Zajsoft & Keetka - V70 T5 '98 - Black

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#101 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od S60 GOLD »

Vim ze se to tenkrat probiralo,ze BSR sice dela downpipe ale s katem kterej je skoro stejnej propustnosti jako origo. Nevim treba ne...;-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#102 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Jo je to pravda. Sám Kysela mi to potvrdil, když jsem tam byl několikrát s autem, ať (když už jdu po výkonu) jdu do Magna Flow atd., nebo že mi nechají downpipe přivézt se 100-200 cpi racecatem na objednávku mimo klasickou nabídku e-shopu. On je Kysela vůbec zajimavej člověk, když se s lidma zná trochu dýl a v BSR necháš pár korun navíc. Nabídne dodavatele a lepší ceny, který jsou ofiko tabu. Ve finále se ani nevyplatí něco maloobchodně objednávat od do88 (mimo vánočních slev a krátkodobých akcí) já půjdu kvůli zvuku určitě do Magna Flow
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#103 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Podle mě už hodně pomůže to, že ten kat bude novej.
Oproti tomu původnímu, 20 let starýmu zarostlýmu katalyzátoru to musí bejt znát, i kdyby byl naprosto stejnej.
Do budoucna není problém tam místo něj navařit race kat. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#104 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

jo o tom žádná, já zatim jen trollim a sám mám na autě původní sériovej kat a moc moc se těšim, až
budu následovat Basstla v jeho šlépějích - sice tě už co se nákupu tuning dílů a počtu aut nikdy nedoženu :D
ale budu ti dejchat na záda a snažit se ti alespoň trochu sekundovat.

Ty s těma Volvajzama děláš neskutečný věci :good:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#105 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Já teď většinu energie a peněz vrážím do Blacka abych aspoň jedno dokončil.
Bude o starost míň a můžu se v klidu věnovat Dunkelrotu.
Modřina zatím počká. Po technický stránce (až na AWD) je naprosto v pořádku a exteriér budu řešit najednou až na něj našetřím.
A to jsem včera manželce oznámil, že nutně potřebujeme cabrio a ani moc neprotestovala... :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#106 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Zítra vezu Blacka do lakovny na lakování eRkovýho nárazníku.
Tím by měl být z venku hotový a budu moct začít s interiérem. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#107 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Basstl píše:Já doufám že to brzdit nebude.
Kat je vždy brzda :wink:
Basstl píše:J
A to jsem včera manželce oznámil, že nutně potřebujeme cabrio a ani moc neprotestovala... :D
Co to bude ?Nebo o čem přemýšlíš ?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#108 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Uvažuju nad C70 2003-2005.
Manuál, ideálně T5, ale když bude hezký 2,4T, tak bych šel i do něj.
Nízkej nájezd (do 150) a ideálně Collection, nebo mango, případně Dunkelrot.
Prostě atraktivní cábro s nízkým nájezdem a slušným motorem, v manuálu. :)
Nejdřív to ale musím mít kde zaparkovat. Dneska jsem zrovna měl poradu se švárou, kvůli projektu na dílnu s dvougaráží + krytý stání před. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#109 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Basstl píše:Uvažuju nad C70 2003-2005.
Manuál, ideálně T5, ale když bude hezký 2,4T, tak bych šel i do něj.
Nízkej nájezd (do 150) a ideálně Collection, nebo mango, případně Dunkelrot.
Prostě atraktivní cábro s nízkým nájezdem a slušným motorem, v manuálu. :)
Nejdřív to ale musím mít kde zaparkovat. Dneska jsem zrovna měl poradu se švárou, kvůli projektu na dílnu s dvougaráží + krytý stání před. :)
No máš auta všechny pěkný :good: to už bych viděl na stavbu muzea :D když budeš takovou rychlostí rozšiřovat vozovej park :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#110 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Ne že by se mi ta myšlenka nelíbila, ale muzeum bych asi finančně nezvládnul. :)
Navíc já s těma autama rád jezdím...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#111 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Nimrod »

o to lépe, budou se měnit vystavované exponáty, což znamená, že stejný návštěvník přijde víckrát :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#112 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Zajsoft »

Nimrod píše:o to lépe, budou se měnit vystavované exponáty, což znamená, že stejný návštěvník přijde víckrát :-)
Jako, ze by to pak treba na Legendy, mohl rovnou vozit na navesu za kamionem? :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#113 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Nimrod »

to by bylo vůbec dokonalé řešení :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#114 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Tak se uklidníme joo? :D
Mám malej barák, malej pozemek, malý konto a doma sice anděla, ale trpělivost by mohla jednou dojít... :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#115 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Poslední část karosérie hotová - eRkovej nárazník. :)
Ještě nahodit Hagusy a můžu se vrhnout na interiér.
Akorát teď už to nutně potřebuje sníženej podvozek, tak snad někdy ty B6 dorazí...
Přílohy
DSCF7927.JPG
DSCF7926.JPG
DSCF7921.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#116 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Přezuto umyto. :)
Ten podvozek nutně musí o kousek dolů a už se to blíží.
Dneska dorazil BC Racing.
Přílohy
59093808_428041917998599_3818840875266473984_n.jpg
59093808_428041917998599_3818840875266473984_n.jpg (102.32 KiB) Zobrazeno 798 x
DSCF8066.JPG
DSCF8067.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#117 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od majty »

Ahoj ten podvozek me zajima... Zjistil jsem totiz ze bc dela i awd verzi... Je to rada BR?
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#118 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Ano, je to BR series na FWD.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#119 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Tarkin »

Takže nakonec místo B6 padla volba na komplet od BC Racing? :)
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#120 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Já měl od srpna 2018 objednaný tlumiče B6 a v březnu mi došla trpělivost a objednal jsem BC Racing.
Jako na potvoru Bilstein vyrobil tlumiče a dorazilo mi obojí. :D
Mám teď na výběr.
Buďto namontuju Bilstein/Eibach a BC Racing si nechám na něco dalšího, nebo je tam namontuju.
Musím si to rozmyslet. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#121 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Několik fotek ze Sušice.
Přílohy
DSCF8079.JPG
DSCF8100.JPG
DSCF8187.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#122 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Chtěl jsem to stihnout do srazu, ale nápisy dorazily až dneska... :)
Přílohy
DSCF8236.JPG
DSCF8237.JPG
DSCF8239.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#123 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Dnes proběhla STK a emise bez ztráty kytičky... tedy až na nakopnutý zadní kolo, což je nejspíš důsledek Sušického srazu. cestou zpět jsem cejtil výrazný vibrace okolo 120km/h.

A konečně dorazily adaptéry na 320mm brzdy. :)
Udělám je nejspíš spolu s podvozkem, až se Black vrátí z přestavby automatu.
Přílohy
DSCF8251.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#124 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše:Já měl od srpna 2018 objednaný tlumiče B6 a v březnu mi došla trpělivost a objednal jsem BC Racing.
Jako na potvoru Bilstein vyrobil tlumiče a dorazilo mi obojí. :D
Mám teď na výběr.
Buďto namontuju Bilstein/Eibach a BC Racing si nechám na něco dalšího, nebo je tam namontuju.
Musím si to rozmyslet. :)
No oboji ma svoje...
Namontuj jedno, jezdi mesic a pak to vymen za druhy, jezdi mesic a pak si vyber :-D
Ja sam v tom zatim nemam jasno... Ale na hrubo na praseni, jizdu na hrane, okruh, etc by melo bejt lepsi BC,
na normalnejsi chovani B6, asi vic komfort...

Ale jeste nemam BC poradne doresene, zadek mam moc nizko(a to ho mam nejvejs co jde), takze sem zatim ani nesahal na tuhost,
plus gumy /35 so taky nizky... Takze nejdriv vymenim gumy za /40 (na 90% pujdu do SemiSlicku...), pak pripadne zvedku a budu ladit tuhost, odklon(predbezne planuju asi -1.5st) a tak dale...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 145
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#125 Basstl - V70 T5 Black

Příspěvek od Basstl »

Po tom co jsem si přečetl zkušenosti na Britským foru, jsem se rozhodnul že dám na blacka kombinaci B6/Eibach.
Podle všeho jsou zadní péra u BC moc měký a na kombík, kterej má občas sloužit jako rodinej stěhovák nejsou moc vhodný. Nechám je na esko, nebo céčko. Podle toho co pořídím dřív... :D
Jak chceš zvednout zadek, když už to máš nadoraz?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“