Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 50
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
#251 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ty si nezmar tak věřím, že tatíček s mamičkou to pochopí a vše se podaří Ale ta cena celková je teda pekelná
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#252 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Skromny dotaz neni lepsi mit prokluzujici spojku jako "omezovac vykonu" ? takovy bezpecnosni ventil, ktery proklouzne ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
#253 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jestli se ti někdy podaří dát to dohromady tak aby to fungovalo podle představ a bude to jezdit minimálně 0,5 roku bez nějaký větší poruchy, tak máš u mě dobrou flašku.
Držím palce.
Držím palce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#254 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jako, ze si ji ma nechat pravidelne zbytecne palit?Warcz píše:Skromny dotaz neni lepsi mit prokluzujici spojku jako "omezovac vykonu" ? takovy bezpecnosni ventil, ktery proklouzne ?
A bezpecnostniho na tom ma bejt co?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#255 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Aha, takže pokud tomu dobře rozumím, tak máš teď auto, které má hodně přes 300k, ale nemůžeš s ním jet víc než 100 km/h a točit motor víc než 4000 rpm. Tak to gratulujuEjdou Rotacak píše:Jinak aktualita - i s novym čidlem tlaku na intercooleru z modelu V70II R mi to dneska na dálnici znova spadlo do nouzáku,
a nemohl jsem jet víc než 100km/h - tohle mi to auto před nahráním Stage 4 nikdy nedělalo, závada se opakovaně vyskytuje
až od 3.7.2019. Naštěstí stačí zhasnout motor, znovu nastartovat a jede to jakžtakž normálně, ale stejně je cejtit, že to není
úplně ono, blbne tlak na turbu. Musim vyměnit spojku a pak se to musí pořádně naladit.
Ejdou Rotacak píše:nejvíc prý trpí úhlovka, ta je tam stejná jako na modelu V70 II R nebo XC90 V8. Tovární limit je cca 315HP
A tuhle pitomost s 315HP ti zase prozradil kterej inženýr? Proč zrovna 315? Proč ne třeba 311 nebo 317,5?
Mimochodem, například tohle " mělo z fabriky přeš 400HP a přitom stejnou rozvodovku jako máš ty . Jak je to možné?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#256 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Fíla
to jsou slova pana Motla z VC, který auto projíždel společně s p. Jiřičkou - než začla spojka klouzat, tak je nechala pár km jet asi fest.
Domnívám se, že si ti pánové nemají potřebu snad vymýšlet.
Co se týče limitu úhlovky - prodávám, jak jsem koupil. Jsou to slova hlavního technika T6R. Možná řekl 311, možná 320, nevím přesně.
Resumé bylo takové, že jim tam právě kvůli úhlovce za posledních 15 let přistálo x načipovaných V70 II R a pár XC90 nalazených
přes 350HP.
Jinak Fílo, budu rád, když mě opravíš, ale asi mě špatně chápeš - děláš si prdel z laika, který pouze papouškuje slova techniků
v servisech. To je pak ten kantorskej přístup na houby nezapomeň, že dost často používám slovo "prý", čímž odkazuji
na JPP (AV Díly, T6R, Auto Kurz, American Motors, Svedske Tanky a jiné servisy, kde se auto za posledních cca 18 měsíců vyskytovalo)
to jsou slova pana Motla z VC, který auto projíždel společně s p. Jiřičkou - než začla spojka klouzat, tak je nechala pár km jet asi fest.
Domnívám se, že si ti pánové nemají potřebu snad vymýšlet.
Co se týče limitu úhlovky - prodávám, jak jsem koupil. Jsou to slova hlavního technika T6R. Možná řekl 311, možná 320, nevím přesně.
Resumé bylo takové, že jim tam právě kvůli úhlovce za posledních 15 let přistálo x načipovaných V70 II R a pár XC90 nalazených
přes 350HP.
Jinak Fílo, budu rád, když mě opravíš, ale asi mě špatně chápeš - děláš si prdel z laika, který pouze papouškuje slova techniků
v servisech. To je pak ten kantorskej přístup na houby nezapomeň, že dost často používám slovo "prý", čímž odkazuji
na JPP (AV Díly, T6R, Auto Kurz, American Motors, Svedske Tanky a jiné servisy, kde se auto za posledních cca 18 měsíců vyskytovalo)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#257 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ne, nedělám si prdel z laika. Ale dělám si prdel z takového laika, kterému dost lidí ze začátku radilo, ale on asi chce navždycky zůstat laikem, a který dělá jednu blbost za druhou.
Už jsem ti to párkrát psal, ale kdybych byl na tvém místě, tak z auta vyndám všechny ty hlouposti, které sis tam nechal namontovat, ty rozprodám, koupil bych míst toho origo spojku. Klidně bych si pak do tý série nechal nalít soft od ARD nebo RICA nebo MTE nebo BSR, nějakou tu Stage1. A měl bych zainvestovaný, příjemný, svižný daily car, na který se budu moct spolehnout.
V opačném případě, bych si nechal auto naladit někým, kdo to umí a denní ježdění si pořídil něco normálního.
Už jsem ti to párkrát psal, ale kdybych byl na tvém místě, tak z auta vyndám všechny ty hlouposti, které sis tam nechal namontovat, ty rozprodám, koupil bych míst toho origo spojku. Klidně bych si pak do tý série nechal nalít soft od ARD nebo RICA nebo MTE nebo BSR, nějakou tu Stage1. A měl bych zainvestovaný, příjemný, svižný daily car, na který se budu moct spolehnout.
V opačném případě, bych si nechal auto naladit někým, kdo to umí a denní ježdění si pořídil něco normálního.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#258 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Já to tady už někde psal, ale zopakuju to. Podle mě je prostě blbost ladit SW u tak hodně modifikovanýho auta jinde, než na brzdě. Firem, co se tím zabývají, je dost. V SZ jsem ti myslím i psal tip na jednu z nich.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#259 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Simons
Ale s těma jsem byl taky v kontaktu, jen si nemysli. Dali od toho ruce pryč....
Ale s těma jsem byl taky v kontaktu, jen si nemysli. Dali od toho ruce pryč....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#260 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak to jsem měl štěstí, když jsem tě minulý týden ve čtvrtek zahlédl v provozu na Strakonické. Dnes si na to dám skleničkuEjdou Rotacak píše:EDIT: jinak auto jsem si za ty necelý dva roky fakt moc neužil, najel jsem s ním za tu dobu sotva 30 000km a z toho bylo minimálně 6 měsíců po různejch servisech na opravách a úpravách. Nesmím ztrácet naději
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#261 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#262 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jedině takhle, jinak ty peníze fakt házíš z okna...simons93 píše:Já to tady už někde psal, ale zopakuju to. Podle mě je prostě blbost ladit SW u tak hodně modifikovanýho auta jinde, než na brzdě. Firem, co se tím zabývají, je dost. V SZ jsem ti myslím i psal tip na jednu z nich.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#263 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ideálny zákazník každého tunera
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#264 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
já ale fakt za ten rok a půl nenarazil v CZ na žádnou firmu, která má dostatečné renomé a nabízí lazení výkonu pro 2.5T AWD.
Pro 2.5T je dodavatelů dost - pro 2.5T AWD a Stage 4 SW je to špatenka
Simonsuv kontakt jsem zkoušel taky - nejdřív "pohoda, žádnej problém pane!" pak jsem poslal soupis komponentů a už se
neozvali
Jinak s autem jezdím do práce a v městském provozu se chová absolutně spořádaně - doklepnu spojku a věřím, že si to
nakonec po úpravě SW sedne. Auto jezdilo celou dobu k šikovnejm servisákům a nakupovali se prověřené komponenty,
takže to není rozpadlej tuzing. Většinou mi moje plány (často přes nějaká ta škobrtnutí) vyšly, věřím, že i v tomhle případě
Pro 2.5T je dodavatelů dost - pro 2.5T AWD a Stage 4 SW je to špatenka
Simonsuv kontakt jsem zkoušel taky - nejdřív "pohoda, žádnej problém pane!" pak jsem poslal soupis komponentů a už se
neozvali
Jinak s autem jezdím do práce a v městském provozu se chová absolutně spořádaně - doklepnu spojku a věřím, že si to
nakonec po úpravě SW sedne. Auto jezdilo celou dobu k šikovnejm servisákům a nakupovali se prověřené komponenty,
takže to není rozpadlej tuzing. Většinou mi moje plány (často přes nějaká ta škobrtnutí) vyšly, věřím, že i v tomhle případě
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 09 črc 2019 07:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#265 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ono je spis hlavne problem, ze o tom vi kulovy, vse ma ciste nacteny a koucuje si to vicemene sam...
Pak jezdil od jedny firmy k druhy a rikal jim, namontujte tam tohle a takhle, etc.
Kdyby to dal 1cloveku/firme se zadanim co od toho ceka, at mu to udelaj cely,
tak si jen rekne svoji predstavu, druha strana mu rekne, co je realne, jak to bude narocne(tj. drahe, neb realne je "prakticky vse")
a kdyz neco bude spatne, tak je to chyba/problem daneho dodavatele...
Holt proste chtel mermomoci patrit mezi "velke kluky" mit taky potunene auto a i kdyz se mu snazili poradit,
tak si to mermomoci musel udelat po svem(bez patricne rozvahy a prostredku) a holt to dopadlo, jak to dopadlo - cimz nerikam, ze bylo jasne od zacatku, ze to tak dopadne, ale to riziko tam bylo, je to asi jako poridit si starou T6, aniz by clovek vedel do ceho jde a co to obnasi...
Je to asi jako kdybych ted brecel, jak je V8 draha na dily, ze skoro nic se nevyrabi pro aftermarket, protoze vsechny zbyte motory maj skoro vsechny drzaky/silentbloky stejne, jen V8 to ma uplne jinak,
takze treba vcerejsi objednavka za dilu za 30k vedla ciste pres autorizak, namisto treba LMF/Corteco(coz je u zbytku prvovyroba) za 1/2...
Takze ano, az mu to jednou bude i jezdit, tak sice mozna bude mit nabusenou 2.5T, ale za prachy, za ktery mohl mit R/T6/V8 a tak dale, vcetne GO motoru/prevodovky, ale vse by uz v serii melo vetsi vykon a ciste po CHIPu by to bylo uz uplne jinde...
Pak jezdil od jedny firmy k druhy a rikal jim, namontujte tam tohle a takhle, etc.
Kdyby to dal 1cloveku/firme se zadanim co od toho ceka, at mu to udelaj cely,
tak si jen rekne svoji predstavu, druha strana mu rekne, co je realne, jak to bude narocne(tj. drahe, neb realne je "prakticky vse")
a kdyz neco bude spatne, tak je to chyba/problem daneho dodavatele...
Holt proste chtel mermomoci patrit mezi "velke kluky" mit taky potunene auto a i kdyz se mu snazili poradit,
tak si to mermomoci musel udelat po svem(bez patricne rozvahy a prostredku) a holt to dopadlo, jak to dopadlo - cimz nerikam, ze bylo jasne od zacatku, ze to tak dopadne, ale to riziko tam bylo, je to asi jako poridit si starou T6, aniz by clovek vedel do ceho jde a co to obnasi...
Je to asi jako kdybych ted brecel, jak je V8 draha na dily, ze skoro nic se nevyrabi pro aftermarket, protoze vsechny zbyte motory maj skoro vsechny drzaky/silentbloky stejne, jen V8 to ma uplne jinak,
takze treba vcerejsi objednavka za dilu za 30k vedla ciste pres autorizak, namisto treba LMF/Corteco(coz je u zbytku prvovyroba) za 1/2...
Takze ano, az mu to jednou bude i jezdit, tak sice mozna bude mit nabusenou 2.5T, ale za prachy, za ktery mohl mit R/T6/V8 a tak dale, vcetne GO motoru/prevodovky, ale vse by uz v serii melo vetsi vykon a ciste po CHIPu by to bylo uz uplne jinde...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#266 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ejdou za ty prachy si moh mit moji T5 i s nutnejma investicema a 360konikama pod kapotou...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#267 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
T6 je P3 (tahle platforma se mi moc nelíbí) a v drtivé většině áftomat - pro mě passé
V8 (S80II a XC90) - motor parádní, ale ty auta se mi osobně taky nelíbí, není to můj štajl
V70 II T5 - je předohrab, jezdím často na hory na lyže a kolo.
Bohužel jsem takovej pacient, že jsem se zamiloval jen a pouze do P2 F-L V70 a tam už
je jen to R, kterýmu přece stejně nad 350HP praská blok nebo ne?
Takže ano, jsem blbej, jsem pacient, ale nestala se zas taková tragedie, abych nemohl
dál pokračovat ve svym projektu - postavit si rychlou V70 II F-L, která mě ve vánici vyveze
ke starejm na Dobrou Vodu (s T5 bych dojel možná do Hartmanic před největšim stoupánim)
V8 (S80II a XC90) - motor parádní, ale ty auta se mi osobně taky nelíbí, není to můj štajl
V70 II T5 - je předohrab, jezdím často na hory na lyže a kolo.
Bohužel jsem takovej pacient, že jsem se zamiloval jen a pouze do P2 F-L V70 a tam už
je jen to R, kterýmu přece stejně nad 350HP praská blok nebo ne?
Takže ano, jsem blbej, jsem pacient, ale nestala se zas taková tragedie, abych nemohl
dál pokračovat ve svym projektu - postavit si rychlou V70 II F-L, která mě ve vánici vyveze
ke starejm na Dobrou Vodu (s T5 bych dojel možná do Hartmanic před největšim stoupánim)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#268 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Zajsoft: Nějak jsem se nemohl dokopat to napsat a ty jsi to napsal za mě
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#269 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
T6 samozrejme starouEjdou Rotacak píše:T6 je P3 (tahle platforma se mi moc nelíbí) a v drtivé většině áftomat - pro mě passé
V8 (S80II a XC90) - motor parádní, ale ty auta se mi osobně taky nelíbí, není to můj štajl
V70 II T5 - je předohrab, jezdím často na hory na lyže a kolo.
Bohužel jsem takovej pacient, že jsem se zamiloval jen a pouze do P2 F-L V70 a tam už
je jen to R, kterýmu přece stejně nad 350HP praská blok nebo ne?
Takže ano, jsem blbej, jsem pacient, ale nestala se zas taková tragedie, abych nemohl
dál pokračovat ve svym projektu - postavit si rychlou V70 II F-L, která mě ve vánici vyveze
ke starejm na Dobrou Vodu (s T5 bych dojel možná do Hartmanic před největšim stoupánim)
Ano Mondeo, chapu proto V8 ma mlada jako DailyCar a ja pod tim uz par dni lezim, pacz zitra s ni jede na Masters...
Ja Ti nevim, mam tu V70II R, CHIPnuty na 360HP a blok je v celku... Ale furt i v zakladu to ma vic, jak tech 280, bez prace, bez problemu
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#270 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 Zajsoft
já ale opravdu nechci patřit mezi velké kluky, nějak to nemám za potřebí - protože jsem hodně velkej tak jako tak
(rozhodně neberu jako "velkochlapství" auto před domem - smeknu čepici před sportovcem, myslitelem, hasičem, doktorem,
atd. atd.) Dobře víš, že jsem se tunerům vždycky smál a vždycky smát budu - ve valné většině jsou to pitomci
koncernových vozů s IQ 60. Mám to tak zažité díky jedné debilní partičce zde na Zbraslavi, kteří mají od pohledu Downův
syndrom a krátká návštěva Mimoňských válek před cca 10 lety...Velkej frája jsem chtěl bejt, když jsem jezdil x let sjezd.
Sednout si do sedačky a točit volantem umí nečekaně i moje babička....
Popisuješ to tak, že levá nevěděla, co dělá pravá - to ovšem není pravda. od začátku postupuji podle rad lidí zde a na US fóru.
Už mě nebaví po stodesáté psát, že nechci T5 kvůli předohrabu a že jsem neměl 300 000kč na R, tak mi prosím
přestaňte po stodesáté psát, že jediná možnost je T5/R a nic jiného nemá smysl. Situace je taková, že klouže spojka a
není dolazený SW, to není taková trága - zde na fóru jsou popsány stohy o tom, jak se někomu vysralo auto do totálky.
Vy však s neskrývaným pocitem zadostiučinění otočíte vzniklou situaci o 180 stupňů - že mám určitě auto před smrtí,
Vodkaď si Zajsofte Až bude hotová spojka, rád tě v tom nechám projet a pokud v sobě máš alespoň kus
objektivního uvažování, snad si konečně přestanete dělat prdel z Kohouta, Jiřičky, Motla a ostatních, kteří na
rozdíl od Vás auto viděli a jezdili s ním.
Chápu, že by mnohým z Vás udělalo obrovskou radost, kdyby se celé auto rozpadlo a shořelo, mohli byste
si na příštim srazu dát všichni High Five a vyhonit si pinďoura nad 30 let starou T5, ale něco mi říká,
že tenhle projekt bude mít nakonec šťastný konec a dokončím to tak, jak jsem původně zamýšlel.
já ale opravdu nechci patřit mezi velké kluky, nějak to nemám za potřebí - protože jsem hodně velkej tak jako tak
(rozhodně neberu jako "velkochlapství" auto před domem - smeknu čepici před sportovcem, myslitelem, hasičem, doktorem,
atd. atd.) Dobře víš, že jsem se tunerům vždycky smál a vždycky smát budu - ve valné většině jsou to pitomci
koncernových vozů s IQ 60. Mám to tak zažité díky jedné debilní partičce zde na Zbraslavi, kteří mají od pohledu Downův
syndrom a krátká návštěva Mimoňských válek před cca 10 lety...Velkej frája jsem chtěl bejt, když jsem jezdil x let sjezd.
Sednout si do sedačky a točit volantem umí nečekaně i moje babička....
Popisuješ to tak, že levá nevěděla, co dělá pravá - to ovšem není pravda. od začátku postupuji podle rad lidí zde a na US fóru.
Už mě nebaví po stodesáté psát, že nechci T5 kvůli předohrabu a že jsem neměl 300 000kč na R, tak mi prosím
přestaňte po stodesáté psát, že jediná možnost je T5/R a nic jiného nemá smysl. Situace je taková, že klouže spojka a
není dolazený SW, to není taková trága - zde na fóru jsou popsány stohy o tom, jak se někomu vysralo auto do totálky.
Vy však s neskrývaným pocitem zadostiučinění otočíte vzniklou situaci o 180 stupňů - že mám určitě auto před smrtí,
Vodkaď si Zajsofte Až bude hotová spojka, rád tě v tom nechám projet a pokud v sobě máš alespoň kus
objektivního uvažování, snad si konečně přestanete dělat prdel z Kohouta, Jiřičky, Motla a ostatních, kteří na
rozdíl od Vás auto viděli a jezdili s ním.
Chápu, že by mnohým z Vás udělalo obrovskou radost, kdyby se celé auto rozpadlo a shořelo, mohli byste
si na příštim srazu dát všichni High Five a vyhonit si pinďoura nad 30 let starou T5, ale něco mi říká,
že tenhle projekt bude mít nakonec šťastný konec a dokončím to tak, jak jsem původně zamýšlel.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#271 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
A ž dorazím ze štatlu do velkoměsta, tak se chci taky svést
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
#272 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ahoj sklanďáku,
o technice toho tady bylo napsaného snad už i víc, než bylo potřeba, ale to, co mě zajímá, je vývoj tvého vztahu k autu. Jen bych chtěl, jak to tak s odstupem sleduji, podotknout, jestli si uvědomuješ, že vztah původně milenecký se postupně, investicemi, mění na vztah ne nepodobný manželství... Začínáš mít tohle vymodlený fáro na furt Protože, kdyby rozvod ( né rozvody ) tak i majetkové vypořádání.
Přeju ti dlouhé a spokojené "manželství" se spoustou krásných zážitků. Právě ty jsou montážní pěnou každého vztahu
J.
o technice toho tady bylo napsaného snad už i víc, než bylo potřeba, ale to, co mě zajímá, je vývoj tvého vztahu k autu. Jen bych chtěl, jak to tak s odstupem sleduji, podotknout, jestli si uvědomuješ, že vztah původně milenecký se postupně, investicemi, mění na vztah ne nepodobný manželství... Začínáš mít tohle vymodlený fáro na furt Protože, kdyby rozvod ( né rozvody ) tak i majetkové vypořádání.
Přeju ti dlouhé a spokojené "manželství" se spoustou krásných zážitků. Právě ty jsou montážní pěnou každého vztahu
J.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#273 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ejdou, držim palce, ať to dotahneš do zdarnyho konce! Hlavu už máš umytou dost, tak do toho.
Že to nebude davat smysl penězma a třeba i jinak je možný, ale je to tvoje auto, tak s nim nakládej jak umíš a ke svý radosti.
Že to nebude davat smysl penězma a třeba i jinak je možný, ale je to tvoje auto, tak s nim nakládej jak umíš a ke svý radosti.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#274 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ja Ti nevim, eRek za 150-200k, tu uz bylo hafo...Ejdou Rotacak píše:2 Zajsoft
já ale opravdu nechci patřit mezi velké kluky, nějak to nemám za potřebí - protože jsem hodně velkej tak jako tak
(rozhodně neberu jako "velkochlapství" auto před domem - smeknu čepici před sportovcem, myslitelem, hasičem, doktorem,
atd. atd.) Dobře víš, že jsem se tunerům vždycky smál a vždycky smát budu - ve valné většině jsou to pitomci
koncernových vozů s IQ 60. Mám to tak zažité díky jedné debilní partičce zde na Zbraslavi, kteří mají od pohledu Downův
syndrom a krátká návštěva Mimoňských válek před cca 10 lety...Velkej frája jsem chtěl bejt, když jsem jezdil x let sjezd.
Sednout si do sedačky a točit volantem umí nečekaně i moje babička....
Popisuješ to tak, že levá nevěděla, co dělá pravá - to ovšem není pravda. od začátku postupuji podle rad lidí zde a na US fóru.
Už mě nebaví po stodesáté psát, že nechci T5 kvůli předohrabu a že jsem neměl 300 000kč na R, tak mi prosím
přestaňte po stodesáté psát, že jediná možnost je T5/R a nic jiného nemá smysl. Situace je taková, že klouže spojka a
není dolazený SW, to není taková trága - zde na fóru jsou popsány stohy o tom, jak se někomu vysralo auto do totálky.
Vy však s neskrývaným pocitem zadostiučinění otočíte vzniklou situaci o 180 stupňů - že mám určitě auto před smrtí,
Vodkaď si Zajsofte Až bude hotová spojka, rád tě v tom nechám projet a pokud v sobě máš alespoň kus
objektivního uvažování, snad si konečně přestanete dělat prdel z Kohouta, Jiřičky, Motla a ostatních, kteří na
rozdíl od Vás auto viděli a jezdili s ním.
Chápu, že by mnohým z Vás udělalo obrovskou radost, kdyby se celé auto rozpadlo a shořelo, mohli byste
si na příštim srazu dát všichni High Five a vyhonit si pinďoura nad 30 let starou T5, ale něco mi říká,
že tenhle projekt bude mít nakonec šťastný konec a dokončím to tak, jak jsem původně zamýšlel.
Kdyz vemu z hlavy, co jsi tu psal za casky, v kterych uz jsi, tak kdyby jsi v ten moment co jsi zacal upravovat,
ty prachy vzal, koupil Rko, prodal 2.5T, tak jsi na tom znacne lip a mozna i o dost levnejc...
Druhej konec dalnice Takze neco kolem 35min pres ni
No ja s objektivitou nemam problem, narozdil od Tebe :-*
Tak s Martinem se znam leta, dneska mi akorat volal, kdybych nebyl v presu(dopoledne musi mit mlada hotovou V8, z dilny sem se vratil tesne pred pulnoci),
tak sem se ho schvalne na ten Tvuj zavodni special optal, ale mel sem zrovna uplne jine starosti
Zbyle 2 neznam osobne, tudiz se k nim nemuzu/nebudu vyjadrovat...
No nevim proc by to melo nekomu(alespon teda me ne) delat radost kdyby to lehlo popelem(me uz lehli 2 ).
To by se clovek nesnazil poradit, kdyz to jde a nepalil na Tobe cas, ktereho se mi posledni 1-2roky vazne moc nedostava...
Ale obcas premejslim, zda toho pindoura vlastne mas, pacz furt knouras a cilis se jak baba...
Myslenka ohledne srazu dobra, H5 proc ne, ale misto honeni radsi napln kufr treba v minulosti jiz zminenejma baletkama...
P.S.: I kdyz ten pocit asi nemas, tak Ti defacto i fandim, sic si u toho chvilema protacim ocicka a tukam na celo...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#275 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 Mirabilia a Kolemjdoucí
díky za podporu chlapi
Zajsofte vodkaď si!
díky za podporu chlapi
Zajsofte vodkaď si!
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek