S60 MY05 2.4D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#1 S60 MY05 2.4D5
Naskytla se možnost a já neváhal . První Volvo po pěti Fordech v řadě.
Koupil jsem si starý nerezový ingot s ještě větším ingotem pod kapotou, respektive ještě nekoupil, ale vše je domluveno a na spadnutí tenhle nebo příští týden.
S60 ještě v poctivém švédském provedení MY2005 tedy P2. Nástupce od roku 2009 a výš má nápravnice, ramena. uložení chladičů záměnné s Mondeem mk4, dle toho to po dvou zimách i vypadá, hnusné orezlé s náběhem na proreznutí, ve výhledu 10let+
S nejlepším motorem co udělali: 2.4 R5 diesel, bez swirl klapek, bez DPF, s podtlakovou regulací turba, vstřikovače Bosch, které jsou snadno a "levno" opravitelné. I když máme u nás kousky i s 500 000km a vstřiky a další dieselové radosti původní. S manuální převodovkou M56, která proti M66 co známe i z Fordích 2.5T vyniká přesností
Výbava: 6x airbag, SIPS, WHIPS, nezávislé topení, HU850, 4x el. okna, samostmívatelné zrcátko, el. ovládaná sedačka řidiče s pamětí, kožené vyhřívané sedačky, dešťový snímač, el. sklápěné zrcátka, alarm, elektricky sklápěné opěrky zadních sedačky atd.
Od kolegy jsem dostal velmi přátelskou cenu, zvlášť když přihlédnu k českému a ověřenému původu. Auto bylo kupované u nás v servisu a bylo zde i servisované. viz soupis.
letní R17, zimní plechy R16
Aktuálně je třeba udělat pouze SAS modul, rozsvěcí se chyba DSTC, zadní desky cca 3mm, těsnění LPŘ dveří je v rohu odchlíplé tak v rychlostech nad 120km/h je slyšet svist, vyměnit olej v servu, namazat větráček topení, zda přestane skřípat a vrzat a vyřešit drnčící plasty v interiéru.
Koupil jsem si starý nerezový ingot s ještě větším ingotem pod kapotou, respektive ještě nekoupil, ale vše je domluveno a na spadnutí tenhle nebo příští týden.
S60 ještě v poctivém švédském provedení MY2005 tedy P2. Nástupce od roku 2009 a výš má nápravnice, ramena. uložení chladičů záměnné s Mondeem mk4, dle toho to po dvou zimách i vypadá, hnusné orezlé s náběhem na proreznutí, ve výhledu 10let+
S nejlepším motorem co udělali: 2.4 R5 diesel, bez swirl klapek, bez DPF, s podtlakovou regulací turba, vstřikovače Bosch, které jsou snadno a "levno" opravitelné. I když máme u nás kousky i s 500 000km a vstřiky a další dieselové radosti původní. S manuální převodovkou M56, která proti M66 co známe i z Fordích 2.5T vyniká přesností
Výbava: 6x airbag, SIPS, WHIPS, nezávislé topení, HU850, 4x el. okna, samostmívatelné zrcátko, el. ovládaná sedačka řidiče s pamětí, kožené vyhřívané sedačky, dešťový snímač, el. sklápěné zrcátka, alarm, elektricky sklápěné opěrky zadních sedačky atd.
Od kolegy jsem dostal velmi přátelskou cenu, zvlášť když přihlédnu k českému a ověřenému původu. Auto bylo kupované u nás v servisu a bylo zde i servisované. viz soupis.
letní R17, zimní plechy R16
Aktuálně je třeba udělat pouze SAS modul, rozsvěcí se chyba DSTC, zadní desky cca 3mm, těsnění LPŘ dveří je v rohu odchlíplé tak v rychlostech nad 120km/h je slyšet svist, vyměnit olej v servu, namazat větráček topení, zda přestane skřípat a vrzat a vyřešit drnčící plasty v interiéru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#2 S60 MY05 2.4D5
eznam údržby vše děláno ve Volvo jen s originálními díly
11.01.2005 - 10km - Montáž zámku řazení
08.04.2005 - 5 548km - přezutí na letní
12.10.2005 - 20 300km - servis 0W40 Shell, pylový filtr, přezutí na zimní
17.03.2006 - 30 840km - přezutí na letní + geometrie, 1x disk + pneu
25.04.2006 - 34 064km - výměna čelní okna
26.07.2006 - 40 250km - servis 0W40 Shell, pylový filtr, geometrie
06.11.2006 - 48 880km - přezutí na zimní
14.02.2007 - 55 200km - Výměna spínače posilovače brzd
06.04.2007 - 57 200km - přezutí na zimní, montáž parrota
07.08.2007 - 59 920km - servis 0W40 Shell, pylový, vzduchový a palivový filtr
07.11.2007 - 61 499km - pojistná událost, výměna zadního nárazníku, LZ lampy, víka kufru, výztuhy nárazníku
06.05.2008 - 67 718km - přezutí na letní
16.09.2008 - 71 058km - servis 0W40 Shell, pylový filtr
08.10.2008 - 72 064km - Výměna ventilu turbodmychadla
05.11.2008 - 72 744km - pojistná událost, zadní nárazník
19.12.2008 - XX XXXkm - přezutí na zimní, nové stěrače
06.01.2009 - 75 200km - pojistná událost, výměna PZ dveří + rozstřiky
07.04.2009 - 76 700km - výměna rádia HU850,výměna PPŘ ložiska kola
02.10.2009 - 81 131km - servis 0W40 Shell. pylový filtr
24.11.2009 - 82 204km - přezutí na zimní, výměna pantu víka nádrže
05.11.2010 - 90 501km - servis 0W40 Shell, pylový filtr, přezutí na zimní kola, silentbloky předních ramen zadní, přední + zadní destičky + zadní kotouče
25.07.2011 - 95 463km - pojistná událost, LZ dveře lakování + LZ bok, dodání předního spoileru
21.10.2011 - 97 915km - servis 0W40 Shell, přezutí na zimní, výměna silentbloku motoru, kabelů víka kufru, motorek ostřikvoače
19.01.2012 - 99 984km - výměna žárovky, oprava stahovačky LP dveří
03.02.2012 - 100 452km - výměna 5W žárovky, výměna stěračů
12.04.2012 - 102 201km - přezutí na letní, výmna výbojky D2R
02.07.2012 - 105 212km - kontrola vozu, dezinfekce klima, pylový filtr
21.08.2012 - XXX XXXkm - výměna žárovek
11.10.2012 - 107 909km - výměna HF parrotu
05.11.2012 - 108 666km - servis 5W40, pylový, palivoý a vzduchový filtr, výbojka D2R
25.03.2013 - 112 455km - výměna turbodmychadla, STK
25.03.2013 - 112 455km - pojistná událost, lak PZ dveře
23.10.2013 - 120 470km - přezutí na zimní pneu
29.10.2013 - 120 621km - výměna sirény alarmu
01.04.2014 - 125 128km - přezutí na letní pneu + kontrola vozu a prodej
II. majitel - kolega v servisu, minimum zakázek s kilometry
ale servis poctivě po max 15 000km, přehazování kompletních kol letní/zimní
25.09.2014 - XXX XXXkm - nový SW, výměna držáku výfuku
25.06.2015 - 140 000km - výměna rozvodů, výměna lpř. ramene
28.01.2016 - 148 434km - výměna spínací skříňky
02.03.2017 - XXX XXXkm - servis Shell 5W-40
11.05.2017 - XXX XXXkm - víčko nádobky servokapaliny
10.08.2017 - XXX XXXkm - přední brzdové destičky, stírtáka čelního okna
29.08.2017 - XXX XXXkm - rozleštění předních světel
12.12.2017 - 172 001km - výmna kloubku řízení
31.10.2018 - XXX XXXkm - servis Shell 5W-40
05.02.2019 - 185 492km - výměna gufera klikové hřídele pod setrvačníkem, gufera poloos, výměna lišty zadního nárazníku, spojkové ložisko
26.02.2019 - XXX XXXkm - lišta předního nárazníku
06.03.2019 - XXX XXXkm - servis Shell 5W-40
24.06.2019 - XXX XXXkm - výměna páčky blinkrů
07.12.2019 - 197 160km - výměna servokapaliny, vyčištění a namazání větráku topení
10.12.2019 - 197 450km - výměna pravého čeu řízení Lemförder + geometrie
06.03.2020 - 200 500km - výměna oleje Shell 5W-40 a filtru, vzduchového filktr origo volvo a pylového MANN
26.3.2020 - 202 700km - přezutí na letní kola, výměna zadních destiček (Volvo)
18.7.2020 - 208 450km - převážení letních kol a nastavení geometrie
26.8.2020 - 212 500km - výměna oleje v motoru a filtru 5W-40 Shell, Mann filtr, výměna oleje v převodovce Castrol 75W90 GL4, výměna spodního záchytu reakce Corteco
4.9.2020 - 213 800km - výměna letních pneu za nové Michelin Primacy 3 225/45 R17 91W, přilepení prostředku stropnice
18.12.2020 - 218 666km - výměna spodního záchytu reakce (origo Volvo), výměna zadní tyček stabíků a jedné gumy držáku zadního stabilizátoru, druhá byla měněná původním majitelem. Vše dělal Raolsa
13.1.2021 - 219 500km - výměna předního silentbloku motoru, výměna silentbloků předních ramen, výměna horního uložení, ložisek a manžet předních tlumičů.
21.1.2021 - 219 695km - geometrie ve Volvo Auto In Ústí n/L, oprava defektu pneu a výměna předních tyček stabilizítoru
8.3.202 - 221 750km - výměna oleje a filtru Shell 5W-40, Mann, kabinový uhlíkovýalergení filtr Mann
11.01.2005 - 10km - Montáž zámku řazení
08.04.2005 - 5 548km - přezutí na letní
12.10.2005 - 20 300km - servis 0W40 Shell, pylový filtr, přezutí na zimní
17.03.2006 - 30 840km - přezutí na letní + geometrie, 1x disk + pneu
25.04.2006 - 34 064km - výměna čelní okna
26.07.2006 - 40 250km - servis 0W40 Shell, pylový filtr, geometrie
06.11.2006 - 48 880km - přezutí na zimní
14.02.2007 - 55 200km - Výměna spínače posilovače brzd
06.04.2007 - 57 200km - přezutí na zimní, montáž parrota
07.08.2007 - 59 920km - servis 0W40 Shell, pylový, vzduchový a palivový filtr
07.11.2007 - 61 499km - pojistná událost, výměna zadního nárazníku, LZ lampy, víka kufru, výztuhy nárazníku
06.05.2008 - 67 718km - přezutí na letní
16.09.2008 - 71 058km - servis 0W40 Shell, pylový filtr
08.10.2008 - 72 064km - Výměna ventilu turbodmychadla
05.11.2008 - 72 744km - pojistná událost, zadní nárazník
19.12.2008 - XX XXXkm - přezutí na zimní, nové stěrače
06.01.2009 - 75 200km - pojistná událost, výměna PZ dveří + rozstřiky
07.04.2009 - 76 700km - výměna rádia HU850,výměna PPŘ ložiska kola
02.10.2009 - 81 131km - servis 0W40 Shell. pylový filtr
24.11.2009 - 82 204km - přezutí na zimní, výměna pantu víka nádrže
05.11.2010 - 90 501km - servis 0W40 Shell, pylový filtr, přezutí na zimní kola, silentbloky předních ramen zadní, přední + zadní destičky + zadní kotouče
25.07.2011 - 95 463km - pojistná událost, LZ dveře lakování + LZ bok, dodání předního spoileru
21.10.2011 - 97 915km - servis 0W40 Shell, přezutí na zimní, výměna silentbloku motoru, kabelů víka kufru, motorek ostřikvoače
19.01.2012 - 99 984km - výměna žárovky, oprava stahovačky LP dveří
03.02.2012 - 100 452km - výměna 5W žárovky, výměna stěračů
12.04.2012 - 102 201km - přezutí na letní, výmna výbojky D2R
02.07.2012 - 105 212km - kontrola vozu, dezinfekce klima, pylový filtr
21.08.2012 - XXX XXXkm - výměna žárovek
11.10.2012 - 107 909km - výměna HF parrotu
05.11.2012 - 108 666km - servis 5W40, pylový, palivoý a vzduchový filtr, výbojka D2R
25.03.2013 - 112 455km - výměna turbodmychadla, STK
25.03.2013 - 112 455km - pojistná událost, lak PZ dveře
23.10.2013 - 120 470km - přezutí na zimní pneu
29.10.2013 - 120 621km - výměna sirény alarmu
01.04.2014 - 125 128km - přezutí na letní pneu + kontrola vozu a prodej
II. majitel - kolega v servisu, minimum zakázek s kilometry
ale servis poctivě po max 15 000km, přehazování kompletních kol letní/zimní
25.09.2014 - XXX XXXkm - nový SW, výměna držáku výfuku
25.06.2015 - 140 000km - výměna rozvodů, výměna lpř. ramene
28.01.2016 - 148 434km - výměna spínací skříňky
02.03.2017 - XXX XXXkm - servis Shell 5W-40
11.05.2017 - XXX XXXkm - víčko nádobky servokapaliny
10.08.2017 - XXX XXXkm - přední brzdové destičky, stírtáka čelního okna
29.08.2017 - XXX XXXkm - rozleštění předních světel
12.12.2017 - 172 001km - výmna kloubku řízení
31.10.2018 - XXX XXXkm - servis Shell 5W-40
05.02.2019 - 185 492km - výměna gufera klikové hřídele pod setrvačníkem, gufera poloos, výměna lišty zadního nárazníku, spojkové ložisko
26.02.2019 - XXX XXXkm - lišta předního nárazníku
06.03.2019 - XXX XXXkm - servis Shell 5W-40
24.06.2019 - XXX XXXkm - výměna páčky blinkrů
07.12.2019 - 197 160km - výměna servokapaliny, vyčištění a namazání větráku topení
10.12.2019 - 197 450km - výměna pravého čeu řízení Lemförder + geometrie
06.03.2020 - 200 500km - výměna oleje Shell 5W-40 a filtru, vzduchového filktr origo volvo a pylového MANN
26.3.2020 - 202 700km - přezutí na letní kola, výměna zadních destiček (Volvo)
18.7.2020 - 208 450km - převážení letních kol a nastavení geometrie
26.8.2020 - 212 500km - výměna oleje v motoru a filtru 5W-40 Shell, Mann filtr, výměna oleje v převodovce Castrol 75W90 GL4, výměna spodního záchytu reakce Corteco
4.9.2020 - 213 800km - výměna letních pneu za nové Michelin Primacy 3 225/45 R17 91W, přilepení prostředku stropnice
18.12.2020 - 218 666km - výměna spodního záchytu reakce (origo Volvo), výměna zadní tyček stabíků a jedné gumy držáku zadního stabilizátoru, druhá byla měněná původním majitelem. Vše dělal Raolsa
13.1.2021 - 219 500km - výměna předního silentbloku motoru, výměna silentbloků předních ramen, výměna horního uložení, ložisek a manžet předních tlumičů.
21.1.2021 - 219 695km - geometrie ve Volvo Auto In Ústí n/L, oprava defektu pneu a výměna předních tyček stabilizítoru
8.3.202 - 221 750km - výměna oleje a filtru Shell 5W-40, Mann, kabinový uhlíkovýalergení filtr Mann
Naposledy upravil(a) Sup dne 08 bře 2021 19:54, celkem upraveno 11 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#4 S60 MY05 2.4D5
O víkendu jsem S60 konečně umyl, byla umytá asi po půl roce. Včera proběhlo dotažení ruční brzdy, už funguje jak má a vzhledem k mému parkovacímu místu v kopci to byla naprostá nutnost. Objednal jsem si pravý čep řízení, který vydává nepěkné zvuky a opravnou sadu laku. Už se těším na víkend až se do všeho vrhnu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#5 S60 MY05 2.4D5
Přítelkyně vzala službu navíc, tak jsem měl celé dopoledne na hraní si s autem.
Začal jsem výměnou kapaliny v řízení. Stále tam byl původní, asi párkrát dolévaný, 15letý olej, dle toho taky vypadal. Nachystal jsem si 2l nové origo kapaliny, velkou injekční stříkačku, dvě hadičky (malou a velkou), nádobku, hadry, latexovou rukavici, sdrc pásku a zvedák.
Jako návod jsem použil kanál: https://www.youtube.com/user/volvosweden/videos
Všechno kapalinu z nádržky vysát, nádobku vycvakat z úchytů a vylít co zbyde. Ustřihnout si prst z latexové rukavice, vzít pásku a odpojit vratku (u P2 hadice vedoucí zezadu motoru do spodního vývodu nádržky), na vývod z nádržky nasadit prst a utáhnout páskou. Do hadice zasunout první hadičku, pak jen zbývá dolévat kapalinu do nádržky a točit volantem. Potom co z vratky vychází čistý servoolej je proplach dokončený. Je potřeba znovu vysát nádobku, protože vstup do nádržky zaslepený rukavicí nemá zpětný ventilek a vše by nám vyteklo. Namontovat vše zpět, dát hadici a znovu naplnit nádobku. Po naplnění točit volantem pro odvzdušnění a poté i s nastartovaným motorem.
Pak jsem se přesunul do interiéru, protože čep budu dělat až s geometrií v úterý.
Při přejezdu nerovností bylo k nevydržení vrzání a štrejchání větráčku topení. Dle místního návodu jsem ho vybral ven. Pružný nástavec se mi neosvědčil, ale se šroubovákem s nasazeným kloubkem byl větrák "hned" venku. Po rozebrání (") na mne vypadl velmi tvrdý lístek (nevím název stromu, padá lísteček s bobulkou) který při některých zatáčkách drhnul o větrák. Vyfoukal jsem z tělesa větráku hromadu hnusu. Po očistění všech dílů větráku jsem na samotný motorek s vrtulkou použil mazání na řetěz, který používám na kolo. Zadní ložisko zvenku, přední pod vrtulí jsem stříkal naslepo s nasazenou hadičkou. Trochu prostříknout protočit a pak znovu. Po dostatečněm promazání jsem nechal větrák položený na vrtuli, aby vše mělo čas zatéct do ložisek a šel jsme se věnovat dalším hlukům v interiéru.
Pak už jen namontovat zpět. Veškré hluky od větráku ustaly... jiný svět
Přední kryty kolejniček sedadel jsou nasazeny hodně na volno. Použil jsem plát samolepícího molitanu, který mi zbyl po tlumení předchozího auta. Naleil jsme to na styčné plochy plast/kov a je po drnčení.
Z dveřního obložení řidiče se ozývalo drnčení. Znovu samoleící molitan a tenkým proužkem jsem z obou stran oblepil bowden od kliky. Bohužel cestou domů jsem si všimnul, že jsem nezapojil výškový reproduktor.... takže druhé sundání tapece mne nemine.
Začal jsem výměnou kapaliny v řízení. Stále tam byl původní, asi párkrát dolévaný, 15letý olej, dle toho taky vypadal. Nachystal jsem si 2l nové origo kapaliny, velkou injekční stříkačku, dvě hadičky (malou a velkou), nádobku, hadry, latexovou rukavici, sdrc pásku a zvedák.
Jako návod jsem použil kanál: https://www.youtube.com/user/volvosweden/videos
Všechno kapalinu z nádržky vysát, nádobku vycvakat z úchytů a vylít co zbyde. Ustřihnout si prst z latexové rukavice, vzít pásku a odpojit vratku (u P2 hadice vedoucí zezadu motoru do spodního vývodu nádržky), na vývod z nádržky nasadit prst a utáhnout páskou. Do hadice zasunout první hadičku, pak jen zbývá dolévat kapalinu do nádržky a točit volantem. Potom co z vratky vychází čistý servoolej je proplach dokončený. Je potřeba znovu vysát nádobku, protože vstup do nádržky zaslepený rukavicí nemá zpětný ventilek a vše by nám vyteklo. Namontovat vše zpět, dát hadici a znovu naplnit nádobku. Po naplnění točit volantem pro odvzdušnění a poté i s nastartovaným motorem.
Pak jsem se přesunul do interiéru, protože čep budu dělat až s geometrií v úterý.
Při přejezdu nerovností bylo k nevydržení vrzání a štrejchání větráčku topení. Dle místního návodu jsem ho vybral ven. Pružný nástavec se mi neosvědčil, ale se šroubovákem s nasazeným kloubkem byl větrák "hned" venku. Po rozebrání (") na mne vypadl velmi tvrdý lístek (nevím název stromu, padá lísteček s bobulkou) který při některých zatáčkách drhnul o větrák. Vyfoukal jsem z tělesa větráku hromadu hnusu. Po očistění všech dílů větráku jsem na samotný motorek s vrtulkou použil mazání na řetěz, který používám na kolo. Zadní ložisko zvenku, přední pod vrtulí jsem stříkal naslepo s nasazenou hadičkou. Trochu prostříknout protočit a pak znovu. Po dostatečněm promazání jsem nechal větrák položený na vrtuli, aby vše mělo čas zatéct do ložisek a šel jsme se věnovat dalším hlukům v interiéru.
Pak už jen namontovat zpět. Veškré hluky od větráku ustaly... jiný svět
Přední kryty kolejniček sedadel jsou nasazeny hodně na volno. Použil jsem plát samolepícího molitanu, který mi zbyl po tlumení předchozího auta. Naleil jsme to na styčné plochy plast/kov a je po drnčení.
Z dveřního obložení řidiče se ozývalo drnčení. Znovu samoleící molitan a tenkým proužkem jsem z obou stran oblepil bowden od kliky. Bohužel cestou domů jsem si všimnul, že jsem nezapojil výškový reproduktor.... takže druhé sundání tapece mne nemine.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#6 S60 MY05 2.4D5
Na čem jsem strávil dnes nejvíc času a to mám jen oba přední tapecy a sedaču řidiče je čištění kůže.
Používám čistič a sealanth Dodo Juice, jemný kartáček, papírové útěrky a mikrovlákno.
Pár fotek z rozdílu, ktrý vznikl po skoro 2hodinách čistění.
Používám čistič a sealanth Dodo Juice, jemný kartáček, papírové útěrky a mikrovlákno.
Pár fotek z rozdílu, ktrý vznikl po skoro 2hodinách čistění.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1356
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#7 S60 MY05 2.4D5
Ta sedačka je bomba. Jsem rád, že mám černou kůži s alcantarou. Ale už teď se těším až sem hodíš výsledek celého interiéru.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13056
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 S60 MY05 2.4D5
To máš nějakou speciální nádobku na servoolej?
Zatím všechny P2 nádobky co jsem viděl měly vratku nahoře a sací vývod dole.
Zatím všechny P2 nádobky co jsem viděl měly vratku nahoře a sací vývod dole.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#9 S60 MY05 2.4D5
V tom případě, by čerpadlo tlačilo do nadobky a ne do řízení. Protože z nadobky jde tlustá hadice přímo do servocerpadla, ale ta je výš než ta co jde od motorové příčky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13056
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 S60 MY05 2.4D5
Ale čerpadlo z nádobky olej saje, takže logicky musí mít sací hadici níž než vratnou. Tlak z čerpadla do řízení jde trubkou s tlakovými hadicemi.
Mohl by jsi prosím vyfotit jak tam ty hadice na nádobce máš?
Mohl by jsi prosím vyfotit jak tam ty hadice na nádobce máš?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#11 S60 MY05 2.4D5
Dneska jsem pokračoval ve šlechtění interiéru. Dovyčištění a impregnace kůže, umytí plastu loketky, dveřních plastů a celkově tunel okolo řadičky. Čištění a impregnace kůže volantu, ruční brzdy a řadičky, z toho taky lezl pěný hnus. Po vyčištění a impregnaci je volant hezky matný. Obavy z klouzavosti nejsou na místě, už to mám vyzkoušené a spíš naopak lépe padne do ruky.
Tohle vše šlo dolů, fotku po bohužel nemám.
A fotky pro raolsu.
Silnější hadice je umístěná výš a vede do řerpadla, které tlačí dál do řízení, tenčí vratka vedoucí z řízení je níž. Originál zapojení na řízení a zapojení za život auta nikdo nehrabal, až teď já, když jsem odpojil vratku a vysadil nádobku nahoru.
Co potřebuju sehnat jsou sklíčka zrcátek, které někdo umýval snad drátěnkou....
Tohle vše šlo dolů, fotku po bohužel nemám.
A fotky pro raolsu.
Silnější hadice je umístěná výš a vede do řerpadla, které tlačí dál do řízení, tenčí vratka vedoucí z řízení je níž. Originál zapojení na řízení a zapojení za život auta nikdo nehrabal, až teď já, když jsem odpojil vratku a vysadil nádobku nahoru.
Co potřebuju sehnat jsou sklíčka zrcátek, které někdo umýval snad drátěnkou....
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#12 S60 MY05 2.4D5
Pěkně si to vyčistil
Asi to na jaře zkusim tvym způsobem...
Asi to na jaře zkusim tvym způsobem...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13056
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 S60 MY05 2.4D5
Díky, takže máš opravdu jinou nádobku, než jsem doposud na P2 viděl.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#14 S60 MY05 2.4D5
Neměl si zatím vše před rokem 2005? od čísla šasí 043013 je tam tahle 30645621 , do té doby byla 30665496. Koukám dle obrázku, by se na starší nádobce výměna oleje dělala sama
Naposledy upravil(a) Sup dne 08 pro 2019 17:14, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13056
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 S60 MY05 2.4D5
Aha, takže asi jo.
Byl jsem se kouknout v dílně na tu 2006 co tu mám a je tam nádobka jako máš ty.
Byl jsem se kouknout v dílně na tu 2006 co tu mám a je tam nádobka jako máš ty.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#16 S60 MY05 2.4D5
Po včerejší výměně pravého čepu řízení se kormidlování parníku změnilo na kormidlování jachty, jiný svět. Zmizelo i bouchání od přední nápravy. Původní čep už byl opravdu volný.
Aerodynamický hluk od předního skla způsobuje pravá lišta čelního okna (ta co se táhne od předního blatníku až k zadnímu oknu) Pod lištou byla lopatka bordelu, jehličí, lístečky, dělal se z toho pěkný kompost... Každopádně lišta má v délce cca 7cm 2-3mm fuku a ta dokáže ve 120km/h udělat solidní bordel. Lištu znovu hodím dolů, vymeju wapem a nasadím nové příchytky, staré už toho moc neudrží. 3x 30678009 a 1x 9190981 s cenou 113Kč s DPH za kus.
Druhý nepřijemný hluk je svist od obou rohů předních dveří, těsnění je zde odlepené, zmačkané a ožvýkané. Existuje technický journal na nápravu odlepeného těsnění i s nějakým spešl volvo lepidlem, ale na vymačkanou gumu už nepomůže. Jedná guma 2904Kč s DPH, no měnit obě, hrůza, děs mor a neštovice...
V dalším Journalu jsem našel díly na zamezení zatékání do CEM. Spočívá to ve výměně průchodky pdo torpédem za novější verzi. Díly celkově okolo 650Kč s DPH, ale myslím, že i jako prevence před vytopením CEM se vyplatí.
Aerodynamický hluk od předního skla způsobuje pravá lišta čelního okna (ta co se táhne od předního blatníku až k zadnímu oknu) Pod lištou byla lopatka bordelu, jehličí, lístečky, dělal se z toho pěkný kompost... Každopádně lišta má v délce cca 7cm 2-3mm fuku a ta dokáže ve 120km/h udělat solidní bordel. Lištu znovu hodím dolů, vymeju wapem a nasadím nové příchytky, staré už toho moc neudrží. 3x 30678009 a 1x 9190981 s cenou 113Kč s DPH za kus.
Druhý nepřijemný hluk je svist od obou rohů předních dveří, těsnění je zde odlepené, zmačkané a ožvýkané. Existuje technický journal na nápravu odlepeného těsnění i s nějakým spešl volvo lepidlem, ale na vymačkanou gumu už nepomůže. Jedná guma 2904Kč s DPH, no měnit obě, hrůza, děs mor a neštovice...
V dalším Journalu jsem našel díly na zamezení zatékání do CEM. Spočívá to ve výměně průchodky pdo torpédem za novější verzi. Díly celkově okolo 650Kč s DPH, ale myslím, že i jako prevence před vytopením CEM se vyplatí.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#17 S60 MY05 2.4D5
Já kupoval obě gumy na karoserii a jedna mě stála 290kč...
Těsnění na dveře scháním taky, mam ho utrhaný u B sloupků...
Těsnění na dveře scháním taky, mam ho utrhaný u B sloupků...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#18 S60 MY05 2.4D5
Tak jsem to nevydržel a už jsem přezul na letní, stejně teď toho moc nenajedu.
Vyměnil jsem zadní destičky, které při koupi měly vydržet tak 3000km, no ještě by něco daly. Najezdil jsme hodně kilometrů po dálnici. Celkově od koupě 5000km.
Doplěny příchytku na boční lištu čelního skal i na druhé straně. Prozatím odstraněna horní lišta mezi sklem a střechou. To je klid a phooda na dálnici. Nové těsnění mám v garáži, ale v jednom se to hrozně špatně navléká.
CHvílemi se znovu ozývá větrák :-/ bude mne čekat znpvu vyndání a namazání, moc dlouho nevydržel. Je slyšet tak jednou z deseti jízd. Oba přední tapecy byly sundané a slepené všechny spoje. Zmizelo hodně vrzání ze dveří. Ještě musím přenýtovat stahovačku, která dokáže nehezky vibrovat. Už nedrnčí plexi budíků a ani plast okolo řadičky. Postupně se vychytávají další a další věci co se týká pazvuků v interiéru.
Vyměnil jsem zadní destičky, které při koupi měly vydržet tak 3000km, no ještě by něco daly. Najezdil jsme hodně kilometrů po dálnici. Celkově od koupě 5000km.
Doplěny příchytku na boční lištu čelního skal i na druhé straně. Prozatím odstraněna horní lišta mezi sklem a střechou. To je klid a phooda na dálnici. Nové těsnění mám v garáži, ale v jednom se to hrozně špatně navléká.
CHvílemi se znovu ozývá větrák :-/ bude mne čekat znpvu vyndání a namazání, moc dlouho nevydržel. Je slyšet tak jednou z deseti jízd. Oba přední tapecy byly sundané a slepené všechny spoje. Zmizelo hodně vrzání ze dveří. Ještě musím přenýtovat stahovačku, která dokáže nehezky vibrovat. Už nedrnčí plexi budíků a ani plast okolo řadičky. Postupně se vychytávají další a další věci co se týká pazvuků v interiéru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#19 S60 MY05 2.4D5
Dáme nějakou aktualizaci. Nájezd teď pěkně naskakuje, původně stála Vendulka téměř na místě, ale teď po otevření do hranic to skáče výš a výš. Máme 205400km a dnes bude dalších 300km. Spotřeba se dlouhodobě ustálila na 6,3l/100km. Což vzhledem ke způsobu jízdy, cesta do práce 300km po dálncii s tempomatem na 140 a nědky i víc, je parádní. Tankuju bud německý Total nebo náš OMV Maxxmotion. Žádné nové problémy nevznikly jen jezdíme a jezdíme.
Na zimu koupím jiné kola R16 ALU. Po zimě příjdu na řadu silentbloky motoru a přední brzdy.
Na zimu koupím jiné kola R16 ALU. Po zimě příjdu na řadu silentbloky motoru a přední brzdy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#20 S60 MY05 2.4D5
Koukám, jsem se za tu chvíli přehopnoul přes 209 000km, už mám rozplánované opravy.
Září - Olej v motoru, v převodovce (ten se bude dělat poprvé) a silenbloky motoru
Listopad - Přezutí, vyhození letních pneu, srovnání disků, nové pneu
Duben - Přezutí na letní kola a výměna kompletních předních brzd
Uvidíme co nám skočí navíc, snad minimum věcí. Teď se mi spotřeba pohybovala pořád na 6,3L/100km 99% tras pouze dálnice 300km, jen v Německu jsem ji byl schopný držet okolo 180. Posledně jsem jel do 160 a rozumněji, hned na půlku nádrže najela 675km, spotřeba 5,7l/100km.
Musím si koupit novou chemii z detailing shopu, obzvlášt předek je umaštěný od much a nejde to dolů. Celkově by laku prospěla očista pořádnou chemií na odstranění asfaltu, polétavé rzi a pak vyclayovat. Ale nejsou lidi a pak ani místo kde to udělat :-/
Září - Olej v motoru, v převodovce (ten se bude dělat poprvé) a silenbloky motoru
Listopad - Přezutí, vyhození letních pneu, srovnání disků, nové pneu
Duben - Přezutí na letní kola a výměna kompletních předních brzd
Uvidíme co nám skočí navíc, snad minimum věcí. Teď se mi spotřeba pohybovala pořád na 6,3L/100km 99% tras pouze dálnice 300km, jen v Německu jsem ji byl schopný držet okolo 180. Posledně jsem jel do 160 a rozumněji, hned na půlku nádrže najela 675km, spotřeba 5,7l/100km.
Musím si koupit novou chemii z detailing shopu, obzvlášt předek je umaštěný od much a nejde to dolů. Celkově by laku prospěla očista pořádnou chemií na odstranění asfaltu, polétavé rzi a pak vyclayovat. Ale nejsou lidi a pak ani místo kde to udělat :-/
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#21 S60 MY05 2.4D5
Jedině, že bys přijel ke mě, nějakej víkend nebo klidně v tejdnu...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#22 S60 MY05 2.4D5
Zkusím si teď na víkend zjistit kterému poskytovateli nevadí užití vlastní chemie a večer po deváté při malém provozu s ens to vrhnu popřípadě bych se ti pak ozval. Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#23 S60 MY05 2.4D5
Tak jsem so dnesk večer udělal čas a pár hodin strávil na mytí Vendulky.
Ještě by to chtělo rozleštit.. to sám už opravdu neudělám a zakápnout pár ťupek, lakovací tužku mám.
Ještě by to chtělo rozleštit.. to sám už opravdu neudělám a zakápnout pár ťupek, lakovací tužku mám.
- Přílohy
-
- 116719668_1057892004613041_76335072788818666_n.jpg (115.18 KiB) Zobrazeno 1430 x
-
- 117108312_2688166661469351_4588647366519942894_n.jpg (74.02 KiB) Zobrazeno 1430 x
-
- 116645380_3409474809104850_7118126119904696150_n.jpg (76.42 KiB) Zobrazeno 1430 x
-
- 116845013_760610761431541_693337441817774215_n.jpg (53.92 KiB) Zobrazeno 1430 x
-
- 116870605_686098941982436_4414466347466666463_n.jpg (47.5 KiB) Zobrazeno 1430 x
-
- 116883422_623301758569468_7592043502170583818_n.jpg (39.22 KiB) Zobrazeno 1430 x
-
- 116716202_340551676952386_1820619686946268763_n.jpg (42.7 KiB) Zobrazeno 1430 x
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#24 S60 MY05 2.4D5
Ten Clay je nějakej čistej... Neodfláknul si to???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#25 S60 MY05 2.4D5
No trochu to vypadá, jak když jsem sebral i lak
Kilometry stále naskakujou a pořád mne překvapuje ,za jak málo dokáže jet
Kilometry stále naskakujou a pořád mne překvapuje ,za jak málo dokáže jet
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 73 Odpovědi
- 21933 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 2 Odpovědi
- 976 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Boss
-
- 2 Odpovědi
- 744 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od MartinR
-
- 3 Odpovědi
- 427 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 3 Odpovědi
- 347 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx