Poslední návštěva: 11 pro 2019 19:16 Právě je 11 pro 2019 19:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018 08:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4834
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Kuva, kdo me sveze dvojkou, abych to pochopil? Devitka se mnou nic neudelala
Jinak za me, dvojka prezije i denni jezdeni. Proc si brat tu radost...

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018 08:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1871
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987
Já ti ji klidně i půjčím. A garantuju ti, že dvojka s tebou teda něco udělá. Až z ní budeš vylejzat, tak si totiž řekneš, "Kur*a tak tohle teda fakt nechci..." :D

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018 08:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4834
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
i to bude pro me prinosne

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018 10:03 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 572
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Haben:
Já nevím, sedmička je asi naše krevní skupina. Nemůžu se dočkat až ji budeme mít pojízdnou. Pak si seženu origo rádio na kazety, hodím batoh s noťasem a mobila do kufru, a budu si jezdit a poslouchat osmdesátky. Všechny ty páčky a čudlíky a budíky mají takový zvláštní nádech - je jasné, že je to starší interiér, ale ten si přes svůj věk si zanechává svoji důstojnost. páčky v sedmičkách nebývají oblemcané, rozčvachtané, stále bývají hranaté a stačí je otřít mýdlovou vodou aby vypadaly téměř jako nové.
Jízdní vlastnosti mi přijdou na první pohled sympatické, bezpečnost v mnoha ohledech srovnatelná s mnohem novějšími vozy.
Často jsou tato auta neprošpikovaná počítačema a elektronikou, což je mi také sympatické. Nelíbí se mi ty moderní závady, jako že člověk vymění žárovku a ECU se z toho může po....
Proto se nevzdávám myšlenek na sedmičku s v podstatě čistě mechanickým, leč choulostivým motorem.

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018 11:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 852
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Krystof P. píše:
Přesně! Auto má jezdit. A dvojka na tom není hůř, než běžná konfekce z 90. let.

Antikorozní úprava dvojek z roku 82 je špatná a ježdění v soli na tom autě bude brzo vidět. Tyhle ročníky se na celoroční provoz vůbec nehodí. Teprve až někdy v druhé polovině 80.let došlo ke zlepšení.

_________________
244 GLE 1981 automat
S80 2.4 facelift MY2004 na cestě ze Švédska


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018 11:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4834
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
A osetrit spodek auta nejde? Plechy 1x za 14 dni umyjes a to snad musi prezit... nebo ne? Pak dalsi duvod, proc asi nemuzu propadnout krabicim

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018 11:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1871
Bydliště: Český Brod
Vůz: 240 GL 1987
No bodéjť, auto má jezdit. Já mám virga a scorpia, ale voboje na letních, v zimě s tím taky nejezdím. Ale stárnu, takže na to se*u, na jedny koupím zimáky a když venku nebudou megasra*ky, tak budu s cihlou lítat i v zimě. No tak to pak bude krapet volezlý, no bóže. Co bysme z toho života jinak měli, huh? 8)

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS

Keine Panik auf der Titanic!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018 12:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 852
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Haben píše:
A osetrit spodek auta nejde? Plechy 1x za 14 dni umyjes a to snad musi prezit... nebo ne? Pak dalsi duvod, proc asi nemuzu propadnout krabicim

Ne, sůl se dostane všude a zůstane tam. Však takhle staré krabice už jsou jen auta pro radost. Obvzlášť, když výchozí stav je tak pěkný.

Samozřejmě novější dvojky (lepší antikorozní ochrana), ale ještě lépe některý z posledních ročníků sedmičky (opět lepší antikorozní ochrana) nebo nejlépe devítka jsou na celoroční provoz vlastně ještě docela vhodné. S tím, že dvojek i sedmiček je vlastně už trochu škoda, u zachovalého ročníku 82 to hraničí s barbarstvím.

_________________
244 GLE 1981 automat
S80 2.4 facelift MY2004 na cestě ze Švédska


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 lis 2018 13:10 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 108
Bydliště: Mikulášovice
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Vůz: 740 gl b230f '89
Že se dopouštím barbarství, vím. Ovšem nemám na výběr, letošní zimu prostě bude muset sem tam z garáže vyrazit.
Snad to nebude mít tragické následky.
NA celoroční provoz bych chtěl 745 rv. 1989+ Srdeční záležitost. To auto má jen to, co potřebuju a nic navíc.

_________________
Volvo 740GL 89´b230f m47

Volvo 244GL 81´b19A m45


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 29 lis 2018 06:59 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 108
Bydliště: Mikulášovice
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Vůz: 740 gl b230f '89
Tak jsem mu v garáži trochu zatopil. Dutiny vyšpricoval, komplet spodek nastrikal bitumenem, rezavá místa na laku přetřel brunoxem. Svědomí je o něco čistější narozdíl od dýchacích cest.

_________________
Volvo 740GL 89´b230f m47

Volvo 244GL 81´b19A m45


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 15 srp 2019 06:55 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 108
Bydliště: Mikulášovice
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Vůz: 740 gl b230f '89
Tak konecne nejaky zaznamenanihodny pocin. S pripravou jsem se babral ostudne dlouho se samodomo piskovackou, tak snad to chvili vydrzi. Uz zacinam verit, ze ho dam zase dohromady.Obrázek

Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk

_________________
Volvo 740GL 89´b230f m47

Volvo 244GL 81´b19A m45


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 24 zář 2019 19:03 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 108
Bydliště: Mikulášovice
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Vůz: 740 gl b230f '89
Spousta casu uteklo, co mam Aloise v peci a zdalo by se, ze bych mel mit zasadni veci v renovaci hotove. Obzvlast, kdyz je chudak pres pul roku na kozach. Opak je pravdou, strasne se s tim zcrcam.
Ale od zacatku.
Hledal jsem pricinu prisernych vibraci zejmena pri akceleraci. Tkvela v krizovem spoji u differencialu. Krom tresu zpusobila tez prusaky na diffu a prevodovce.
Prevodovku jsem odlozil na pozdeji a vrhl se na zadek. Poridil jsem druhou napravu s diffem, ktery by mel byt zachovalejsi (od Pekla - diky). Tu jsem opiskoval a nastrikal 2k akrylem pro prumysl od kluku z Cyanu (pry tim strikaj letadla). Zda to byla spravna volba, ukaze cas. Rovnou jsem striknul i panhart a torque rods. Ramena a stabik obaluje tak silna a souvisla vrstva gumoasfaltu, ze jsem je nechal byt.
Novy silace jsem poridil skandix. Polyuretan jsem nechtel, protoze jsem chtel zachovat lojzu pekne houpaveho.
Pruziny jsem opiskoval a nastrikal kladivkovym alkitonem.
Drobot a spojovak se koupe v petroleji.
Kardan jsem poslal na vyvazeni, ale pry je rovnej. Takze novy krize a ulozeni.
A ted jsem se vrhnul na brzdy. Obe permanentne trochu brzdily.
Ted mam opiskovany levy brzdic a pisty venku. Jeden pist a jeho ulozeni trochu orezle. Chtel bych to vycistit, ale moc se tam nemuzu dostat. Nejradsi bych ho rozdelal, treba haynes to v domacich podminkach moc nedoporucuje. Nerad bych neco pokonil, ale rikam si, ze asi klidme muzu. Staci jem dotahnout srouby podle momentu, nebo je tam nejaky zadrhel.. nevim. Delam to vsechno prvne. A to je jeden z duvodu, proc mi to tak trva.)
Sice nemam na lojzu moc casu, presto jsem spoustu toho casu stravil lavirovanim nad piskovackou. Nebo dostat z napravy silace byla taky komedie. Ted uz bych na to sel jednoduseji.
Vim, ze spousta z Vas dela tyhle veci bezne a ani Vas nenapadne se o tom tady zmimovat. Ale ja se s tim tady v te pidigarazi s laskou seru a uz mi trochu dochazi cas. Tak jsem se chtel podelit, ze teda nezahalim, ackoli vysledky se zatim nedostavuji.


Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk

_________________
Volvo 740GL 89´b230f m47

Volvo 244GL 81´b19A m45


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 24 zář 2019 19:49 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 108
Bydliště: Mikulášovice
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Vůz: 740 gl b230f '89
.ObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk

_________________
Volvo 740GL 89´b230f m47

Volvo 244GL 81´b19A m45


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 24 zář 2019 20:13 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10168
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Člověče já ti nevím, ale řekl bych, že je to na vyhození, nebo na profesionální repas. Tzn. zbrousit, nanést třeba tvrdochrom a obrousit na původní rozměr.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 24 zář 2019 20:38 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 108
Bydliště: Mikulášovice
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Vůz: 740 gl b230f '89
Tak to vypada spis na hod do kabinetu vyrazenych komponentu. Jsem rad za strizlivejsi nazor, ja bych to byval vzal ctyrstovkou a soupnul tam novy pist. Diky.

Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk

_________________
Volvo 740GL 89´b230f m47

Volvo 244GL 81´b19A m45


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 25 zář 2019 11:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10171
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Já bych to až tak nehrotil, těsní ten kroužek, zbytek je v podstatě "jen" vodítko. Takže pokud novej píst bude chodit hladce, tak bych to v klidu použil.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 25 zář 2019 11:25 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 108
Bydliště: Mikulášovice
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Vůz: 740 gl b230f '89
Taky si rikam, ze mu dam jeste sanci. Vymenit za novej brzdic to muzu vzdycky;.
Chtel jsem se zeptat, muzu ho rozdelat, nebo budu mit potom problem, aby to presne sedlo zpatky?

Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk

_________________
Volvo 740GL 89´b230f m47

Volvo 244GL 81´b19A m45


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 25 zář 2019 11:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10171
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Nějak nevidim důvod proč do toho lézt. Pokud ho chceš lépe očistit, aby byl pěkný, tak to fakt nemá smysl. Riziko převyšuje potenciální zisk. Pokud bys to dával opravovat, tak potom jo, jinak řikám NE. :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 25 zář 2019 16:17 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 108
Bydliště: Mikulášovice
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Vůz: 740 gl b230f '89
Ok, chci to jenom opucnout od rzi, aby tam nebyla pod barvou, ale zvladnu to i v jednom kuse.

_________________
Volvo 740GL 89´b230f m47

Volvo 244GL 81´b19A m45


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 25 zář 2019 20:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 1926
Bydliště: Ždánice
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 262C a 264 a 265 a S80
zvládneš to i tak. Dej novou gumičku, pístek je za pár korun, prachovku na to a před tím natřít Alkytonem a brzdí to jak drak. Já to měl teď i rozdělané (lepší se to natírá) a zase jsem to sešrouboval a zatím to drží dobře

_________________
262C - 1979, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 2006, 3,2 benzín / 265 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 zář 2019 13:57 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 108
Bydliště: Mikulášovice
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Vůz: 740 gl b230f '89
Vůbec se mi nedaří nalisovat silentbloky na ty dvě zkrutné tyče resp. torque rods.
Předpokládám, že ve fabrice je nalisovali na tyče a potom je nějakejma kleštěma zmáčkli,
jelikož mají ten prolis, přes který to nemůžu nalisovat.
Polyuretan by tam asi šel, ale nezkoušel někdo lisovat originál - tedy ten opláštěný plechovou trubičkou?

_________________
Volvo 740GL 89´b230f m47

Volvo 244GL 81´b19A m45


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 zář 2019 15:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10171
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Mrazák a trouba?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 zář 2019 18:25 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 108
Bydliště: Mikulášovice
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Vůz: 740 gl b230f '89
Mrazak a trouba a 20t lis?
Ja jsem to nejdriv zkousel zavitovkou, samozrejme jsem si ani neskrtl. Tak jsem to odnesl do servisu s lisem a tam se koukli na ty prolisy, silu plechu na silentbloku a rekli nee.
Desitku zavitovku jsem na tom prerval, ma to cenu touhle cestou?

_________________
Volvo 740GL 89´b230f m47

Volvo 244GL 81´b19A m45


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 zář 2019 18:29 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10168
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Máš foto?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jehlan Volvo 244GL Alois
PříspěvekNapsal: 27 zář 2019 18:51 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2016
Příspěvky: 108
Bydliště: Mikulášovice
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Vůz: 740 gl b230f '89
Tak to momentalne nemam, v pondeli se k tomu dostanu a zrobim foto.

_________________
Volvo 740GL 89´b230f m47

Volvo 244GL 81´b19A m45


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.070s | 20 Queries | GZIP : On ]