Krumpl - 850tdi Pohřebák
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#1 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Zdravim komunito
Za svuj zivot jsem vlastnil nebo pouzival spoustu aut, ale zadny mi tak neprirostlo k srdci jako tato krabice od VOLVA. Tak vdecny a pohodlny proste zadny neni Dvacet let od narozeni, nekolik set tisic natocenych kilometru a stejne je to porad pohodlnej polykac kilometru.
Ted jak nad tim tak uvazuju, tak v tom asi hraje i roli, ze jsem za tech 22 let i párkrát boural, a proste VOLVO! TO CHCES!
Uz dlouho jsem si chtel nejaky koupit na hrani a postupne si ho vypiplat do stavu nalestene krasky, se kterou bych se nestydel jet na sraz a která na mne bude laskyplne cekat aby mne svezla, tech dalších dvacet let, co mi tak nejak zbyva.
Nejde mi o to nacpat do motoru stado sestiset koni, ale jen aby bylo vse krasny a funkcni. A tichy
No a ted ten cas konecne nastal
Nikam nespecham, protoze momentalne nemam ridicak a tak jsem si objel par zajimavych kousku po praze a okoli. K nekterym se dala dohledat i nejaka historie tady na foru, tak jsem se prokousaval po vecerech ctivem a fotkama. (a narazil jsem na par opravdu tezkych pacientu, zdena, igor... kloboucek... ) V podstate jsem ani nebyl rozhodlej o motorizaci. De facto stale nejsem zatim jsem mel jen dva ropaky a nevim jak 850ka jezdi s benzinem. Zda se mi ale, ze benzinovy maji horsi vybavu. Pokud teda neberu v potaz T5-Rka...
Po obhlidce momentalne dostupných kousku jsem dospel k nazoru, ze si budu muset koupit volva dve a poskladat si z nej jedno funkcni. Jako prvni jsem koupil auto po CSG s tim, ze ho rozeberu a pouziju z nej vsechny krasny kousky. Pak si pockam na nejaky auto s dobrym motorem a prevodovkou, byt v horsi vybave a seskladam si je dohromady.
Toto po CSG jsem kupoval s mrtvou převodovkou a tak jsem ho na miste ani moc neprohlizel, protoze melo prijit do dilu. Jeste jsem trosku spechal, protoze stavajici majitel ho uz zacal prodavat po kouscich a za chvili by mi z nej moc nezbylo. Proto tu ted koluje MUJ kryt motoru s vikingem a MOJE kozena loketni opěrka. Vedet za kolik vam to prodal, tak chci jeste slevu.
Jenze cestou domu se to stalo. Klasika, svezl jsem si prdel a uz ho asi nedokazu rozkrajet. 550k najetych, dvacet let, ale to auto je proste zivy. Tak nejak jsem si rekl, ze ho zkusim zachranit. S tim jak se o nej CSG krasne staral a co vse do nej nastrkal...
Jenze.
Ted to prijde.
Jak jsem dojel domu, tak jsem ho na dvorku jeste celej natesenej zacal poradne zkoumat, abych si udelal predstavu o pripadnych investicich. Jake ale bylo me zklamani, kdyz jsem zjistil, ze vetsina z veci, ktere mely urcovat hodnotu toho vraku tam neni. Mozna by se dalo rict, ze jsem se i dost nasral.
Sedacka ridice je obycejna manualni, z elektricke ma pouze bocni kryci panylek se spinacema. Neni tam ani dotazenej napajeci kabel z pojistek. Zadni lavice take neni vyhrivana, jsou tam jen strceny kolibky stejny jako vepredu ktere se pouze rozsviti.
Predni sedacky taky nevyhrivaji, ty v sobe ale aspon maji decky. Ridicova je nezachranitelne roztrhana.
Sedacky (a cely interier) nejsou cerne ale nejak podivne sede.
Prevodovka v pitchi, motor ma vic oleje na sobe nez v sobe.
V nadrzce chladici kapaliny bylo bahno. To se neda popsat ani jinak.
Klima je zmatena jak Goro pred Moskvou. Klimakompresor spina v intervalu pet sekund pokazde tak na sekundu ikdyz je klima OFF, po zapnuti sice chladi, ale porad nejak divne procvakava v intervalu, v jakym by urcite nemela. A mixuje taky nejak pochybne.
Misto vyfuku jen trubka bez tlumicu.
