nimrodova devítka
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#127 nimrodova devítka
menší restrikce v sání = vyšší otáčky motoru = vyšší naměřený číslo. sakra rozdílný čísla naměříš i pokud vytáhneš dycky jen tu jednu svíčku, nebo vyndáš všechny. Důležitý ale je, aby čísla byly stejný, což jsou, takže buď klidnej a jezdi. Redblock chytá dobře i s kompresí kolem sedmi
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#128 nimrodova devítka
supr, děkuju měříl jsem tedy bez plynu a s vyndanými všemi svíčkami, takže jestli to dobře chápu, předpoklady pro co nejnižší hodnoty
sundavat hlava se mi nechtěla, tak jsem si to potřeboval nějak ověřit, že nemusím
sundavat hlava se mi nechtěla, tak jsem si to potřeboval nějak ověřit, že nemusím
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#129 nimrodova devítka
někdy na přelomu jara a léta minulého roku se mi začalo cosi ozývat od zadní nápravy. občas, když jsem brzdil či projížděl zatáčkou, vydávalo něco zvuky, jako by si něco sedalo z jedné krajní polohy do druhé. teď po zimě se přidaly i pazvuky při přejezdu nerovností. dneska jsem tedy konečně vyměnil silentbloky podélných ramen, jak psal tady honza. dal jsem dle doporučení febi/swag, který je zas běžně skladem. a musím říct, že sic jsem jel až na asi 300 metrů jen po hezkých silnicích, je to úžasný, konečně zase ticho. co do komfortu mi to přijde více méně stejné, co do jistoty podvozku netuším, měl jsem krámy v kufru. osobně se mi ale dost nelíbilo ani uložení zadní osy (1272399). co je zajímavé, horní část je více (zdeformována) stlačena než ta spodní. tak jsem je akorát prohodil a pořádně namazal...
také jsem koukal, že mi bowden lanovodu ručky leští to, čemu říkám pomocný rám, a to tu část blíž k diferenciálu. poradí mi prosím někdo, kudy má vést bowden, aby se to nedělo? špatně to nese, je dost odrbaný... není nějaký držák někde u diferenciálu? je tam dost mizerně vidět a přístup je podobně dobrý, tak bych šel rád na jistotu...
také jsem koukal, že mi bowden lanovodu ručky leští to, čemu říkám pomocný rám, a to tu část blíž k diferenciálu. poradí mi prosím někdo, kudy má vést bowden, aby se to nedělo? špatně to nese, je dost odrbaný... není nějaký držák někde u diferenciálu? je tam dost mizerně vidět a přístup je podobně dobrý, tak bych šel rád na jistotu...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#130 nimrodova devítka
včera jsem měnil konečně olej v difu. došel jsem k názoru, že tam naliji něco levného splňující specifikaci (total), a nedlouho poté tam dám slušný olej (millers), aby se jakože propláchl. takže včera jsem nalil total
kamarád si zatím hrál s kabeláží u rádia. ital to překopal na iso a navíc tam nacpal ten satelitní telefon... ale operace byla úspěšná jinak se omlouvám za nesrovnaný čudly na klimu (furt mi někde utíká podtlak :-/) a nemohl jsem naladit frekvenci 96.0, neb to chytám v garáži proglas
kamarád si zatím hrál s kabeláží u rádia. ital to překopal na iso a navíc tam nacpal ten satelitní telefon... ale operace byla úspěšná jinak se omlouvám za nesrovnaný čudly na klimu (furt mi někde utíká podtlak :-/) a nemohl jsem naladit frekvenci 96.0, neb to chytám v garáži proglas
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#131 nimrodova devítka
uzrál čas, abych udělal finální výměnu oleje v difu (millers oils crx 75w-90 nt+). co mi velice překvapilo, po těch cirka 1000 km byl olej zas totálně špinavej jako ten nejspíš 26 let starý... takže vřele doporučuji výplach a dal jsem i těsnění
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#133 nimrodova devítka
tak jsem se vrátili z týdenního letního výletu. na programu byly dolomity, stále tam máme mnoho restů a za mě je to asi nejhezčí část alp, alespoň kterou jsem viděl. konečně jsme vyběhli na secedu, druhý den byl odpočinkový na proti marmoládě, ale hned tenhle druhý výlet nás chytila bouřka. nejdřív jsme se schovali do střílny z první světový a pak do budovy lanovky, ale nepřestávalo pršet, tak jsme došli k autu a my byli kompletně durch. navíc snad 1/2 hodiny padaly kroupy, naštěstí malé. zkusili jsme odjet ke karersee, ale pršelo i tam, a tak jsme zalezli do spacáků a koukali ven. následující den jsme se prošli k jezeru a v okolí, bylo tam dost popadaných stromů a moc to italové nestíhaj odklízet. a to tam foukalo tuším někdy v březnu nebo kdy. další den jsme chtěli udělat krátký výlet od passo di falzarego, ale sotva jsme dopoledne přijeli, začalo pršet. po chvíli přestalo a po kochání se výhledem z průsmyku jsme došli k závěru, že se najíme a uvidíme, co bude dál. no, ani jsme nedojedli a začala bouřka. tak jsme to vzdali a dojeli pod oblíbený loser, odkud je kousek super koupačka u neméně oblíbeného grundlsee. takže po zbytek dní jsme dávali krátké výlety v této oblasti.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#134 nimrodova devítka
celkově jsme najeli asi 1700km, spotřeba byla vždy pod 10 litrů, což mi mile překvapilo (italský průsmyky a německá dálnice nebývá zrovna příznivá pro ekorally). devítka byla celkově skvělá, jako ostatně skoro vždy. jen při příjezdu do itálie zlobil palivoměr, ale to přisuzuji nelidskýmu počasí (35°C). bohůžel má devítka za řidiče debila. hned první den, cesta do itálie, jsme jeli úplně zbytečně až do cortiny. no nic, stane se. jenže kus před ní se mi ztratil gps signál. takže jsem fous před městem zastavil, abych se koukl, kudy kam. po vjedzu do města jsem brzy pochopil, že stále netuším, takže jsem zase zastavil a koukal. no a po chvíli, nebyly to ani dvě minuty, jsem došel kzávěru, že stále nevím. tak jsem koukl na mapu... a nedal přednost na křižovatce. naštěstí nulová rychlost. poškozený ital v amaroku měl sotva odřený nárazník, ale devítka to schytala do bé sloupku. oboje dveře jsou pomuchalané, ale kupodivu vše plně funkční, dokonce i lišta na zadních dveřích to přežila bez újmy, jen praskly ty plastové hajzly, jenž ji drží. po několika dnech koukám, že je lehce promáčklý i bé sloupek dole u prahu, dveře tam maj takový patvar, asi aby se náraz přenesl na práh, nikoli do prostoru cestujících. ale je tam gumový špunt, takže to asi bude umět klempíř za tu díru vytáhnout. nicméně dveře nemá podle mě cenu zachraňovat. oboje byly mezi lištou a oknem kdysi v itálii lakované. sic suprově trefený odstín, ale celkem pomeranč. takže snad seženu jiné dveře v barvě, nechtějí se mi kompletně ze všech stran nechávat lakovat dveře ve špatný barvě, ale pokud nebude zbytí...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#135 nimrodova devítka
Super fotky, ta seceda je nadherna Rakousko a Alpy obecne jsem trestuhodne zanedbal...
Bok zamrzi ale mohlo to dopadnout podstatne hur...za tohle bych ze vsech variant byl jeste rad...
Bok zamrzi ale mohlo to dopadnout podstatne hur...za tohle bych ze vsech variant byl jeste rad...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#136 nimrodova devítka
děkuju, lecos z toho fotila milá. ty dolomity jsou pro mě top. doporučuju už jen projet nějaký průsmyky (gardena, sella, giau), to jsou výhledy zadarmo... a že to za to stojí. navíc se v nich dá většinou velmi dobře vyspat (ale třeba najít flek na gardeně, kde se dá zůstat legálně přes noc, je už trošku složitý)
přesně tak, takhle to je ještě dobrý
přesně tak, takhle to je ještě dobrý
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4174
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#137 nimrodova devítka
Ten bok mě mrzí
Jinak foto nádherný!
Jinak foto nádherný!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#138 nimrodova devítka
foto pěkné a tá nehoda se dá rozchodit, jak bylo psáno výše, mohlo to dopadnout hůře.
A tuhle barvu dveří bohužel nemám, jen v metle .
A tuhle barvu dveří bohužel nemám, jen v metle .
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#140 nimrodova devítka
V metle by to na tohle auto asi bylo lepší. Mám je v týhle barvě vlastně taky, ale z německého auta a to se na italku moc nehodí - najde se na nich pár puchýřků a nejsou s výztuhami pro SIPS (rok 90 nebo 91)LUBOŠ píše:foto pěkné a tá nehoda se dá rozchodit, jak bylo psáno výše, mohlo to dopadnout hůře.
A tuhle barvu dveří bohužel nemám, jen v metle .
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#141 nimrodova devítka
puchýřky bych asi ještě snesl, pokud by jich bylo málo a byly jen dole u odtokový díry. prostě by se opravily a vevnitř a z venku stříkly. myslím si, že by to pak italce nevadilo. furt by to dle mě vycházelo líp jak nechávat stříkat celý dveře, kdy vnitřek má ještě poměrně tmavou modrou, ale z vnějšku už jsou celkem vyšisovaný. tohle se mi fakt nechce řešit, protože už vidím to nadšení sršící z očí lakýry a i finančně bych z toho nebyl zrovna nadšený. a je tu i další věc, strefení odstínu. podstatně horší je ta absence sipsu, tu bych nepřekousl
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#142 nimrodova devítka
Myslím si, že jsem někde četl, že se ty výztuhy dají přemontovat. Ale ber tuhle informaci s velkou rezervou, protože to nemám nastudované přímo na dvěřích, je to jen co jsem se možná někde dočetl...
Já bych byl pro to navštívit klepmíře a lakýru, ale co mám okolo, tak čekací doby se počítají v měsících.
Já bych byl pro to navštívit klepmíře a lakýru, ale co mám okolo, tak čekací doby se počítají v měsících.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#143 nimrodova devítka
kouknu, jestli něco vykoukám na jirkovo sedmičce...
jo, čekací doby jsou při nejmenším hrozné. zrovna lakýra je tak na 3/4 roku, klempíř kolem tří měsíců. ale lakýra by mi to možná udělal dřív, když bych mu ty dveře připravil...
ale nevím, moc se mi nechce zachraňovat tyhle. ono to z fotek není moc poznat, ale toho rovnáního je tam hrozně moc, kolem hran by se to muselo dokitovat... a navíc oboje dveře jsou už kdysi opravovaný. fakt bych raději sehnal jinačí, byť by měly nějaký ten puchýř. když by to nebylo do hloubky, je to jedno. ale zatím jsem teda nenašel jediný a to už se ptám i na slovensku :-/
jo, čekací doby jsou při nejmenším hrozné. zrovna lakýra je tak na 3/4 roku, klempíř kolem tří měsíců. ale lakýra by mi to možná udělal dřív, když bych mu ty dveře připravil...
ale nevím, moc se mi nechce zachraňovat tyhle. ono to z fotek není moc poznat, ale toho rovnáního je tam hrozně moc, kolem hran by se to muselo dokitovat... a navíc oboje dveře jsou už kdysi opravovaný. fakt bych raději sehnal jinačí, byť by měly nějaký ten puchýř. když by to nebylo do hloubky, je to jedno. ale zatím jsem teda nenašel jediný a to už se ptám i na slovensku :-/
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 880
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#144 nimrodova devítka
Jak jsou na to u Krychlicovy zavodnicky? Neptal ses ho? Nema to dokpnce podobnou barvu?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#145 nimrodova devítka
abych se přiznal, nějak se nechytám, o co jde. můžeš mi, honzo, trošku navézt?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#146 nimrodova devítka
SzNimrod píše:abych se přiznal, nějak se nechytám, o co jde. můžeš mi, honzo, trošku navézt?
Jinak 3 (m³) od toho tuten krychlic.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#148 nimrodova devítka
tak jsem koukal na dveře od sedmičky a přijdou mi stejné, ani jsem nenašel co je tam jinak pro sips, ale byl na nich tapec. nicméně dle katalogu dílů maj dveře od devítky od roku '92 jiný číslo, takže tam něco bude...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#149 nimrodova devítka
celkem jsem se už smířil s tím, že dveře v mojí barvě prostě nejsou a nebudou. tak jsem byl dneska za lakýrou, co si o tom myslí, jestli tyhle stávající srovnat a stříknout, nebo vzít jiný a stříknout ty ze všech stran. a po ohledání dveří jsme došli k tomu, že bude lepší vzít jiný. takže vezmu dveře z tý devítky, kterou jsem měl na díly. je třeba tam maloučko srovnat dveře řidiče u klempíře, pak to půjde k lakýrovi. stříkne mi i blatníky do roztřiku, protože šance, že strefí barvu, je dost malá, jak to tak bývá. alespoň mi tedy vezme i lehkou promáčklinu na předním blatníku. ale začnu to řešit až za pár týdnů, protože o víkendu bych měl jet s plnym kufrem náhradních dílů ke kamarádovi na přetěsnění motoru a převodovky + hromadu dalších srand okolo
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
#150 nimrodova devítka
Já mám na 7 dveře z 9ky laik nemá šanci to letmo najit ale rozdíl je v úhlu zkosení pod lištou okna kdyby se dali přední i zadní současnš nemáš šanci zjistit že je to na druhé straně auta jiné, újel o cca 7stupnů 9ka ma cca 115 a 7ma cca cca 122
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek