Právě je 14 pro 2018 20:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 01 zář 2018 14:25 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1080
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
(Ve výstavbě, odkazy udelam klikaci, az jich bude milostive smet bejt vic jak 10...)
Pořízeno: Leden 2018, 192.000Km | Aktuální nájezd: 198.000Km

Motor:
Chip HEICO 240k/350Nm
Zelené vstriky BOSH 440cc (0280155968) | BOSH
Svíčky Denso Iridium Tough IK20TT (Jiny kafe, Brisk uz nikdy více..)
Silikonové těsnění víčka oleje | Martinopel - Švédské Tanky

V plánu:
Zvažuju výměnu za T5.

Dopsat Polyuretany...



Převodovka:
Zkrácené řazení | [xurl=http://www.snabb.us/]Snabb[/url]

Právě probíhá:
Samosvor [xurl=https://shop.quaife.co.uk/volvo-s40-t5-m56-gearbox-front-quaife-atb-helical-lsd-differential]Qualife QDF12J[/url] + GO MT M56 + [xurl=http://ows-cdn.tecdoc.net/valeo/home.jsp?server=4&time=1/9/2018-3:59:46#b748cb63f5b877084fd0454f9a6eeeb0]Konverze na jednohmotu[/url]
[xurl=http://www.snabb.us/Delrin-Shifter-Assembly-Bushings-S60-V70_p_33.html]Tuhé uložení mechanismu řadící páky[/url]



Sání:
[xurl=http://www.simota.com/productsinfo.php?ID=176]CCI Intake System - SIMOTA CB-056[/url]
[xurl=http://www.snabb.us/Performance-Fresh-Air-Pipe-99-00-SV70-99-05-C70_p_11.html]PERFORMANCE FRESH AIR PIPE[/url] | [xurl=http://www.snabb.us/]Snabb[/url]
Turbo TD04HL-19T (konverze z 16T)
[xurl=https://www.aliexpress.com/item/EPMAN-Turbo-Bypass-Valve-Block-Plate-Blow-Off-Valve-CBV-Blocking-Plate-for-Mitsubishi-TD04HL-Turbos/32454302769.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1b2d4c4di44MNQ]CBV zaslepen[/url] + OEM BOSH Blow Off Valve(dočasné řešení - byl zrovna po ruce...)
2x Precision TCV(jeden řízen regulátorem tlaku v kabině - zatím nezapojeno, a druhý je řízen ECM) | Snabb
[xurl=https://www.aliexpress.com/item/Seat-Ibiza-1-8T-998-to-2006-8N-Mk1-aluminum-Intake-Pressure-Compensation-Valve/32572849647.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1b2d4c4di44MNQ]Intake Pressure Compensation Valve[/url]([xurl=http://www.forgemotorsport.com/Intake_Pressure_Compensation_Valve--product--1060.html]popis[/url]) | Forge Motosport
[xurl=http://www.snabb.us/99-00-Reverse-Intercooler-Piping-Kit-_p_282.html]R.I.P. kit k IC[/url] | [xurl=http://www.snabb.us/]Snabb[/url]
[xurl=http://www.do88.se/en/artiklar/volvo-s60-v70-xc70-s80-turbo-00-09-intercooler.html]Celohliníkový InterCooler[/url] | GPI Racing
Phenolic Throttle Body Spacer | [xurl=https://www.ipdusa.com]IPD[/url]
[xurl=http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=50416]Tepelný izolátor na sání[/url] | [xurl=http://www.svedsketanky.cz/index.php/kontakt/2-kontakt/1-volvo765]Martinopel[/url] - Švédské Tanky



Voda & Chlazení:
Celohliníkový vodní chladič | GPI Racing
Celohliníkový InterCooler | GPI Racing
[xurl=http://samcosport.com/manufacturer/volvo/]Sikonový kit[/url] | [xurl=http://samcosport.com]Samco sport[/url]



Podvozek:
Rozpěra v motoru - OEM Volvo
[xurl=https://www.ipdusa.com/products/4873/109445-anti-sway-bar-kit-850-70]Predni a zadni stabilizator 25/25mm IPD Track Spec[/url] (odkaz na normální 25/22mm verzi) | [xurl=https://www.ipdusa.com]IPD[/url]
[xurl=https://www.ipdusa.com/products/11188/124645-front-hd-sway-bar-end-link-kit]HD kosti předního stabilizátoru | [xurl=https://www.ipdusa.com]IPD[/url]
[xurl=https://www.ipdusa.com/products/4712/124672-ipd-heavy-duty-front-upper-spring-seat]HD horní uložení předních tlumičů[/url] | [xurl=https://www.ipdusa.com]IPD[/url]
Tlumiče přední/zadní + pružiny: neco od SACHS - davalo to tam HEICO

Dopsat Polyurerany...

V plánu:
Plánovaná výměna tlumičů (Bilstein B8 se bohužel nevyrábí, B6 dostupné až v prosinci), v nouzi za Koni STR.T + snížené pružiny Eibach.
Coilovery od BC Racing...



Brzdy:
[xurl=https://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/271802-brzdovy-kotouc-zimmermann-610-1199-52/?id=271802]Přední větrané a vrtané kotouče 302mm[/url] | Zimmerman + brzdové destičky [xurl=http://ebcbrake.cz/katalog-produktu/desticky/yellow-stuff/dp4880r]EBC YellowStuff DP4880R[/url]
[xurl=http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/420924-brzdovy-kotouc-zimmermann-610-3703-52/]Zadní vrtané kotouče 295mm[/url] | Zimmerman + brzdové destičky [xurl=http://ebcbrake.cz/katalog-produktu/desticky/yellow-stuff/dp4104r]EBC YellowStuff DP4104R[/url]
[xurl=http://samcosport.com/manufacturer/volvo/]Sikonový kit[/url] | [xurl=http://samcosport.com]Samco sport[/url] + OEM zpětný ventil



Kola:
Letní: 18" kola: Rka, gumy: 235/45 [xurl=http://www.goodridetire.com/index.php/products/info/sv308/214]Goodride SV308[/url] ???overit
Zimmí: Michelin Primacy Alpin PA3 16" 215/55 ???overit

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Naposledy upravil Zajsoft dne 13 zář 2018 22:03, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2018 12:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 404
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Čau,

Poptám se ohledně svící :) Co dělali ty Brisk ? Pár lidí říká, že denso iridium apod. nefungují, že jedině original Volvo. Tobě fungují? :)
Já mám momentálně Brisk, chtěl jsem je měnit ale zatím nenacházím chybu.

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2018 12:55 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1477
Bydliště: Teplice
Taky mám připravený Denso iridium, ale nemůžu porovnat, protože jsem je ještě nenandal.
Já ale mám VK20Y.
Jestli se nemejlím, tak IK20 jsou na atmosféry.

_________________
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot"
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"
Bylo:
V40 2,0T (163k), automat, 2003 E85 "brouček"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2018 18:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 1085
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Basstl píše:
Taky mám připravený Denso iridium, ale nemůžu porovnat, protože jsem je ještě nenandal.
Já ale mám VK20Y.
Jestli se nemejlím, tak IK20 jsou na atmosféry.

Jak nejsem zastancem origo tak tady jedine origo svicky volvo . Uz jsem mel snad vse a volvacky fungovali nejlepe.

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2018 18:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4132
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/C70-T5/MX5
Denso Iridium naopak fungují spolehlivě (je třeba je ale vybrat podle Densácké cross-reference).

I Brisky jsou OK (mám je dočasně ve V8, Densa nebyly skladem) - takže jednotka dočasnosti už jsou roky.

Naopak s Boschema mám negativní zkušenosti.

Tož tak. /PL

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Saffron .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 zář 2018 18:52 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1080
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6 99,S80 V8 07,V70R 04,C70 2.4T 04
Basstl píše:
Taky mám připravený Denso iridium, ale nemůžu porovnat, protože jsem je ještě nenandal.
Já ale mám VK20Y.
Jestli se nemejlím, tak IK20 jsou na atmosféry.

Ze mozny, ze sem to popletl(bud pri obednani, nebo naopak ted kdyz sem to sem prepisoval dle faktur - holt je doma tech Volv uz moc :-D).
Podivam se schvalne pak na 6tou - nahradni... Ale je vysoka pravdepodobnost, ze sem to opsal z faktury za svicky do V8my, prece jen je to jedina atmosfera doma, kdyz pominu trakturek a sekacku :-D

Jinak Brisky(nevim zda to jeste plati, ale Brisk/BOSH ta sama linka a dle kontroly kvality se akorat na to da BOSH kdyz se povedla a BRISK kdyz uplne ne...) jsou srace na X-tou,
opakovane zkusenost, ze praskaj izolatory, vypadavaj elektrody, etc... A je rec samozrejme o svickach, ktere do daneho motoru patrej...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, AT, AWD, LPG | V70R '04 AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.079s | 19 Queries | GZIP : Off ]