Právě je 19 lis 2018 11:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jakub - XC70 III MY2010 D5 151kW AWD
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 21:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Po skoro dvou letech jsem si udělal drobet času abych představil mojí XC70 III MY2010 s motorizací D5 151kW, AWD a automatickou převodovkou původem z ČR. Sice ji již někteří zde znají, ale galerii zakládám, hlavně abych měl někde pohromadě co vše se dělalo atd.
Po půlročním hledáním nějakého novějšího Volva bez kožených sedaček k nákupu došlo v začátkem září 2016 po předchozí prohlídce na konci srpna. Kupováno přímo od majitele kousek od Zlína, takže mi zůstala krásná Zlínská SPZ. V době koupě bylo najeto doložitelných 158283km a bylo po kompletní výměně brzd ATE a motorového oleje. Jediné co mě zprvu zarazilo bylo to, že je po bouřačce. Ale prodejce byl natolik seriózní a nic neskrýval, takže to byla druhá věta co mi řekl aniž bych se ptal a že už s tím jezdí bez problémů 4tým rokem. Nějaké běžné provozní oděrky na dveřích a naprasklý blinkr v levém zrcátku byly maličkosti. Jako důkaz byla provedena prohlídka v SPX CAR ve Zlíně, kde nenašli vůbec žádné závady natož známky po bouračce a podivovali se kde, že to mělo být bourané a koupi doporučili. Což mi i následně potvrdili i v AVdílech, ale o tom proč jsem si je vybral a s čím sem tam byl popíši později. Dále mi předložil veškeré doklady, faktury servisů, servisní knížku, VTP, protokoly STK atd., také zařídil evidenční kontrolu a natankoval i plnou nádrž na cestu domů jako kompenzaci, že si zaplatím poplatek při převodu.
Ještě jsem dostal sadu zimních pneumatik se vzorkem cca 5,5mm.

Zde je něco málo fotek z prohlídky při koupi. Následně podle času doplním všechen provedený servis či vylepšení do současnosti.

Obrázek Obrázek ObrázekObrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Naposledy upravil Jakub Svoboda dne 05 srp 2018 19:22, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 21:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Jako první věc co mě velmi štvala, ale pouze jen vzhledově byl oloupaný nápis VOLVO ve znaku. Tak jsem jen tak ze srandy napsal do autorizáku v Praze ve Stodůlkách. K mému přepvapení mi napsali žádost o VIN, že prověří možnost výměny zdarma. Takže 23.9.2016 při cestě do Prahy jsem nechal vyměnit zdarma nápis ve znaku.

Obrázek Obrázek

A jelikož jsem měl na svých autech vždy obě sady pneu obuté na discích tak jsem začal schánět nějaké pěkné origo disky pasující dle TP.
Povedlo se a sehnal jsem sadu disků Valder s rokem výroby 2015 s pneu jiného rozměru na XC60, které se povedly následně výhodně prodat. V té době jsem ještě o Volvoklubu či fóru neměl páru a tak následně jsem zjistil, že jsem kola koupil o Rspeeda z Náchoda, který mi kola zdarma dovezl po cestě do Prahy.

Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Naposledy upravil Jakub Svoboda dne 04 srp 2018 21:44, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 srp 2018 21:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Jako první vylepšení byla montáž předních i zadních origo zástěrek které na mě náhodou vykoukli na Bazoši. Pán prodával zadní a po dotazu kdyby měl i přední je našel také. Takže za cenu 1342Kč jsem sehnal oba páry i poštou. Když Volvo chce za jednu sadu krásných cca 1500Kč

Obrázek Obrázek

a opravil či spíše jen zalil vteřiňákem malou prasklinku v levém blinkru zrcátka.

Obrázek

Jenže to jsem netušil, co mě následně čeká.
Začátkem října ráno sednu do auta a kolem řadicí páky kapičky vody. Tak jsem si zprvu řekl, že se to vysráželo zvnitř. No a po jízdě v dešti mi to bylo už skoro jasné. Teče přes sklo, které se odlepilo v horní části. Skla mám pojištěné, takže proběhla výměna za nové, po konzultaci v místním autoskloservise, zda přelepit či nové. Takže říjen 2016 sakumprásk na pojišťovnu sklo Pilkington 11198 Kč.
Zde se opět potvrdila férovost prodejce. Když jsem mu volal, že do auta teče přes čelní sklo, tak mi chtěl kompenzovat spoluúčast. Jelikož já žádnou nemám, tak nebylo co kompenzovat a moc se mi omlouval.
Navíc odlepené sklo bylo měněno v Autorizáku Volvo.

Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Naposledy upravil Jakub Svoboda dne 05 srp 2018 19:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2018 19:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Koncem října 2016 se mi povedlo po najetí na dálnici chytit šutr od projíždějícího auta. Rána jak když by mě někdo vystřelil u hlavy, na fotce je výsledek. Takže dalších 11198Kč na pojišťovnu.

Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2018 21:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1873
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
To zamrzí, ale ten světlý interiér je TOP! :)

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018 22:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
No aby toho nebylo málo, tak se během října 2016 začala pomalu ztrácet voda. Vlastně už jsem něco málo dolil cca 14dní po koupi, ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornos. Někdy se ujelo 200km na couračkách a dolil jsem 200ml a někdy za 1200km vkuse neubyla ani kapka. Tak jsem začal pomalu pátrat co by to mohlo být a narazil jsem na toto forum a Volvoklub.
A až zde jsem našel vše potřebné informace i problémech 151kW D5 a ztráty vody. Takže následoval test na spaliny který vyšel ve 3 servisech negativně, ale okruh tlakoval hladina se zrácela pod rysku a po otevření víčka voda vystoupala zpět na max.

Tak jsem oslovil 3 zde doporučené servisy a podle reakcí a odpovědí jsem si vybral AVdíly. níže popíši proč zrovna je.

1. Prvně osloven T6R - vzdálenost 72km - zde až po 5 urgencích jsem po 14dnech teprve dostal cenovou nabídku na opravu - ale byla naceněna oprava 136kW D5ky protože jinak si nedokážu vysvětlit proč by mě měli měnit vířiřivé klapky a táhlo u 151kW a dalších věcí použitých pouze u verze 136kW - takže na mě neudělali opravdu dobrý dojem.

2. Auto Stodůlky - vzdálenost 58km- zde to totálně zabili rovnou výměnou bloku motoru s cenu 170.000Kč bez práce.

3. AVdíly - vzdálenost 48km - na dotaz o cenovou nabídku, odpověď do půl dne a popsána do detajlu jak oprava bude probíhat a co vše doporučuje raději vyměnit či udělat aby se k tomu nemuselo vracet později. Navíc jsem mohl auto dovézt hned následují den. Takže za mě D.Průša naprosto profesiolnální přístup k zákazníkovi - v současnosti se jedná ohledně oprav se zaměstanci.

Musím říci, že když jsem se dočetl o praskajících vložkách, tak jsem skoro nespal a neustále čekal na tefon s verdiktem po rozebrání.
K mému štěstí v neštěstí to nakonec bylo opravdu jen těsnění pod hlavou. Odtlakování hlavy OK, vložky válců po kontrole také OK. Ale co nikdo nechápal, jak se ohnuly konce žhavicích svíček.

Taže suma sumárum ve 161831Km se proveldo následující

rovnání bloku
odtlakování a rovnání hlavy + zabroušení sedla ventilů
výměna komplet rozvodů včetně kladek příslušenství a všech řemenů, vodní pumpy
nové těsnění pod hlavou
nové zesílené hlavové šrouby
motorový olej + filtr
nová chladicí kapalina
nové žhavicí svíčky

Co mě, ale opět mile překvapilo a naprosto utvdilo férovost prodávajícího, když jsem ho kontaktoval co se stalo, tak mi nabídl, že mi zaplatí opravu, protože si stál za tím že mi auto prodával v pořádku. Takže zaplatil vše v ceně cca 20tis, rozvody jsem si platil sám.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Blok před a po rovnání

Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Naposledy upravil Jakub Svoboda dne 07 srp 2018 16:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2018 06:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2016
Příspěvky: 176
Bydliště: ZNOJMO
Bydliště: Znojmo
Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2.4, r.v 2010
Tý jo Kubo ty jsi měl být spisovatel protože každá od tebe podaná informace nemá potřebu dalších otázek. Máš štěstí, že máš kolem sebe více firem z kterých si můžeš vybírat. U nás je pouze Ambo auto tam jsem se dočkal odpovědi na výměnu kladky a řemenů také až po několika dnech a navíc jsem musel ještě kontaktovat telefonicky protože jinak bych se odpovědi dočkal bůh ví kdy a po telefonickém hovoru mi bylo řečeno, že nejdříve srpen, září.
Chápu, že toho může mít servis hodně na práci ale napsat odpověď do mailu ano cenovou nabídku uděláme ale pokud na to spěcháte tak vám nepomůžeme. Taková zpráva zabere 1 min. a člověk hned má jasno.

No tak jsem zajel do cardionu nemůžu říct cena v pohodě ale ten přístup od technika se mi prostě nelíbil. Žádná snaha sdělovat informace v podstatě pouze odpovídal jen na mé otázky. Pak ještě na něco zapomněli atd..... takže tím chci říct buď rád, že máš možnost výběru a máš více možností.

Každopádně díky za info

_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD

Vida k dispozici


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2018 06:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2017
Příspěvky: 1873
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kubo: tak to jsi měl štěstí :) Já přemýšlím, jestli kontaktovat prodejce s tím mým problémem. Nicméně do motoru není vidět a měl jsem prostě smůlu.

Smidzce: A co Petr Gric? Ten je v Brně a není problém se s ním domluvit na čemkoliv. Nosound89 si ta nechal měnit altík. Chase tam ladí svou C70 a jezdí tam i s XC. Potom ladil Chroustovi tu T5. :) Je to asi tak 5 minut od Cardionu.

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @225 ořů v plné síle!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2018 18:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2016
Příspěvky: 176
Bydliště: ZNOJMO
Bydliště: Znojmo
Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2.4, r.v 2010
Python.p díky za info myslím, že zde na fóru už jsem toho přečetl celkem dost ale tohle je pro mě úplně nová informace a nikde jsem na ní nenarazil určitě uložím do záložek. A co ten motor jak to vypadá je blbé že to přišlo bez jakéhokoliv varování

_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD

Vida k dispozici


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2018 19:21 
Offline

Registrován: prosinec 2003
Příspěvky: 22
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, D5, 151 kW, 2011
Perfektně napsáno a zdokumentováno, moc děkuji.
Nápis Volvo ve znaku se mne také loupe, nechal jsem si nový vyrobit jako samolepku v reklamce, ale ještě neměl čas na výměnu.
Přijel na dovolenou na Lipně 21.7. a zjistil prasklé sklo pod stěračem u řidiče (jak jsou ty černé tečky). Prasklina má tvar stoupání od motoru, pak po černých tečkách vodorovně až za konec stěrače a pak dolů. Odjezdil tak celou dovolenou - přijel 4.8. a v pátek mne čeká výměna.
Také když jsem četl zde na fóru o praskajících vložkách, rovněž skoro nespal.
Přeji všem se stejným motorem, aby se nám problémy vyhýbaly.

_________________
bylo: S40T4, 1999, automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2018 20:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Tak spisovací story pokračuje. Auto bylo z opravy vyzvednuto koncem listopadu 2016 a již v servise s ním D.Průša najezdil cca 600km a vše se jevilo OK. Voda drží nic netlakuje prostě super. :Yahoo!:
Ale aby toho nebyl konec, tak přesně o týden později mi najednou vyskočila tato hláška. Systém chladicí kapaliny doporučen servis.

Obrázek

162600km - Tak bylo v AVdílech vyměněno čidlo teploty.

Obrázek

Mezitím Volvík dostal k Vánocům vanu do kufru a gumové koberečky.

Obrázek

Ale přesně 30.12.2016 se hláška objevila znovu. Tak jsem v půli ledna 2017 opět navštívil AVdíly a tam po napíchnutí na VIDU se ukázalo, že bude asi vadný termostat protože teplota chladicí kapaliny po ujetí 50km byla pouze 40°C. Co bylo divné, že auto normálně topilo, tak se na termostat nepřišlo dříve.

164200km - Krásná modrá krabička za krásných 6000Kč.
Obrázek Obrázek

a zde je vidět problém proč termostat nefungoval. Vystřelila gumička. Termostat se nedá samostatně vyměnit jelikož je zalisován v tělese. Zde mají 136kW výhodu. Tak to spraví 200Kč a hodina práce.

Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2018 20:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Tak a teď již snad všem závadám konec a odteď pouze běžná údžba.

Březen 2017 výměna vzduchového a kabinového filtru.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

165438km - Dále koupeny bezpečnostní šrouby, stěrače, ošetření na kůži a dezinfekce klimatizace ve Volvu Auto Stodůlky

Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Naposledy upravil Jakub Svoboda dne 07 srp 2018 20:31, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2018 20:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Po cestě ze Stodůlek rovnou do AVdílů na další servis který se musel odložit do další výplaty kvůli termostatu.

165452km - Výměna oleje v automatické převodovce s proplachem, výměna oleje v haldexu s filtrem, deferciálu, úhlové převodovce a nakonec olej v servořízení s proplachem kde se ještě dávala nová nádobka. Tu vyndanou si vyčitím a budu následně točit.
Ještě jsem si nechal do petek odlít vzorky olejů abych viděl jak na tom byli. A všechm olej z proplachu automatu, protože se mi bude hodit na mazání řetězu do motorové pily. :D

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

1. Dubna 2017 - přezutí letních kol.

Obrázek

A hlavně jsem se zde na fóru dozvěděl, že se nechá hladina motorového oleje zobrazit na palubáku. Pouze pro motory s krátkou měrkou na vaně.

Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2018 20:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
167751km - Konec května 2016 jsem začal pod autem pozorovat kapičky oleje. Po sundání deklu motoru byly vstřiky zality olejem.

Obrázek Obrázek Obrázek

Nakonec to byl pouze O-kroužek na hrdle nalévacího víčka.

Obrázek Obrázek

169000km - První dolití destilky do expanzní nádobky cca 200ml

171500km - druhé dolití do expanzní nádobky cca 150ml

A to už jsem začal nejistět zda se nevrátil problém s motorem. A tak jsem hledal případný únik, stačilo se nahnout pod auto a hned jsem našel problém. Slzící chladič ve spodním růžku. Takže zatím pravidelně 2500 - 3000km dolívám 100ml. Zatím nějak nebyl čas ho vyměnit.

Obrázek Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 srp 2018 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Půlka září 2017 - profesionální vyčištění interiéru + inpregnace kožených částí. Rozleštění a navoskování komplet celého auta.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Následně nalepeny losíci.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2018 21:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
13.10.2016 - VOLVO CARS Škola Smyku Vysoké Mýto

Obrázek Obrázek Obrázek



176626km - Prosinec 2017 - AVdíly - výměna motorového oleje Mobil 1 0W30 Fuel Economy + olejový filtr MANN HU 719/8 x a palivový filtr MANN PU 9003 z , doma pak ještě vzduchový filtr MANN C 35 177

Obrázek Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018 21:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
177000km - 19.12.2017 - STK + ME naprosto exelentně beze ztráty kytičky

Obrázek Obrázek Obrázek

a po STK výměna trysek ostřikovačů.

Obrázek

180000km - březen 2018

Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Naposledy upravil Jakub Svoboda dne 12 srp 2018 20:28, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018 21:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Duben 2018 - příprava disků na nové letní pneu Nokian Zline XL 235/55/17
a nazuto ve 181111km

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Potěšilo i DOT 0818

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 zář 2018 20:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Květen 2018 - dezinfekce klimatizace + nový pylový filtr.

Obrázek Obrázek Obrázek

182900Km - výměna zadních tlumičů. Asi nejvíce co vzniklo za problém, který vlastně chybou někde v katalogu SACHS je popsáno zde a i následné úspěšné vyřešení. viewtopic.php?f=128&t=64782

Tak jen něco málo fotek.

Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2018 20:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2016
Příspěvky: 1295
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 151kW automat MY2010
Červen 2018 - Facelift řadicí páky na MY2013

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek

Něco málo povídání ještě zde:

viewtopic.php?f=22&t=63986

_________________
XC70 MY2010 viewtopic.php?f=96&t=65709


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Basstl, vaclavjohn a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.090s | 18 Queries | GZIP : Off ]