonovat" SW z původního rádia do nového a pak vše funguje.
Dodávám, že tímto způsobem lze snadno upgradovat/downgradovat rádia různé výbavy, např. 401 na 801, opět však ve stejné "verzi".
S jedinou poznámkou, pokud upgradujete na 801 (Dolby rádio), musíte pod sedačku řidiče ještě doplnit externí zesilovač.
---
Rádia HU450/650/850 jsou do faceliftových P2 MY05-, mají lehce jiný tvar panelu. S rodinou 401/601/801 jsou nezáměnná a to i mechanicky.
Platí tu to totéž co výše - SW možná bude nutné klonovat a upgrade na HU-850 znamená přidat zesilovač.
---
XC90 je zcela samostatná kapitola, celý infotainment je na optice a všechno je tam jinak. Téma na samostatný topic.
Pavel
množí se dotazy na záměnnost rádií v platformě P2 (V/XC70II/S60/S80) a zprovoznění podsvícení / ovládádní z volantu. Zkusím to tu trošku shrnout:
Pozn: modelový rok (MY) poznáte z VINka - zakrýt posledních 7 cifer, datum výroby či uvedení do provozu je bezpředmětné. Orientujte se jen a pouze podle MY.
HU403/603/803 je pouze do aut MY99-MY04.
Stejně tak HU401/601/801 pak patří do S80 stejného věkového rozmezí.
Aby to nebylo jednoduché, tak existují od každého typu v principu 2 verze, které jsou zvenku k nerozeznání - poznat to lze podle hardwarového čísla někde na nálepce:
MY99-MY00 jsou "starší"
najdete na nich čísla:
9452057
9452060
9496562
9496567
MY01-MY04 pak "novější"
8633166
8633175
8651145
8651150
8651152
8651153
8651155
a v MY04 pak ještě
30657636
30657637
30657638
Rádio z MY99-MY00 nelze namontovat do auta MY01-MY04 a naopak.
Přesněji lze, ale nelze zprovoznit SW tak, aby fungovalo ovládání z volantu a podsvícení.
Jinými slovy, hledejte rádio ze stejné verze, po namontování to bude ovládání/podvícení fungovat buď hned (to je pravděpodobné, když trefíte rádio ze stejného MY).
Pokud ne, tak je třeba "naklonovat" SW z původního rádia do nového a pak vše funguje.
Dodávám, že tímto způsobem lze snadno upgradovat/downgradovat rádia různé výbavy, např. 401 na 801, opět však ve stejné "verzi".
S jedinou poznámkou, pokud upgradujete na 801 (Dolby rádio), musíte pod sedačku řidiče ještě doplnit externí zesilovač.
---
Rádia HU450/650/850 jsou do faceliftových P2 MY05-, mají lehce jiný tvar panelu. S rodinou 401/601/801 jsou nezáměnná a to i mechanicky.
Platí tu to totéž co výše - SW možná bude nutné klonovat a upgrade na HU-850 znamená přidat zesilovač.
---
XC90 je zcela samostatná kapitola, celý infotainment je na optice a všechno je tam jinak. Téma na samostatný topic.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádn
Ještě doplňuji - že jedna věc z venku poznat lze - v modelovém roce MY04 byla změněna barva panelu AUM (rádia), CCM (klima panel) a případně i telefonu (PHM) na černou. Tím se poznají poslední verze rádia před faceliftem.
Od MY05- je to také černé, ale jiný (a nezaměnitelný) tvar a nekompatibliní SW.
/PL
Od MY05- je to také černé, ale jiný (a nezaměnitelný) tvar a nekompatibliní SW.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
jen se chci zeptat zda se něco nezměnilo a jestli náhodou nejde 99-00 rádio do 2001 naklonovat tak aby ovládání na volantu a podsvícení fungovalo. To podsvícení mi zas tak netrápí, ale to ovládání na volantu mi docela sejří...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
a popř. kolik klonování SW stojí?
EDI: už jsem našel - 1200 s DPH, tak už jen zbývá otázka jestli je k tomu potřeba otevřít za šestku i CEMku?
EDI: už jsem našel - 1200 s DPH, tak už jen zbývá otázka jestli je k tomu potřeba otevřít za šestku i CEMku?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#5 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
děkuji za toto shrnutí a informace...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#6 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
Žádná CEM není potřeba.
Klonovat lze pouze jednotky, které mají kompatibilní "železo" - t.j. do "stejného".
A jednotka MY99-01 (jejich HW číslo nahoře na nálepce začíná 9xxxx) NENÍ kompatibilní s novějšími (ty začínají 8xxxx), případně pak s MY04 (černý panel), kde číslo je na 30xxxx.
Další elektrický zlom je od faceliftu nahoru (MY05-), ale tam se rádia liší tvarem, takže je nelze mechanicky naroubovat.
Krátká odpověď: "klonovat" starší rádio do novějšího auta (nebo naopak) nelze.
Rádio vždy hraje, ale ani podsvícení ani ovládání nefunguje. Hledejte podle nálepky stejné první číslo (a pozor na rozdíl mezi S80 rádii - řada 401/601/801 a S60/V70/XC70 - řada 403/603/803). U ročníku MY04 navíc i barva panelu.
No vlastně to všechno píšu na první stránce, takže tento příspěvek je tak trochu zbytečný...
/PL
Klonovat lze pouze jednotky, které mají kompatibilní "železo" - t.j. do "stejného".
A jednotka MY99-01 (jejich HW číslo nahoře na nálepce začíná 9xxxx) NENÍ kompatibilní s novějšími (ty začínají 8xxxx), případně pak s MY04 (černý panel), kde číslo je na 30xxxx.
Další elektrický zlom je od faceliftu nahoru (MY05-), ale tam se rádia liší tvarem, takže je nelze mechanicky naroubovat.
Krátká odpověď: "klonovat" starší rádio do novějšího auta (nebo naopak) nelze.
Rádio vždy hraje, ale ani podsvícení ani ovládání nefunguje. Hledejte podle nálepky stejné první číslo (a pozor na rozdíl mezi S80 rádii - řada 401/601/801 a S60/V70/XC70 - řada 403/603/803). U ročníku MY04 navíc i barva panelu.
No vlastně to všechno píšu na první stránce, takže tento příspěvek je tak trochu zbytečný...
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 131
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
#7 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
V S80 (2000-2004) funguje změna z 401 na 801 a to včetně podsvícení a ovládání (DTC se samozřejmě objeví ale funguje), přechod z 401 na 601 ne.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#8 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
Rozhoduje to HW číslo na nálepce. Ta 601 bude ze staršího auta (zvenku jinak rádio vypadá úplně stejně).
/PL
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#9 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
Seznam čísel asi nebude možná úplný, ale je rozhodující , kterou číslicí to začíná. Právě koukám na jednu 801 s číslem 8622164-1...
Je tedy jasné, že si ji do své S80 rok 99 s podporou všech funkcí nedám
Je tedy jasné, že si ji do své S80 rok 99 s podporou všech funkcí nedám
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#10 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
Tak jsem koupil radio 801 z prvni serie zacinajici 9 a taky to nefungujev me s80 rok 99, tak nevim. To preneseni SW me udelaji kde? Jinak uz nevim...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: XC90 D5 AWD 136KW
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#11 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
Měl bych dotaz trochu z druhé strany.: Chci si koupit další Volvo(V70) s rádiem HU-803, které nemá ovládání na volantu. Tak nějak jsem si na to u těch ostatních zvykl. Otázka zní: Stačí dát volant s ovládáním rádia, nebo jsou nutné další cajky aby to chodilo??ok2ucx píše: ↑22 zář 2016 09:52 Zdar:
množí se dotazy na záměnnost rádií v platformě P2 (V/XC70II/S60/S80) a zprovoznění podsvícení / ovládádní z volantu. Zkusím to tu trošku shrnout:
Pozn: modelový rok (MY) poznáte z VINka - zakrýt posledních 7 cifer, datum výroby či uvedení do provozu je bezpředmětné. Orientujte se jen a pouze podle MY.
HU403/603/803 je pouze do aut MY99-MY04.
Stejně tak HU401/601/801 pak patří do S80 stejného věkového rozmezí.
Aby to nebylo jednoduché, tak existují od každého typu v principu 2 verze, které jsou zvenku k nerozeznání - poznat to lze podle hardwarového čísla někde na nálepce:
MY99-MY00 jsou "starší"
najdete na nich čísla:
9452057
9452060
9496562
9496567
MY01-MY04 pak "novější"
8633166
8633175
8651145
8651150
8651152
8651153
8651155
a v MY04 pak ještě
30657636
30657637
30657638
Rádio z MY99-MY00 nelze namontovat do auta MY01-MY04 a naopak.
Přesněji lze, ale nelze zprovoznit SW tak, aby fungovalo ovládání z volantu a podsvícení.
Jinými slovy, hledejte rádio ze stejné verze, po namontování to bude ovládání/podvícení fungovat buď hned (to je pravděpodobné, když trefíte rádio ze stejného MY).
Pokud ne, tak je třeba "naklonovat" SW z původního rádia do nového a pak vše funguje.
Dodávám, že tímto způsobem lze snadno upgradovat/downgradovat rádia různé výbavy, např. 401 na 801, opět však ve stejné "verzi".
S jedinou poznámkou, pokud upgradujete na 801 (Dolby rádio), musíte pod sedačku řidiče ještě doplnit externí zesilovač.
---
Rádia HU450/650/850 jsou do faceliftových P2 MY05-, mají lehce jiný tvar panelu. S rodinou 401/601/801 jsou nezáměnná a to i mechanicky.
Platí tu to totéž co výše - SW možná bude nutné klonovat a upgrade na HU-850 znamená přidat zesilovač.
---
XC90 je zcela samostatná kapitola, celý infotainment je na optice a všechno je tam jinak. Téma na samostatný topic.
Pavel
_________________
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#12 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
Podle me staci ten panylek
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Vůz: XC90 D5 AWD 136KW
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#13 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
Tak to by bylo super, jen nevím, kde maji samotný panýlky hnízdo. Ale jestli to auto klapne a Volvo flotila se rozroste, určitě to budu chtít řešit. Dík.
_________________
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
850 GLE 125KW 20V už ne, V70/I 2,5TDI, 103kW, r.v.2000
S80 2,4i, 125KW, 2001
S80 2,5TDI, 103KW 2000
XC90 D5 AWD 136kW 2007
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#14 Jak zaměnit rádia (HU) v P2 autech - podsvícení/ovládádní
Treba u me dej si pozor jestli funguje podsviceni radia, pokid ne tak je radio z jinyho MY a ani ovladani an volantu by nemuselo fungovat
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek