Poslední návštěva: 13 pro 2019 14:10 Právě je 13 pro 2019 14:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jirka87 - Volvo V50 2.4i 103Kw
PříspěvekNapsal: 28 říj 2019 11:56 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 514
Bydliště: Přerovsko
Vůz: V50 2.4i - "Transka"
Tak si taky zavedu "digitální servisku".

Volvo V50, 2.4i, 103Kw, MY 2006 výbava Momentum, 2x klíč. Všechny okna originál, kromě pár kosmetických vad se nezdá, že by bylo kdy bouráno. Najeto +/- 178 000Km, potvrzeno papírem z poslední Německé STK v roce 2018, kde je nájezd o 10 000Km menší, takže ty kilometry dle mého soudu hrajou, VIDA a V-Dash vykazuje ohledně tachometru rozdíl 0Km. Nějaké kosmetické vady z provozu tam jsou a kor na černé to jde samozřejmě echt vidět...

Auto dovoz z Německa, já první majitel v CZ. Koupeno v bazaru. Nebylo moc z čeho vybírat, pokud chtěl šlověk V50 s tímto motorem...bral jsem co bylo.

Na autě nalezeno velmi dobrého :

1) Nové přední kosti stabíku Meyle HD, nové nebo velmi zánovní přední tlumiče Sachs, nové stěrače Bosch Aerotwin.
2) Kompletní nové těleso olejového filtru kombinované s PCV

Zakoupeno na originál Volvo kolech s velmi pěkným letním vzorkem, nicméně je zimní období a koupil jsem alu kola Dezent s pěknými zimními Continentaly. S designem kol nemám problém, na V50 se mi líbí.

Ihned po koupi provedeno (cca 178 500Km) :

Nová AKU Banner - 2700Kč - výměna doma
Kompletní sada rozvodů s pumpou INA + sada pomocného řemene (2x řemen, 2x napínák) - Gates - servis a faktura - 10 889Kč
Kompletní sada filtrace MANN (kabiňák jsem vazl ten nejlepší-antibakteriální) + olej v motoru MOBIL + svíčky NGK - 3100Kč - výměna doma (motor zespoda i z boků suchý jak pepř,jen lehce prolíná víko ventilů, převodovka rovněž suchá)
Výměna hadice PCV - 813Kč - výměna doma
Doplnění 2x ISOFix (děkuji pane Trukso za zaslání) - cca 1650Kč - provedeno doma
Nahrání Češtiny od D5T5 - 1200Kč

Po ujetí ani ne 300Km vyskočila závada řízení motoru, auto začalo diovně pískat...podezření padlo na kladku altenrátoru, nicméně umřel celej altík, takže nový kus od DENSO - výměna v servisu -faktura - 7599Kč

Nákup starších neponičených ALU Dezent + zimních pneu Continental - 6500Kč
- 20x nové kolové matky s plovoucí podložkou pro originální kola (to se nedá popsat v jakém byly stavu-debilní vynález Fordu) - 1300Kč
- 20x nové kolové matky pro ALU Dezent - 650Kč
- při přezouvání na zimní provedena kompletní výměna brzdové kapaliny - Bosch - doma - 200Kč

Nějaké věci na doladění ještě jsou...postupně...

Los nebo sob, nebo co to je za bordel, je skutečně import ze Švédska... 8)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil jirka87 dne 05 lis 2019 08:04, celkově upraveno 7

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jirka87 - Volvo V50 2-4i
PříspěvekNapsal: 28 říj 2019 11:59 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 514
Bydliště: Přerovsko
Vůz: V50 2.4i - "Transka"
Výměna oleje, filtrace, svíček :

Vzducháč byl celkem humáč, o kabiňáku se ani nevyjadřuju (kterého vola napadlo to udělat tak, že se musí demontovat pedál plynu..rád bych ho potkal osobně), ALE ! budiž k dobru původnímu majiteli, že veškerá vyndaná filtrace byla MANN a svíčky stejné, jak jsem dával já, tedy NGK-LFR6D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil jirka87 dne 28 říj 2019 12:08, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jirka87 - Volvo V50 2-4i
PříspěvekNapsal: 28 říj 2019 12:07 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 514
Bydliště: Přerovsko
Vůz: V50 2.4i - "Transka"
Výměna hadice PCV - 178 600Km


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil jirka87 dne 11 lis 2019 08:15, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jirka87 - Volvo V50 2-4i
PříspěvekNapsal: 28 říj 2019 12:12 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 514
Bydliště: Přerovsko
Vůz: V50 2.4i - "Transka"
Altík - cca 178 600Km


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil jirka87 dne 11 lis 2019 08:15, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jirka87 - Volvo V50 2-4i
PříspěvekNapsal: 04 lis 2019 13:13 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 514
Bydliště: Přerovsko
Vůz: V50 2.4i - "Transka"
02.11.2019 - výměna 2ks vodních hadic u chladiče oleje. Kapaliny vytekly asi 4L, takže jen tak tak jsem to zachytil do "výlevky"...

že hadice měly namále, to jsem zjistil už po koupi auta. 1ks už byl fakt za 5minut 12, druhá byla jakš takš.

Cena hadice byla asi i na vkus pana Číhala (sklad dílů - Autokomplex Matějka) vysoká, protože se šel 2x podívat ke svému PC, jestli má tu cenu dobře....

Původní díl má číslo : 30723084
Nový díl má kupodivu číslo : 31657994 (zcela shodný díl..) - cena 1470Kč/ks - bych blil.

Té horší jsem se sotva dotknul kleštěma a začala pídit...Takže výměna LTT (LEN TAK TAK)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jirka87 - Volvo V50 2-4i
PříspěvekNapsal: 05 lis 2019 07:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 504
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Za kolil ta padesátka jezdí s tou 2.4i? Přeci jen to bude lehčí auto jak V70II.

_________________
Volvo černá V70 2.5 TDI 9/1998


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jirka87 - Volvo V50 2-4i
PříspěvekNapsal: 05 lis 2019 08:04 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 514
Bydliště: Přerovsko
Vůz: V50 2.4i - "Transka"
Hmotnost je 1460Kg pokud si dobře pamatuju. A napíšu to sem, až budu něco vědět. Zatím to auto najelo tak maximálně 500km od nákupu.

Nemám odsledovanou reálnou spotřebu od plné do plné, takže uvádět tady něco co mi poskytne jako údaj pouze palubní počítač moc nechci a delší trasu (nad 200km) s tím pojedu až v Prosinci.

Každopádně už teď vím, že i přesto, že nádrž by měla být 62L, tak se určitě nestane to, že dojedu za rodičema do Plzně (cca 750Km tam a zpět), vrátím se domů a ještě mi 1/4 nádrže zbyde (Sharan). Na druhou stranu naftové Mondeo mi jezdilo za 8 a očekávám, že do této cifry se na delší trasy, která bude složena maximálně z 50% z dálnice vejdu.

Prozatím bych to uzavřel tak, že již nabyté znalosti a zkušenosti s defenzivním stylem jízdy mám nyní možnost ještě pilovat :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jirka87 - Volvo V50 2.4i 103Kw
PříspěvekNapsal: 11 lis 2019 08:13 
Offline

Registrován: září 2016
Příspěvky: 514
Bydliště: Přerovsko
Vůz: V50 2.4i - "Transka"
Výměna oleje v převodovce – 179 000Km – 09.11.2019

Převodovku máme jaksi jen jednu, jako díl je to tím pádem dosti špatně řešitelná věc a po 15letech má olej 100% nárok na výměnu.

Olej jsem použil originální. Ano, vím, lze koupit samozřejmě NÁSOBNĚ levněji olej stejných vlastností, ale těch cca 600Kč navíc, které jsem vydal za originál mi nějak nestálo za jakýkoliv test.

- Výpustní šroub je dostupný dobře, ikdyž ořech tam člověk nedá, nicméně očkový klíč plní funkci stejně dobře.
- Plnící šroub je zakopaný tak blbě, že ničím normálním není možné jej povolit. Volvo na to má přípravek za cca 2500Kč

Můj přípravek stál 116Kč a to „nástrčák“ 24mm, zaříznout flexou a kulatinou vhodného průměru s mírným ohnutím jsem se k povolení už tak nějak dostal, nicméně je to velmi nekomfortní řešení a denně bych to dělat nechtěl.

1) Sundat kryt motoru
2) Nasadit na výpušťák neodymový magnet a auto projet
3) Povolit plnící šroub, pak až výpustní !
4) Vypustit, nechat řádně vykapat
5) Naplnit co se vejde (manuál uvádí 2,1L), zašpuntovat, projet
6) Znovu odšpuntovat vrch, doplnit co se vejde, zašpuntovat
7) Hotovo


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jirka87 - Volvo V50 2.4i 103Kw
PříspěvekNapsal: 11 lis 2019 08:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 966
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD
jirka87 píše:
Olej jsem použil originální. Ano, vím, lze koupit samozřejmě NÁSOBNĚ levněji olej stejných vlastností, ale těch cca 600Kč navíc, které jsem vydal za originál mi nějak nestálo za jakýkoliv test.


:good:

_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
viewtopic.php?f=96&t=56997


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.048s | 20 Queries | GZIP : On ]