nimrodova devítka

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Solniak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 535
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

#101 nimrodovo devítka

Příspěvek od Solniak »

Takhle, to je kulervouci!!! A puvodni drzak u devitky vadi i u automatu, to se jim nepovedlo. Tohle je skvela prace, kloboucek dolu pane
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#102 nimrodovo devítka

Příspěvek od jancho »

Luxus, Honzo! Smekám!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#103 nimrodovo devítka

Příspěvek od SuGi »

To je slušná frajeřina :)
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#104 nimrodovo devítka

Příspěvek od LUBOŠ »

:good: dost dobrý
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#105 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

děkuju všem. už mi z vás roste ego :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1353
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#106 nimrodovo devítka

Příspěvek od f.e.e.t »

Čekám, kolik lidí to po tobě bude chtít taky vyrobit. Každopádně tuze náramná frajeřina a na srazech by si byl za Eso Rimmera!
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#107 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

:-D čekačka by byla tuze dlouhá (já na něm začal dělat asi v březnu/dubnu). a navíc nemám už pružinky. a neudrží plechovku. a tungový olej je takový rok celkem dobře cítit, než vyčuchne, což by jistě mnohým vadilo (většině lidí smrdí)
ještě že na srazy nejezdím :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#108 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

tak mám spravenou klimu :-) syčela, pokud nebylo zapnuto na ofuk předního okna, po chvilce, pokud jsem měl trošku víc plynu, přestala foukat úplně...
měl jsem cestu ke kamarádovi automechanikovi a tak nějak jsme se dostali k tomu, že mám v autě takovej divnej válec, do kterýho vede několik hadic asi z podlatku a netuším, co to dělá. tak jsme se koukli pod kapotu a on mi povídá, že to je nádoba na podtlak. a hned dodal, že mám dvě vrchní hadice ošouchaný od řemenici serva :-) já si toho nikdy nevšiml, protože jsou hezky schovaný pod hadicí do sání. takže zkrátit hadičky a tramtadá, je ticho, klima jak nová :-) asi ho měl někdo venku a otočil ho v objímce trošku neradostně, že ty hadice lezou k řemenici. no a hadice se pomaličku rozpadaj pod rukama, tak je také budu muset někdy vyměnit. ale mám radost, jak jednoduché to bylo, a já jak vůl zkouším ufa v interiéru...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#109 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

tak jsme se vrátili z výletu. přes německo a rakousko do itálie k bismantový, následně janov, podél pobřeží do francie, objet monako, týden v provance, pak k mont blancu a přes švýcarsko, lichtenštejnsko, rakousko a německo domů. celkem 4200km, dálnice jako vždy jen v německu, 12 nocí strávených v devítce
v provance je dost problém se umýt, nejlepší byla nádrž na verdonu hned za kaňonem. stejně tak spaní bylo jedno z nejlepších právě nad touto nádrží. celkově ale i teď bylo nejvíc omezující počasí, respektive panující teplota. ta je fakt smrtící, pokud má člověk dělat něco jiného než být naložený někde ve vodě. jakž takž použitelně je do devíti ráno, pak je to za trest
devítka párkrát zazlobila, ale nic velkýho. 2x nechtěla moc chytit a dala si říct až na druhý pokus, nechtěla vytáhnout okýnko pravých předních dveří (zanesený kontakt v přepínači ve dveřích) a na samotném konci, když jsem vyjížděl z louky a zavřel se diferenciál, tak se pak nechtěl rozepnout a pomohlo trochu couvnout
doprava nad monakem je fakt supr, kvuli jednomu blbečkovi mám pár, naštěstí nehlubokých, šrámů na "a" sloupku od nějaké dřevité vegetace, jináč by mi i se skútrem skončil na kapotě...
výlet byl celkově supr, jak jinak. jedno z nejhezčích míst bylo okolí col du lautaret a galibier, to jsem až nečekal, jak je to nádherný. i spaní na lautaretu patřilo k těm nejlepším. také furkapass a "pramen" rhôny je úžasný a určitě stojí za návštěvu

spaní u roussillonu
Obrázek

kolega si stoupl vedle nás
Obrázek

mont ventoux
Obrázek

reklama na švédsko ve francii :-) (light my fire, primus a to poslední asi nemusím zmiňovat)
Obrázek

ráno na col du lautaret. málem jsme si přivezli i pejska, byl dost přítulnej :-)
Obrázek

col du galibier. tenle vršek průsmyku jsem chtěl vždycky vidět na vlastní oči, je úžasný a fascinuje mě, jak je zcela jiný o proti ostatním průsmykům, kde je nahoře alespoň nějaká chatka
Obrázek
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 4171
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#110 nimrodovo devítka

Příspěvek od jancho »

Honzo, opět paráda! Super trip, super fotky a parádní devítka!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#111 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

děkuju. hlavně devítka excelovala, je prostě dokonalá :-) fakt z ní mám radost
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#112 nimrodovo devítka

Příspěvek od Ondra. »

budu delat generalku garaze tak mozna ti najdu ty uchyty rolety. myslim na tebe
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#113 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

supr, děkuju :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#114 nimrodovo devítka

Příspěvek od LUBOŠ »

pěkně si s devítkou užíváte, :beer:
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#115 nimrodovo devítka

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Super! :good: To se mi líbí.. sbalit se s devítkou na trip a užívat si co to jde :)
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#116 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

konečně jsem se dokopal k tomu, abych přestal ztrácet kryty repráků v předních dveřích. packa je nerez, přilepena bisonem epoxy metal. mám vždy jen horní packu, na tu spodní mám příliš utopený protikus v tapecu a nedostal bych ji tam
Přílohy
20180927_094340.jpg
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#117 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

včera jsem konečně přezul na novy s míšou crossclimatem
Obrázek

a nandal jsem plastový "koberečky". musím uznat, že sedí skvěle. tím nemyslím jen rozměrově, konec konců jsou pro moje auto, ale hlavně se ani nehnou, alespoň ten řidičovo
Obrázek
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#118 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

tak mám konečně koberce :-) ale...
objednával jsem z allegra. jsou to první koberečky za celý rok, které jsem viděl v prodeji. v aukci jediná fotka, popis žádný. tak píši dotyčnému, jestli bych mohl poprosit o nějaké info a fotky. poslal mi další fotku, popis žádný. na těch celkem dvou fotkách je vidět, že jsou šedočerné, bez díry a vlastně jen trochu špinavé a jinak dobrý. tak jsem je objednal, byť už byly lehce přes můj finanční strop...
třetí den mi přišel balíček. první překvapení bylo, že nejsou šedočerné, nýbrž modré. naštěstí ta modrá není nijak zářivá a také mám modré auto, tak to nebude tak úplně blbý (snad). a navíc to byla má chyba, neptal jsem se. co bylo ale horší je stav. za těch pár desetiletí byla spodní vrstva v rozkladu, drolila se pěna/guma či co to je. díky tomu nejen padá šílenej bordel z koberečků, ale jako bonus jsou i jak kus hadru, nechtějí držet tvar. takže bylo třeba s nima něco udělat, protože jinak bych přišel o 600,- (pošta sem a zas zpět) a měl bych prdlajs. dovolím si tedy krátký tutorial, kdyby snad někdo dopadl podobně
jako první jsem koberečky vypral v pračce, abych se přesvědčil, že doopravdy z nich padá hodně bordelu furt... přesvědčení se potvrdilo
Obrázek

takže hurá odrbat ten svinec, co to půjde
Obrázek

následně vyklepat, zas vyprat. koukám, povolil se mi kobereček pod patama a začal se párat
Obrázek

takže zašít, potom přilepit kobereček ke koberečku :-)
Obrázek

abych dohnal menší výšku a dostatečně se mi přilepil zas kobereček ve všech vrstvách k sobě, vylepil jsem ho pěnou, kterou máme jako odpad v práci (používá se jako balicí materiál proti poškození). je třeba se snažit nějak srovnat kobereček, který je díky tomu koberečku pod patama nerovný, když je obráceně, proto je po krajích vypodložen
Obrázek

další fáze je vystříhnout kus hadru a nastehovat ho tak, aby se dal všít do koberečku. zde je nastehován. je třeba při stehování místy přišívat hadr ke koberečku, jinak se hne a je to v háji. doporučuju udělat na proti "hlavnímu švu" (víz dále) hadr o fous větší, než je nutný, protože se hrozně blbě lepí
Obrázek

poté je hadr sešit na stroji, vytažena z něj stehovací nit, a začal jsem přišívat "hlavní šev". to je šev, který je relativně rovný a dlouhý. dělal jsem ho kvuli tomu, aby se snáz pak hadr lepil, je to o jednu stranu na strefování méně. sešíval jsem dvouma jehlama, stehem, který nevím, jak se jmenuje, ale je to vlastně klasický obyč steh, jen se jede druhou jehlou proti té první (jestli někdo opravoval povolený šev na sedačce, ví, co myslím). sešíval jsem tedy ohyb hadru k šití lemovky. nedělal jsem stehy tak krátké, jako je originál, jel jsem 2-3 stehy originální na jeden můj
Obrázek

nyní přilepit. lepil jsem velké koberce na dvakrát, protože najednou mi to nešlo. nedával jsem lepidlo až do krajů, aby se dal hadr dobře přišít
Obrázek

po přilepení jsem nechal kobereček do druhého dne a následovalo došití hadru po obvodu. zbývá tedy už jen udělat díry pro špunty. jen jsem vystřihl hadr s lehkým přesahem směrem dovnitř a nacpal ho pod kování. zde je vidět, že jsem si hadr nastříhl, aby mi tam šel lépe, ale je to zbytečný, dá se tam díky flexibilnosti koberce nacpat i bez nastřižení, což jsem zjistil až u druhého oka a dával bych tomuto postupu přednost
Obrázek

...a podobným stylem se musely udělat i zbylé koberce
Obrázek

Obrázek

co jsem potřeboval:
hadr: pad se zátěrem, tuším že 600d. z bedimexu
nit: pes silná nit. z bedimexu
lepidlo: chemoprén extrém. padla na to skoro celá 800ml plechovka
pěnu na vylepení

u některých koberečků nešla původní černá pěna oloupat celá, takže ta místa jsem tam nechal a vylepil bílou pěnou jen ta místa chybějící. malé zadní koberečky se dělají podstatně lépe, doporučuji jimi začít a nemusí se ani tolikrát přišívat při stehování hadr ke koberečku proti utečení. doporučuju si na to vyhradit dostatek času, protože to není práce, která by byla za víkend hotová... když to jde dobře a člověk si každý den vyhradí několik hodin (4-5), tak se dá udělat po oškrabání původní pěny jeden kobereček za 2 dny
Obrázek
Naposledy upravil(a) Nimrod dne 24 dub 2019 18:19, celkem upraveno 2 x.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#119 nimrodova devítka

Příspěvek od Petr Marek »

Tak to sis s koberečkama hodně vyhrál, ale výsledek stojí za to. Mě se do Dvojky také nedaří žádné pořádné sehnat.

A dej po čase vědět, jak jsi s novými pneu spokojený.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#120 nimrodova devítka

Příspěvek od Krystof P. »

To ani nevypadá jako originál koberce, nebo možná nějaký starý. Já mám normálně takový krásný jako v Cčku, nebo jak byly ve V70. Vysokej chlup, na krajích stejnej materiál a zespodu souvislá gumová tlustá vrstva s takovejma těma bodáčkama. Taky z Allegra, byly sice jen tři, ale zase za pár korun :D :pardon:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#121 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

petr marek: děkuju. nedávno tam byly tyhle, ale levná sranda to fakt není a také se loupou https://www.ebay.com/itm/Original-Volvo-240-Tan-Beige-Carpet-Floor-Mat-Set-242-244-245-RARE-/202479685727?nordt=true&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.m43663.l10137
kryštof: ty tvoje krásný sice jsou, ale mně se tuze nelíbí ve starym autě, takže jsem hledal tyhle starší, nejspíš se dávaly do roku 1995
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#122 nimrodova devítka

Příspěvek od Krystof P. »

Noo, tak aspoň Tě nenatáhli, jsem si říkal, jestli to jsou originály...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#123 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

pomalu se připravuji na jarní servis, kdy jsem původně i počítal s tím, že půjde motor s převodovkou ven. nakonec půjde asi jen převodovka a motor zkusíme nechat v autě, jsem na to zvědav
a pomalu začínám shánět díly. jedna položka byl i olej v řízení. jak jsem psal, v italských průsmykách mi řízení kňučelo. myslím si, že se přehříval olej v servu, takže jsem se položil do hlubin interentu a snažil se najít oleje s vyšší viskozitou při 100°C a vyšším bodem vzplanutí (nebo co to přesně je flash point) než má dosavadní liqui moly. a našel jsem něco, co dalece převyšuje konvenční oleje s atf f normou. red line racing atf f byl prý vyvinut pro "závodní" starý fordí automatický převodovky, základový olej je esterový. flash point neuvádějí, ale viskozita je o cirka 30% vyšší než klasický oleje. takže doufám, že řízení kňučet už nikdy nebude, stál mi kvuli absenci dovozce do evropy asi tak 3x tolik, co normální litr oleje atf f
Obrázek
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#124 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

dneska jsem byl měřit kompresní tlaky:
1. válec 9
2. válec 8,9
3. válec 8,7
4. válec 9,2
takže asi dobrý... ale stejně jsem z toho jelen. v data pocket píší 9 baru s rozdílem maximálně 2 bary mezi válci. a v návodu pro b234 zas 9-11. v greenbooku pro b204ft/gt raději nepíší nic. ale beru to tak, že tam má být devět a je to tudíž hezký výsledek po 26 letech, čili hlavu sundavat ještě nebudu :-)
edit: ještě v greenbooku pro b234 píší, že by se měla komprese měřit se sešlápnutým plynovým pedálem na podlaze, má to nějaký důvod? plynu jsem se ani nedotkl...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#125 nimrodova devítka

Příspěvek od Vapik »

Ahoj, sešlápnutý plynový pedál je kvůli co nejmenší restrikci v sání. Nejmarkantnější je to u jednoválcových závodních dvoutaktů u tohoto motoru bych nečekal, velké rozdíly.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“