Krumpl - 850tdi Pohřebák

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#1 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Zdravim komunito :)

Za svuj zivot jsem vlastnil nebo pouzival spoustu aut, ale zadny mi tak neprirostlo k srdci jako tato krabice od VOLVA. Tak vdecny a pohodlny proste zadny neni :) Dvacet let od narozeni, nekolik set tisic natocenych kilometru a stejne je to porad pohodlnej polykac kilometru.
Ted jak nad tim tak uvazuju, tak v tom asi hraje i roli, ze jsem za tech 22 let i párkrát boural, a proste VOLVO! TO CHCES!
Uz dlouho jsem si chtel nejaky koupit na hrani a postupne si ho vypiplat do stavu nalestene krasky, se kterou bych se nestydel jet na sraz a která na mne bude laskyplne cekat aby mne svezla, tech dalších dvacet let, co mi tak nejak zbyva.
Nejde mi o to nacpat do motoru stado sestiset koni, ale jen aby bylo vse krasny a funkcni. A tichy :)

No a ted ten cas konecne nastal

Nikam nespecham, protoze momentalne nemam ridicak :) a tak jsem si objel par zajimavych kousku po praze a okoli. K nekterym se dala dohledat i nejaka historie tady na foru, tak jsem se prokousaval po vecerech ctivem a fotkama. (a narazil jsem na par opravdu tezkych pacientu, zdena, igor... :) kloboucek... ) V podstate jsem ani nebyl rozhodlej o motorizaci. De facto stale nejsem :) zatim jsem mel jen dva ropaky a nevim jak 850ka jezdi s benzinem. Zda se mi ale, ze benzinovy maji horsi vybavu. Pokud teda neberu v potaz T5-Rka...

Po obhlidce momentalne dostupných kousku jsem dospel k nazoru, ze si budu muset koupit volva dve a poskladat si z nej jedno funkcni. Jako prvni jsem koupil auto po CSG s tim, ze ho rozeberu a pouziju z nej vsechny krasny kousky. Pak si pockam na nejaky auto s dobrym motorem a prevodovkou, byt v horsi vybave a seskladam si je dohromady.
Toto po CSG jsem kupoval s mrtvou převodovkou a tak jsem ho na miste ani moc neprohlizel, protoze melo prijit do dilu. Jeste jsem trosku spechal, protoze stavajici majitel ho uz zacal prodavat po kouscich a za chvili by mi z nej moc nezbylo. Proto tu ted koluje MUJ kryt motoru s vikingem a MOJE kozena loketni opěrka. Vedet za kolik vam to prodal, tak chci jeste slevu.
Jenze cestou domu se to stalo. Klasika, svezl jsem si prdel a uz ho asi nedokazu rozkrajet. 550k najetych, dvacet let, ale to auto je proste zivy. Tak nejak jsem si rekl, ze ho zkusim zachranit. S tim jak se o nej CSG krasne staral a co vse do nej nastrkal...

Jenze.
Ted to prijde.

Jak jsem dojel domu, tak jsem ho na dvorku jeste celej natesenej zacal poradne zkoumat, abych si udelal predstavu o pripadnych investicich. Jake ale bylo me zklamani, kdyz jsem zjistil, ze vetsina z veci, ktere mely urcovat hodnotu toho vraku tam neni. Mozna by se dalo rict, ze jsem se i dost nasral.

