Poslední návštěva: 13 pro 2019 14:24 Právě je 13 pro 2019 14:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 221 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019 05:59 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1741
Bydliště: Práce: Praha
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D5 136kW + Volvo 960 3.0
Nimrod píše:
ona devítka jinak dělala radost už včera, je to krása se projet

To věřím a moc dobře to znám :)

_________________
Je: XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF +Volvo 960 1994 150kW B6304FS

Bylo: Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 17 srp 2019 13:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
už dám pomalu s motorem pokoj... :-)
abych se přiznal, ten pohled pod kapotu se mi bez krytů rozvodů líbí víc jak s nima :-) moc hezky vynikne všech pět řemenů
Obrázek

a jinak jsem zvědavej, jak dlouho to vydrží takhle pěkně čistý
Obrázek

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 17 srp 2019 16:24 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1741
Bydliště: Práce: Praha
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D5 136kW + Volvo 960 3.0
Souhlas! Já bych tam ten kryt ani nedával.

_________________
Je: XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF +Volvo 960 1994 150kW B6304FS

Bylo: Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 17 srp 2019 21:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2828
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Super fotka zespodu, beru to jako inspiraci! (a ta m46 je fakt stihla, s m90 se mi ty kabely od lambdy jen tak tak vejdou :D )
Jo a kryt motoru se da pres skandix za petistovku nebo tak neco :twisted:

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 18 srp 2019 05:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
honza: no, trošku se bojím toho, aby tam něco nevlítlo... ale je poměrně malá šance, že se mi povede sehnat nepoužitý kryty
tom: mám ještě jeden, jak novej, honza mi ho přihodil k autu, když jsem ho kupoval... známej vaří plasty, jak jsem se už taky pochlubil... nemám pro to omluvu

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 18 srp 2019 06:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 591
Bydliště: Praha východ
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 120kw 2006
Se v tom motoru každej vrtá tak často, že je pořád čistej :D . Bez toho krytu to vypadá jak nějakej závodní speciál :good:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 18 srp 2019 08:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
moje reakce byla velmi podobná :-) být to atmosféra, tak ještě otevření sání a iluze je skoro dokonalá :-)

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 24 srp 2019 20:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
konečně jsem se dneska dostal k lehké úpravě airboxu. moc nechápu smysl cpát do něj molitan, takže jsem ho vyndal, stejně tak i vložku v trubce akorát snižující vnitřní průměr
Obrázek

chtěl jsem původně dát na vstup filtrboxu mosaznou síťku a zajistit ji zdrhovacíma elektrikářskýma páskama, jenže průchodka v blatníku je hoodně na fest, takže nakonec jsem ji jen nandal do průchodky, protože jinak bych ji tam prostě nedostal...
Obrázek

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 25 srp 2019 06:24 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 807
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Nesnizi ta sitka vyrazne prutok?

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 25 srp 2019 14:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
to si nemyslím, je poměrně hrubá... ale můžu to zkusit i bez ní, jestli bude znát nějaký rozdíl. do blatníku se asi moc bordelu nedostane, aby tam nutně musela být

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 28 zář 2019 16:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
jsem nějak zapomněl napsat... jede to stejně jak se síťkou, tak bez ní
dnes jsme s kamarádem ulehli pod devítku, vyndali převodovku, zjistili, že je chyba v převodovce, vyměnili převodovku za převodovku z devítky na díly, přetěsnili, nandali původní overdrive, "rám" (prostě ten blbinec, za který se pak dává velká ségrovka kolem kroužku šaltrpáky) a táhlo řazení. a vše je jak má být, řadí to moc pěkně
co je s převodovkou, nevím. točí se hodně ztuha a na neutrál se točí tak nějak všechno. tak se možná někdy hecnu a zkusím generálku. teoreticky je to jen o 4 ložiskách, prakticky to asi bude o něco horší, jak to tak bývá...
jelikož mi čůral olej od víka těsnění v místech, kde je ten gumový půlměsíc, tak jsem ještě zas sundal víko ventilů. pochopitelně na 3 místech se mi přetrhlo těsnění a nemám jiné. takže jsem dal silikon navíc nejen kolem gumového půlměsíce, ale i na protrhlá místa. tak jsem zvědavej, jestli to teď bude těsnit...
a jinak mi to čůrá fakt někde jakože od výfukových svodů, takže to nejspíš bude těsnění pod hlavou. únik není nijak extrémní, tak jestli někdy seženu ty vnitřní kryty rozvodů, půjde hlava dolů...

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 11 říj 2019 14:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
jelikož se mi ozývaj rány při zatáčení od pravého kola, dneska se rozebíralo. věděl jsem, že přichází do styku v určitých situacích pružina a kastle (pružina a kastle na jednom místě ošolíchaná). tudíž jsem došel k názoru, že je špatná guma mezi horní miskou a pružinou. zjistil jsem, že je tomu tak, guma je v háji, miska nakřivo napasovaná do pružiny. vzal jsem tedy gumu a misku z auta na díly. když jsem byl u toho, vyměnil jsem ufa (objednával jsem lemforder, přišel mi 2x lemforder a 2x febi :-/) a rovnou jsem vyměnil i tyčky stabilizátoru (lemforder, pytlík lemforder, na tyčce trw :-/). a výsledek je ten, že mi to furt mlátí. teda já už fakt netuším, čím by to mohlo být. spodní guma je v pořádku, pružina v ní sedí jak má... nějaké nápady?

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 11 říj 2019 19:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 1607
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / S80 V8 / XC90
Nimrod píše:
jelikož se mi ozývaj rány při zatáčení od pravého kola, dneska se rozebíralo. věděl jsem, že přichází do styku v určitých situacích pružina a kastle (pružina a kastle na jednom místě ošolíchaná). tudíž jsem došel k názoru, že je špatná guma mezi horní miskou a pružinou. zjistil jsem, že je tomu tak, guma je v háji, miska nakřivo napasovaná do pružiny. vzal jsem tedy gumu a misku z auta na díly. když jsem byl u toho, vyměnil jsem ufa (objednával jsem lemforder, přišel mi 2x lemforder a 2x febi :-/) a rovnou jsem vyměnil i tyčky stabilizátoru (lemforder, pytlík lemforder, na tyčce trw :-/). a výsledek je ten, že mi to furt mlátí. teda já už fakt netuším, čím by to mohlo být. spodní guma je v pořádku, pružina v ní sedí jak má... nějaké nápady?


zkontroluj, zda máš "ufa" pořádně dotažený v miskách, někdy je potřeba odbrousit kus ( 1 mm) kovové výztuže / pouzdra

_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / S80 AWD V8 / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 11 říj 2019 19:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
no, dělalo to už předtím... je možný, že by se tím ten problém obnovil? ale mrknu na to a cvaknu, protože prd poznám

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 11 říj 2019 19:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 1026
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Nimrod píše:
zjistil jsem, že je tomu tak, guma je v háji, miska nakřivo napasovaná do pružiny.... nějaké nápady?


Ahoj, řešil jsem tuto záležitost na V70II, je to jiné auto, ale možná to pomůže. Měnil jsem komplet přední horní ložiska tlumičů, ty misky, pružiny, ramena, čepy, táhla stabilizátoru a výsledek byl vrzání při zatáčení. Příčinou byla nová miska nakřivo v novém ložisku, která vrzala. Nakonec jsem osadil silnější verzi misek z XC90. Každopádně ani nové díly nejsou zárukou funkčnosti. Ty vrzající misky byly lemforder :(

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 11 říj 2019 20:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
ten vršek je z auta na díly, nikoli z nových dílů... ale jestli je to zárukou funkčnosti, to také nemohu zajistit

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 12 říj 2019 17:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
nevím, jestli je z toho něco vidět... ale stejné je to i na druhé straně a tam nic nemlátí...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 16 lis 2019 16:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
tak jsem před týdnem odjel od lakýry, mám dveře konečně hotové. jel jsem hned ke kamarádovi osadit alespoň přední dveře, víc jsem nestihl. zadní jsem osazoval teď v týdnu. jelikož mám fólii na sklech, musel jsem vyndat původní okna, což teda dá fakt hodně zabrat, co se týče toho malého okénka. kdesi jsem zaslechl, že je snad lepené, ale není, jen sakra dobře drží na gumě. bohužel to ta guma odnesla, roztrhla se. tak si říkám nevadí, mám s sebou okénko s těsněním z dveří, které se lakovaly, tak jen prohodím těsnění a je to cajk. tak jsem ho hezky umyl od bordelu, namydlil, zatlačil na místo a celkem tam namydlené i šlo. následoval zámek, svislá lišta mezi oknama, samotné stahovací okno a když nandavám venkovní lištu pod okny, tak si říkám, že je něco divně... a ono to těsnění postrádá kus gumy, který by šel přes lištu. tak si říkám ách jo, tak ještě jednou celej ten porod. tak pak koukám doma na net, že koupím nové těsnění... a ono není. píšu do budějovic, jestli náhodou a fakt není, ani švédi nemaj a mít nebudou. takže se ještě mrknu v zásobách a při nejhorším budu lepit původní těsnění... nicméně proč to píšu, je to další věc, která se již nevyrábí, tudíž doporučuju nevyhazovat!
ještě si dovolím zmínku ohledně lišt kolem oken. prý jdou fakt špatně dolů. není tomu tak, stačí vzít plochý velký šroubovák a zevnitř postupně lištu vyndavat z rantlu. že dveře musí být bez oken a těsnění je asi jasný :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 30 lis 2019 17:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
jak jsem psal výše, mám nalakovaný dveře. přestože je to velmi zlehka vidět, že jsou lakované, jsem spokojený. odstín sedí (dokonce nešly ani blatníky do rozstřiku) a to ne úplně dokonalý sklo na pár místech musí člověk vysloveně hledat, aby našel. chybí mi ještě plastový čudly na lišty, přilepit těsnění a samolepka na dveře. neví někdo, jestli někde není na tu samolepku nějaký mustr? asi si ji budu muset nechat někde udělat...
Obrázek

ve čtvrtek byla devítka na stk a dle technika je záhadné lupání od pravého předního kola horní uložení. má někdo tip na nějaké? stačí samotné ložisko, nebo mám shánět celou misku atd?
no a dneska jsem ji zazimoval. přestože byla sezóna o pár týdnu delší než obvykle, nestihl jsem ani přehodit na "zimáky"...
Obrázek


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 30 lis 2019 19:50 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 807
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Když jsem koupil sadu od Mayle, tak tam bylo ložisko od INA a z auta jsem sundal původní též INA. Ložiska bych se nebál k uložení už takovou důvěru nemám. Co nemůžu doporučit je KYB, na svém autě ho mám a už zase mlátí 3 roky a nějakých 30tis km. Je teda pravda, že jezdím denně po hodně rozbité silnici...

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 30 lis 2019 21:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
vidíš, meyle bych se jinak asi bál :-) ono moc možností není, pak už jen snr a něco dělá skandix. originál už asi není... a pak zbývaj věci typu ten kyb, optimal a podobný (asi) nesmysly
co tam vlastně krom ložiska odchází? to uložení ložiska v misce, které je vidět tady, nebo silentblok nahoře? předpokládám, že to uložení ložiska...

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 221 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], hajnej a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.096s | 18 Queries | GZIP : On ]