Osekanej podvozek.
Vyveva rachta
Sterace svetel "missing"
Motorky na naklapeni svetel "missing"
Mlhovky "missing"
Zadni sterac je zaoxidovanej
Blinkry se nevraci
Kabinove osvetleni vyreseno "tuningovym" paskem z OBI, to stejny vzadu v kufru
Kapota je promackla a je zaprasena nejakym cernym svinstvem, mozna zbytkem lepidla jak nekdo strhnul tu folii po CSG. Stejne tak i oba zadni blatniky
Pouze jeden klicek, neorigo dalka
Okynko na parohy se nezasunuje jen vyklapi
Když vidim všechny ty „tuningovy“ prasarny, tak si rikam, jak na tom asi je motor. Co vsechno z toho co psal CSG je pravda a co ne… Videl to auto někdo z vas nekdy na zivo? Na srazu nebo při nějakým servise???
Summa summarum, zapalit na dvorku a koupit neco jineho.
Jenze ja uz se svez. I s tou mrtvou prevodovkou se na trojku porad snazi a nechce to jeste vzdat. Porad jede a uz me pakrat dovezl do lidlu a zpatky
Necham si par dnu na rozmyslenou a uvidim.
Pro predstavu prikladam i par fotek.
Za svuj zivot jsem vlastnil nebo pouzival spoustu aut, ale zadny mi tak neprirostlo k srdci jako tato krabice od VOLVA. Tak vdecny a pohodlny proste zadny neni Dvacet let od narozeni, nekolik set tisic natocenych kilometru a stejne je to porad pohodlnej polykac kilometru.
Ted jak nad tim tak uvazuju, tak v tom asi hraje i roli, ze jsem za tech 22 let i párkrát boural, a proste VOLVO! TO CHCES!
Uz dlouho jsem si chtel nejaky koupit na hrani a postupne si ho vypiplat do stavu nalestene krasky, se kterou bych se nestydel jet na sraz a která na mne bude laskyplne cekat aby mne svezla, tech dalších dvacet let, co mi tak nejak zbyva.
Nejde mi o to nacpat do motoru stado sestiset koni, ale jen aby bylo vse krasny a funkcni. A tichy
No a ted ten cas konecne nastal
Nikam nespecham, protoze momentalne nemam ridicak a tak jsem si objel par zajimavych kousku po praze a okoli. K nekterym se dala dohledat i nejaka historie tady na foru, tak jsem se prokousaval po vecerech ctivem a fotkama. (a narazil jsem na par opravdu tezkych pacientu, zdena, igor... kloboucek... ) V podstate jsem ani nebyl rozhodlej o motorizaci. De facto stale nejsem zatim jsem mel jen dva ropaky a nevim jak 850ka jezdi s benzinem. Zda se mi ale, ze benzinovy maji horsi vybavu. Pokud teda neberu v potaz T5-Rka...
Po obhlidce momentalne dostupných kousku jsem dospel k nazoru, ze si budu muset koupit volva dve a poskladat si z nej jedno funkcni. Jako prvni jsem koupil auto po CSG s tim, ze ho rozeberu a pouziju z nej vsechny krasny kousky. Pak si pockam na nejaky auto s dobrym motorem a prevodovkou, byt v horsi vybave a seskladam si je dohromady.
Toto po CSG jsem kupoval s mrtvou převodovkou a tak jsem ho na miste ani moc neprohlizel, protoze melo prijit do dilu. Jeste jsem trosku spechal, protoze stavajici majitel ho uz zacal prodavat po kouscich a za chvili by mi z nej moc nezbylo. Proto tu ted koluje MUJ kryt motoru s vikingem a MOJE kozena loketni opěrka. Vedet za kolik vam to prodal, tak chci jeste slevu.
Jenze cestou domu se to stalo. Klasika, svezl jsem si prdel a uz ho asi nedokazu rozkrajet. 550k najetych, dvacet let, ale to auto je proste zivy. Tak nejak jsem si rekl, ze ho zkusim zachranit. S tim jak se o nej CSG krasne staral a co vse do nej nastrkal...
Jenze.
Ted to prijde.
Jak jsem dojel domu, tak jsem ho na dvorku jeste celej natesenej zacal poradne zkoumat, abych si udelal predstavu o pripadnych investicich. Jake ale bylo me zklamani, kdyz jsem zjistil, ze vetsina z veci, ktere mely urcovat hodnotu toho vraku tam neni. Mozna by se dalo rict, ze jsem se i dost nasral.
