Cistenie EGR -D5

Nejdříve se podívejte SEM - Již vyřešené problémy
Pravidla fóra
Nepište sem dotazy, budou se okamžitě bez náhrady mazat
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#1 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od Drak3n »

Rozhodol som sa trosku nazriet do hadic a posivetit si na EGR , na jednom anglickom fore som nasiel navod ako na to a tu je vysledok :

rozoberane :
[img]http://img294.imageshack.us/img294/1576/egrxl.jpg[/img]

pohlad na kovovu cast , ktora potom isla von :
[img]http://img196.imageshack.us/img196/8083/dsc00440fm.jpg[/img]

toto je obsah velkej gumenej hadice :
[img]http://img24.imageshack.us/img24/7966/dsc00443tf.jpg[/img]

[img]http://img532.imageshack.us/img532/1328/dsc00446q.jpg[/img]

toto je hmota , ktoru sa mi podarilo odtial dostat von :
[img]http://img26.imageshack.us/img26/2716/dsc00449vs.jpg[/img]
vrecusko bolo ku podivu celkom tazke , takze verim , ze sa autu ulavilo . na prvy start sa mi zdalo , ze je auto tichsie a kludnejsie. trosku som ho bol prehnat a pri tempomatovej 80km/h na rovnej ceste ukazoval PP spotrebu od 2.2 do 2.5 . no som zvedavy co ukaze cas .auto ma len 130 000km !! anglican to robil a mal tusim viac ako 120 000 mil , tak si predstavte kolko tohto svinstva tam je po takom najazde !!
Naposledy upravil(a) Drak3n dne 15 kvě 2012 21:58, celkem upraveno 2 x.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 552
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#2 Cistenie EGR

Příspěvek od Pavluňa »

Peknej humus jen co je pravda :bad: jsem zvedavej,jak to bude vypadat u me az se do toho na jara pustim :unknown:
Naposledy upravil(a) Pavluňa dne 03 bře 2010 22:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#3 Cistenie EGR

Příspěvek od Drak3n »

ahojte , pocujte . na hornom obrazku , medzi cislom 2 a samotnym egr ventilom , ma tam byt tesnenie ? dnes som chytil hadicu veducu od turba do egr a bola odspoud od oleja , co nieje dobre , tak by ma zaujimalo , kde sa tam ten olej nabral . hadica je nova .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 19
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Košice

#4 Cistenie EGR

Příspěvek od Darrio »

Drak3n píše:ahojte , pocujte . na hornom obrazku , medzi cislom 2 a samotnym egr ventilom , ma tam byt tesnenie ? dnes som chytil hadicu veducu od turba do egr a bola odspoud od oleja , co nieje dobre , tak by ma zaujimalo , kde sa tam ten olej nabral . hadica je nova .
Cislo 2 je zmiesavac (hlinikovy diel kde sa zmiesava cisty vzduch z chladica vzduchu s vyfukovymi plynmi z vyfuku, ktore tam pusta samotne EGR). Samotne EGR je namontovane nad Turbom na vyfukovom potruby (zvodoch) a z neho ide hadica az k tomu zmiesavacu.

Neviem kde si mal ten olej na hadici??? Zvonku? Zvnutra??
_________________
Volvo S60 D5, 120 kW, r.v. 2002, koža, navi + TV, telefón
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#5 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od Drak3n »

http://forums.t5d5.org/topic/17141-d5-turbo-problem/page__st__40
takze , tu je link na egr , pri druhej generacii D5 , ktora sa montovala aj do tretej generacie V70 :) (treba scrollovat nadol , tam su obrazky)
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#6 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od hajnej »

ještě doplním pěkný návod pro 2,4D a D5 201-2004 http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=678805
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#7 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od Drak3n »

myslim si , ze po 280tis km tam bude ten sajrajt tak zapeceny , ze ine ako rozobratie a nasledne drhnutie benzinom nepomoze .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#8 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od trapiz »

no tak sem to neska taky vyčisti ale janom tan zakracenej postup , ale i přesto je to znat auto jede o 50% líp když skusim tan delší není tam nekde hadice na vodu ?.. nemuže neco vytíct?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2621
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#9 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od ok2ucx »

Ahoj,

také jsem dnes nahlížel pod kapotu a také do krabice dílů, které mám po minulém majiteli. Když tak dumám nad tím, co se v této části sacího traktu děje, napadá mě otázka:

"Jaký má čištění i té druhé části (samotný EGR ventil + chladič) vliv na chod motoru? To jsou části, kudy proudí jen výfukové plyny, že ano? Kdežto ten hlíníkový směšovač + gumové hadice vpředu - tam chodí čístý vzduch."

a ještě jedna:

"Jak se chová auto, které má 'výfukovou' rouru částečně nebo úplně zacpanou? (úmyslně či neúmyslně)"
Někdo nějaké osobní zkušenosti?

Našel jsem dva typy odpovědí - jedna, že se zlepší spotřeba i chod motoru (a nic víc), druhá - že vyskakují hlášky emise, atp.?


Pavel

http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=94139
http://forums.t5d5.org/topic/372-egrplenum-mixer-cleaning/page__hl__egr
http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?t=17771
http://forums.t5d5.org/topic/12548-blanking-off-my-egr-valve/
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#10 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od sordo »

ok2ucx píše:Ahoj,

také jsem dnes nahlížel pod kapotu a také do krabice dílů, které mám po minulém majiteli. Když tak dumám nad tím, co se v této části sacího traktu děje, napadá mě otázka:

"Jaký má čištění i té druhé části (samotný EGR ventil + chladič) vliv na chod motoru? To jsou části, kudy proudí jen výfukové plyny, že ano? Kdežto ten hlíníkový směšovač + gumové hadice vpředu - tam chodí čístý vzduch."

a ještě jedna:

"Jak se chová auto, které má 'výfukovou' rouru částečně nebo úplně zacpanou? (úmyslně či neúmyslně)"
Někdo nějaké osobní zkušenosti?

Našel jsem dva typy odpovědí - jedna, že se zlepší spotřeba i chod motoru (a nic víc), druhá - že vyskakují hlášky emise, atp.?


Pavel

http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=94139
http://forums.t5d5.org/topic/372-egrplenum-mixer-cleaning/page__hl__egr
http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?t=17771
http://forums.t5d5.org/topic/12548-blanking-off-my-egr-valve/
Já měl vytaženou i druhou část, samotný ventil a chladič. Při té příležitosti jsem taky zjistil, že předchozí majitel zaslepil EGR. Což vyhazovalu chybu na diagnostice, ale hláška na palubáku žádná a chod motoru se taky moc nezmenil. Takže u me to nemělo vliv na nic. Co ale mělo vliv, bylo sundání toho horního víka motoru. V levé části je totiž čidlo absolutního tlaku v sání a to bylo kompletně zalepené tím humusem. Po složení mám pocit vyššího výkonu. A taky dobrej pocit :)
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#11 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od trapiz »

a vede tam teda najaka hadice s vodou nebo s olejem?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#12 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od Drak3n »

sordo píše: V levé části je totiž čidlo absolutního tlaku v sání a to bylo kompletně zalepené tím humusem
to by chcelo aspon nejaku foto pre ilustraciu :) mam taky pocit , ze cidlo tlaku je od roku 2003 priamo v IC , lebo ten ma od roku 2003 ine cislo .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1677
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#13 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od Harry »

trapiz píše:a vede tam teda najaka hadice s vodou nebo s olejem?..
voda tam je, musí se upustit
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#14 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od trapiz »

děkuji to je dobrý vědět...
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#15 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od sordo »

Drak3n píše:
sordo píše: V levé části je totiž čidlo absolutního tlaku v sání a to bylo kompletně zalepené tím humusem
to by chcelo aspon nejaku foto pre ilustraciu :) mam taky pocit , ze cidlo tlaku je od roku 2003 priamo v IC , lebo ten ma od roku 2003 ine cislo .
presně, od roku 2003 je čidlo vpravo dole, hned za vystupem z intercooleru. Takže se nazasírá bordelem z EGR.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#16 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od sordo »

Harry píše:
trapiz píše:a vede tam teda najaka hadice s vodou nebo s olejem?..
voda tam je, musí se upustit
Ano, je to chlazeno chladici kapalinou. Vede tam hadice z topení. Takže je potřeba si nachystat trochu chladiva na doplnění.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#17 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od trapiz »

děkuji tak sem to všechno vyčistil jak hadice tak EGR ventil celi sem to vindal i dekl na motoru sem čistil a musim řict že to jede jak praštěný ale muj problem to neviřešilo do 2 tisic nic a pak to leti jak utržený asi bude muset ven turbo a na rapasi , když přidam na volnoběh tak otačky vylitnou ale dou pomalu dolu,.. ?.. řekl bych že asi lopatky na turbu nebo nevym?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#18 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od Drak3n »

trapiz píše: děkuji tak sem to všechno vyčistil jak hadice tak EGR ventil celi sem to vindal i dekl na motoru sem čistil a musim řict že to jede jak praštěný ale muj problem to neviřešilo do 2 tisic nic a pak to leti jak utržený asi bude muset ven turbo a na rapasi , když přidam na volnoběh tak otačky vylitnou ale dou pomalu dolu,.. ?.. řekl bych že asi lopatky na turbu nebo nevym?..
ked bol velmi znecisteny egr a tieto veci okolo , pravdepodobne bude znecistene aj variabilne naklapanie lopatiek v turbe a to sa moze tym padom zadrhavat , co moze byt pricina problemov . tak ci onak , bude to musiet pozriet odbornik .
tu je nejaky pokec o moznych problemoch s D5 http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?t=30857
btw , nemas nahodou nejake fotky z toho cistenia ? konkretne ten dekel by ma zaujimal , lebo ja si neviem presne predstavit o com je rec :P
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#19 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od sordo »

Drak3n píše:
trapiz píše: děkuji tak sem to všechno vyčistil jak hadice tak EGR ventil celi sem to vindal i dekl na motoru sem čistil a musim řict že to jede jak praštěný ale muj problem to neviřešilo do 2 tisic nic a pak to leti jak utržený asi bude muset ven turbo a na rapasi , když přidam na volnoběh tak otačky vylitnou ale dou pomalu dolu,.. ?.. řekl bych že asi lopatky na turbu nebo nevym?..
ked bol velmi znecisteny egr a tieto veci okolo , pravdepodobne bude znecistene aj variabilne naklapanie lopatiek v turbe a to sa moze tym padom zadrhavat , co moze byt pricina problemov . tak ci onak , bude to musiet pozriet odbornik .
tu je nejaky pokec o moznych problemoch s D5 http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?t=30857
btw , nemas nahodou nejake fotky z toho cistenia ? konkretne ten dekel by ma zaujimal , lebo ja si neviem presne predstavit o com je rec :P

Tady je návod na vyčičtění toho náklápění:
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=132550&page=9
Jsou tam i videa.

Bohužel tam už není návod na vytažení turba. Dělal jsem to sám asi před 2 měsíci. Je potřeba sundat ten horní držák motoru. Odpojit hadice sání od turba. Odpojit přivod oleje do turba. A odmontovat turbo ze svodu a z výfuku. (některé věci je bohužel nutné dělat zespodu). Pak už můžeš turbo vytáhnout. Je to trochu ježek v kleci ale jde to vrchem. Rozdělání samotného turba jde celkem dobře. ale chce to trochu poklepat gumovým kladivem (nebo přes dřevo). Vyčistit, složit, vyměnit všechna těsnění a doufat, že to byl právě tvůj problém.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 50
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Liberec

#20 Cistenie EGR

Příspěvek od kluk1 »

omega-HC píše:
DarkLight píše:ještě by bylo značka ideál vyčistit ten horní hliníkovej díl-sací potrubí.ale jak koukám na fotky tak budou asi potřeba oddělat vstřiky? =@
pamatuju se když jsem tohle dělal u okty která měla od novýho nalítanejch 110 tis km-no napřed jsem to odrýpal šroubovákem a hliník odlitek máchal a štětečkoval v áčku dokud nebyl jako znovuodlitej...výsledek auto jelo jak po čipu,měla teda směšných 66Kw :P

vyčistil som zmiešavač sj tu hadicu .... ale to nema vyznam až kým sa nevyčistí celé hlinikove veko. je to strašne zanesené tým bordelom....
Nemá niekto postup ako na to ?

.....určite treba vybrať vstrekovače a taktiež aj horný silentblok motora uvolniť ... bez návodu sa do toho nechcem púšťať...

Oživuji téma, včera jsem čistil EGR po 180tis a v hadicích a směšovači cca 0,5 cm humusu.... čištěno šroubovákem a petrolejem.... otázka je jak čistit víko... kde je naklápění


viz strana 12

http://www.volvoclub.org.uk/tech/NewCarFeatures2006-Theory.pdf

děkuji za postup
_________________
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 50
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Liberec

#21 Cistenie EGR

Příspěvek od kluk1 »

Oživuji téma, včera jsem čistil EGR po 180tis a v hadicích a směšovači cca 0,5 cm humusu.... čištěno šroubovákem a petrolejem.... otázka je jak čistit víko... kde je naklápění


viz strana 12

http://www.volvoclub.org.uk/tech/NewCarFeatures2006-Theory.pdf

děkuji za postup[/quote]

auto mi stejně cvaká jako na videu

_________________
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#22 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od Drak3n »

cez vikend som menil tuto hadicu , po velkom najazde a par rokoch to mala za sebou , bola cela od oleja , zmaknuta a popraskana . po vymene som zaznamenal znizenu dymivost , co potesi a hlavne mam dobry pocit , ze pred turbom nieje kus gumy , ktory je na rozpadnutie :good:

Obrázek
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#23 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od sordo »

Drak3n píše:cez vikend som menil tuto hadicu , po velkom najazde a par rokoch to mala za sebou , bola cela od oleja , zmaknuta a popraskana . po vymene som zaznamenal znizenu dymivost , co potesi a hlavne mam dobry pocit , ze pred turbom nieje kus gumy , ktory je na rozpadnutie :good:

Obrázek
Já ji taky nedávno měnil. Měl jsem cca 3cm díru v místě kde se napojuje na turbo.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#24 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od Drak3n »

Takze, po case bola na odpis dalsia hadicka, veduca od turba do plastovej trubky pod olejovou vanou. Na prvy pohlad nebolo vidno ziadne poskodenie, ale po case tam bolo vsetko od oleja, tak som to vycistil a hadicu dal novu(je to neoriginal zo skandixu). Predosla bola po rokoch celkom zmaknuta a od oleja, bolo otazkou casu, kedy praskne. Nabuduce to vidim tak, ze budem menit intercooler, pretoze sa zacina trosku nafukovat a vsetky hadice uz mam nove, takze najslabsim clankom je teraz on !

[img]http://imgupload.sk/images/a/l/aljttietawq2mrc37oy6_thumb.jpg[/img]
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#25 Cistenie EGR -D5

Příspěvek od trapiz »

ja se chystám na čištění lopatek na turbu a mechanizmu regulace u tátovy na D5 , dělal to někdo ??
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „FAQ - Jak na to“