Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#201 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ejdou Rotacak: Ty jsi ( myslim to v dobrym) slusnej magor Dej pak vedet, co ty vstriky. Tez o nich uvazuju.
Jen takova drobna rada k hornimu ulozeni tlumicu - daval jsem relativne nekrestansky prachy za Sachs a je to uplne na hovno. Premyslim o IPD HD sade. Kdybys chtel muzeme to z US objednat spolu, aby nebylo tak velky postovny. Ty jsi skoro denne v muzeu, ja sidlim v Cechovce - toz to mame 200-300m.
Jen takova drobna rada k hornimu ulozeni tlumicu - daval jsem relativne nekrestansky prachy za Sachs a je to uplne na hovno. Premyslim o IPD HD sade. Kdybys chtel muzeme to z US objednat spolu, aby nebylo tak velky postovny. Ty jsi skoro denne v muzeu, ja sidlim v Cechovce - toz to mame 200-300m.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#202 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jen doufam, ze mas dost rozumu a cpes vse co muzes do PURu, namisto priblbly gumy...Ejdou Rotacak píše:tak ono toho je v cenové nabídce hrozně moc:
1) 5ks žhavicích cívek
2) 5ks svíček
3) 2ks horního uložení předních tlumičů
4) 2ks předních tlumičů
5) 2ks silentbloků předního ramene
6) 2ks pouzdra předního ramene zadní
7) 1ks přední levé poloosy + vymezovací kroužky poloosy
8 ) Ložisko kola přední
9) 3"DP Ferrita se 100 CPI Racekatem
10) 5ks zelené vstřiky BOSCH
11) drobotina: gufero vačky, spotřební materiál, dorazy ramen, geometrie, práce....
+ chip Stage 4 od D5T5
+ možná spojka s dvouhmotou - počkám, co řeknou po výměně poloosy
To zas bude raketa....
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#203 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Sachs na pikacu, Lemforder bohuzel taky... Ted sem vzal Febi, bylo v tom origo ulozeni a lozisko SKF...paconni píše:Ejdou Rotacak: Ty jsi ( myslim to v dobrym) slusnej magor Dej pak vedet, co ty vstriky. Tez o nich uvazuju.
Jen takova drobna rada k hornimu ulozeni tlumicu - daval jsem relativne nekrestansky prachy za Sachs a je to uplne na hovno. Premyslim o IPD HD sade. Kdybys chtel muzeme to z US objednat spolu, aby nebylo tak velky postovny. Ty jsi skoro denne v muzeu, ja sidlim v Cechovce - toz to mame 200-300m.
Jinak ty IPD HD jsou pekny, uz je tu mam nachystany...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#204 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Zajsoft: No ty Sachsy jsou jedno velky zklamani. Vydrzely max rok. A to jezdim prevazne rovne, rozmuej po dalnici. IPD HD jsou pry lepsi, ale nekde jsem ted cetl, ze to taky neni uplne 100%. Jeste je moznost objednat na XC90, prej jsou o hodne lepsi. Pak je ale otazkou od koho... Mel bys tip?
Jinak taky se chystam na vymenu vsech ruznych gumovych veci (Silentbloky motoru a nejay ty kramy na ramena). Otazkou je, zda z toho PUR neudela kostitras. To bych relativne nechtel. Nekdo tvrdi, ze je to OK. nekdo zase by napr. ulozeni mootru v PUR nedoporucoval.
Jinak taky se chystam na vymenu vsech ruznych gumovych veci (Silentbloky motoru a nejay ty kramy na ramena). Otazkou je, zda z toho PUR neudela kostitras. To bych relativne nechtel. Nekdo tvrdi, ze je to OK. nekdo zase by napr. ulozeni mootru v PUR nedoporucoval.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#205 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Presne jak pises, na V8 odeslo horni ulozeni(jak guma, tak lozisko) prednich tlumicu - obe strany,paconni píše:Zajsoft: No ty Sachsy jsou jedno velky zklamani. Vydrzely max rok. A to jezdim prevazne rovne, rozmuej po dalnici. IPD HD jsou pry lepsi, ale nekde jsem ted cetl, ze to taky neni uplne 100%. Jeste je moznost objednat na XC90, prej jsou o hodne lepsi. Pak je ale otazkou od koho... Mel bys tip?
