Poslední návštěva: 21 zář 2019 13:07 Právě je 21 zář 2019 13:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO
PříspěvekNapsal: 01 zář 2018 15:25 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1384
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
(Ve výstavbě, odkazy udelam klikaci, az jich bude milostive smet bejt vic jak 10...)
Pořízeno: Leden 2018, 192.000Km | Aktuální nájezd: 198.000Km

Motor:
Chip HEICO 240k/350Nm
Zelené vstriky BOSH 440cc (0280155968) | BOSH
Svíčky Denso Iridium Tough IK20TT (Jiny kafe, Brisk uz nikdy více..)
Silikonové těsnění víčka oleje | Martinopel - Švédské Tanky

V plánu:
T5 už rok leží připravená na palete a chystá se na GO, kovaný ojnice(ležej pod stolem, vedle samosvoru...), BlockMod a tak dále...

Dopsat Polyuretany...



Převodovka:
Zkrácené řazení | Snabb

V přípravě:
Samosvor Qualife QDF12J + GO MT M56 + Konverze na jednohmotu
Tuhé uložení mechanismu řadící páky



Sání:
CCI Intake System - SIMOTA CB-056
PERFORMANCE FRESH AIR PIPE | Snabb
Turbo TD04HL-19T (konverze z 16T)
CBV zaslepen + OEM BOSH Blow Off Valve(dočasné řešení - byl zrovna po ruce...)
2x Precision TCV(jeden řízen regulátorem tlaku v kabině - zatím nezapojeno, a druhý je řízen ECM) | Snabb
Intake Pressure Compensation Valve(popis) | Forge Motosport
R.I.P. kit k IC | Snabb
Phenolic Throttle Body Spacer | IPD
Tepelný izolátor na sání | Martinopel - Švédské Tanky



Voda & Chlazení:
Celohliníkový vodní chladič | GPI Racing
Celohliníkový InterCooler | GPI Racing
Sikonový kit | Samco sport



Podvozek:
Rozpěra v motoru - OEM Volvo
Přední a zadní stabilizátor 25/25mm IPD Track Spec (odkaz na normální 25/22mm verzi) | IPD
HD kosti předního stabilizátoru | [url=https://www.ipdusa.com]IPD
HD horní uložení předních tlumičů | IPD
Tlumiče přední/zadní + pružiny: BC Racing RA (5mm/kg předek, 4mm/kg zadek)

Dopsat Polyurerany...




Brzdy:
Přední větrané a vrtané kotouče 302mm | Zimmerman + brzdové destičky EBC YellowStuff DP4880R
Zadní vrtané kotouče 295mm | Zimmerman + brzdové destičky EBC YellowStuff DP4104R
Sikonový kit | Samco sport + OEM zpětný ventil



Kola:
Letní: 18" kola: Rka, gumy: 235/45 Goodride SV308 ???overit
Zimmí: Michelin Primacy Alpin PA3 16" 215/55 ???overit

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Naposledy upravil Zajsoft dne 13 zář 2018 23:03, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO
PříspěvekNapsal: 04 zář 2018 13:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2011
Příspěvky: 260
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Čau,

Poptám se ohledně svící :) Co dělali ty Brisk ? Pár lidí říká, že denso iridium apod. nefungují, že jedině original Volvo. Tobě fungují? :)
Já mám momentálně Brisk, chtěl jsem je měnit ale zatím nenacházím chybu.

_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO
PříspěvekNapsal: 04 zář 2018 13:55 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1635
Bydliště: Teplice
Taky mám připravený Denso iridium, ale nemůžu porovnat, protože jsem je ještě nenandal.
Já ale mám VK20Y.
Jestli se nemejlím, tak IK20 jsou na atmosféry.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 150 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO
PříspěvekNapsal: 04 zář 2018 19:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2013
Příspěvky: 910
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni S70 T5,drive S60 D5, 850R
Basstl píše:
Taky mám připravený Denso iridium, ale nemůžu porovnat, protože jsem je ještě nenandal.
Já ale mám VK20Y.
Jestli se nemejlím, tak IK20 jsou na atmosféry.

Jak nejsem zastancem origo tak tady jedine origo svicky volvo . Uz jsem mel snad vse a volvacky fungovali nejlepe.

_________________
Volvo S70 T5,22T,550cc.....
Drive : Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO
PříspěvekNapsal: 04 zář 2018 19:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 3219
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/C70-T5
Denso Iridium naopak fungují spolehlivě (je třeba je ale vybrat podle Densácké cross-reference).

I Brisky jsou OK (mám je dočasně ve V8, Densa nebyly skladem) - takže jednotka dočasnosti už jsou roky.

Naopak s Boschema mám negativní zkušenosti.

Tož tak. /PL

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. C70 T5 2000 Mango (Saffron) .::.
D5T5.com - vše pro vaše Volvo - na Valašsku - tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky (dříve Volvocesky.cz)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zajsoft - C70 2.4T Convertible '04 HEICO
PříspěvekNapsal: 04 zář 2018 19:52 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2013
Příspěvky: 1384
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Basstl píše:
Taky mám připravený Denso iridium, ale nemůžu porovnat, protože jsem je ještě nenandal.
Já ale mám VK20Y.
Jestli se nemejlím, tak IK20 jsou na atmosféry.

Ze mozny, ze sem to popletl(bud pri obednani, nebo naopak ted kdyz sem to sem prepisoval dle faktur - holt je doma tech Volv uz moc :-D).
Podivam se schvalne pak na 6tou - nahradni... Ale je vysoka pravdepodobnost, ze sem to opsal z faktury za svicky do V8my, prece jen je to jedina atmosfera doma, kdyz pominu trakturek a sekacku :-D

Jinak Brisky(nevim zda to jeste plati, ale Brisk/BOSH ta sama linka a dle kontroly kvality se akorat na to da BOSH kdyz se povedla a BRISK kdyz uplne ne...) jsou srace na X-tou,
opakovane zkusenost, ze praskaj izolatory, vypadavaj elektrody, etc... A je rec samozrejme o svickach, ktere do daneho motoru patrej...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], mates a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.098s | 18 Queries | GZIP : On ]