Západka kastlíku spolujezdce u 850 PREVENCE

Nejdříve se podívejte SEM - Již vyřešené problémy
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
  • Autor
  • Zpráva
doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#1 Západka kastlíku spolujezdce u 850 PREVENCE

Příspěvek od doktor »

Šťouradlem nevyšťouráš. Chyba není v zámku, ale v západce. Tou západkou otáčí takové malé kolečko s vystouplým bazmekem a ten se ulomil, takže zámek je ok, ale západkou nepohne.
Je to pořád to samý.
Musíš se snažit dvířka vypáčit co nejvíce to jde, něčím si je vypodložit, aby ti vznikla škvíra 2mm a tou prostrčíš list pilky na železo obalený v tvrdem papíru a přeřízneš oko zámku na kterém drží ta západka. Oko je přesně uprostřed, je to 1,5mm drát. Pak, až to rozebereš, tak pochopíš princip funkce a taky to, že to nejde otevřít skrze klíčovou dírku,
Oko si pak seženeš nové, nebo vyrobíš z drátu.


BTW, já jsem vymyslil fintu jak na to vyzrát, až se to kousne příště: PREVENCE

Návod.
1. Rozeberte si dvířka.
2. Všimněte si, že západka má tvar kolébky.
3. Na spodní okraj navázejte silon - cca 30cm a provlečte jej na horní odraj dvířek mezi plast a tapecír.
4. Když za něj zataháte, západka se musí otevřít.
5. Smontujte dvířka - plast +tapecír
6. Silon schovejte v linii mezi tapecírem a plastem kolem dokola po horní hraně až na bok dvířek.
7. Na konci silonu udělejte očko
8. Očko přelepte průhlednou / černou lepící páskou na boku dvířek.
9. Silon normálně při zavřených dvířkach není vidět, ale lze lehce vyšťourat šroubováčkem
10. FINÁLE: až se zámek kousne, vyšťouráte, silou potáhnete nahoru a nemusíte nic pilovat.

:kuchta:

názorný pikčr ( černá - zámek + západka, červená silon + očko )
castle-ik.JPG
castle-ik.JPG (16.52 KiB) Zobrazeno 2786 x
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#2 Západka kastlíku spolujezdce u 850 PREVENCE

Příspěvek od doktor »

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12039
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Západka kastlíku spolujezdce u 850 PREVENCE

Příspěvek od Urvanej »

317
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „FAQ - Jak na to“