Sedacka ridice je obycejna manualni, z elektricke ma pouze bocni kryci panylek se spinacema. Neni tam ani dotazenej napajeci kabel z pojistek. Zadni lavice take neni vyhrivana, jsou tam jen strceny kolibky stejny jako vepredu ktere se pouze rozsviti.
Predni sedacky taky nevyhrivaji, ty v sobe ale aspon maji decky. Ridicova je nezachranitelne roztrhana.
Sedacky (a cely interier) nejsou cerne ale nejak podivne sede.
Prevodovka v pitchi, motor ma vic oleje na sobe nez v sobe.
V nadrzce chladici kapaliny bylo bahno. To se neda popsat ani jinak.
Klima je zmatena jak Goro pred Moskvou. Klimakompresor spina v intervalu pet sekund pokazde tak na sekundu ikdyz je klima OFF, po zapnuti sice chladi, ale porad nejak divne procvakava v intervalu, v jakym by urcite nemela. A mixuje taky nejak pochybne.
Misto vyfuku jen trubka bez tlumicu.
Osekanej podvozek.
Vyveva rachta
Sterace svetel "missing"
Motorky na naklapeni svetel "missing"
Mlhovky "missing"
Zadni sterac je zaoxidovanej
Blinkry se nevraci
Kabinove osvetleni vyreseno "tuningovym" paskem z OBI, to stejny vzadu v kufru
Kapota je promackla a je zaprasena nejakym cernym svinstvem, mozna zbytkem lepidla jak nekdo strhnul tu folii po CSG. Stejne tak i oba zadni blatniky
Pouze jeden klicek, neorigo dalka
Okynko na parohy se nezasunuje jen vyklapi

Když vidim všechny ty „tuningovy“ prasarny, tak si rikam, jak na tom asi je motor. Co vsechno z toho co psal CSG je pravda a co ne… Videl to auto někdo z vas nekdy na zivo? Na srazu nebo při nějakým servise???

Summa summarum, zapalit na dvorku a koupit neco jineho.

Jenze ja uz se svez. I s tou mrtvou prevodovkou se na trojku porad snazi a nechce to jeste vzdat. Porad jede a uz me pakrat dovezl do lidlu a zpatky ;)

Necham si par dnu na rozmyslenou a uvidim.

Pro predstavu prikladam i par fotek.
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#2 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Par obrazku
Přílohy
1.jpg
2.jpg
tuning osvetleni zadku 2.jpg
tuning osvetleni zadku 2.jpg (104.03 KiB) Zobrazeno 1771 x
tuning osvetleni kabiny.jpg
tuning osvetleni kabiny.jpg (70.15 KiB) Zobrazeno 1771 x
tuning zadnich dorazu.jpg
vse je strasne poblity olejem.jpg
olej prcha kudy muze.jpg
elektromanualni sedacka.jpg
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#3 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Prevodovka je prelita tak o tri deci, ale nemyslim si, ze by to byl duvod proc tak kravi. Jakoby nezamykala rychlosti, porad jede v prokluzu, jak pri zaberu tak pri brzdeni motorem. lepereceno motorem vybec nebrzdi, po ubrani plynu otacky klesnou tak na 1100 a auto plave dal jak na neutral. Pri pokusu o zarazeni 4te rychlosti se rozblika sipka a prevodovka se hodi do nouzovyho rezimu. A na zpatecku netahne a pomalu s cukanim jede dozadu.
Zvazuju vymenu, pry uz druhou na tomto aute a nebo repasi...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#4 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Snazil jsem se dostat bahno z chladiciho okruhu. Zatim mne to stalo 40 litru destilky a na trikrat vyplachlej celej okruh i se zahratim az do otevreni termostatu. Voda uz neni hneda s bahnem, ale jen lehce okrova a s lehkym naznakem dna nadrzky :D
Asi budu muset zvolit jinou metodu. Neni na to nejaky rozpoustedlo? Z trubek bych to jeste nejak mechanicky dostal, ale z motoru?
Taky nechapu, kde se mi tam bere ta pena. Napred jsem myslel, ze mi fouka pod hlavou do vody, ale nadrzka se netlakuje. Jen to proste peni kdyz to proticem tak nad 3500 ot.
Přílohy
bahno na dne nadrzky.jpg
bahno na dne nadrzky.jpg (64.59 KiB) Zobrazeno 1762 x
pokud je takhle zasranej celej chladici okruh.jpg
pokud je takhle zasranej celej chladici okruh.jpg (102.88 KiB) Zobrazeno 1762 x
pena v nadrzce.jpg
pena v nadrzce.jpg (77.4 KiB) Zobrazeno 1762 x
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#5 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Jasny, predchozi majitel nebyl CSG ale SGC. Bohuzel tu nemuzu najit moznost editu
https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=10548
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#6 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Ondra. »

uz jsem nabizel puvodnimu majiteli automatka je u me k dispozici
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#7 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od z-d-e-n-a »

No teda todlencto dávat do kupy...všechna čest... :/
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#8 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Ondra. píše:uz jsem nabizel puvodnimu majiteli automatka je u me k dispozici
Kterymu z puvodnich majitelu? :)
Jaka by byla cena a je historie?
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#9 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Ondra. »

trochu me mrzi ze do sgc tady tak kopes. protoze pokud mas bejt na nekoho nasranej tak je to prece ten co te to prodal a nebo jeste lip na sebe samyho a ne sgc kterej auto vlastnil uz kdysi. buhvi co se s autem mezitim deli a dit muselo protoze pokud vim tak uz tam neni mj. rucni plyn atd takze to auto nekdo musel kuchat.
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 07 lis 2017 14:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#10 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Ondra. »

za me rozhodne kup neco jinyho a tohle si nech na dily. budes zachranovat nezachranitelny a ve vysledku budes akorat nasranej.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#11 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Souhlasim, proto jsem se ho snazil kontaktovat i pres mejl a nic a rad bych aspon mezi vama nasel nekoho, kdo to auto videl nazivo.
V kazdym pripade je to uz uplne sumak :) Mam kastli bez znamek koroze a s okynkem na parohy :) ted co s tim. Trosku se prohrabu elerktrikou jak na tom je, ale asi to bude delnik a cekam na princrznu
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#12 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Ondra. »

sgc u me asi dvakrat s tim autem byl pro nejaky dily nicmene detaily si nepamatuju
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#13 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Ondra. píše:sgc u me asi dvakrat s tim autem byl pro nejaky dily nicmene detaily si nepamatuju
Serepes ;)
Vyfuk na tdi nekdo nemate? Novej se mi kupovat nechce a takhle s tim jezdit nemuzu
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#14 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Nimrod »

princeznu bych ti doporučil s tépětkou, fakt je to příjemnější svezení jak se sazometem... :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#15 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od lukinl »

Ahoj a gratulace,

Za mě bych auto nepáral. Sehnat 850ku se šíbrem není úplně jednoduchý.
Koupil bych od Ondry převodovku a když to bude fungovat tak bych řešil zbytek.
Tohle má výbavu slušnou výbavu a shánět na díly 850ku se šíbrem bych teda nechtěl.
Být tebou hledám něco s lehlým motorem udělanýma brzdama a slušnýma tlumičema.
Pár takových benzínů se určitě najde líp.

Vyveva rachta - výměna Scarabeus
Sterace svetel "missing" - neřeš je to zbytečná serepetička jen to žere kapalinu a nic z toho a když je opravíš brzy je nějákej idiot uláme a za ty prachy budeš moooc nasr....
Motorky na naklapeni svetel "missing" - neřeš je to zbytečná serepetička světla se dají nastavit manuálně.
Mlhovky "missing" - neřeš je to zbytečná serepetička v 850ce to spíš nesvítí než svítí takže neřeš
Zadni sterac je zaoxidovanej - rozborka a oprava bacha na zadní tapec
Blinkry se nevraci - Ondra
Kabinove osvetleni vyreseno "tuningovym" paskem z OBI, to stejny vzadu v kufru - vyhodit potřebný díly Ondra
Kapota je promackla a je zaprasena nejakym cernym svinstvem, mozna zbytkem lepidla jak nekdo strhnul tu folii po CSG. Stejne tak i oba zadni blatniky - vyčistit třeba technickým benzinem nebo lihem a pořádně opláchnout.
Pouze jeden klicek, neorigo dalka - vyřešit klíč dálku neřeš aspoň zatím
Okynko na parohy se nezasunuje jen vyklapi - opravit - návody by Robert DIY (youtube)

Ať slouží
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#16 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Ondra. »

Krumpl píše:
Ondra. píše:sgc u me asi dvakrat s tim autem byl pro nejaky dily nicmene detaily si nepamatuju
Serepes ;)
Vyfuk na tdi nekdo nemate? Novej se mi kupovat nechce a takhle s tim jezdit nemuzu
jo vejfuk mam
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#17 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Ondra. píše:
Krumpl píše:Serepes ;)
Vyfuk na tdi nekdo nemate? Novej se mi kupovat nechce a takhle s tim jezdit nemuzu
jo vejfuk mam
A za kolik das?
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#18 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Nimrod píše:princeznu bych ti doporučil s tépětkou, fakt je to příjemnější svezení jak se sazometem... :-)
Presne takovej byl i puvodni plan. Jen stale nevim, jestli T5 v manualu nebo automatu. Toto mel byt testovaci vuz na automat a zdroj potrebnych dilu
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#19 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od lukinl »

Krumpl píše:
Zadni lavice take neni vyhrivana, jsou tam jen strceny kolibky stejny jako vepredu ktere se pouze rozsviti.
Predni sedacky taky nevyhrivaji, ty v sobe ale aspon maji decky. Ridicova je nezachranitelne roztrhana.
Dej si bacha pokud svítí tlačítka zadního výhřevu tak do nich jde napájení takže koukni jestli tam máš origo kabeláž na to stačí vycvaknout ten zadní panel ve kterým ty tlačítka jsou.
Jestli jsou dečky poznáš po odklopení sedáku (koukni ke mě do galerky. Koukni na relé pod volantem měl bys tam mít relé číslo 214

Přední sedačky změř multimetrem. návod u mě v galerce nebo tady v FAQ.
Nový dečky ti vyrobí autočalouník za zlomek ceny tak hlavně nevyhazuj ty starý budou se z nich hodit konektory.
Kdybys chtěl radu klidně se ozvi.
Lukáš
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#20 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

lukinl píše:
Krumpl píše:
Zadni lavice take neni vyhrivana, jsou tam jen strceny kolibky stejny jako vepredu ktere se pouze rozsviti.
Predni sedacky taky nevyhrivaji, ty v sobe ale aspon maji decky. Ridicova je nezachranitelne roztrhana.
Dej si bacha pokud svítí tlačítka zadního výhřevu tak do nich jde napájení takže koukni jestli tam máš origo kabeláž na to stačí vycvaknout ten zadní panel ve kterým ty tlačítka jsou.
Jestli jsou dečky poznáš po odklopení sedáku (koukni ke mě do galerky. Koukni na relé pod volantem měl bys tam mít relé číslo 214

Přední sedačky změř multimetrem. návod u mě v galerce nebo tady v FAQ.
Nový dečky ti vyrobí autočalouník za zlomek ceny tak hlavně nevyhazuj ty starý budou se z nich hodit konektory.
Kdybys chtěl radu klidně se ozvi.
Lukáš
Toto uz jsem provedl, rele neni, napeti do dratu nejde, a kolibky jen sviti. Zetim jsem to nekuchal, abych se podival jakym zpusobem to je napichly. A zadni lavice je bez decek. Ale to uz jsem tu myslim psal
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#21 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Měl bych tady k mání vyhřívaný zadní sesle v černý kožce z V70. Nejsou nějaký extra a myslím že na tom menším sedáku byla dečka KO. A mám tu i řidičovu elektrickou sesli s vyhříváním. Funkčnost neznámá a sedák je rozešitý (ne roztrhaný)...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#22 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

z-d-e-n-a píše:Měl bych tady k mání vyhřívaný zadní sesle v černý kožce z V70. Nejsou nějaký extra a myslím že na tom menším sedáku byla dečka KO. A mám tu i řidičovu elektrickou sesli s vyhříváním. Funkčnost neznámá a sedák je rozešitý (ne roztrhaný)...
Diky, ale nehodlam to do toho vraku cpat. Jen jsem byl smutnej, ze to tam nebylo. Ja mam stejne nejradsi polokuzi
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#23 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Přílohy
download.jpg
download (4).jpg
download (3).jpg
download (2).jpg
download (1).jpg
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1186
Registrován: 7 roků
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#24 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Blade »

dej odkaz na tu na fotkacj

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#25 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Přílohy
download (9).jpg
download (8).jpg
download (7).jpg
download (6).jpg
download (5).jpg
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 07 lis 2017 20:45, celkem upraveno 3 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“