Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#201 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od paconni »

Ejdou Rotacak: Ty jsi ( myslim to v dobrym) slusnej magor :) Dej pak vedet, co ty vstriky. Tez o nich uvazuju.

Jen takova drobna rada k hornimu ulozeni tlumicu - daval jsem relativne nekrestansky prachy za Sachs a je to uplne na hovno. Premyslim o IPD HD sade. Kdybys chtel muzeme to z US objednat spolu, aby nebylo tak velky postovny. Ty jsi skoro denne v muzeu, ja sidlim v Cechovce - toz to mame 200-300m.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#202 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

Ejdou Rotacak píše:tak ono toho je v cenové nabídce hrozně moc:

1) 5ks žhavicích cívek
2) 5ks svíček
3) 2ks horního uložení předních tlumičů
4) 2ks předních tlumičů
5) 2ks silentbloků předního ramene
6) 2ks pouzdra předního ramene zadní
7) 1ks přední levé poloosy + vymezovací kroužky poloosy
8 ) Ložisko kola přední
9) 3"DP Ferrita se 100 CPI Racekatem
10) 5ks zelené vstřiky BOSCH
11) drobotina: gufero vačky, spotřební materiál, dorazy ramen, geometrie, práce....

+ chip Stage 4 od D5T5

+ možná spojka s dvouhmotou - počkám, co řeknou po výměně poloosy :%)

To zas bude raketa....
Jen doufam, ze mas dost rozumu a cpes vse co muzes do PURu, namisto priblbly gumy...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#203 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

paconni píše:Ejdou Rotacak: Ty jsi ( myslim to v dobrym) slusnej magor :) Dej pak vedet, co ty vstriky. Tez o nich uvazuju.

Jen takova drobna rada k hornimu ulozeni tlumicu - daval jsem relativne nekrestansky prachy za Sachs a je to uplne na hovno. Premyslim o IPD HD sade. Kdybys chtel muzeme to z US objednat spolu, aby nebylo tak velky postovny. Ty jsi skoro denne v muzeu, ja sidlim v Cechovce - toz to mame 200-300m.
Sachs na pikacu, Lemforder bohuzel taky... Ted sem vzal Febi, bylo v tom origo ulozeni a lozisko SKF...
Jinak ty IPD HD jsou pekny, uz je tu mam nachystany...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#204 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od paconni »

Zajsoft: No ty Sachsy jsou jedno velky zklamani. Vydrzely max rok. A to jezdim prevazne rovne, rozmuej po dalnici. IPD HD jsou pry lepsi, ale nekde jsem ted cetl, ze to taky neni uplne 100%. Jeste je moznost objednat na XC90, prej jsou o hodne lepsi. Pak je ale otazkou od koho... Mel bys tip?

Jinak taky se chystam na vymenu vsech ruznych gumovych veci (Silentbloky motoru a nejay ty kramy na ramena). Otazkou je, zda z toho PUR neudela kostitras. To bych relativne nechtel. Nekdo tvrdi, ze je to OK. nekdo zase by napr. ulozeni mootru v PUR nedoporucoval.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#205 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

paconni píše:Zajsoft: No ty Sachsy jsou jedno velky zklamani. Vydrzely max rok. A to jezdim prevazne rovne, rozmuej po dalnici. IPD HD jsou pry lepsi, ale nekde jsem ted cetl, ze to taky neni uplne 100%. Jeste je moznost objednat na XC90, prej jsou o hodne lepsi. Pak je ale otazkou od koho... Mel bys tip?

Jinak taky se chystam na vymenu vsech ruznych gumovych veci (Silentbloky motoru a nejay ty kramy na ramena). Otazkou je, zda z toho PUR neudela kostitras. To bych relativne nechtel. Nekdo tvrdi, ze je to OK. nekdo zase by napr. ulozeni mootru v PUR nedoporucoval.
Presne jak pises, na V8 odeslo horni ulozeni(jak guma, tak lozisko) prednich tlumicu - obe strany,
zadni ulozeni prednich ramen a kulaky - opet obe strany. Po 1roce/10-15kkm....
Je to smutne, ale co se tyce zavedenych vyrobcu, tak dneska uz opravdu vazne holt jit po cene...
Protoze jestli mam dat za dil 1k, nebo 3k a stejne to po roce vymenit...

Co se tyce PUR, zalezi co clovek od toho ceka, pokud chce aby to melo slusne jizdni vlastnosti a vicemene dozivotni vydrz,
tak si da PURy a je spokojenej. Kdo uz pouhou zmenou z 16" na 17" kola breci, ze je to nepohodlny, bude mrmlat i kdyby se to zlepsilo :D

Osobne me mnohem vic zajima, ze si auto necha vic libit, dovoli jet vic na hrane a hlavne podrzi v krizovych situacich.
Je to asi jako s brzdama, vzdy se musim smat, kdyz nekdo zahlasi, ze nepotrebuje kvalitni brzdove desticky, ze neni zadny zavodnik(a jine kecy v kleci),
obzvlast si to na to vzpomenu, kdyz pak dotycny nedobrzdi treba o 0,5-1m, to same co se tyce pneu a tak dale...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#206 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od paconni »

No to je jasny co pises. Na urcitych vecech se nesetri - brzdy, pneu oleje apod. Spis me slo o nejakej rozumnej kompromis mezi pohodlim a jistym chovanim auta. Nechci, aby se me po nastartovani traslo cely auto jen kvuli tomu, ze PUR vydrzi dozivotne, protoze to auto ma celkove taky nejakou zivotnost. Tady je bych mel spis tendenci spis ke gume nez PURu. Jak to mas ty? Neklepe se ti cela kara? (ja jsem na to asi docela uchyl, protoze jezdim vsim moznym a musim rict, ze vsechno novy jezdi o moc lip - snad jen sedacky v V70 jsou ty nej na svete :-) )

Na napravy je to asi vcelku jasny, ze napr. Powerflexy jsou resenim.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#207 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 pacconi

pošli mi pls odkaz, pravděpodobně se s tebou svezu :-)

2 Zajsoft

ano, jdu do PUR. Už na mě čekají v AV dílech. Jakmile bude auto hotové v T6R, přejedu do AV na montáž PUR silentbloků nápravy.
Do motorové sekce ale polyuretan nechci.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#208 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Vapik »

Ahoj, mám jednu otázku a není to rýpání. V čem je kouzlo přejíždění mezi av a t6r? To mají fakt tak rozdílné ceny, že si ty silenty nenecháš vyměnit v t6r, když už ho tam kuchaj?

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#209 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

PUR je v AV už od začátku března, čekají tam na mě. Tak mi přijde blbý něco závazně poptat a pak nepřevzít.
Ještě mě napadlo, že bych si je mohl v AV převzít, zaplatit a odvézt do T6R, když už se tam v autě hrabou
"od sklepa až na půdu".
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2880
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#210 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Vapik »

Jo tak, už tomu rozumím.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 254
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

#211 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od paconni »

Ejdou Rotacak: https://www.ipdusa.com/products/4712/124672-heavy-duty-front-upper-spring-seat

Ted jsem delal pruzkum a nekdo je mega spokojenej, nekdo zase uplne ne. Jeste mrknu na origo pro XC90
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#212 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od hajnej »

Ejdou Rotacak píše:Tak a zase se něco urodilo :)

Tentokrát ty brzdy z XC90, 336mm a 308mm vrtanné Zimmermany, Sportovní Yellow Stuff EBC desky,
Jak to tedy brzdí? % rozdíl proti standardu. Nějak se to zakecalo...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#213 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Zatím je to z běžných osobních vozů 100% to nejlepší, co jsem mohl vyzkoušet. Brzdí to fakt ultimátně. Nevím jestli je to brzdičema, kotoučema s atypickým průměrem nebo směsí destiček "yellow stuff". Jediná nevýhoda, že ty sintrovaný desky pískají víc než OEM, ale je to slyšet jen v kolonách se staženým okýnkem.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Jakub Svoboda
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#214 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ejdou Rotacak píše:PUR je v AV už od začátku března, čekají tam na mě. Tak mi přijde blbý něco závazně poptat a pak nepřevzít.
Ještě mě napadlo, že bych si je mohl v AV převzít, zaplatit a odvézt do T6R, když už se tam v autě hrabou
"od sklepa až na půdu".
Tak se jich na to zeptej a budeš rád, že ti je v AV nakonec namontují. :D :D :D A ještě pro jistotu i Patočky.....
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#215 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Michl »

hajnej píše:
Jak to tedy brzdí? % rozdíl proti standardu. Nějak se to zakecalo...
Když jsem měnil na D2 třmeny a dával větší kotouče jen na předku z 300 na 320 mm, tak ten rozdíl v brždění byl obrovský. Jak píše Ejdou: ultimátní. Doporučuji všem jako jedno z nejlepších vylepšení vašich vozů.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#216 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Warcz »

To by mě zajímalo co mu říkala "Miláčku už to moc hřeje ?" :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#217 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak 3"DP pořád bůh ví kde, nekonečný čekání. Zelený vstřiky jsem měl doma 3 dny od objednání :(

Zatím jsem nechal na zlatokopce vyměnit zase nějaké díly.
Zvláštní kráťoučké cvaknutí při sešlápnutí a puštění plynu zůstalo (je to slyšet jen v nízkých rychlostech, šlápnu na plyn, cvak, pustím plyn, cvak)
Vyměnili levou poloosu, ale dělá to dál.

Dneska jsem si měnil olej a filtry a všiml jsem si, že mi trochu rosí ?převodovka?
Přílohy
IMG_20190501_180346.jpg
IMG_20190501_140236.jpg
IMG_20190501_140243.jpg
IMG_20190501_181551.jpg
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#218 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od hajnej »

To cvaknuti tipnu rameno resp. přední silent ramene.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#219 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Ale ty byly taky teďka měněny
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#220 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od hajnej »

Ajo. Uz na to koukám. A při prudsim brzdění to taky dělá kdyz jakoby cuknes autem?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#221 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od raolsa »

Neteče ti simerink, nebo některá ze zátek převodovky? Jestli při výměně poloosy simerink nevyměnili, tak by mohl téct.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#222 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Hajnej

Ne, je to slyšet jen se staženym okýnkem v rychlostech tak do 30km/h, když přidám, klap, když sundám nohu z plynu, klap.
Při zatáčení, couvání ani brždění to nedělá, jen při práci s plynem.

2 raolsa

díky za typ, nechám zkontrolovat. Společně s DP se bude měnit ještě těsnění na svodech - za studena motor první minutu trochu "cvaká".
Prý těsnění před smrtí, nedokážu posoudit.

Je velkej rozdíl mezi origo těsněním svodů od Volva a např. od SNAAB?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#223 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Warcz »

Ejdou Rotacak píše:2 Hajnej
za studena motor první minutu trochu "cvaká".
Zkus to prosím natočit ať vím co si pod tím představit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#224 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od hajnej »

Ejdou Rotacak píše:2 Hajnej
Ne, je to slyšet jen se staženym okýnkem v rychlostech tak do 30km/h, když přidám, klap, když sundám nohu z plynu, klap.
Při zatáčení, couvání ani brždění to nedělá, jen při práci s plynem.
Měl jsem něco podobného. Dělalo to při přidání a ubrání plynu jak říkáš a pak taky při brzdění v malých rychlostech. Takové to cukání při parkování apod. Byly to teda spíš rány než cvakání. Na vině byl právě volný silentblok v rameni.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 194
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#225 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

a nemůže to dělat dvouhmota?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“