nimrodova devítka

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#1 nimrodova devítka

Příspěvek od Nimrod »

tak jsem se rozhodl, že se na lehký popud jednoho zdejšího člena také pochlubím. tohle auto asi moraváci znají, je od jednoho zdejšího usera. bylo to pár let jeho vlastní auto, ale skoro nic s ním nenajel. nicméně to je spíš konec příběhu, ten začíná jinde, nedaleko milána. 17. prosince 1992 si koupil jistý zubař volvo 960. protože jsme v itálii, asi příliš nepřekvapí výběr motoru - b204ft. tento pán se pravděpodobně o své volvo staral velmi pečlivě a prodal ho až za 22 let, kde ho rok poté v itálii koupil náš známý moravák, od kterého jsem ho 17. prosince minulého roku koupil já s nájezdem 246 xxx km
z auta jsem doopravdy nadšen. ten motor je o proti 8v redbloku někde úplně jinde svou kultivovaností. podvozek je pro můj styl jízdy, kdy věčně brzdím provoz, víc než dokonalý. nikde nic nemlátí a je neskutečně pohodlný. sedačky tam někdo zapomněl namontovata dal tam křesílka. a korunu tomu dávají detaily jako sloupky a plasty kolem stropnice potažené jakože plyšem. já vím, že to mnozí ví a znají, ale mně to nepřestává dělat radost
auto má některé vady laku a občas nějakou promáčklinu, ale vzhledem ke stáří je jeho stav pozoruhodný. je to vidět na kolech či nárazníkách, které jsou prakticky netknuté. originální nova jako rezervní kolo, pravděpodobně nikdy nepoužitý hever a kompletní "kufřík" s nářadím a původními bavlněnými rukavicemi to dále potvrzují. občas se najde nějaký defekt na tapecech dveří, klima potřebuje vyměnit ufo (dostal jsem modul klimy s ufama k autu), víko ventilů má prasklinu zadělanou silikonem a na něm i drží a podobné srandy, abych se příliš nenudil a měl možnost dostatečně utužit náš vztah :-)
výbava je velmi štědrá. myslím si, že krom airbagu spolujezdce a metalického laku nic nechybí. abych byl konkrétnější, tak obě sedačky v elektrice, kožený potahy, loketka s nápojákama (velmi užitečná věc ve spojení s m46 převodovkou), airbag ve volantu. zbytek, jako sedačky s výhřevem či samosvor měla asi každá 960. možná některé překvapí absence tempomatu, ale ten se dle mých informací k turbu nenabízel ani za příplatek. v autě byl evidentně telefon. zbyly po něm díry a otlačený plast a díra ve střeše, nyní zakrytá chromovaným špuntem. zadní lavici zdobí integrovaná dětská sedačka
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

takže co jsem udělal:
17.11.2017 - koupil
18.11.2017 - dopoledne jsem se jel pochlubit k jednomu nejmenovanému členu zdejšího fóra a bývalému to volvistovi do strakonic, aby mi rozbil podélný posuv sedačky :-D je holt trošku moc velký a sedačka z toho měla evidentně šok. rychlá oprava nezabrala a odpoledne jsem s kamarádem devítku zazimoval...
konec roku 2017 - patřil opravě řidičovo sedačky. asi málo koho překvapí, pokud zná elektrické sedačky od volva, že stačilo zkrátit bowden a sedačka zas fungovala. když už jsem měl sedačku venku, opravil jsem také bederní opěrku a zatáhl nenápadně se rozjíždějící šev na sedáku. co mi překvapilo, v autě chyběla pojistka na výhřev sedaček a na této sedačce byl rozpojený konektor. vše jsem spojil, dal pojistku a výhřev funguje. smysl této "úpravy" mi je zatím záhadou...
začátek roku 2018 - nechal jsem zrepasovat plynové vzpěry kapoty. po těch 25 letech byly totálně mrtvý
10.3.2018 - odzimováno, vyměněn olej za total 5w40, filtr mann. bude následovat několik krátkých intervalů výměn, protože motor se mi moc nelíbí mírou zakarbonování pod víčkem dolévání. také jsem vyměnil rádio. sic k autu jedno bylo, ale panel rádia skrývající se v přihrádce před spolujezdcem nebyl kompatibilní s tím zbytkem. těžko říct, co ti italové s tím dělali. akorát jsem ho tam dal a naladit beat, víc jsem nestihl. budu si hrát s barvičkama, který by měly jít nastavit (nezná někdo rgb kód podsvícení volva? :-)) a podobně
13.3.2018 - vyměněn vzduchový filtr za mann. zjistil jsem, že airbox má poměrně dost ulámaných pacek, asi by to sneslo vyměnit. kamarádovi se jeden válí na stole v zimovišti, tak třeba se nechá ukecat :-) také jsem vyměnil tapec řidičovo dveří (ten jsem dostal k autu), který měl trhlinu v horní části, ale tento stávající je takový vyšisovaný a nejsem si úplně jist, jestli bude poslední, který tam budu dávat...
Naposledy upravil(a) Nimrod dne 02 lis 2018 20:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 4174
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#2 nimrodovo devítka

Příspěvek od jancho »

Už je to tady :-)
Krásná devítka!
Těším se někdy na setkání.
Zdá se mi to, nebo máš taky trochu padlej zadek (jako jsem měl já)?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#3 nimrodovo devítka

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

krasavec :good: ať slouží
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#4 nimrodovo devítka

Příspěvek od python.p »

Hezká krabice. Může se blbě zeptat? Co je tak kouzelného na té šajtrpáce? :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 889
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#5 nimrodovo devítka

Příspěvek od pepa.paur »

Krasavec :good:
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#6 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

děkuju :-)
jancho: na živo jsem si toho nikdy nevšiml, byť máš pravdu, že tady na snímkách to tak vypadá... někdy udělám cvak z profilu na rovině
python.p: tak teď mám dlouhé vedení :-) nevím, zda-li to má být narážka na důvod, proč tam není automat, nebo na nápojáky, nebo na overdrive, nebo na nevím co dalšího
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#7 nimrodovo devítka

Příspěvek od python.p »

No, zkrátka, co je na té převodovce dobrého ? Nic ve zlém.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#8 nimrodovo devítka

Příspěvek od Krystof P. »

Podle mě bylo myšleno, že když dáš do loketky pití, tak nemůžeš řadit :D Takhle skvěle to maj skoro všechny starý Volva.

Jinak to auto je nádherný! Škoda že jsi nevyfotil ty plyšový sloupky.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#9 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

python.p: chytřejší mi kdyžtak opraví, ale v té době byly pouze dvě manuální převodovky, m46 a m47. m47 nedosahovala kvalit m46, co se trvanlivosti týče, takže na silnější motory šla vždy m46. automat se k tomuhle motoru ani nenabízel, co jsem četl. navíc já ty automaty nerad. ona je ta převodovka velmi příjemná, overdrive je také fajn. jen má dost dlouhý dráhy, je třeba si na to zvyknout
kryštof p.: neumím si ani představit to rozčarování nad tím, že si někdo připlatí za loketku s nápojákama a ona je doslova k hovnu :-) zkusím něco vymyslet, ale nevím, jak moc budu úspěšný... no a sloupky se pořádně vyfotit asi ani nedaj, obávám se... ty se jen hladí :-D
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#10 nimrodovo devítka

Příspěvek od Krystof P. »

Mně jí tady nabízel někdo, ale nevzal jsem jí, protože vim, že za prvý je k ničemu s manuálem a za druhý je k ničemu mně, protože otevřený pití v autě vozim jednou za uherák.

Já jsem docela rád, za tu svou hajtru s 8V a bez spousty věcí co ty máš, ale na tyhle 16V v plný se mi moc dobře kouká. Ať se nesere a pěkně dlouho slouží. Ty chromy jí moc sluší.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#11 nimrodovo devítka

Příspěvek od olivin »

Krystof P. píše:Mně jí tady nabízel někdo, ale nevzal jsem jí, protože vim, že za prvý je k ničemu s manuálem a za druhý je k ničemu mně, protože otevřený pití v autě vozim jednou za uherák.

Já jsem docela rád, za tu svou hajtru s 8V a bez spousty věcí co ty máš, ale na tyhle 16V v plný se mi moc dobře kouká. Ať se nesere a pěkně dlouho slouží. Ty chromy jí moc sluší.
A to rika clovek, co ma na redbloku vrtulku :D
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#12 nimrodovo devítka

Příspěvek od StepanB »

To je auto od Honzy? Tak dlouho o něm básnil, že se musím přijet podívat a pokochat, až ho prodal. Moc pěkný to máš.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#13 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

kryštof p.: já jsem 16v také původně nechtěl. ale když se naskytla tahle 960 koupit, tak se tomu nedalo odolat. navíc 8v by se už k tomuhle autu ani tolik nehodil. furt beru 960 jako vrchol luxusu u volva té doby, a dát do něj neotesaný 8v prostě není ono :-) pochopitelně mám lehký vítr z toho motoru. děsí mi jak ceny dílů, které sehnat jdou, tak absolutní nedostupnost většiny ostatních. mám v úmyslu pořídit jeden motor s periferiema na nd
stěpánb: jojo, je od honzy. teď se můžeš přijet podívat do písku, máš to blíž :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 133
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

#14 nimrodovo devítka

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Pěkná to krabice :good:

Přeji ať Ti slouží a dělá mnoho radostí! :wink:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

GDPR_user

#15 nimrodovo devítka

Příspěvek od GDPR_user »

Nimrod píše:kryštof p.: já jsem 16v také původně nechtěl. ale když se naskytla tahle 960 koupit, tak se tomu nedalo odolat. navíc 8v by se už k tomuhle autu ani tolik nehodil. furt beru 960 jako vrchol luxusu u volva té doby, a dát do něj neotesaný 8v prostě není ono :-) pochopitelně mám lehký vítr z toho motoru. děsí mi jak ceny dílů, které sehnat jdou, tak absolutní nedostupnost většiny ostatních. mám v úmyslu pořídit jeden motor s periferiema na nd
stěpánb: jojo, je od honzy. teď se můžeš přijet podívat do písku, máš to blíž :-)
Neotesaný 8V ? :lol: :lol: nevíš o čem mluvíš.Spíš je problém 960 s 2,3t koupit

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#16 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

m.a.r.e.k: děkuju :-)
martin: co se kultivovanosti týče, tak je 8v neotesaný a to mi asi nevymluvíš. jedině, že bych seděl v příliš zhuntovanym autě, což si nemyslím. ale jinak souhlasím, v evropě 960 s 2,3 prakticky není
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

GDPR_user

#17 nimrodovo devítka

Příspěvek od GDPR_user »

Nimrod píše:m.a.r.e.k: děkuju :-)
martin: co se kultivovanosti týče, tak je 8v neotesaný a to mi asi nevymluvíš. jedině, že bych seděl v příliš zhuntovanym autě, což si nemyslím. ale jinak souhlasím, v evropě 960 s 2,3 prakticky není
Ony 960 s B230FT byly nejspíše jen 940SE/960 Nevím co myslíš že je neotesaného na 8V,proti 16V jede mnohem lépe odspodu a 16V získává teprve ve vysokých otáčkách,kde má díky větším ventilům lepší výplach.16V díky vyvažováku může znít kultivovaněji. :wink: Každopádně mám několik B230FT a je to nejpovedenější motor,který Volvo udělalo.

Martas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V70 II D5 AWD

#18 nimrodovo devítka

Příspěvek od Martas »

Máš moc krásný VOLVO . Malinko Ti závidím :D
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#19 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

martine, ono je to dáno tím, že ty chceš motor na blbnutí, já chci motor, který se bude hodit k luxusnímu modelu volva před 25 lety. šestiválec jsem nikdy ve volvu neokusil, ale víme oba, jak to s nima v té době bylo, navíc já ten redblok chtěl. nicméně máme jiné priority a jiné požadavky na motor a proto se asi jen těžko shodneme. mně je skoro fuk, jak to auto jede, protože stejně nebudu mít nikdy srdce 960 zkoušet na mokrym letišti povodit bokem, přestože jsem ten nápad měl (mám tam na novách 10 let starý gumy s přílišnym vzorkem), spíš ocením tichý motor s nízkými vibracemi a celkově prostě příjemný projev. jo, kdybych měl 940, jak jsem původně zamýšlel, asi by mi to nedalo tam nacpat silnější či zdvojený stabilizátory, bilsteiny b6 a pak se něco snažit lehce udělat s motorem (ale stejně bych to nehnal do krajností, kam to pomalu ženeš asi ty, protože jiný auto nemám a převážně mám auto na výlety), ale prostě s 960 to udělat nemůžu, není to "obyčejná" krabice, alespoň z mého pohledu
martas: děkuju :-) jen se divím, jak někdo, kdo měl tolik krabic, nakonec může skončit u v70 II :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

GDPR_user

#20 nimrodovo devítka

Příspěvek od GDPR_user »

Auto je to každopádně krásné,jen pozor ať se nešvihnou rozvody. To u B230FT nehrozí.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#21 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

jo, toho se bojím velmi, tak snad se toho nedočkám. a děkuju i za debatu. jestli se někdy potkáme, ukážu ti, jak moc příjemný je to motor na obyčejné cestování a ty mi můžeš ukázat, jak je 8v skvělá a kolik skýtá zábavy
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#22 nimrodovo devítka

Příspěvek od kV8ba »

Moc pěkná devítka! Ať ti dělá jen radost a nezlobí :good:
Co se kultivovanosti motoru týče, tak musím stoprocentně souhlasit. 8V redblok je proti tomu pumpa na hovna :D
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 nimrodovo devítka

Příspěvek od Ondra. »

kV8ba píše:8V redblok je proti tomu pumpa na hovna :D
Naturally aspirated 8)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#24 nimrodovo devítka

Příspěvek od olivin »

kV8ba píše:8V redblok je proti tomu pumpa na hovna :D
Zatimco 16V je pumpa na penize :evil: Apropos, pokud chces neco kultivovaneho a zaroven funkcniho z te doby, kup si Mercedes :wink:
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 173
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#25 nimrodovo devítka

Příspěvek od Nimrod »

kubo, děkuju :-) devítka má pro tebe výhodu, snad tě nebudu už otravovat s vidou :-)
jinak pokud bude 16v zkoušet mi totálně ožebračit, asi je vždy možný swap za 8v, byť se tomuto postupu budu bránit. ta 16v je doopravdy navyková :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“