Jarda_T - 940 r.v. 1992
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 940, B200F
#1 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Ahoj vespolek,
rozhodl jsem se, že si k noze přiváži další kouli. Za tímto účelem se mi zdálo jako nejvhodnější zakoupit si Volvo 940, B200F, r.v.1992. Najeto má téměř 300tkm. Postupně bych ho chtěl dávat trochu dohromady, z tohoto důvodu se obracím na Vás, zkušenější matadory. Na autě pozoruji následující problémy:
Po startu běží na 3 válce, po cca minutě volnoběhu, nebo několikanásobném prošlápnutí se chytne i čtvrtý válec. Pak už zpravidla běží motor hladce. Někdy jeden vále opět vypadne při prudším sešlápnutí plynu při rozjezdu v nízkých otáčkách. Svíčky a kabely byly měněny.
Ručička rychloměru si dělá někdy co chce. Obzvláště, je-li auto v klidu. Skáče v rozmezí 60-80km. Pochopil jsem, že bude problém nejspíše v nějakém vyschlém kondenzátoru, nebo studeném spoji na přístrojové desce. Je tu nějaký šikula, který je schopen toto opravit, nebo to řešíte výměnou celého přístrojového štítu?
Je někde v okolí Plzně servis, kde by se podobného auta neštítili a mají s podobnými modely zkušenost? Můžete doporučit?
Nějakou fotku přidám, až auto pořádně vyfotím Děkuji za rady!!
rozhodl jsem se, že si k noze přiváži další kouli. Za tímto účelem se mi zdálo jako nejvhodnější zakoupit si Volvo 940, B200F, r.v.1992. Najeto má téměř 300tkm. Postupně bych ho chtěl dávat trochu dohromady, z tohoto důvodu se obracím na Vás, zkušenější matadory. Na autě pozoruji následující problémy:
Po startu běží na 3 válce, po cca minutě volnoběhu, nebo několikanásobném prošlápnutí se chytne i čtvrtý válec. Pak už zpravidla běží motor hladce. Někdy jeden vále opět vypadne při prudším sešlápnutí plynu při rozjezdu v nízkých otáčkách. Svíčky a kabely byly měněny.
Ručička rychloměru si dělá někdy co chce. Obzvláště, je-li auto v klidu. Skáče v rozmezí 60-80km. Pochopil jsem, že bude problém nejspíše v nějakém vyschlém kondenzátoru, nebo studeném spoji na přístrojové desce. Je tu nějaký šikula, který je schopen toto opravit, nebo to řešíte výměnou celého přístrojového štítu?
Je někde v okolí Plzně servis, kde by se podobného auta neštítili a mají s podobnými modely zkušenost? Můžete doporučit?
Nějakou fotku přidám, až auto pořádně vyfotím Děkuji za rady!!
_________________
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Jarda_T - 940 r.v. 1992
servis přímo ne ale v 940 se zdatně vrtáme na ose stod-zbůch-zdemyslice
Co se týče vynechávajícího válce. Prvně bych změřil komprese, pokud svíčky i kabely byly měněny za určitě dobré, tak pak zbývá jedině rozdělovač popř. vstřik, ale na ten to netipuju...
Co se týče vynechávajícího válce. Prvně bych změřil komprese, pokud svíčky i kabely byly měněny za určitě dobré, tak pak zbývá jedině rozdělovač popř. vstřik, ale na ten to netipuju...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Máš celkem kliku, že "seš od nás".
Na tři válce bych šel po rozdělovači, případně (pokud víš co děláš) na studenym motoru vyndat vstřikovací lištu a kouknout, zda vstřiky cákaj rozumně.
Když ručička umře, tak počítadlo jede? Mohl by bejt nemocnej konektor na diferáku. Jinak to umí oživit buď Ondra výše, a pokud nepomůže ani Sergej, tak už nikdo.
Někdy se ukaž, ať ti to zhodnotíme a pomluvíme, páč to nám jde nejlíp.
Na tři válce bych šel po rozdělovači, případně (pokud víš co děláš) na studenym motoru vyndat vstřikovací lištu a kouknout, zda vstřiky cákaj rozumně.
Když ručička umře, tak počítadlo jede? Mohl by bejt nemocnej konektor na diferáku. Jinak to umí oživit buď Ondra výše, a pokud nepomůže ani Sergej, tak už nikdo.
Někdy se ukaž, ať ti to zhodnotíme a pomluvíme, páč to nám jde nejlíp.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#4 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Naozaj seriozny dvouliter bude mit konkurenci
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 940, B200F
#5 Jarda_T - 940 r.v. 1992
No a v tom mém byste náladu se povrtat neměli? Doteď jsem se vrtal akorát na karburátorech. Tohle auto je oproti tomu prošpikované elektronikou Nechci se v tom moc vrtat, abych to neobrátil k horšímu.
Ještě k tomu tachometru. Kilometry při tom divném chování rychloměru nenaskakují, takže předpokládám, že to konektorem na diferenciálu nebude
Rád vás potkám, k hodnocení na autě toho moc není, spíše k tomu kritizování
Ještě k tomu tachometru. Kilometry při tom divném chování rychloměru nenaskakují, takže předpokládám, že to konektorem na diferenciálu nebude
Rád vás potkám, k hodnocení na autě toho moc není, spíše k tomu kritizování
_________________
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 940, B200F
#6 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Ahoj! Pořád mě zlobí tachometr, respektive přestal fungovat úplně. Zbytek auta už tak nějak jezdí Pravděpodobně se jednalo o jedinou devítku s náhonem na všechna kola. Měl jsem chybu v TP, o které jsem ani nevěděl .
Nemáte nějaký tip, jak odzkoušet, kde je chyba? Při jízdě ani nenaskakují kilometry. Konektor na diferenciálu jsem zkoušel rozebrat a vyčistit, toto nepomohlo.
Děkuji za tipy a přikládám i nějakou fotku, zdravím Jarda
obrázek 1
obrázek 2
obrázek 3
Nemáte nějaký tip, jak odzkoušet, kde je chyba? Při jízdě ani nenaskakují kilometry. Konektor na diferenciálu jsem zkoušel rozebrat a vyčistit, toto nepomohlo.
Děkuji za tipy a přikládám i nějakou fotku, zdravím Jarda
obrázek 1
obrázek 2
obrázek 3
_________________
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Pokud nesvítí kontrolka ABS, tak signál tam jde, jen si s nim tachometr neporadí. Buď ukecat sergeje aby to čeknul, nebo pořádně ofotit přístrojovku ze všech stran (tišťák a spodek) a podat si poptávku do inzerce.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7460
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#8 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Určitě bych doporučil kontaktovat Sergeje. Nedávno si dokonce sestrojil tester na přístrojovky. Mě opravoval přístrojovku do Dvojky a i po více než roce provozu funguje stále bezchybně.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 940, B200F
#9 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Ahoj, začal mi unikat celkem dost olej pod víkem ventilů. Zkusil jsem vyčistit celý systém odvětrávání klikové skříně. Nijak extrémně zamaštěný nebyl. Jestli dobře chápu, tak by měl být v celém motoru díky tomuto systému podtlak. Po odendání víčka pro dolévání oleje se mi to tedy nezdá. Napadá Vás co s tím? Jak zjistit příčinu? Změřit tlaky na motoru? Napadá mě, jestli nejsou špatné pístní kroužky.
_________________
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#10 Jarda_T - 940 r.v. 1992
otevři víčko na dolejvání oleje a zkus přiložit kus igelitu, jestli bude vcucáván nebo naopak vyfoukáván. tím snadno zjistíš, jestli je průchozí pozitivní odvětrání klikové skříně
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 940, B200F
#11 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Tak jo, na studeném i teplém motoru je igelit spíše vcucáván. Třepe se ven i dovnitř, ale neodlétne. Tak teď nevím proč to z ničeho nic začalo tolik téci. Trochu přitáhnout jsem víko zkoušel, to ale nepomohlo. Zkusím tedy nové těsnění.
Díky Jarda
Díky Jarda
_________________
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#12 Jarda_T - 940 r.v. 1992
chce to nové těsnění - doporučuji ne silikonové a v místech nad vačkou trochu máznout plastickým těsněním, které se používá na šestiválce z 960tek.Jarda_T píše:Tak jo, na studeném i teplém motoru je igelit spíše vcucáván. Třepe se ven i dovnitř, ale neodlétne. Tak teď nevím proč to z ničeho nic začalo tolik téci. Trochu přitáhnout jsem víko zkoušel, to ale nepomohlo. Zkusím tedy nové těsnění.
Díky Jarda
Barva zelená nebo oranžová.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 940, B200F
#13 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Máte nějaký nápad čím by to mohlo býti způsobeno? Mám přestavbu na LPG, nicméně po startu vždy jede na benzín. Studené ale nemá výkon a řekl bych že jede pod plynem v nižších otáčkách (do 2,5 tis) spíše na 3 válce. Po automatickem přepnutí na plyn najednou vše ok, když na ohřátém motoru přepnu na benzín, tak taky ok.
Nemůže to být způsobeno třeba vadnym čidlem teploty, váhou vzduchu,... nemáte nějaký tip?
Díky, zdravím Jarda
Nemůže to být způsobeno třeba vadnym čidlem teploty, váhou vzduchu,... nemáte nějaký tip?
Díky, zdravím Jarda
_________________
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Takhle mi na Xsaře blbnul vadný vstřikovač benzínu. Urvanej ho dokázal oživit a od té doby ok.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 940, B200F
#15 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Jo a ještě k tomu prvnímu nejetí. Bylo to těsněním hlavy kdy šla voda do válce. To bych řekl že se nyní neděje. Nove těsnění víka vyřešilo úniky oleje. A oprava tachometru od Sergeje vyřešilo nefunkčnost rychlomeru, čímž mu i zde veřejně děkuji.
Další problemy ovšem vyvstaly
Další problemy ovšem vyvstaly
_________________
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
Volvo 940, B200F, r.v. 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 880
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#16 Jarda_T - 940 r.v. 1992
Jsou to stare stroje, porad budou mit nejake neduhy, proto je prece mame
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 2775 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 29 Odpovědi
- 4369 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od modrej_tygr
-
- 38 Odpovědi
- 6437 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tompo
-
- 41 Odpovědi
- 5328 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od veetec
-
- 46 Odpovědi
- 4379 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirkal1