Basstl - C70 Green
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#76 Basstl - C70 Green
Příprava na jaro.
Katalyzátor Magnaflow.
Největší z řady Performance - katalogové číslo 99409.
Tím je daný, že downpipe bude 3". Co bude od katu dál ještě nevím, chci ale aby to nebylo příliš hlučný.
Líbí se mi výfuk Supersprint, ale ta cena...
https://www.highperformanceparts.cz/zadni-dil-vyfuku-supersprint-volvo-c70-202324t-163240ps.18744
Katalyzátor Magnaflow.
Největší z řady Performance - katalogové číslo 99409.
Tím je daný, že downpipe bude 3". Co bude od katu dál ještě nevím, chci ale aby to nebylo příliš hlučný.
Líbí se mi výfuk Supersprint, ale ta cena...
https://www.highperformanceparts.cz/zadni-dil-vyfuku-supersprint-volvo-c70-202324t-163240ps.18744
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#77 Basstl - C70 Green
...ale tak zase je u toho výfuku doprava zdarma
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
#78 Basstl - C70 Green
2,5 měsíce objednaný zadní H rám, dneska dorazil.
Do jara ještě musím objednat oba boční, abych to tam dal všechno najednou.
Do jara ještě musím objednat oba boční, abych to tam dal všechno najednou.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#79 Basstl - C70 Green
Nájezd k 31.12.2019 - doplním...
Plány na rok 2020:
Především chci zvládnout opravit stahování oken.
Seřízení střechy a nalepení těsnění na víko střechy.
Rozpěra do kufru.
Dále vyřešit kosmetiku a to jak interiéru, tak exteríéru (lakování haupny a zadního nárazníku, čištění sedaček).
Renovace Nebulů a širší gumy (ještě nevím jestli 225, nebo 235/40)
Pokud proběhne něco dalšího, tak to bude plus.
- rámy na podvozek
- brzdy 320 z Focusu ST
- inverzní sání a všechny hadice v motoru
- intercooler
- chladič
- přídavný chladič automatu
- nerez výfuk včetně downpipe (R svody?)
- chip
Plány na rok 2020:
Především chci zvládnout opravit stahování oken.
Seřízení střechy a nalepení těsnění na víko střechy.
Rozpěra do kufru.
Dále vyřešit kosmetiku a to jak interiéru, tak exteríéru (lakování haupny a zadního nárazníku, čištění sedaček).
Renovace Nebulů a širší gumy (ještě nevím jestli 225, nebo 235/40)
Pokud proběhne něco dalšího, tak to bude plus.
- rámy na podvozek
- brzdy 320 z Focusu ST
- inverzní sání a všechny hadice v motoru
- intercooler
- chladič
- přídavný chladič automatu
- nerez výfuk včetně downpipe (R svody?)
- chip
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#80 Basstl - C70 Green
Tohle Cabrio se mi líbí čím dál víc. A péči má přímo luxusní!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
#81 Basstl - C70 Green
Díky Petře.
Vůbec nevím kolik toho letos stihnu. Naplánoval jsem si toho fakt hodně.
Budu rád, když zvládnu alespoň půlku.
Vůbec nevím kolik toho letos stihnu. Naplánoval jsem si toho fakt hodně.
Budu rád, když zvládnu alespoň půlku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#82 Basstl - C70 Green
Tak nakonec místo brzd 320mm, dám Alfa Romeo Brera a kotouče 336mm z XC90.
Adaptéry už mám doma. Brzdy musím teprve koupit a zrenovovat.
Adaptéry už mám doma. Brzdy musím teprve koupit a zrenovovat.
- Přílohy
-
- 83696985_769933167160948_4931148726740713472_n.jpg (62.96 KiB) Zobrazeno 865 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#83 Basstl - C70 Green
A už se to rozjelo ve velkém "tak výhledově tam nějaké úpravy budou" Basstl nevinně odtušil.....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#84 Basstl - C70 Green
Auto musí brzdit.
Cabrio je na velký brzdy ideální. protože tam mám 18" kola a nic menšího nemám v plánu.
Taky na případný podložky je tam místa dost.
Ještě uvažuju nad tím, že se pustím do přestavby na zadní brzdy 330mm z S60R.
Cabrio je na velký brzdy ideální. protože tam mám 18" kola a nic menšího nemám v plánu.
Taky na případný podložky je tam místa dost.
Ještě uvažuju nad tím, že se pustím do přestavby na zadní brzdy 330mm z S60R.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#85 Basstl - C70 Green
Ty až jednou zabrzdíš pořádně, tak to auto přijde o karoserii
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#86 Basstl - C70 Green
Toho bych se nebál, oni ty 4pístkový Bremba brzdí za studena, což je v našich podmínkách 99% jízdy, stejně mizerně jako originální jednopístkový P80 brzdiče.
Ale zas to hezky na autě vypadá, to zas jó
Ale zas to hezky na autě vypadá, to zas jó
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#87 Basstl - C70 Green
Brzdy z Focusu ST225? Upřímně je lepší hledat z P1 s D5 nebo T5 a nebo s příplatkem pro 2.0D jsou to ty stejné třmeny a nejsou tak drahé, protože to není z ST a to tak dobře nevypadá.
#88 Basstl - C70 Green
Jsi si jistej, že jsou to stejný brzdy 320mm?
Já bych se vsadil, že je dávali jen na V50 T5 a V40 T5 + ten Focus ST.
Nehledě na to, že ty adaptéry na fotce, jsou na kotouče 336mm z XC90 a brzdiče Brembo z Alfy Romeo.
Já bych se vsadil, že je dávali jen na V50 T5 a V40 T5 + ten Focus ST.
Nehledě na to, že ty adaptéry na fotce, jsou na kotouče 336mm z XC90 a brzdiče Brembo z Alfy Romeo.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#89 Basstl - C70 Green
Je to kabriolet, pochybuju že s tim bude Jiří řezat zatáčky ve 150km/h, těžko se to auto dostane na okruh, kde je příležitost brzdy uvařit.
V normálnim běžnym provozu bude i třemen z R brzdit jako kjáva, tim spíš, když bude na zadní nápravě.
Opticky bude určitě vypadat líp "brembo" design 4 pískovýho třmenu, než ty malý třmínky, co se tam dávaji z výroby.
Jo, ono to stačí, ale pak vidíš káru s R 18 - 20 a vzadu kotouček jak od dětskýho kočárku
a třmínek z Esky, ať žije R design....
V normálnim běžnym provozu bude i třemen z R brzdit jako kjáva, tim spíš, když bude na zadní nápravě.
Opticky bude určitě vypadat líp "brembo" design 4 pískovýho třmenu, než ty malý třmínky, co se tam dávaji z výroby.
Jo, ono to stačí, ale pak vidíš káru s R 18 - 20 a vzadu kotouček jak od dětskýho kočárku
a třmínek z Esky, ať žije R design....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#90 Basstl - C70 Green
Je to tak.
Závodit s tím nebudu a protože starý brzdy jsou na výměnu, tak to stejně musím řešit a když už všechno měním, tak proč nedat lepší a větší brzdy.
Komplet brzdy s R designem budou vypadat rozhodně líp jak originál, obzvlášť na 18" kolech.
Jak to bude brzdit záleží především na destičkách a tam půjdu nějakou střední cestou, aby to brzdilo i studený.
EBC Yellowstuff, nebo Ferodo DS2500.
Když jsme u těch brzd. Máte někdo zkušenost s kotoučema Rotinger?
Závodit s tím nebudu a protože starý brzdy jsou na výměnu, tak to stejně musím řešit a když už všechno měním, tak proč nedat lepší a větší brzdy.
Komplet brzdy s R designem budou vypadat rozhodně líp jak originál, obzvlášť na 18" kolech.
Jak to bude brzdit záleží především na destičkách a tam půjdu nějakou střední cestou, aby to brzdilo i studený.
EBC Yellowstuff, nebo Ferodo DS2500.
Když jsme u těch brzd. Máte někdo zkušenost s kotoučema Rotinger?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#91 Basstl - C70 Green
Na Rotinger jsem koukal zběžně. Vypadá to dobře, ale je to polská firma takže s to kvalitou to bude možná loterie.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#92 Basstl - C70 Green
na eRku mám vpředu 4písty Brembo aka Porsche 993, vzadu 4písty Brembo aka Volvo P2 S/V70R, 336mm kotouče vepředu i vzadu, pancéřové hadice, kapalina DOT5.1, a že bych byl z brzdného účinku v běžným provozu nějak vodvařenej, to se říct nedá.
Ale jak jsem psal, vypadá to skvěle.
Jo a ještě... každý brzdič má dva odvzušňováky a strojem to naplnit a odvzdušnit moc nejde. Takže po odvzdušnění všech 4 brzd máš pravou nohu jak slon
Ale jak jsem psal, vypadá to skvěle.
Jo a ještě... každý brzdič má dva odvzušňováky a strojem to naplnit a odvzdušnit moc nejde. Takže po odvzdušnění všech 4 brzd máš pravou nohu jak slon
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#93 Basstl - C70 Green
Basstl: S tím jsem si úplně jistý, že S40/V50/C30/C70 s 320mm brzdy má stejné třmeny jako Focus ST225. Kolik jsem jich udal na fordím fóru, zvlášť pro lidi s Mondeem mk3, kteří chtějí větší brzy, tam Ford dával od 1.8 81kW stejné i v ST220 nebo 2.2TDCi... Stejně jako základní brzdy Z P3 316mm jsou shodné s těmi "lepšími" v S-Maxu, v Mondeu mk4 nebyly vůbec, tam od 1.6 atmosféry po 2.5T byyl pořád jen 300mm
#94 Basstl - C70 Green
Já to mám v plánu podobně, akorát na erko mám na předek Heico (AP Racing) a na cabrio Brembo z Alfy.Fíla píše:na eRku mám vpředu 4písty Brembo aka Porsche 993, vzadu 4písty Brembo aka Volvo P2 S/V70R, 336mm kotouče vepředu i vzadu, pancéřové hadice, kapalina DOT5.1, a že bych byl z brzdného účinku v běžným provozu nějak vodvařenej, to se říct nedá.
Ale jak jsem psal, vypadá to skvěle.
Jo a ještě... každý brzdič má dva odvzušňováky a strojem to naplnit a odvzdušnit moc nejde. Takže po odvzdušnění všech 4 brzd máš pravou nohu jak slon
Na zadek dám taky z P2 S/V70R. u cabria ale musím nejdřív vyzkoušet jak to tam vlastně půjde a udělat adaptéry.
OK, dobrý vědět.Sup píše:Basstl: S tím jsem si úplně jistý, že S40/V50/C30/C70 s 320mm brzdy má stejné třmeny jako Focus ST225. Kolik jsem jich udal na fordím fóru, zvlášť pro lidi s Mondeem mk3, kteří chtějí větší brzy, tam Ford dával od 1.8 81kW stejné i v ST220 nebo 2.2TDCi... Stejně jako základní brzdy Z P3 316mm jsou shodné s těmi "lepšími" v S-Maxu, v Mondeu mk4 nebyly vůbec, tam od 1.6 atmosféry po 2.5T byyl pořád jen 300mm
Já už mám tedy 2 sady doma, ale třeba se to ještě někdy bude hodit.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#95 Basstl - C70 Green
Ja jen adaptery, takze Te klidne nejaky ty sady zbavim...Basstl píše: Já už mám tedy 2 sady doma, ale třeba se to ještě někdy bude hodit.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#96 Basstl - C70 Green
No klidně pochybuj, ja budu mit v kabru 320-400HP a okruh semtam taky budeEjdou Rotacak píše:Je to kabriolet, pochybuju že s tim bude Jiří řezat zatáčky ve 150km/h, těžko se to auto dostane na okruh, kde je příležitost brzdy uvařit.
V normálnim běžnym provozu bude i třemen z R brzdit jako kjáva, tim spíš, když bude na zadní nápravě.
Opticky bude určitě vypadat líp "brembo" design 4 pískovýho třmenu, než ty malý třmínky, co se tam dávaji z výroby.
Jo, ono to stačí, ale pak vidíš káru s R 18 - 20 a vzadu kotouček jak od dětskýho kočárku
a třmínek z Esky, ať žije R design....
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#97 Basstl - C70 Green
Radši mlčim..
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#98 Basstl - C70 Green
Moje 320 mm třmeny jsou původem z P1 (C30,C70II,S40II,V50), mají na sobě nápis Volvo a nápis ATE a dávaly se standardně do motorizací D5 a T5. Kupoval jsem starší v AVdílech.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#99 Basstl - C70 Green
Jen BTW: kdybys radši mlčel, tak tohle nenapíšešEjdou Rotacak píše:Radši mlčim..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#100 Basstl - C70 Green
Basstl píše:Je to tak.
Závodit s tím nebudu a protože starý brzdy jsou na výměnu, tak to stejně musím řešit a když už všechno měním, tak proč nedat lepší a větší brzdy.
Komplet brzdy s R designem budou vypadat rozhodně líp jak originál, obzvlášť na 18" kolech.
Jak to bude brzdit záleží především na destičkách a tam půjdu nějakou střední cestou, aby to brzdilo i studený.
EBC Yellowstuff, nebo Ferodo DS2500.
Když jsme u těch brzd. Máte někdo zkušenost s kotoučema Rotinger?
Rotingery mám na S60R s obyč brembo destičkama, občas to píská, když je pak proženu, tak zas na čas přestanou
zatím se mi je nepodařilo zkroutit, takže nehází, fakt zahřáté jen mírně, ale trochu to taky přičítám už vyrajbovaným silentblokům v ramenou a čepům..., letos tam půjdou powerflexi
jsou samo hlučnější při silném brždění
přímé srovnání s jinými nemám...
momentálně se na C70 rozhoduje mezi nimi a zimmermanny...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek