Poslední návštěva: 12 pro 2019 11:40 Právě je 12 pro 2019 11:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 17:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2012
Příspěvky: 872
Bydliště: CZ0514577626
Vůz: 745 TIC
imrija píše:
Dále proběhla oprava budíků, už to ukazuje jak rychle to jede, a palivoměr místo nuly ukazuje stále plnou (pořád trochu doufám, že má pravdu).

https://photos.app.goo.gl/AE4jR8ST2pAFxvrJA


No nech bejt s tím doufáním hele - mě to ukazuje při reálných 50kmh 60, pak do 90ti normálně pravdivě a od 90ti vejš se to pomalu plazí na maximálních necelých 110, ale to už jedu minimálně 130 :D takže jako...co to mám za haluz?

_________________
745, D24TIC + M46, 1990


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 08 dub 2019 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 2861
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Kdy se pan imr stavi pro ten zadni naraznik? 8)

_________________
Je :945 B230FK,M90, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 08:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 467
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Honzo, nebylo byvalo jednodussi se zeptat strycka olivina, jestli nema jiny rychlomer na devitku? (Ma cca 3-4 kusy) :wink:

_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 08:49 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
olivin píše:
Honzo, nebylo byvalo jednodussi se zeptat strycka olivina, jestli nema jiny rychlomer na devitku? (Ma cca 3-4 kusy) :wink:


Jistě by se dalo, ale proč vyhazovat nebo přinejmenším vyměňovat opravitelné :-)
Navíc jsou tam najeté kilometry, kterým mám důvod věřit že jsou stočené, ovšem dopředu. Jiný rychloměr bych musel přetočit aby nebyl problém na STK.

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 08:51 
Online
Člen VK

Registrován: září 2011
Příspěvky: 337
Bydliště: Praha 10
Přesně tak, však se budou hodit až někomu odejde krokový motorek , opravit spoje a vyměnit kondík není zas takový problém.

_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 09 dub 2019 21:10 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4575
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
Pěkně pokračujete, jen tak dál! 8)

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 18:10 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Do fotek jsem nahrál pokus o opravu drcnutého blatníku. Na to že jsem s tmelem a barvou a kladivem dělal prvně, to myslím dopadlo celkem dobře. Když na to neupozorním, což právě teď dělám, není to na první pohled vidět.

Ne že do mě budete hučet, jinak to nevydržím a zbrousím to znova :-D

https://photos.app.goo.gl/KvU5ijBsQxLVA4ZU8

Edit: a palivoměr chodí, jenom jsme doposud fakt tak málo najeli. Dneska jsem jel Prahu a zpět a je to na polovině, s nájezdem 350km od posledního tankování. To by tak nějak mohlo odpovídat skutečnosti, si myslím. Uvidím až dotankuju.

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 18:29 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4575
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
Blatník cajk! :Bravo:

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 18:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10171
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Slušně trefená barva, na to v jakejch podmínkách si to dělal. Ten přefuk plniče pobere tempo.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 19:24 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 156
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: Felicia 1.3 MPI, Volvo V70 2.5 TDI
Barva ještě není úplně suchá, ale zdá se, že se trefili. Barvu mi namíchala do spreje jedna z libereckých firem (http://www.autolakyliberec.cz/) podle víčka na nádrž + dohledával v nějaké databázi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 19:31 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2013
Příspěvky: 1385
Bydliště: Týnec nad Labem
Vůz: V70II 2,4i, 125 kw
Předvádět takhle své dovednosti je nebezpečné... U mě budeš mít plochy na trénink dost, neboj. :D

_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Bylo: V70II D5 120 kw, r. v. 2002 - Sob, první auto vůbec
Je: V70II 2,4i, 125 kw, r. v. 2002, 960II, 2,9l, 150 kw, r. v. 1996


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 10 dub 2019 19:49 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Míchárnu barev taky doporučuju, plní to do takových fajnových sprejů co vůbec neplivou a stříkají snad lépe než některé pistole, co jsem tak viděl.

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 12 dub 2019 10:03 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Pokračujeme pracemi, které se dají dělat "zadarmo".

Jal jsem se večerního čištění klapky.

Příloha:
DSC_3622.jpg

Příloha:
DSC_3629.jpg

Příloha:
DSC_3626.jpg


Staré těsnění bylo vymačkané a rozpadlé, nahradil jsem jej novým.
Příloha:
DSC_3630.jpg


Vždycky jsem chtěl být ricer, navíc podle mě ta ruční výroba těsnění z krabičky od rýže za těch přidaných 10 koní stojí.
Příloha:
DSC_3634.jpg


S prvním pokusem o těsnění jsem spokojen nebyl, zkusil jsem to tedy znovu, dopadlo to o chlup lépe.
Příloha:
DSC_3635.jpg


Vše jsme zase zpět namontovali.
Příloha:
DSC_3636.jpg




S čištěním exteriéru klapky jsem si moc nevěděl rady, ten sajrajt dolů nejde. Nechtěl jsem na to brát nic moc agresivního, tak jsem to jen vydrhnul štětcem. Navíc jsem měl strach z odmítnutí orgánu.
Očistil jsem především všechny dosedací plochy, kloubek táhla plynu, držák spínače volnoběhu.
Dorazový šroubek jsem seřídil dle návodu a spínač také.

Je axiální vůle v klapce normální a přijatelná?

Závěr je, že to je poměrně jednoduchá údržba, která dělá ovšem při zanedbání markantní rozdíl. Rozhodně už nemůžu říct, že náš redblock je lemra líná. Auto je výrazně živější. Vřele doporučuji.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 14:43 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Update: Při čištění a usazování airboxu jsem zjistil, že ta blbina na přisávání teplého vzduchu od motoru nefunguje. Je tam klapka, která má být ovládaná jakýmsi termostatem. Ten byl tak olezlý že už nemohl fungovat a klapkou v podstatě nešlo hýbat. Celý aparátus byl také plný zbytků původních molitanových těsnění. Tak jsem jej vyndal, vnitřnosti jsem vyházel.
Výsledek je, že harmonika mezi klapkou a váhou vzduchu se při vytočení motoru přestala tolik smrskávat a auto jede jako píchlá svině.
Ještě se chystám původní díru na již leta dematerializovanou trubku přisávání teplého vzduchu zaslepit.

Doporučuju tedy zkontrolovat, opravit, nebo vyházet.

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 15:06 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4575
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
Také jsem došel k podobnému závěru... :)

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 15:13 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Petr Marek píše:



To jsem rád, že nejsem jediný který vylepšuje odstraňováním.
Lidi na mě koukají divně když vždycky jdu k autu s nářadím, a vracím se s nářadím a přebytečnými díly :-)

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 19:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 467
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Neboj, nejsi prvni ani posledni ;-)
Airboxu jsem uz take nekolik vykuchal - specialne nebezpecne jsou na turbomotorech, kde pri snizeni pruchodnosti sani/vyfuku odejde pomerne rychle dmychadlo.

_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 08:00 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 156
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: Felicia 1.3 MPI, Volvo V70 2.5 TDI
Mimo to jsme se pustili i do očisty - protentokrát přišel na řadu lak a motorový prostor. https://photos.app.goo.gl/6rKbLsboAJvQkgpy9

Pozn.: imrija prohlásil, že je nejlepší a nejefektivnější leštička :)
Pozn2.: Motorový prostor je tak velký, že si do něj může sednout moje maličkost a ještě je tam místo na kbelík s vodou :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 24 dub 2019 08:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 2504
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Máte to krásný :) A s tou klapkou a airboxem jste mi připomněli, že to musim udělat taky :)

_________________
Volvo C70 2.3T5 r. 1999 187,0kW/ 254,2 PS "426 Silver Metallic"
+ Öhlins Road Holding Kit

Volvo 945 B200FT r. 1997 114kW/ 155 PS "189 Polar White"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 10:39 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Dneska jen drobná maličkost.

Příloha:
Webp.net-resizeimage.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 15:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10171
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Občas maji ty náhrady blbě udělanej úchyt ke světlu, tak si dej pozor, aby ti, jako mě, blinkr nevypadával.
Doufám, žes koupil rovnou oba, protože teď tě bude štvát, jak tam tenhleten jeden svítí a ten druhej je hnusnej :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2019 15:14 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Urvanej píše:
Občas maji ty náhrady blbě udělanej úchyt ke světlu, tak si dej pozor, aby ti, jako mě, blinkr nevypadával.
Doufám, žes koupil rovnou oba, protože teď tě bude štvát, jak tam tenhleten jeden svítí a ten druhej je hnusnej :-)


V rámci úspor jenom jeden, nicméně ten druhý vypadá jako nový a je od stejného výrobce. Měnil to předchozí majitel.
Vypadávají samozřejmě oba :D To ještě pořeším.

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 21:42 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Devítka dostala novou spojku (Díky Lubošovi za dodání a Radkovi za úspěšnou hurá akci při instalaci).
Taky novou, neprasknutou kapsu do dveří (Díky 3m3).

Také je na cestě neděravý výfuk (Díky Luboši za dodání a Hanko za hlídání).
A mám také od Luboše druhé brzdy, již jsem objednal směšně levné materiály na jejich repasi.

Druhá sada vstřiků je na cestě k Uřvanýmu na očistu.

Protože je teď V70 indisponovaná, je z devítky daily driver. Z toho důvodu urychlím koupi nových gum a geometrii, obojí je potřeba.

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 06 čer 2019 10:02 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Update: s hrůzou jsem zjistil, že dle tachometru jsme s devítkou najeli už 12500km, ovšem ze začátku jsme s ní moc nejezdili, avšak tachometr se točil několikrát rychleji než měl.
Hrubým odhadem se už od opravy tachometru ale dostáváme na 10 tis. km.

No nic, jde se vyměnit olej :-)

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sinki+imrija: 944
PříspěvekNapsal: 18 čer 2019 08:52 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Update: Usoudil jsem, že naše zapalování je nastavené na nekvalitní benzín. Přemýšlím jak to vhodně celé změřit, ale když jsem posunul předstih relativně o 3°, tak má teď motor hladší chod, zátah v nižších otáčkách, i ve vyšších (na pětku do strmějšího kopce se to teď vyšplhá klidně při 80km/h) (Rychleji zrychluje když za vesnicí kterou jsem jel 50 na trojku šlápnu na plyn).
Klesla spotřeba, už se blížíme té co je v TP. Pomůže mi to někdo nastavit tak jak bych to měl nastavit?

Dále jsem zjistil že naše auto zřejmě opravdu z továrny lambda sondu má.

Příloha:
IMG_20190603_182403.jpg


Je to tam natažené jako kdyby to tam bylo už opravdu dlouho, na druhé straně to končí v tom plastovém držáku kabelů stočené, na konci to má fastony, které nemám kam zapojit. :D


Jinak auto stále jezdí a jezdí a jezdí, nyní budeme muset už opravdu nutně udělat něco z brzdama, protože už moc nebrzdí.
Rozjel jsem si tu menší domácí zinkovnu, jako počátek příprav na další kosmetické a praktické opravy, zimu.

Často bývá i v milé společnosti, třeba tady nějakého chrobáka který se pokusil roztáhnout krovky a vzletět, ale byl tak tlustý že zůstal u země.

Příloha:
rsz_img_20190616_174637.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.079s | 18 Queries | GZIP : On ]