Krumpl - 850tdi Pohřebák

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#26 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#27 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Ta na fotkach vypada hodne pekne :) kolik je krapet vic? A co vsechno to umi? :)
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#28 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Ondra. »

vejfuk 800 a mlhocky jsou tu kdyztak takY
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#29 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Krumpl píše:
Ta na fotkach vypada hodne pekne :) kolik je krapet vic? A co vsechno to umi? :)
408k? Tak to je asi trosku vic nez muj rozpocet :D
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#30 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Ondra. píše:vejfuk 800 a mlhocky jsou tu kdyztak takY
Super, jak budu mobilni, tak bych se stavil ti trosku vyplenit sklady
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 321
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#31 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Wolfram1944 »

Jestli chceš T5, tak je tu možnost navržená na konci tématu:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=61718

Jak to vidím podle svého auta, pěkná 850 tdi je otázka řekněme 100k Kč a řekl bych, že s výkonem u turbobenzínů ty náklady rostou a dost možná i celkem strmě.
Pořídil sis auto za 10k, co bylo systematicky doježďováno. Cesta zpět nahoru prostě ty peníze, které se do toho auta přestaly sypat, stát bude.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#32 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Wolfram1944 píše:Jestli chceš T5, tak je tu možnost navržená na konci tématu:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=61718

Jak to vidím podle svého auta, pěkná 850 tdi je otázka řekněme 100k Kč a řekl bych, že s výkonem u turbobenzínů ty náklady rostou a dost možná i celkem strmě.
Pořídil sis auto za 10k, co bylo systematicky doježďováno. Cesta zpět nahoru prostě ty peníze, které se do toho auta přestaly sypat, stát bude.
S tim tak nejak pocitam, vsechno neco stoji...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#33 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Zdravim lidi :)
Pohrebak se mnou najel prvnich tisic kilometru, tak jsem si rekl, ze uz si zaslouzil trosku pece a zacal jsem ho skladat zpatky. Motorky, svetylka, tapec, uz mam i novou prevodovku na ceste...
Ale pak z niceho nic dojel. Ve velice mirnym rezimu se najednou zastavil motor. Zadna rana, nepravidelnej chod, nic. Proste se zastavil. Napred se teda ozyval divnej zvuk zepredu, jakoby takovy prdeni, jako kdyz prasknou svody. A pak zvuk jako kdyz se uvolni tlak, za mnou jen miniaturni cernej oblacek a pak ticho.
Napred jsem si myslel, ze se tam odehralo neco strasnyho, protoze to vypadalo, ze je viko hlavy tak o 5mm nadzvedly, ale pak se ukazalo, ze to je jen nejaky brutalni silikonovy tesneni.
Protocil jsem rukou motor, abych zkontroloval rozvody a potreboval bych fotku, jak maj vypadat origo znacky. Ja tam mam cerveny tecky, bily tecky, bila carka, a par zarezu na setrvacniku. Ten je jeste ke vsemu pekne pomlacenej kladivem, takze je v nem dost dulku ktery kde co prekryly.
Nejpravdepodobneji mi pripadaj dve bily tecky oproti zlute carce u ventilu a malej zarez na setrvacniku oproti cervenymu zarezu na bloku. V tom pripade mi to skocilo o zoubek.
Jak vypada original? ObrázekObrázekObrázek
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#34 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

A jeste jeden dotaz bych mel. Jak se vycvakava konektor z jednotky ABS? Nejak mi to nejde a nechci to v techto minusovych teplotach moc trapit
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#35 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Krumpl píše:A jeste jeden dotaz bych mel. Jak se vycvakava konektor z jednotky ABS? Nejak mi to nejde a nechci to v techto minusovych teplotach moc trapit
Hotovo, jen se tomu nechtelo, jak je to cely zasraty.
Zlatej YT
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#36 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Rok se s rokem sesel... Sileny jak to utika.
Nakonec jsem auto nalozil na podval a odvezl do T6R. Mel jsem slibenej motor a prevodovku z mrtve V70, oboji meli napred komplet pretesnit a zrepasovat. Nejakou dobu tam stalo, pak kdyz uz jsem si ho chtel zase odvezt, tak sel na dilnu. Pak tam zase stalo, nez jsem si ho vyzvedl a rok je pryc. Necelej...
Dvacetilety auto co rok stoji... No smutny. Vsechno se v nem zastavilo. Postupně po Praze a okolik kupuju organy od darcu a zase Volvu vdechavam zivot.

Co me ale trapi nejvic je ten motor. Kdyz jsem si auto vyzvedl v servise, tak hulilo jak stara lokomotiva, biles hustej smradlavej kour. Spolecne s tim, ze misto vyfuku byla jen trubka... No, jet s tim po meste, docela adrenalin :) A taky za studena jel slysitelne jen na 4 valcea celej se klepal. Patej se pridal az po zahrati motoru na provozni teplotu. A i pak jeste sem tam vynechal. Na volnobeh hulil bilo sede, ale jak jsem zkusil akceleraci u nas pred garazema, tak nakreslis na zem 15ti metrovou cernou caru tlustou 30cm jak kdybych to vzal sprejem :)
Ze by toto motor po repasi delat nemel mi rikat nemusite, ale co uz. "Delal na tom brigadnik, ktery u nas uz nepracuje..."

Zadni tlumic uz ma, v diesel-control.cz v Liberci mi zrepasli vstrikovace. Hulilo to porad. Predvstrik se hejbe mezi 0 a - 2° (mereno VAG) coz mi prijde na novej remen dobry, tak co dal. Zkusil jsem vahu vzduchu. A tady byl prvni úspěch, vaha byla nastavena na zaslepeny EGR ale záslepku tam po vymene motoru nedali. Kdyz jsem odpojil hadicku a ucpal ji sroubkem, tak to přestalo hulit. Vahu jsem vycistil a seridil presne podle navodu Z-d-e-n-a, diky moc za nej :) Dva dny jsme s tim jezdil v pohode,kourilo to jen minimalne, pak jsem zkusil co to udela, kdyz to poradne protahnu s prevodovkou na S rezim a od te doby hulim zase. Myslel jsem, ze zustal pootevrenej EGR, tak jsem si udelal zaslepku, znovu seridil vahu... Hulim porad. Hulim a smrdim. A sere me to.

Kdyz to shrnu, po nastartovani bilej smradlavej kour a motor jede na 4 valce. Po zahrati na 80 se motor zklidni ale sem tam porad vynechava. Koureni se taky zlepsi ale porad je lehce viditelnej bilej kour a pri akceleraci... Hnus. Nejhorsi tak kolem 1500ot, kdyz na to ale slapnu vic tak 2000-2100ot tak to paradoxně jakoby hulí min.

Ted me napadlo, ze jsem vytahl sroubek z hadicky a vratil ji na EGR, ale to by snad vliv mit nemelo. Taky se mi zda, ze jsem predtim slysel trosku turbo, ale ted ne..

Co dal? Zkontrolovat tlaky ve valcich? Muze delat takovyto problemy cerpadlo, ze by mel problem jen jeden valec? I po tech x mesicich auto chytlo v teplotě pod nulou na ulici na druhy nazhaveni a prvni brnknuti. Ted startuje taky v pohode, sice ne na prvni prevaleni, chvilku se rozbiha ale chytne v pohode.

Taky shanim nejakej dobrej multimetr, protoze pri nastavovani vahy jsem mel k dispozici dva Hobby multimetry a jeden v klidu ukazoval 199mV (novej asi z ciny, koupenej v hornbachu) a druhej 207mV (starej z USA) . Coz je docela velkej rozptyl, tak aby to nakonec nebylo v tom. Nastaveno podle novyho cinskyho na v klidu 199mV a na volnobech 1470-1500mV. Predtim tam bylo 1630mV.

Nemate nekdo moznost v Pha a okoli zkontrolvat tlaky ve valcich? Muj manometr odjel do Portugalska.

A nebo nejaky dalsi Nápad /stopa?

Diky moc za jakejkoli podnet
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#37 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Dalsi problem mam s ECC. Jednotka mi hlasila 11 chyb. Netery jsem opravil, ale i pres snahu jednotku resetovat, stale hlasi tech puvodnich 11 chyb. Vymenil jsem ridici jednotku za jinou a ta pro zmenu hlasi 15 chyb a s tou prvni se shoduji jen castecne. Taky se mi nedari resnout. Evidentně delam neco spatne, ale co?

Podrzim tlacitko dele nez 5sec,pustim, pockam na odezvu led, drive nez led zhasne znovu podrzim dele nez 5sec, pustim, vypnu zapnu zapalovani a nastartuju.
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#38 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Krumpl píše:Dalsi problem mam s ECC. Jednotka mi hlasila 11 chyb. Netery jsem opravil, ale i pres snahu jednotku resetovat, stale hlasi tech puvodnich 11 chyb. Vymenil jsem ridici jednotku za jinou a ta pro zmenu hlasi 15 chyb a s tou prvni se shoduji jen castecne. Taky se mi nedari resnout. Evidentně delam neco spatne, ale co?

Podrzim tlacitko dele nez 5sec,pustim, pockam na odezvu led, drive nez led zhasne znovu podrzim dele nez 5sec, pustim, vypnu zapnu zapalovani a nastartuju.
Vyreseno, stacilo pri resetu podrzet deset sekund
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#39 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Odlucovac oleje. V navodu se psalo, umistit co nejvic dopredu.
Delam to tak dobre? V tuningu jsem novej... Obrázek
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#40 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od raolsa »

To je málo, musíš více dopředu. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#41 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Už tady stojím asi moc dlouho, začala graffiti válka. Někdo mi tam nakreslil lišku, tak jsem přidal sluníčko ;) Obrázek
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

ms231
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 950
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

#42 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od ms231 »

Já už mám vážně vychlastanej mozek. Chvíli se mi zdálo, že vidím na palubovce čerstvě natočenej půllitr..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#43 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

ms231 píše:Já už mám vážně vychlastanej mozek. Chvíli se mi zdálo, že vidím na palubovce čerstvě natočenej půllitr..
To je takové zjevení páně ;)
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1353
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#44 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od f.e.e.t »

To pivo je boží. :-D
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#45 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Ondra. »

smysl tohoto projektu jsem fakt nepochopil
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#46 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od lukinl »

Ondra. píše:smysl tohoto projektu jsem fakt nepochopil
Nebud Ondro tak přísnej. Dneska v podstatě každá 850, která ještě jezdí je dobrá. Tahle má sibr což já mít nikdy nebudu.

A můj projekt taky spousta lidí nechápe je to pro ně vyhazování peněz do 25 let staré potvory
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#47 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

lukinl píše:
Ondra. píše:smysl tohoto projektu jsem fakt nepochopil
Nebud Ondro tak přísnej. Dneska v podstatě každá 850, která ještě jezdí je dobrá. Tahle má sibr což já mít nikdy nebudu.

A můj projekt taky spousta lidí nechápe je to pro ně vyhazování peněz do 25 let staré potvory
Přísnej? :D :D :D
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#48 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Takze pokus cislo tri... Obrázek
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank

Offline
Příspěvků ve vlákně: 28
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 tdi
Bydliště: Praha

#49 Krumpl - 850tdi Pohřebák

Příspěvek od Krumpl »

Juchuuuuuuuu :)
Ani to dlouho netrvalo a Volvo konecne jezdi a nekouří :) Za vikend jsem najel 750km, coz je zatim muj rekord a drasticky mi klesly naklady na kilometr na krasnych 32Kc ;)
Akorat liska se mi vratila ze servisu nejaka zneužíta... Obrázek
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“