Basstl - C70 Green

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#76 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Příprava na jaro. :)
Katalyzátor Magnaflow.
Největší z řady Performance - katalogové číslo 99409.
Tím je daný, že downpipe bude 3". Co bude od katu dál ještě nevím, chci ale aby to nebylo příliš hlučný.
Líbí se mi výfuk Supersprint, ale ta cena... :shock:
https://www.highperformanceparts.cz/zadni-dil-vyfuku-supersprint-volvo-c70-202324t-163240ps.18744
Přílohy
DSCF9914.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#77 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Hájčus »

...ale tak zase je u toho výfuku doprava zdarma :D :pardon:
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#78 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

2,5 měsíce objednaný zadní H rám, dneska dorazil. :)
Do jara ještě musím objednat oba boční, abych to tam dal všechno najednou.
Přílohy
DSCF9926.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#79 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Nájezd k 31.12.2019 - doplním...

Plány na rok 2020:
Především chci zvládnout opravit stahování oken.
Seřízení střechy a nalepení těsnění na víko střechy.
Rozpěra do kufru.
Dále vyřešit kosmetiku a to jak interiéru, tak exteríéru (lakování haupny a zadního nárazníku, čištění sedaček).
Renovace Nebulů a širší gumy (ještě nevím jestli 225, nebo 235/40)

Pokud proběhne něco dalšího, tak to bude plus.
- rámy na podvozek
- brzdy 320 z Focusu ST
- inverzní sání a všechny hadice v motoru
- intercooler
- chladič
- přídavný chladič automatu
- nerez výfuk včetně downpipe (R svody?)
- chip
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 7506
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#80 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Petr Marek »

Tohle Cabrio se mi líbí čím dál víc. A péči má přímo luxusní! :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#81 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Díky Petře. ;)
Vůbec nevím kolik toho letos stihnu. Naplánoval jsem si toho fakt hodně.
Budu rád, když zvládnu alespoň půlku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#82 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Tak nakonec místo brzd 320mm, dám Alfa Romeo Brera a kotouče 336mm z XC90.
Adaptéry už mám doma. Brzdy musím teprve koupit a zrenovovat.
Přílohy
83696985_769933167160948_4931148726740713472_n.jpg
83696985_769933167160948_4931148726740713472_n.jpg (62.96 KiB) Zobrazeno 865 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3221
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#83 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

A už se to rozjelo ve velkém :ROFL: "tak výhledově tam nějaké úpravy budou" Basstl nevinně odtušil.....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#84 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Auto musí brzdit. :D
Cabrio je na velký brzdy ideální. protože tam mám 18" kola a nic menšího nemám v plánu.
Taky na případný podložky je tam místa dost.
Ještě uvažuju nad tím, že se pustím do přestavby na zadní brzdy 330mm z S60R. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4772
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#85 Basstl - C70 Green

Příspěvek od PetrXC70 »

Ty až jednou zabrzdíš pořádně, tak to auto přijde o karoserii :lol:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#86 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Fíla »

Toho bych se nebál, oni ty 4pístkový Bremba brzdí za studena, což je v našich podmínkách 99% jízdy, stejně mizerně jako originální jednopístkový P80 brzdiče.
Ale zas to hezky na autě vypadá, to zas jó :good:
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#87 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Sup »

Brzdy z Focusu ST225? Upřímně je lepší hledat z P1 s D5 nebo T5 a nebo s příplatkem pro 2.0D jsou to ty stejné třmeny a nejsou tak drahé, protože to není z ST a to tak dobře nevypadá. :-D

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#88 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Jsi si jistej, že jsou to stejný brzdy 320mm?
Já bych se vsadil, že je dávali jen na V50 T5 a V40 T5 + ten Focus ST.
Nehledě na to, že ty adaptéry na fotce, jsou na kotouče 336mm z XC90 a brzdiče Brembo z Alfy Romeo. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3221
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#89 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Je to kabriolet, pochybuju že s tim bude Jiří řezat zatáčky ve 150km/h, těžko se to auto dostane na okruh, kde je příležitost brzdy uvařit.
V normálnim běžnym provozu bude i třemen z R brzdit jako kjáva, tim spíš, když bude na zadní nápravě.

Opticky bude určitě vypadat líp "brembo" design 4 pískovýho třmenu, než ty malý třmínky, co se tam dávaji z výroby.
Jo, ono to stačí, ale pak vidíš káru s R 18 - 20 a vzadu kotouček jak od dětskýho kočárku
a třmínek z Esky, ať žije R design.... :bad:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#90 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Je to tak.
Závodit s tím nebudu a protože starý brzdy jsou na výměnu, tak to stejně musím řešit a když už všechno měním, tak proč nedat lepší a větší brzdy. :)
Komplet brzdy s R designem budou vypadat rozhodně líp jak originál, obzvlášť na 18" kolech.
Jak to bude brzdit záleží především na destičkách a tam půjdu nějakou střední cestou, aby to brzdilo i studený.
EBC Yellowstuff, nebo Ferodo DS2500.

Když jsme u těch brzd. Máte někdo zkušenost s kotoučema Rotinger?
Přílohy
kotouc_predni_hp.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#91 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Michl »

Na Rotinger jsem koukal zběžně. Vypadá to dobře, ale je to polská firma takže s to kvalitou to bude možná loterie.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#92 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Fíla »

na eRku mám vpředu 4písty Brembo aka Porsche 993, vzadu 4písty Brembo aka Volvo P2 S/V70R, 336mm kotouče vepředu i vzadu, pancéřové hadice, kapalina DOT5.1, a že bych byl z brzdného účinku v běžným provozu nějak vodvařenej, to se říct nedá.
Ale jak jsem psal, vypadá to skvěle.

Jo a ještě... každý brzdič má dva odvzušňováky a strojem to naplnit a odvzdušnit moc nejde. Takže po odvzdušnění všech 4 brzd máš pravou nohu jak slon :lol:
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#93 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Sup »

Basstl: S tím jsem si úplně jistý, že S40/V50/C30/C70 s 320mm brzdy má stejné třmeny jako Focus ST225. Kolik jsem jich udal na fordím fóru, zvlášť pro lidi s Mondeem mk3, kteří chtějí větší brzy, tam Ford dával od 1.8 81kW stejné i v ST220 nebo 2.2TDCi... Stejně jako základní brzdy Z P3 316mm jsou shodné s těmi "lepšími" v S-Maxu, v Mondeu mk4 nebyly vůbec, tam od 1.6 atmosféry po 2.5T byyl pořád jen 300mm

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 142
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#94 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Basstl »

Fíla píše:na eRku mám vpředu 4písty Brembo aka Porsche 993, vzadu 4písty Brembo aka Volvo P2 S/V70R, 336mm kotouče vepředu i vzadu, pancéřové hadice, kapalina DOT5.1, a že bych byl z brzdného účinku v běžným provozu nějak vodvařenej, to se říct nedá.
Ale jak jsem psal, vypadá to skvěle.

Jo a ještě... každý brzdič má dva odvzušňováky a strojem to naplnit a odvzdušnit moc nejde. Takže po odvzdušnění všech 4 brzd máš pravou nohu jak slon :lol:
Já to mám v plánu podobně, akorát na erko mám na předek Heico (AP Racing) a na cabrio Brembo z Alfy.
Na zadek dám taky z P2 S/V70R. u cabria ale musím nejdřív vyzkoušet jak to tam vlastně půjde a udělat adaptéry.
Sup píše:Basstl: S tím jsem si úplně jistý, že S40/V50/C30/C70 s 320mm brzdy má stejné třmeny jako Focus ST225. Kolik jsem jich udal na fordím fóru, zvlášť pro lidi s Mondeem mk3, kteří chtějí větší brzy, tam Ford dával od 1.8 81kW stejné i v ST220 nebo 2.2TDCi... Stejně jako základní brzdy Z P3 316mm jsou shodné s těmi "lepšími" v S-Maxu, v Mondeu mk4 nebyly vůbec, tam od 1.6 atmosféry po 2.5T byyl pořád jen 300mm
OK, dobrý vědět. :good:
Já už mám tedy 2 sady doma, ale třeba se to ještě někdy bude hodit. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#95 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše: Já už mám tedy 2 sady doma, ale třeba se to ještě někdy bude hodit. :)
Ja jen adaptery, takze Te klidne nejaky ty sady zbavim...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#96 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Zajsoft »

Ejdou Rotacak píše:Je to kabriolet, pochybuju že s tim bude Jiří řezat zatáčky ve 150km/h, těžko se to auto dostane na okruh, kde je příležitost brzdy uvařit.
V normálnim běžnym provozu bude i třemen z R brzdit jako kjáva, tim spíš, když bude na zadní nápravě.

Opticky bude určitě vypadat líp "brembo" design 4 pískovýho třmenu, než ty malý třmínky, co se tam dávaji z výroby.
Jo, ono to stačí, ale pak vidíš káru s R 18 - 20 a vzadu kotouček jak od dětskýho kočárku
a třmínek z Esky, ať žije R design.... :bad:
No klidně pochybuj, ja budu mit v kabru 320-400HP a okruh semtam taky bude :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3221
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#97 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Radši mlčim..
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#98 Basstl - C70 Green

Příspěvek od Michl »

Moje 320 mm třmeny jsou původem z P1 (C30,C70II,S40II,V50), mají na sobě nápis Volvo a nápis ATE a dávaly se standardně do motorizací D5 a T5. Kupoval jsem starší v AVdílech.
Přílohy
ATE.jpg
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1140
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#99 Basstl - C70 Green

Příspěvek od smolda »

Ejdou Rotacak píše:Radši mlčim..
Jen BTW: kdybys radši mlčel, tak tohle nenapíšeš :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#100 Basstl - C70 Green

Příspěvek od skulda »

Basstl píše:Je to tak.
Závodit s tím nebudu a protože starý brzdy jsou na výměnu, tak to stejně musím řešit a když už všechno měním, tak proč nedat lepší a větší brzdy. :)
Komplet brzdy s R designem budou vypadat rozhodně líp jak originál, obzvlášť na 18" kolech.
Jak to bude brzdit záleží především na destičkách a tam půjdu nějakou střední cestou, aby to brzdilo i studený.
EBC Yellowstuff, nebo Ferodo DS2500.

Když jsme u těch brzd. Máte někdo zkušenost s kotoučema Rotinger?

Rotingery mám na S60R s obyč brembo destičkama, občas to píská, když je pak proženu, tak zas na čas přestanou
zatím se mi je nepodařilo zkroutit, takže nehází, fakt zahřáté jen mírně, ale trochu to taky přičítám už vyrajbovaným silentblokům v ramenou a čepům..., letos tam půjdou powerflexi
jsou samo hlučnější při silném brždění
přímé srovnání s jinými nemám...

momentálně se na C70 rozhoduje mezi nimi a zimmermanny...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“