Sedacka ridice je obycejna manualni, z elektricke ma pouze bocni kryci panylek se spinacema. Neni tam ani dotazenej napajeci kabel z pojistek. Zadni lavice take neni vyhrivana, jsou tam jen strceny kolibky stejny jako vepredu ktere se pouze rozsviti.
Predni sedacky taky nevyhrivaji, ty v sobe ale aspon maji decky. Ridicova je nezachranitelne roztrhana.
Sedacky (a cely interier) nejsou cerne ale nejak podivne sede.
Prevodovka v pitchi, motor ma vic oleje na sobe nez v sobe.
V nadrzce chladici kapaliny bylo bahno. To se neda popsat ani jinak.
Klima je zmatena jak Goro pred Moskvou. Klimakompresor spina v intervalu pet sekund pokazde tak na sekundu ikdyz je klima OFF, po zapnuti sice chladi, ale porad nejak divne procvakava v intervalu, v jakym by urcite nemela. A mixuje taky nejak pochybne.
Misto vyfuku jen trubka bez tlumicu.
Osekanej podvozek.
Vyveva rachta
Sterace svetel "missing"
Motorky na naklapeni svetel "missing"
Mlhovky "missing"
Zadni sterac je zaoxidovanej
Blinkry se nevraci
Kabinove osvetleni vyreseno "tuningovym" paskem z OBI, to stejny vzadu v kufru
Kapota je promackla a je zaprasena nejakym cernym svinstvem, mozna zbytkem lepidla jak nekdo strhnul tu folii po CSG. Stejne tak i oba zadni blatniky
Pouze jeden klicek, neorigo dalka
Okynko na parohy se nezasunuje jen vyklapi
Když vidim všechny ty „tuningovy“ prasarny, tak si rikam, jak na tom asi je motor. Co vsechno z toho co psal CSG je pravda a co ne… Videl to auto někdo z vas nekdy na zivo? Na srazu nebo při nějakým servise???
Summa summarum, zapalit na dvorku a koupit neco jineho.
Jenze ja uz se svez. I s tou mrtvou prevodovkou se na trojku porad snazi a nechce to jeste vzdat. Porad jede a uz me pakrat dovezl do lidlu a zpatky
Necham si par dnu na rozmyslenou a uvidim.
Pro predstavu prikladam i par fotek.
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#2 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Par obrazku
- Přílohy
-
- tuning osvetleni zadku 2.jpg (104.03 KiB) Zobrazeno 1785 x
-
- tuning osvetleni kabiny.jpg (70.15 KiB) Zobrazeno 1785 x
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#3 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Prevodovka je prelita tak o tri deci, ale nemyslim si, ze by to byl duvod proc tak kravi. Jakoby nezamykala rychlosti, porad jede v prokluzu, jak pri zaberu tak pri brzdeni motorem. lepereceno motorem vybec nebrzdi, po ubrani plynu otacky klesnou tak na 1100 a auto plave dal jak na neutral. Pri pokusu o zarazeni 4te rychlosti se rozblika sipka a prevodovka se hodi do nouzovyho rezimu. A na zpatecku netahne a pomalu s cukanim jede dozadu.
Zvazuju vymenu, pry uz druhou na tomto aute a nebo repasi...
Zvazuju vymenu, pry uz druhou na tomto aute a nebo repasi...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#4 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Snazil jsem se dostat bahno z chladiciho okruhu. Zatim mne to stalo 40 litru destilky a na trikrat vyplachlej celej okruh i se zahratim az do otevreni termostatu. Voda uz neni hneda s bahnem, ale jen lehce okrova a s lehkym naznakem dna nadrzky
Asi budu muset zvolit jinou metodu. Neni na to nejaky rozpoustedlo? Z trubek bych to jeste nejak mechanicky dostal, ale z motoru?
Taky nechapu, kde se mi tam bere ta pena. Napred jsem myslel, ze mi fouka pod hlavou do vody, ale nadrzka se netlakuje. Jen to proste peni kdyz to proticem tak nad 3500 ot.
Asi budu muset zvolit jinou metodu. Neni na to nejaky rozpoustedlo? Z trubek bych to jeste nejak mechanicky dostal, ale z motoru?
Taky nechapu, kde se mi tam bere ta pena. Napred jsem myslel, ze mi fouka pod hlavou do vody, ale nadrzka se netlakuje. Jen to proste peni kdyz to proticem tak nad 3500 ot.
- Přílohy
-
- bahno na dne nadrzky.jpg (64.59 KiB) Zobrazeno 1776 x
-
- pokud je takhle zasranej celej chladici okruh.jpg (102.88 KiB) Zobrazeno 1776 x
-
- pena v nadrzce.jpg (77.4 KiB) Zobrazeno 1776 x
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#5 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Jasny, predchozi majitel nebyl CSG ale SGC. Bohuzel tu nemuzu najit moznost editu
https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=10548
https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=10548
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 Krumpl - 850tdi Pohřebák
uz jsem nabizel puvodnimu majiteli automatka je u me k dispozici
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#7 Krumpl - 850tdi Pohřebák
No teda todlencto dávat do kupy...všechna čest... :/
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#8 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Kterymu z puvodnich majitelu?Ondra. píše:uz jsem nabizel puvodnimu majiteli automatka je u me k dispozici
Jaka by byla cena a je historie?
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 Krumpl - 850tdi Pohřebák
trochu me mrzi ze do sgc tady tak kopes. protoze pokud mas bejt na nekoho nasranej tak je to prece ten co te to prodal a nebo jeste lip na sebe samyho a ne sgc kterej auto vlastnil uz kdysi. buhvi co se s autem mezitim deli a dit muselo protoze pokud vim tak uz tam neni mj. rucni plyn atd takze to auto nekdo musel kuchat.
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 07 lis 2017 14:00, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#10 Krumpl - 850tdi Pohřebák
za me rozhodne kup neco jinyho a tohle si nech na dily. budes zachranovat nezachranitelny a ve vysledku budes akorat nasranej.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#11 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Souhlasim, proto jsem se ho snazil kontaktovat i pres mejl a nic a rad bych aspon mezi vama nasel nekoho, kdo to auto videl nazivo.
V kazdym pripade je to uz uplne sumak Mam kastli bez znamek koroze a s okynkem na parohy ted co s tim. Trosku se prohrabu elerktrikou jak na tom je, ale asi to bude delnik a cekam na princrznu
V kazdym pripade je to uz uplne sumak Mam kastli bez znamek koroze a s okynkem na parohy ted co s tim. Trosku se prohrabu elerktrikou jak na tom je, ale asi to bude delnik a cekam na princrznu
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#12 Krumpl - 850tdi Pohřebák
sgc u me asi dvakrat s tim autem byl pro nejaky dily nicmene detaily si nepamatuju
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#13 Krumpl - 850tdi Pohřebák
SerepesOndra. píše:sgc u me asi dvakrat s tim autem byl pro nejaky dily nicmene detaily si nepamatuju
Vyfuk na tdi nekdo nemate? Novej se mi kupovat nechce a takhle s tim jezdit nemuzu
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#14 Krumpl - 850tdi Pohřebák
princeznu bych ti doporučil s tépětkou, fakt je to příjemnější svezení jak se sazometem...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#15 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Ahoj a gratulace,
Za mě bych auto nepáral. Sehnat 850ku se šíbrem není úplně jednoduchý.
Koupil bych od Ondry převodovku a když to bude fungovat tak bych řešil zbytek.
Tohle má výbavu slušnou výbavu a shánět na díly 850ku se šíbrem bych teda nechtěl.
Být tebou hledám něco s lehlým motorem udělanýma brzdama a slušnýma tlumičema.
Pár takových benzínů se určitě najde líp.
Vyveva rachta - výměna Scarabeus
Sterace svetel "missing" - neřeš je to zbytečná serepetička jen to žere kapalinu a nic z toho a když je opravíš brzy je nějákej idiot uláme a za ty prachy budeš moooc nasr....
Motorky na naklapeni svetel "missing" - neřeš je to zbytečná serepetička světla se dají nastavit manuálně.
Mlhovky "missing" - neřeš je to zbytečná serepetička v 850ce to spíš nesvítí než svítí takže neřeš
Zadni sterac je zaoxidovanej - rozborka a oprava bacha na zadní tapec
Blinkry se nevraci - Ondra
Kabinove osvetleni vyreseno "tuningovym" paskem z OBI, to stejny vzadu v kufru - vyhodit potřebný díly Ondra
Kapota je promackla a je zaprasena nejakym cernym svinstvem, mozna zbytkem lepidla jak nekdo strhnul tu folii po CSG. Stejne tak i oba zadni blatniky - vyčistit třeba technickým benzinem nebo lihem a pořádně opláchnout.
Pouze jeden klicek, neorigo dalka - vyřešit klíč dálku neřeš aspoň zatím
Okynko na parohy se nezasunuje jen vyklapi - opravit - návody by Robert DIY (youtube)
Ať slouží
Za mě bych auto nepáral. Sehnat 850ku se šíbrem není úplně jednoduchý.
Koupil bych od Ondry převodovku a když to bude fungovat tak bych řešil zbytek.
Tohle má výbavu slušnou výbavu a shánět na díly 850ku se šíbrem bych teda nechtěl.
Být tebou hledám něco s lehlým motorem udělanýma brzdama a slušnýma tlumičema.
Pár takových benzínů se určitě najde líp.
Vyveva rachta - výměna Scarabeus
Sterace svetel "missing" - neřeš je to zbytečná serepetička jen to žere kapalinu a nic z toho a když je opravíš brzy je nějákej idiot uláme a za ty prachy budeš moooc nasr....
Motorky na naklapeni svetel "missing" - neřeš je to zbytečná serepetička světla se dají nastavit manuálně.
Mlhovky "missing" - neřeš je to zbytečná serepetička v 850ce to spíš nesvítí než svítí takže neřeš
Zadni sterac je zaoxidovanej - rozborka a oprava bacha na zadní tapec
Blinkry se nevraci - Ondra
Kabinove osvetleni vyreseno "tuningovym" paskem z OBI, to stejny vzadu v kufru - vyhodit potřebný díly Ondra
Kapota je promackla a je zaprasena nejakym cernym svinstvem, mozna zbytkem lepidla jak nekdo strhnul tu folii po CSG. Stejne tak i oba zadni blatniky - vyčistit třeba technickým benzinem nebo lihem a pořádně opláchnout.
Pouze jeden klicek, neorigo dalka - vyřešit klíč dálku neřeš aspoň zatím
Okynko na parohy se nezasunuje jen vyklapi - opravit - návody by Robert DIY (youtube)
Ať slouží
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#16 Krumpl - 850tdi Pohřebák
jo vejfuk mamKrumpl píše:SerepesOndra. píše:sgc u me asi dvakrat s tim autem byl pro nejaky dily nicmene detaily si nepamatuju
Vyfuk na tdi nekdo nemate? Novej se mi kupovat nechce a takhle s tim jezdit nemuzu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#17 Krumpl - 850tdi Pohřebák
A za kolik das?Ondra. píše:jo vejfuk mamKrumpl píše:Serepes
Vyfuk na tdi nekdo nemate? Novej se mi kupovat nechce a takhle s tim jezdit nemuzu
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#18 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Presne takovej byl i puvodni plan. Jen stale nevim, jestli T5 v manualu nebo automatu. Toto mel byt testovaci vuz na automat a zdroj potrebnych diluNimrod píše:princeznu bych ti doporučil s tépětkou, fakt je to příjemnější svezení jak se sazometem...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#19 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Dej si bacha pokud svítí tlačítka zadního výhřevu tak do nich jde napájení takže koukni jestli tam máš origo kabeláž na to stačí vycvaknout ten zadní panel ve kterým ty tlačítka jsou.Krumpl píše:
Zadni lavice take neni vyhrivana, jsou tam jen strceny kolibky stejny jako vepredu ktere se pouze rozsviti.
Predni sedacky taky nevyhrivaji, ty v sobe ale aspon maji decky. Ridicova je nezachranitelne roztrhana.
Jestli jsou dečky poznáš po odklopení sedáku (koukni ke mě do galerky. Koukni na relé pod volantem měl bys tam mít relé číslo 214
Přední sedačky změř multimetrem. návod u mě v galerce nebo tady v FAQ.
Nový dečky ti vyrobí autočalouník za zlomek ceny tak hlavně nevyhazuj ty starý budou se z nich hodit konektory.
Kdybys chtěl radu klidně se ozvi.
Lukáš
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#20 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Toto uz jsem provedl, rele neni, napeti do dratu nejde, a kolibky jen sviti. Zetim jsem to nekuchal, abych se podival jakym zpusobem to je napichly. A zadni lavice je bez decek. Ale to uz jsem tu myslim psallukinl píše:Dej si bacha pokud svítí tlačítka zadního výhřevu tak do nich jde napájení takže koukni jestli tam máš origo kabeláž na to stačí vycvaknout ten zadní panel ve kterým ty tlačítka jsou.Krumpl píše:
Zadni lavice take neni vyhrivana, jsou tam jen strceny kolibky stejny jako vepredu ktere se pouze rozsviti.
Predni sedacky taky nevyhrivaji, ty v sobe ale aspon maji decky. Ridicova je nezachranitelne roztrhana.
Jestli jsou dečky poznáš po odklopení sedáku (koukni ke mě do galerky. Koukni na relé pod volantem měl bys tam mít relé číslo 214
Přední sedačky změř multimetrem. návod u mě v galerce nebo tady v FAQ.
Nový dečky ti vyrobí autočalouník za zlomek ceny tak hlavně nevyhazuj ty starý budou se z nich hodit konektory.
Kdybys chtěl radu klidně se ozvi.
Lukáš
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#21 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Měl bych tady k mání vyhřívaný zadní sesle v černý kožce z V70. Nejsou nějaký extra a myslím že na tom menším sedáku byla dečka KO. A mám tu i řidičovu elektrickou sesli s vyhříváním. Funkčnost neznámá a sedák je rozešitý (ne roztrhaný)...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#22 Krumpl - 850tdi Pohřebák
Diky, ale nehodlam to do toho vraku cpat. Jen jsem byl smutnej, ze to tam nebylo. Ja mam stejne nejradsi polokuziz-d-e-n-a píše:Měl bych tady k mání vyhřívaný zadní sesle v černý kožce z V70. Nejsou nějaký extra a myslím že na tom menším sedáku byla dečka KO. A mám tu i řidičovu elektrickou sesli s vyhříváním. Funkčnost neznámá a sedák je rozešitý (ne roztrhaný)...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#23 Krumpl - 850tdi Pohřebák
a co přivézt na náhradní díly za 20 000kč tuhle? má platnou technickou
https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-v70-kombi-1998-occasion?allmakes=1&hpfrom=180&index=2&make=81&model=578&st=2&vehid=5206713&vehtyp=10&yearfrom=1992&yearto=1999&returnurl=%2fde%2fautos%2f-volvo--v70%3fallmakes%3d1%26hpfrom%3d180%26make%3d81%26model%3d578%26st%3d2%26vehtyp%3d10%26yearfrom%3d1992%26yearto%3d1999%26r%3d5
Sorry ta v inzerátu vypadá jinak - ale ta na fotkách může bejt taky tvoje....akorát za ní chtěj krapet víc
https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-v70-kombi-1998-occasion?allmakes=1&hpfrom=180&index=2&make=81&model=578&st=2&vehid=5206713&vehtyp=10&yearfrom=1992&yearto=1999&returnurl=%2fde%2fautos%2f-volvo--v70%3fallmakes%3d1%26hpfrom%3d180%26make%3d81%26model%3d578%26st%3d2%26vehtyp%3d10%26yearfrom%3d1992%26yearto%3d1999%26r%3d5
Sorry ta v inzerátu vypadá jinak - ale ta na fotkách může bejt taky tvoje....akorát za ní chtěj krapet víc
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#24 Krumpl - 850tdi Pohřebák
dej odkaz na tu na fotkacj
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#25 Krumpl - 850tdi Pohřebák
tahle 850 je v přepočtu VČETNĚ DPH a Cla za 10 000kč. Pokud je to provozuschpný, tak si to po vlastní osa převez. Na plaťáku už se to prodraží
https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-850-kombi-1993-occasion?allmakes=1&index=8&make=81&model=568&st=2&vehid=5118448&vehtyp=10&returnurl=%2fde%2fautos%2f-volvo--850%3fallmakes%3d1%26make%3d81%26model%3d568%26st%3d2%26vehtyp%3d10%26r%3d5
https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-850-kombi-1993-occasion?allmakes=1&index=8&make=81&model=568&st=2&vehid=5118448&vehtyp=10&returnurl=%2fde%2fautos%2f-volvo--850%3fallmakes%3d1%26make%3d81%26model%3d568%26st%3d2%26vehtyp%3d10%26r%3d5
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 07 lis 2017 20:45, celkem upraveno 3 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek