kubas93 - V70 TDI + S70 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nahý Újezdec
- Vůz: 850 T5 + C70 T5 + 850 TDI
#1 kubas93 - V70 TDI + S70 T5
Ahoj,
tak jsem se rozhodl, že po skoro třech letech založím téma i svojí dailyně.
Je to V70 D5252T '97 manuál. Kupoval jsem ji 10.4.2018 s "250xxx km", než se udělá generálka na T5, ale nějak jsme si na sebe zvykli - k dnešnímu dni má 340xxx km a slouží obstojně.
Stručná historie:
- Takto jsem ji dovezl Zkrátka obyčejný dělník
- První přezutí na colomba V tomto bodě se začal objevovat problém s převodovkou, postupně šla hůře a hůře zařadit pětka, až už jednou vůbec nešla.
Tenkrát jsem sehnal repasovanou z bouračky zde na fóru.
Tady asi můžou přestat číst puristi, protože s autem jsem se sžil a přišla chuť ho trochu dok**vit.
- Test fitment stavítka TA + gunmetal na colombech Zjistil jsem, že se na tom dá celkem jezdit (moje denní trasa je cca 5km na přivaděč a 50km dálnice), takže jsem se rozhodl, že TA zůstane a přiostříme.
- Za dobrý prachy se mi podařilo sehnat převářky z plechů z Opelu Astra - předky 8,5Jx16", zadky 9,5Jx16", hodili jsme je do černého lesku a šly na auto. - Někdy v tomto období mě přestal bavit původní interiér, což byla socka polokůže + šedý plast, tak jsem sehnal celokůži + dřevo taktéž z bouračky + polodřevěný volant, taktéž zde na klubu.
Fotku před žádnou nemám, nebylo o co stát.
Aktuální stav: (na fotce lze ještě vidět prasklé čelní sklo, to už je vyměněno)
- Objevilo se zde v inzerci V70XC na díly. Maska samozřemě nebyla, ale byly nárazníky - sice v tmavší barvě, ale nechal jsem je přeláknout a osadil je. (Při tý příležitosti jsem vzal masku aspoň sprejem ) - Srovnání výšky se standardní V70 - V tuhle chvíli jsem byl trochu na rozpacích, jestli se mi nelíbil víc předchozí look s obyč narázníky, ale došlo mi, že to nejspíš bude chybějícími kusy skládačky a to lištami a kryty prahů, sehnal jsem tedy i ty. Letos se vykuchal výfuk , protože proč ne.
- Aktuální winter setup Jsou s autem ještě nějaké plány krom XC masky, C70 světel a US blinkrů? Spíš ne, ale jsem v tomhle dost impulzivní, takže těžko říct.
Na výkon se mi sahat úplně nechce, na to je T5.
Hejty vítám!
tak jsem se rozhodl, že po skoro třech letech založím téma i svojí dailyně.
Je to V70 D5252T '97 manuál. Kupoval jsem ji 10.4.2018 s "250xxx km", než se udělá generálka na T5, ale nějak jsme si na sebe zvykli - k dnešnímu dni má 340xxx km a slouží obstojně.
Stručná historie:
- Takto jsem ji dovezl Zkrátka obyčejný dělník
- První přezutí na colomba V tomto bodě se začal objevovat problém s převodovkou, postupně šla hůře a hůře zařadit pětka, až už jednou vůbec nešla.
Tenkrát jsem sehnal repasovanou z bouračky zde na fóru.
Tady asi můžou přestat číst puristi, protože s autem jsem se sžil a přišla chuť ho trochu dok**vit.
- Test fitment stavítka TA + gunmetal na colombech Zjistil jsem, že se na tom dá celkem jezdit (moje denní trasa je cca 5km na přivaděč a 50km dálnice), takže jsem se rozhodl, že TA zůstane a přiostříme.
- Za dobrý prachy se mi podařilo sehnat převářky z plechů z Opelu Astra - předky 8,5Jx16", zadky 9,5Jx16", hodili jsme je do černého lesku a šly na auto. - Někdy v tomto období mě přestal bavit původní interiér, což byla socka polokůže + šedý plast, tak jsem sehnal celokůži + dřevo taktéž z bouračky + polodřevěný volant, taktéž zde na klubu.
Fotku před žádnou nemám, nebylo o co stát.
Aktuální stav: (na fotce lze ještě vidět prasklé čelní sklo, to už je vyměněno)
- Objevilo se zde v inzerci V70XC na díly. Maska samozřemě nebyla, ale byly nárazníky - sice v tmavší barvě, ale nechal jsem je přeláknout a osadil je. (Při tý příležitosti jsem vzal masku aspoň sprejem ) - Srovnání výšky se standardní V70 - V tuhle chvíli jsem byl trochu na rozpacích, jestli se mi nelíbil víc předchozí look s obyč narázníky, ale došlo mi, že to nejspíš bude chybějícími kusy skládačky a to lištami a kryty prahů, sehnal jsem tedy i ty. Letos se vykuchal výfuk , protože proč ne.
- Aktuální winter setup Jsou s autem ještě nějaké plány krom XC masky, C70 světel a US blinkrů? Spíš ne, ale jsem v tomhle dost impulzivní, takže těžko říct.
Na výkon se mi sahat úplně nechce, na to je T5.
Hejty vítám!
Naposledy upravil(a) kubas93 dne 11 kvě 2021 06:36, celkem upraveno 3 x.
_________________
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#2 kubas93 - V70 TDI
mě se líbí
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3 kubas93 - V70 TDI
Kola ti lezou drsně
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4676
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#4 kubas93 - V70 TDI
To je hodně nízko... S tim jezdíš bez problémů přes retardéry? A možná by tomu slušely černý fólie...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 128
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999
#5 kubas93 - V70 TDI
Já osobně bych dal ještě folie na okna, černou folii na sloupky dveří, křídlo a bylo by to top !
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nahý Újezdec
- Vůz: 850 T5 + C70 T5 + 850 TDI
#6 kubas93 - V70 TDI
Já to asi i chápu, ale mám rád kombíky jako skleník takže nad tím neuvažuji
Křídlo by i smysl dávalo, ale nevím, líbí se mi ten profil bez něj, kdybych sehnal druhý za nějakej dobrej peníz, tak bych ho asi zkusil, ale myslím, že by tam nezůstalo
Retardéry - takový ty normální jsou v pohodě, samozřejmě krokem. Na ty větší si radši netroufám
_________________
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 183
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#7 kubas93 - V70 TDI
Vypadá to dobře, ale původní nárazník rozhodně lepší.
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 603
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#8 kubas93 - V70 TDI
Za mě dobrý a jen pro legraci XC má mít podvozek výš než série
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nahý Újezdec
- Vůz: 850 T5 + C70 T5 + 850 TDI
#9 kubas93 - V70 TDI
Kdyby někoho náhodou zajímal zvuk s "holou rourou"
První vypálení sází
průlet
První vypálení sází
průlet
_________________
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 128
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDi 1999
#10 kubas93 - V70 TDI
Ten 5ti válec má prostě boží zvuk, na to, že je to nafta... na kolik máš stočené to TA? Já si akorát pamatuju jak jsme kdysi na trojkovym golfu z toho ještě vyndavali helpry a řezali pružiny, aby to pořádně sedělo
_________________
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
EX: Volvo V70 2.5TDi 1999
EX: Saab 95 Aero 2.3t 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nahý Újezdec
- Vůz: 850 T5 + C70 T5 + 850 TDI
#11 kubas93 - V70 TDI
Hele vepředu to není na max, ještě tak cm by šel, vzadu jsou vyndaný i helpry no ale pružiny jsem neřezal
_________________
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 70
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Moldava nad Bodvou
- Vůz: Lowvo S80 P2
- Kontaktovat uživatele:
#12 kubas93 - V70 TDI
Konečne som našiel ďalšieho človeka s TDičkom položeným na zem je nás fakt málo.
Za mňa veľmi pekný build, tie prevárky tomu pekne sedia len by som zadok dal o malý kuštik nižšie a fólie na okná ale to je len moja osobná preferencia, ten predok je super výškovo. Zvuk bez katu a tlmičov samozrejme tiež super. Len tak ďalej, ideš správnym smerom, za mňa veľký palec hore
Za mňa veľmi pekný build, tie prevárky tomu pekne sedia len by som zadok dal o malý kuštik nižšie a fólie na okná ale to je len moja osobná preferencia, ten predok je super výškovo. Zvuk bez katu a tlmičov samozrejme tiež super. Len tak ďalej, ideš správnym smerom, za mňa veľký palec hore
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nahý Újezdec
- Vůz: 850 T5 + C70 T5 + 850 TDI
#13 kubas93 - V70 TDI
Pro zajímavost jsem našel původní inzerát
https://m.facebook.com/groups/volvoklubcr.diskuze/permalink/10156016820348672/?sfnsn=mo
https://m.facebook.com/groups/volvoklubcr.diskuze/permalink/10156016820348672/?sfnsn=mo
_________________
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nahý Újezdec
- Vůz: 850 T5 + C70 T5 + 850 TDI
#14 kubas93 - V70 TDI + S70 T5
Tak jsem na V70 nechal udělat čerpadlo, aby týden na to lehla spojka.
Nebudu lhát, došly mi nervy. Takže jsem se rozhodl, že si seženu novou daily, abychom si od sebe odpočinuli.
Tímto vám chci představit dnešní úlovek!
Je to (jak vidno) S70 T5, automat, v plynu - najeto 290xxx - ale pozor po první majitelce (manželka kolegy z práce).
Zatím se sžíváme, ale jsem naprosto nadšenej - ten automat z toho dělá úplně jiný auto (oproti mé 850), je to naprosto skvělej cruiser s rozumnými náklady díky LPG.
A taky mám konečně Perfa! (+ 3. sadu colomb)
Nebudu lhát, došly mi nervy. Takže jsem se rozhodl, že si seženu novou daily, abychom si od sebe odpočinuli.
Tímto vám chci představit dnešní úlovek!
Je to (jak vidno) S70 T5, automat, v plynu - najeto 290xxx - ale pozor po první majitelce (manželka kolegy z práce).
Zatím se sžíváme, ale jsem naprosto nadšenej - ten automat z toho dělá úplně jiný auto (oproti mé 850), je to naprosto skvělej cruiser s rozumnými náklady díky LPG.
A taky mám konečně Perfa! (+ 3. sadu colomb)
Naposledy upravil(a) kubas93 dne 11 kvě 2021 06:37, celkem upraveno 2 x.
_________________
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1353
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#15 kubas93 - V70 TDI
Kolik si za ni dal?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nahý Újezdec
- Vůz: 850 T5 + C70 T5 + 850 TDI
#16 kubas93 - V70 TDI + S70 T5
Hluboce pod 20k
Samozřejmě s tím, že je na tom opravdu velká kosmetika - není snad díl na kterém by nebyl škrábanec nebo důlek, je třeba udělat komplet brzdy a zkouknout přední nápravu, no a taky letos projde LPG bomba.
Každopádně to jsou náklady, co jsem byl schopen akceptovat.
Samozřejmě s tím, že je na tom opravdu velká kosmetika - není snad díl na kterém by nebyl škrábanec nebo důlek, je třeba udělat komplet brzdy a zkouknout přední nápravu, no a taky letos projde LPG bomba.
Každopádně to jsou náklady, co jsem byl schopen akceptovat.
_________________
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nahý Újezdec
- Vůz: 850 T5 + C70 T5 + 850 TDI
#17 kubas93 - V70 TDI + S70 T5
Včera jsem měl poprvé S70 na zvedáku
Můžu říct, že spokojenost, přesto jedno překvapení nastalo a to pozitivní!
Jedná se o originální skid plate - viz odkaz - který se samozřejmě nastěhuje na V70
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/car-accessories/security/engine-skid-plate-steel/1043043/
Můžu říct, že spokojenost, přesto jedno překvapení nastalo a to pozitivní!
Jedná se o originální skid plate - viz odkaz - který se samozřejmě nastěhuje na V70
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/car-accessories/security/engine-skid-plate-steel/1043043/
_________________
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 15
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nahý Újezdec
- Vůz: 850 T5 + C70 T5 + 850 TDI
#18 kubas93 - V70 TDI + S70 T5
Rychlý update:
V70 je pryč , prachy se budou cpát pouze do S70, no a příští rok bych se chtěl znovu povozit zadokolkovým volvem.
V70 je pryč , prachy se budou cpát pouze do S70, no a příští rok bych se chtěl znovu povozit zadokolkovým volvem.
_________________
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
je: 850 T5 MT + C70 T5 MT + 850 TDI AT
bylo: S60 D5 MT, 960 2,5 MT, 850 T5 AT, V70 TDI MT, S70 T5 AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 660 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 20 Odpovědi
- 2867 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur
-
- 22 Odpovědi
- 1473 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LPBoss
-
- 25 Odpovědi
- 4070 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur
-
- 40 Odpovědi
- 5504 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od POWERDIESEL