Poslední návštěva: 13 pro 2019 14:18 Právě je 13 pro 2019 14:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 221 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 16:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
koukal jsem, že tomáš tam dal dva, já zůstal u jednoho, bylo ještě elastický a kdyby ho neměnil, asi bych nechal původní, nejspíš ho někdy někdo u mě dělal. kolem řemenic jsou gufera všude vyměněná, celý rozdělovač dělal někdo přede mnou. takže snad klasické úniky jsou vyloučené
teď si ale myslím, že by to mohla být jedna hadice. od olejového filtru jdou dvě trubky a dvě hadice. jedna hadice jde kdoví kam, ale ta druhá zapluje hned pod výfukovýma svodama do bloku, jestli jsem dobře vykoukal sergejovo fotky. takže se zkusím dostat k ní (nemám těsnění na výfukové svody a sundavat se mi už také moc nechtějí...). navíc je tam asi čidlo tlaku oleje, či co to je, takže to by také mohlo krásně čůrat. musím na to zítra mrknout, stejně o kroužky budou až ke konci týdne...

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 18:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2828
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Tomas tam chtel dat dva, ale pri montazi zjistil ze se tam vlastne nevejdou (trubka nejde zasunout do bloku az nadoraz) takze jeden ubral :D

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
jsem rád, že jsem o nic nepřišel :-)

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 20:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
tak jsem koukal, odkud to tedy teče... a vypadá to, že to snad bylo jen ventilové víko, jen jak je to teď částečně umytý, tak to vypadalo, že to teče někde fous pod svodama výfuku. ale koukal jsem tam mobilem a koukám, klasický 1094... ách jo, já se v tom už fakt ztrácím. vypadá to, že spodní část hlavy se označuje 1094 a vršek 533... je vršek teda na b234 také 533? to kdybych tak věděl...
no a kryty rozvodů prostě svařit nejdou. po dlouhém úsilí to začne trošku držet, aby se rozpadly jinde.... a pak praskne i to opravované. tak alespoň bude všem jasný, proč mám orloj :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 21:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2828
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Pokud mas spodni kryt motoru, tak bych ten kryt rozvodu asi zas tolik neprozival...hlavne aby do toho nelital bordel a voda od kol.

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 07 srp 2019 04:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
jo, ten mám. snad to bude v pohodě... ale stejně budu vnitřní kryty zkoušet shánět

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 11 srp 2019 15:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
tak dneska bez snímku... devítka je doskádáná a jede :-) jede asi stejně jak předtím, ale z motoru se ozývá takové pískání... možná je to vyvažovák, nevím. asi tomu dám čas a uvidí se. měnilo se i servo, moje mělo vůli, ale to to asi není...
sotva jsem přijel z projížďky, tak jsme zjistili, že to úspěšně chčije pod odlužovačem oleje :-/ takže zítra sání zas dolů a kouknu na něj. nevím, o kroužky jsem dával nové, tak možná jsem špatně změřit staré...
také se musí udělat geo, ale to není nic divného, když byla celá náprava venku
co mi ale vysloveně sere je to, že jde fakt blbě řadit. jak je chcíplej motor, padaj tam kvalty pěkně. ale jak je natočenej motor, je problém. on byl občas problém zařadit jedničku nebo zpátečku, ale stačilo dát dvojku a pak to šlo dobře. jenže teď je problém zařadit skoro cokoli, až zas jak tam skočí kvalt, tak většinou si dá říct i ta jednička. zpátečka zatím vypadá poměrně dobře.... vypadá to, že spojka spojkuje pěkně, ložisko na setrváku je nové... tak sakra proč?

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 11 srp 2019 15:43 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10174
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Zkoušel někdo jak jde to nové ložisko v setrváku na hřídel převodovky? Je možné, že na ní šlo ztuha a že se tím ložisko přidrblo.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 11 srp 2019 15:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
včera jsme tam dávali převodovku ve třech, moc se jí tam nechtělo, to je fakt... takže navrhuješ převodovku sundat a zkusit to ložisko, jestli je ok?

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 11 srp 2019 16:48 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10174
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Jj, ložisko musí jít na hřídel úplně lehce.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 11 srp 2019 17:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
ok, dík... to bude mít kamarád radost :-)

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 07:26 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10174
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Na to ale nemusí převodovka ven. Stačí si vyndat přepákování spojky a vyndat vidličku. Pak si můžeš s ložiskem šoupat dle libosti. Taky kdyby šlo ložisko ztuha na hřídeli, tak to bude mít vliv na pedál, ale ne na to, jak spojka vystavuje, protože i když se jí tma nechce, tak to pedálem přetlačíš.
Já bych si pod to prvně lehnul a zkusil poštelovat přepákování a zkouknul chod spojky.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 07:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
Urvanej píše:
Na to ale nemusí převodovka ven. Stačí si vyndat přepákování spojky a vyndat vidličku. Pak si můžeš s ložiskem šoupat dle libosti. Taky kdyby šlo ložisko ztuha na hřídeli, tak to bude mít vliv na pedál, ale ne na to, jak spojka vystavuje, protože i když se jí tma nechce, tak to pedálem přetlačíš.
Já bych si pod to prvně lehnul a zkusil poštelovat přepákování a zkouknul chod spojky.

to se ale bavíme o spojkovém ložisku, ne? spojka jinak jde velmi z lehka

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 08:21 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 807
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
A odvzdušněno máš řádně? - pokud tam tedy je hydraulika...

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 09:24 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10174
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
MY93 je hydraulika.
Pokud jde velmi zlehka, tak je to podezřelý. :-)
Zkus jí pořádně odvzdušnit.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 09:41 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10174
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Nebavíme se o spojkovém ložisku, ale o ložisku v setrváku, které sebou může unášet hřídel a tím pádem jde blbě řadit.
To ložisko se točí jenom když se vyšlápne spojka, jinak stojí a točí se se setrvákem.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 10:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
vityjan píše:
A odvzdušněno máš řádně? - pokud tam tedy je hydraulika...

jelikož jsme nic neodpojovali, přijde mi to zbytečné, tak nevím. ale zas tolik práce to není, to je fakt :-)

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 11:06 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10174
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
U M46 je tušim jen broznové futro, proto jsem myslel, že narážíš na klasické spojkové ložisko a o tom jsem mluvil já. No bylo mi to divný... :crazy:
Nicméně i tak si může dirkou s hřídelí na neutrál zatočit.
EDIT: kecám, viz níže.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 11:43 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2011
Příspěvky: 340
Bydliště: Praha 10
Nebavíme se o spojkovém ložisku, ale o ložisku v setrváku, které sebou může unášet hřídel a tím pádem jde blbě řadit.
To ložisko se točí jenom když se vyšlápne spojka, jinak stojí a točí se se setrvákem.

Ano Toto ložisko jsem měl vadné u M47 s B230F a s motorem na volnoběh nešlo zařadit , tak jsem zařadil a pak nastartoval abych takto nouzově mohl kousek popojed

_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 12:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2828
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Urvanej píše:
U M46 je tušim jen broznové futro
je tam klasicky kuličkový, není to tak dlouho co jsem ho doloval ven :)

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 14:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
já to ložisko právě také teď měnil, o to je to mrzutější...

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 17:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
po měsíci mám devítku zas v garáži. včera jsem shodil sání a přetěsnil (znovu) odlučovač oleje. tentokrát jsem tam dal silnější gufera (která jsou snad do tepla...) a ještě je obalil silikonem. teď nic neteče. ráno se dělala geo. převodovka, respektive asi spíš to ložisko, zlobí dál. kamarádovi se teď do toho nechce, takže mi ukecal, že budu chvilku jezdit a pokud si "to" nesedne, tak to rozhodíme. pískání je stále, asi je to vyvažovák. do budoucna bude třeba řešit řízení, má vůli...
takže co se všechno dělalo:
vyvažováky - futra (volvo), gufera (skf), o kroužky (skf), nový nerez šrouby (akros)
hlava - hydroštely (ina), o kroužky (skf), jiný ventil dekl, těsnění (volvo), chromované víčko
rozvody - řemeny (dayco), všechny kladky (ina, na napínáku koyo), nové šrouby stahující řemenice na vačkách, klice a olejovém čerpadle, pod vším nová gufera (skf), vodní pumpa valeo
vana - vyčištěná, přetěsněná (elring), sací koš vyčištěný, nový "o" kroužek (volvo)
rozdělovač - palec a víko bosch
spojka - komplet sachs
převodovka - přetěsněná (skandix), pouzdra řadicí páky (skandix)
dál tedy vyčištěný a přetěsněný odlučovač oleje, nové gufero na klice od strany převodovky (ajusa), nový (a možná zničený) ložisko na setrvačníku (skf), těsnění pod sáním (ajusa), svíčky (volvo), většina podtlakových hadiček vyměněna, vyměněna podtlaková hadice k posilovači brzd, některé spony hadic atd. spodní čepy na přední nápravě (lemforder)
po složení starý olejový filtr s novým olejem a výplach liqui moly na 10-15 minut (jak se lepila hlava a vyvažováky, tak aby se přebytečné lepidlo mohlo hezky vymýt, navíc toho karbonu tam není úplně málo), pak total quartz 9000 5w40 a mann filtr. olej v řízení red line racing


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Naposledy upravil Nimrod dne 17 srp 2019 15:45, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 22:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 467
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Asi zacinam bejt natvrdlej, ale co myslite "loziskem v setrvaku"? Jde o valeckove lozisko v zadni casti kliky, ktere unasi konec mrkve? Asi jo, jinac mi to nedava smysl.... :%)

_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Velorex 16/350 1971, Land Rover Series III 88 2.25 petrol...........


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 22:27 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1741
Bydliště: Práce: Praha
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D5 136kW + Volvo 960 3.0
Skvělá práce! Fakt super. Přeji, ať devítka po doladění zbývajících mušek dělá jen radost!

_________________
Je: XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF +Volvo 960 1994 150kW B6304FS

Bylo: Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019 05:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1059
Bydliště: Písek
Vůz: 965
lukáš: je to číslo 26, vidím-li dobře https://www.volvopartswebstore.com/imag ... -63667.jpg
honza: děkuju. já jen doufám, že se mi povede je všechny doladit :-) ona devítka jinak dělala radost už včera, je to krása se projet

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 221 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.070s | 19 Queries | GZIP : On ]