Poslední návštěva: 12 pro 2019 11:24 Právě je 12 pro 2019 11:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



 [ Příspěvků: 221 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 20:36 
Offline
Člen VK

Registrován: září 2011
Příspěvky: 337
Bydliště: Praha 10
Já mám na 7 dveře z 9ky laik nemá šanci to letmo najit ale rozdíl je v úhlu zkosení pod lištou okna kdyby se dali přední i zadní současnš nemáš šanci zjistit že je to na druhé straně auta jiné, újel o cca 7stupnů 9ka ma cca 115 a 7ma cca cca 122

_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 12 črc 2019 05:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
děkuju za info

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 14 črc 2019 18:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
tak schválně, kdo jí má víc zahnojenou? :-) víc jak hodinu jsem ji myl carlanem a wapkou...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 14 črc 2019 19:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2012
Příspěvky: 872
Bydliště: CZ0514577626
Vůz: 745 TIC
Tak už je venku, tak paráda :))

_________________
745, D24TIC + M46, 1990


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 14 črc 2019 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
kamarád je nějakej rychlej. dal mi vědět, až když už byla venku. ale prý šla v pohodě, jen si rozdělal výfuk a při nandavání si ještě odšroubuje lambdu. takže já ji pak až umyl a kochal se redblokem. nicméně se toho kamarád moc nebojí. pravil něco v tom smyslu, že jestli na něj někde vykouknou hřídele a bude se mu zdát, že je uvnitř moc špinavá, tak ji rozhodí víc, než jsem měl v plánu. nu což, je to šikovnej kluk, nakonec udělá celej repas, moc bych se nedivil :-)
že je v hajzlu ložisko na setrváku (no, spíš klice, nevím, jak to nazvat), s tím jsem počítal (chrastí úplně šíleným způsobem, to jsem dlouho neslyšel), ale co mi překvapilo, ono těsní gufero na klice z týhle strany. narozdíl do domku, v kterém je. to je přilepené a tam to teče teda značně. celý vnitřek příruby převodovky byl od tý pěkný silný vrstvy polozaschlého oleje...

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 17 črc 2019 18:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
dneska jsem se konečně dostal zas za kamarádem... převodovka je přetěsněná. zbyla dvě gufera ze sady těsnění ze skandixu
bylo třeba sundat vanu. jelikož to není zas tak jednoduchý, nakonec vyhrála možnost sudnání nápravy. ta je nyní umytá, byla pro změnu celá od oleje. jsou špatný spodní čepy, už jsem objednal lemfordery. také zkusím, jestli nejsou v lepší kondici silentbloky motoru z auta na díly. tady jsou už hodně smáčklé. bohůžel nové se nedělají, jediná náhrada je od retroturbo, po které ale netoužím...
sací koš jsem vymyl wapkou a objednal "o kroužek" na něj. sic se ještě nerozpadal (jako tomášovi na sedmičce s b204gt), ale když už je to venku... doba dodání cirka týden, 65,- bez dph
vana nijak moc zakarbonovaná není, ale vršek je už horší. ale to bylo vidět už po otevření víčka a věděl jsem o tom hned při koupi. zatím moc nepomáhají krátké intervaly mezi výměnami oleje, alespoň viditelně ne
také jsem vyndal rozdělovač. co mi překvapilo, je přetěsněný, byť palec a víko zůstalo staré. musel to dělat kuba, když bylo auto honzou přivezeno na moravu, protože nikdo jiný by to asi nedělal. takže nakonec ho tam nechám, přestože jsem si chystal druhý


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 17 črc 2019 19:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2014
Příspěvky: 573
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
Vůz: Volvo 244 D24, M47, my90
Pekne to delas. Mam rad kdyz to taky nekdo pekne rozebere a nimra se v tom. Jen tak dal !

_________________
BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944, Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 17 črc 2019 19:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
děkuju. já toho zas tak moc nedělám, hlavně dělá kamarád. třeba na tu převodovku bych si ani netroufl. stejně tak až přijde čas na rozvody, tak budu prakticky jen koukat a podávat nářadí...

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 17 črc 2019 22:26 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1741
Bydliště: Práce: Praha
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D5 136kW + Volvo 960 3.0
Tak to máme stejně. Taky jsem spíš takový přidavač. Nebo se i občas pustím do něčeho sám, ale to zas mám rád za zády nějakého pana Lorence.
Každopádně převodovka i náprava jsou pěkně čisté, tak to mám rád.
Takže za mě :good:

_________________
Je: XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF +Volvo 960 1994 150kW B6304FS

Bylo: Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 18 črc 2019 05:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
tak tak. jak je možnost, že něco podělám, tak si to nelajznu jen podle návodu. až to alespoň trošku uvidím, tak pak to bude lepší

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 21 črc 2019 18:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
tak jsem dneska lehce pokročil. rozvody dole, polovina hlavy dole. krom 3 hydroštelů už všechny cvakaly... překvapila mi rozpadlost o kroužků u děr pro svíčky, ty byly fakt totálně zpuchřelý
zajímavý je i to, že hlavu mám 533. 960 na díly je také modelový rok 1993 a také má hlavu 533. skoro bych řekl, že od tohodle roku nebyla nahrazena jen řídící jednotka, ale i hlava. škoda, že nemám ponětí, jaký je rozdíl mezi 533 a 1094...
edit: také mi vytekl jeden silentblok z 960 na nd... takže se obávám, že to nebude dlouho trvat a budu mít problém...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 22 črc 2019 17:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2828
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Nimrod píše:
krom 3 hydroštelů už všechny cvakaly..
Přestanu číst forum na dovoleny, takhle mi ji kazit :D jsem si říkal ze to preventivně dělat nebudu ale jak to tak vidím tak si to asi pripisu na seznam.
Nimrod píše:
edit: také mi vytekl jeden silentblok z 960
Budu tady mít úplně novou sadu PU uložení na B204ft/gt do devitky, protože se ukázalo ze to co měl bejt univerzál na 7/9 pasuje jen na 9 a na 7 musel Peter z retroturbo udělat nový rozměrově odlišný uložení, takže to devitkovy bude navíc. Je to reakční polymer, což znamená ze tuhost má proměnlivou v závislosti na intenzitě vibrací. Slibuji si od toho ze kultura chodu by neměla příliš utrpět...

Jinak můj silentblok vypadal takhle, to horní sroubeni bylo úplně vytrhly, a tou prasklinou to vyteklo...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 22 črc 2019 17:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
jen pro info, originál hydroštely jsou od iny
já ti furt nevím, jestli je chci... furt se obávám toho, že jejich tuhost bude podstatně vyšší než u originálu. ideální by bylo, kdyby byla nějaký zkušenost... pak dej asi vědět, až je budeš mít vyzkoušený ty. pokud se ti budou zdát v pořádku, asi bych je zkusil. pokud budou znatelně tužší, asi mi nezbyde než laborovat s nějakýma dostupnýma hydrosilentblokama z mnoha čtyřválců, které budou shodné nebo nižší s originální výškou silentbloků. jinak mě praskl z tý 960 na díly zespoda ve spoji, měla najeto asi 330tkm. moje zatím vypadaj neproděravěle, ale jeden je takový už hodně sesedlý, že není problém obě lanka rukou lehce stáhnout

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 28 črc 2019 16:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
práce pomalu pokračují:
očištěná hlava od původního lepidla
nové gufero na klice
nová futra, těsnění a nerezové šrouby na vrchním vyvažováku, kterým se obě poloviny odlitků k sobě šroubují. zbylé čtyři, jimiž se vyvažovák šroubuje k bloku, jsou očištěné a stříknuté zinkovým sprejem (nejen za tohle děkuju sergeji. dost jsem ho otravoval, abych byl připravený. půlky vyvažováku se k sobě lepí až těsně před šroubováním na blok motoru, jinak povolí lepidlo a začnou téct). druhý vyvažovák budu dělat až se přizvedne trochu motor
nandán vyčištěný (teda snad) odlučovač oleje
narafičil jsem novou silikonovou hadičku podtlaku jdoucí ze sání asi do turba. leze mezi blokem a vyvažovákem a už bych se tam pak nedostal
mám celkem prekérku s vnitřníma krytama rozvodů. jsou neskutečně zkřehlé, polámané a nové se sehnat nedají. zítra je odvezu ke známýmu, co svařuje plasty, jestli s nima něco vymyslí...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 29 črc 2019 11:46 
Online
Člen VK

Registrován: září 2018
Příspěvky: 573
Bydliště: Liberec
Vůz: volva
Při téhle příležitosti bych zkusil nezapomenout natřít blok :-)

_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 GL D24T M46
Felicia combi 1.3MPI - na prodej


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 29 črc 2019 15:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
to bych musel dělat celý motor... na to má devítka ještě čas :-)

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 30 črc 2019 17:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
dneska jsem byl pro o kroužky. zítra bych mohl dodělat hlavu...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 31 črc 2019 13:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2828
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Než tam nasadíš zpátky ty vačkový kola tak popřemýšlej nad tímhle

https://www.ipdusa.com/products/8531/11 ... ipd-115736

ty origo dutý se rády mačkaj...

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 31 črc 2019 17:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
fakt je to tak častý jev? koukal jsem na svoje a vypadaj pěkně... kdybys mi to napsal měsíc předem, asi bych je koupil, ale teď už ne, rád bych za týden startoval...

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 31 črc 2019 18:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 2828
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Ja jsem se o tom docetl vcera a dneska objednaval :D
Videl jsem to na turbokostkach zmineny nekolikrat.
Neni potreba objednavat zrovna od IPD, je to pevnostni nerez kolicek 5mm prumer. Origo je dlouhej 16mm ale ten IPD je delsi, nejsem si jistej jestli 18 nebo 20mm.

_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 31 črc 2019 19:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
ok :-) děkuju za info a návrh

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 01 srp 2019 17:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
lehká odbočka od servisu. v týdnu se byl na devítku podívat mobilní technik pojišťovny, mám díky povinnýmu nárok na nějakou částku na opravu. měřil sílu vrstvy laku a tady jsou výsledky. o důvod víc ty dveře vyměnit... nejvyšší hodnota na těch lp byla kousek pod zámkem


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 03 srp 2019 13:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
ve středu jsem dodělal hlavu, vyměnil gufero na olejovém čerpadle. dneska nandal sání, vyměnil pár podtlaků...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 04 srp 2019 18:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 1058
Bydliště: Písek
Vůz: 965
ráno jsem byl pro přední dveře s 945 my 1997, tak až bude devítka pojízdná, hůrá je odstrojit a začít ostravovat lakýru :-)
odpoledne jsem přijel a kamarád po dlouhé době dělal na mém autě :-) nandal sací koš (v týdnu jsem byl pro těsnění), vanu, přilepil domeček s novym guferem na klice, nandal setrvák a novou spojku (sachs). já ho pak vystřídal, udělal spodní vyvažovák, odšrouboval olejové hospodářství kousek nad ním (musím objednat dva o kroužky, byly totálně v háji) a vyměnil zas pár podtlaků. hřídel turba nemá vůli, ale ještě musím zkontrolovat membránu na obtokovém ventilu turba (díky za upozornění, tome)
jen jsem tak koukal a zdá se mi, že olej čůrá ještě někde výš... a tam je už skoro jen těsnění pod hlavou :-/ tak doufám, že tady chyba nebude a jen to tak vypadá, teď hlavu sundavat fakt nehodlám
horší je to s krytama rozvodů.. známýmu se nedaří je posvařovat. mám to jen z doslechu, zítra se za ním stavím. dost možná bude moje devítka bez nich s tím, že je budu shánět po všech čertech (ebay a spol)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: nimrodova devítka
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 11:45 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10171
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Hele redbloky jsou po výměně citlivý na ten oválnej kroužek mezi sacím košem a blokem. Dokonce tam někdy dávaji ty kroužky dva.
Olej 8V redblok umí pouštět kolem rozdělovače (origo 1okroužek, vylepšení je se dvěma, viz skandix), stejně tak kolem rozvodovejch kol. Ale jak je to u 16V řešený už si nepamatuju.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 221 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.076s | 18 Queries | GZIP : On ]