Právě je 17 pro 2017 07:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Tato sekce je zřízena prozatím jen na zkoušku.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 14 pro 2017 11:09 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 785
Bydliště: praha
Vůz: V 70 T5
motor udělanej,krom el.seslí i výbava dobrá,a vypadá moc pěkně,málokdo pozná,že není pravá T5R! teda zvenku....
https://www.autoscout24.cz/nabidky/volv ... ?cldtidx=4

_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
je V 70 T5 1999 sazka edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 09:28 
Offline

Registrován: červen 2009
Příspěvky: 785
Bydliště: praha
Vůz: V 70 T5
tak už je pryč.....

_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
je V 70 T5 1999 sazka edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 10:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 181
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 B5254 T2 2.5l AWD, 154Kw, 07'
radši koukej na autoscout24.ch nebo .at, .it, .nl, nebo .de.......autoscout24.cz zobrazí tak 1/3 inzerátů - je na h*vno

autoscout24.de by správně při zaškrtnutí Švýcarska měl zobrazit všechny Švýcarské inzeráty, nezobrazí. Autoscout24.cz ti zobrazí úplnou prdlačku

EDIT: jinak teda 24 let starý auto, kde je všechno zoxidovaný, plasty napuchřelý, kastle nahnilá, hliník a švédská ocel, která po těch skoro 30 letech kurevsky degradovala.............. za 5 000 ojro je fakt výhra :%) samozřejmě stačí kokpit spray a vosk žejo....rázem tim švédská ocel získá na původní pevnosti :Yahoo!:

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 154Kw, 07'
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 13:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 210
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 TDI
Je to 850, tomu nemůžeš rozumět. :D

_________________
.: 850 TDI 96 D5252T M56 ::: XC90 3.2 07 B6324S :.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 13:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 181
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 B5254 T2 2.5l AWD, 154Kw, 07'
Ne, rozumím tomu. Už jsem to tu několikrát psal. Možná Vám moje výroky přijdou někdy "přes čáru", ale přesto je Volvo moje srdcová záležitost
a na tu značku nedám dopustit.

A spíše poctivá 850, než ty nový "poločínský" (který budou do 10 let úplný spotřebáky, protože zasranej, šikmej Číňan není vlastenec, jemu bude úplně u
řiti, že zničí automobilovou ikonu Severní Evropy, sprostě vykrade know-how, kterou implementuje do svých čínských, zasraných vozů a Volvo přestane
být Volvem - ale rád se budu mýlit. Už teď jsou na internetu články, kde hodnotili množství chemických prvků ve švédské oceli a její kvalitu u 20 let starého Volva a u Volva z roku 2016, které sjelo z výrobní linky někde v Pekingu - závěr článku si každý domyslí :( (Čína ja samozřejmě zasranej bazmek, supervizorství nesupervizorství - Číňaň ojebe všechno co může, je to jejich povaha)

850 je super pro fandy, kteří Volva "sbírají" a s láskou se o ně starají. Ale jako první (!A JEDINÉ!) auto v rodině je 850/V70 I absolutní nesmysl. Prostě 24 let starý auto je 24 let starý auto a každej kdo zabředl do aktivit, kde se musí spolehnout na 100% na kvalitu materiálu ví, že s 30 let starou mašinou nemůže jet Isle of Man a s 20 let starym sjezďákem nemůžeš do Utahu na Redbull Rampage.....ty slitiny jsou prostě na konci životnosti - u 850 je to stejné.

Marzzocchi stálo přemístění výroby v roce 2008 ke žlutejm držkám prim na poli závodních sjezdovejch vidlic. Stačily 2 roky, aby šlo Marzocchi do prdele - Evropská ikona. V roce 2010 se probrali a přemístili výrobu zpátky domů do Itálie - hle vidle zase fungujou, ale trvalo několik let, než si zase získali důvěru sjezdařů - u kol na výlety podel Vltavi s rodinou je to fuk, tam může bejt klidně nějakej Suntour.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 154Kw, 07'
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 13:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 4999
Bydliště: České Budějovice
Ejdou Rotacak: hele, zklidni slovník když už tu furt dokola musíme číst ty tvoje výplody

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 13:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 181
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 B5254 T2 2.5l AWD, 154Kw, 07'
dobře - prostě nemám rád Čínu.......což je při přečtení mého textu evidentní....ale hřeje mě u srdce, že si mi připomněl pravidla fóra zeleným
fontem (jako ty ty ty) a né červenym (jakože bu bu bu ban) Budu se snažit psát jako dospělej - jen to je pro mě v otázce Čínské lidové republiky
krajně obtížné.

EDIT. jo už chápu, proč jsem tě naštval )))

a brzy tě uklidním úplně a zase se ti bude dobře spát. Tři roky jsem se tu neukázal a jakmile s autem provedu to, co zamýšlím, nebudu mít důvod jsem zase několik let jít. Teď tu jen nasávám potřebné informace a bohužel jsem návštěvník fóra, který nemá co nabídnout. Auto je pro mě prostě pojízdná židle...tak promiň Yoby :)

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 154Kw, 07'
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 14:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 210
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 TDI
Ejdou Rotacak píše:
850 je super pro fandy, kteří Volva "sbírají" a s láskou se o ně starají. Ale jako první (!A JEDINÉ!) auto v rodině je 850/V70 I absolutní nesmysl.

S tímto bych tak souhlasil :)

Ejdou Rotacak píše:
podel Vltavi

No ale ta chyba, pane kolego... :D

_________________
.: 850 TDI 96 D5252T M56 ::: XC90 3.2 07 B6324S :.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 14:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 181
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 B5254 T2 2.5l AWD, 154Kw, 07'
:sorry: :unknown: díky za poznámku - dvakrát měř a jednou řež. Vždycky něco horkokrevně napíšu a nepřečtu to po sobě,
pak je to jak od Laca Demetera. Pardon

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 154Kw, 07'
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 14:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 4999
Bydliště: České Budějovice
Ejdou : se neomlouvej, mě jsi nenaštval. Vzhledem k tomu že jsem se profesně jeden čas stýkal s tvými kolegy z "branže", tak jsem imunní, protože vím že tam se tak nějak nosí mít spoustu řečí i k věcem, o kterých mají vědomosti - řekněme diplomaticky - povrchní :-D

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 14:43 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 91
Bydliště: A(r)s(ch)
Vůz: V70 II
:D hele, a to jako teda ta švédská slitina,co mám v vautě, ztrácí pevnost jak?
-chápu oxidaci povrchu, ale vevnitř vazby jsou snad stejné,ne? Nebo jako nějak změkne plech a při nárazu je z něj papír?
-takže stará 850 má už nekvalitní ocel a i tak je kvalitnější než čína?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 14:44 
Offline

Registrován: duben 2017
Příspěvky: 91
Bydliště: A(r)s(ch)
Vůz: V70 II
:D znáš to, rodinu nemám, ale s mým stylem života může kdykoliv zazvonit telefon a ejhle...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 14:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 181
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 B5254 T2 2.5l AWD, 154Kw, 07'
2 yoby

prosím, nespojuj mě s "mými kolegy z branže". 3 roky budujem na Letný nový Národní zemědělský muzeum, spoustu interaktivních expozic, lidi chodí do muzea proudem a po 80 letech ta budova ožila - tak snad může Antonín Švehla konečně v klidu spát a až budeš chtít s rodinou prožít hezký odpoledne,
tak můžeš do NTM a nově i vedle, do sesterské, stejně velké budovy NZM. Státní sektor, plat mrzký, ale těší tě, že se lidé těší :-)

S politiky mě nespojuj, jsem apolitickej a jsou to pro mě upocený, prolhaný prevíti - červenej nebo modrej. Pokud myslíš kolegy z branže - sjezdaře,
tak k těm se budu vždy hrdě hlásit - jsme banda sešroubovanejch, zjizvenejch hovad, ale jednáme na rovinu a bez skrytých zájmů

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 154Kw, 07'
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 14:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 4999
Bydliště: České Budějovice
Ejdou: nee, myslím právě muzejníky :-D

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 15:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 181
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 B5254 T2 2.5l AWD, 154Kw, 07'
2 C3

ocel degraduje řádově pomaleji - hlína extrémně rychle. za 20 let je to opravdu hnůj - dnešní auta.
850, ač stará víc jak 20 let, tak má podle článku pořád kvalitnější ocel, než moderní Volvo z Pekingu, prodávám jak sem koupil.

Vzhledem k tomu, že sem roky dělal sport, kde se jezdilo "na hraně", tak se materiály prostě strašně řešily. U aut se o tom nemluví,
protože by došlo k davovému šílenství. Profi sjezdařů je pár tisíc, řidičů aut miliarda. Ale pokud nezažiješ čelňák, tak to řešit nemusíš.
Pokud jo - tak už pak ve 30 let starym autě nic řešit nebudeš :-)

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 154Kw, 07'
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 15:04 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 237
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
Ejdou Rotacak: odkaz na ty clanky prosim? Nemohu to dohledat... diky

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 15:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 181
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 B5254 T2 2.5l AWD, 154Kw, 07'
2 matjy

dej mi pls chvilku, večer popátrám na svém PC v historii vyhledávání. Jednou to bylo na Primě v nějakym tom ?Automotorevue? - bohužel si nepamatuji
název pořadu. Na netu jsem to pak hledal podle anglickejch hesel, v češtině asi nic. U nás jsou levný, čínský výrobky bohužel oblíbený - já to nepodporuju,
ani vietnamský večerky. Né že bych měl potřebu jim házet molotovy do výlohy, ale nadšenej z nich fakt nejsem.

Pardon za moje časté OT, které se nedrží tématu - yoby má recht

za to může ten debilní "downsizing" strkaji tam motory z vysavače a aby to prdítko utáhlo auto, tak tam strkaj čím dál tím víc hlíny, která prostě rychle degraduje a nezachová si v dlouhym časovym úseku stejný pevnostní vlastnosti. Jasně, když jde o testování pro IIHS, tak je to v cajku, ale udělejte s totožnym autem, totožnej test po 15 letech ;)

Švédská ocel začne hodně degradovat po cca 25-30 letech, závisí na chemickém složení. Stačí si přečíst pár diplomovejch prací z ČVUT

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 154Kw, 07'
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 181
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 B5254 T2 2.5l AWD, 154Kw, 07'
Tak jsem teď zadával hesla do googlu, abych dokázal, že to co píšu není žádný pokus o trolling. Vyskočila na mě jen nějaká diplomová práce o slitinách hlíny, kde je
mezi řádky napsáno to, o čem mluvím https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace ... e_id=38353 bohužel to ale přímo nedokazuje, co se Vám snažim nastínit.
Když to napíšu polopaticky - tak prostě únava materiálů. Konkrétně u autoprovozu se to cíleně tají.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 154Kw, 07'
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 21:15 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4136
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: V70II2,4T lpg 80II 3,2 AWD
Ital nebo rákosník. Verbeš líná jeden jak první.
A jestli něco kvalitního udělají tak pod bičem jiného národa!

_________________
S80II 3,2 AWD
Byla první C30 1,6D 2007 270000km
http://pindovaoptika.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 21:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 13873
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Ejdou Rotacak píše:
dobře - prostě nemám rád Čínu.......což je při přečtení mého textu evidentní....

Ono s tou Čajnou je to kapku složitější.Čína umí vyrobit jak kvalitní,tak levné produkty.Je to dáno tím,kolik chce zákazník zaplatit.Bohužel je problém právě často u zadavatele zakázky a pochopitelně pak ty hovna padají na čínu.Mám pár známých,kteří si v Číně nechávají vyrábět a opravdu je to o tom,kolik je zákazník ochoten zaplatit.Bohužel trendem dnešní doby je šetřit na výstupní kontrole a pak se bohužel stane,že i přes snahu šikmáčů dojde k zmetkovitosti a ta se díky absenci kontroly nezachytí.Nicméně si dovolím tvrdit,že to není problém Číny,ale problém dnešní doby.Bohužel i originální Volvo díly stojí mnohdy za ...

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 3101
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
:green: :green: Tyvole

Zpravidla se v Číně nevyrábí proto, že číňan pracuje za dvacet fenů na hodinu, ale proto, protože Čína je poměrně velkej trh a vozit auta ze Švédska přes půl světa, je prostě ekonomicky neudržitelný. Je uplně jedno, jestli je Volvo švédský, ruský, nebo afghánský - pokud budou chtít vyrábět kvalitní auta, bude to realizovatelný kdekoli na světě bez ohledu na to, jestli máš místní osazenstvo v lásce, nebo ne.

Jedná se o jinej případ, než typickej čínskej verk z tržnice. Mimochodem ten taky jen pokrývá poptávku.

Ty starý pocitivý 850 ze švédský ocele měly taky svoje problémy, jen se zeptej místních majitelů. Já mám, nebo jsem měl v Cčku takovejch nefunkčních, nebo rozbitejch věcí, že by se třeba kdejakej majitel hnujdaje podivoval, cože teda Volvo nabízí, za ty dva miliony, proti jejich Accentu za 3 kila. (tomu taky nevrže palubka mimochodem :ROFL: )

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 850 T5skoroR yellow gull
PříspěvekNapsal: 16 pro 2017 22:58 
Offline

Registrován: červenec 2008
Příspěvky: 1037
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850w D5252T r.v.96
Wolfram1944 píše:
Ejdou Rotacak píše:
850 je super pro fandy, kteří Volva "sbírají" a s láskou se o ně starají. Ale jako první (!A JEDINÉ!) auto v rodině je 850/V70 I absolutní nesmysl.

S tímto bych tak souhlasil :)

Proč? moje TDI kdyby nemuselo mít všechny ty voloviny co dělají volvo volvem by bylo auto servisem srovnatelný se stejně starou octavii. S menším množstvím problémů v elektrice. Stává se mi, že jezdím pro o deset let mladší auta na odtah, ale 850ka vždy dojela až do servisu sama. A když mě vypekla bylo to už u baráku když ráno nenastartovala. Chytla o dvě hodiny později když už bylo teplo.

_________________
LukinL
je:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor , C70 cabrio B5204T4, M56 r.v.00, Fenix
bylo:960II sedan B6254S,125kW,r.v.96,zelená, 850 kombi 155kW r.v.95 modrá
VOL FCR DIAG BRNO pro zájemce


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: LUBOŠ a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.090s | 24 Queries | GZIP : Off ]