Jinak taky se chystam na vymenu vsech ruznych gumovych veci (Silentbloky motoru a nejay ty kramy na ramena). Otazkou je, zda z toho PUR neudela kostitras. To bych relativne nechtel. Nekdo tvrdi, ze je to OK. nekdo zase by napr. ulozeni mootru v PUR nedoporucoval.
zadni ulozeni prednich ramen a kulaky - opet obe strany. Po 1roce/10-15kkm....
Je to smutne, ale co se tyce zavedenych vyrobcu, tak dneska uz opravdu vazne holt jit po cene...
Protoze jestli mam dat za dil 1k, nebo 3k a stejne to po roce vymenit...
Co se tyce PUR, zalezi co clovek od toho ceka, pokud chce aby to melo slusne jizdni vlastnosti a vicemene dozivotni vydrz,
tak si da PURy a je spokojenej. Kdo uz pouhou zmenou z 16" na 17" kola breci, ze je to nepohodlny, bude mrmlat i kdyby se to zlepsilo
Osobne me mnohem vic zajima, ze si auto necha vic libit, dovoli jet vic na hrane a hlavne podrzi v krizovych situacich.
Je to asi jako s brzdama, vzdy se musim smat, kdyz nekdo zahlasi, ze nepotrebuje kvalitni brzdove desticky, ze neni zadny zavodnik(a jine kecy v kleci),
obzvlast si to na to vzpomenu, kdyz pak dotycny nedobrzdi treba o 0,5-1m, to same co se tyce pneu a tak dale...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#206 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
No to je jasny co pises. Na urcitych vecech se nesetri - brzdy, pneu oleje apod. Spis me slo o nejakej rozumnej kompromis mezi pohodlim a jistym chovanim auta. Nechci, aby se me po nastartovani traslo cely auto jen kvuli tomu, ze PUR vydrzi dozivotne, protoze to auto ma celkove taky nejakou zivotnost. Tady je bych mel spis tendenci spis ke gume nez PURu. Jak to mas ty? Neklepe se ti cela kara? (ja jsem na to asi docela uchyl, protoze jezdim vsim moznym a musim rict, ze vsechno novy jezdi o moc lip - snad jen sedacky v V70 jsou ty nej na svete )
Na napravy je to asi vcelku jasny, ze napr. Powerflexy jsou resenim.
Na napravy je to asi vcelku jasny, ze napr. Powerflexy jsou resenim.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#207 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 pacconi
pošli mi pls odkaz, pravděpodobně se s tebou svezu
2 Zajsoft
ano, jdu do PUR. Už na mě čekají v AV dílech. Jakmile bude auto hotové v T6R, přejedu do AV na montáž PUR silentbloků nápravy.
Do motorové sekce ale polyuretan nechci.
pošli mi pls odkaz, pravděpodobně se s tebou svezu
2 Zajsoft
ano, jdu do PUR. Už na mě čekají v AV dílech. Jakmile bude auto hotové v T6R, přejedu do AV na montáž PUR silentbloků nápravy.
Do motorové sekce ale polyuretan nechci.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#208 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ahoj, mám jednu otázku a není to rýpání. V čem je kouzlo přejíždění mezi av a t6r? To mají fakt tak rozdílné ceny, že si ty silenty nenecháš vyměnit v t6r, když už ho tam kuchaj?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#209 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
PUR je v AV už od začátku března, čekají tam na mě. Tak mi přijde blbý něco závazně poptat a pak nepřevzít.
Ještě mě napadlo, že bych si je mohl v AV převzít, zaplatit a odvézt do T6R, když už se tam v autě hrabou
"od sklepa až na půdu".
Ještě mě napadlo, že bych si je mohl v AV převzít, zaplatit a odvézt do T6R, když už se tam v autě hrabou
"od sklepa až na půdu".
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#210 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jo tak, už tomu rozumím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#211 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ejdou Rotacak: https://www.ipdusa.com/products/4712/124672-heavy-duty-front-upper-spring-seat
Ted jsem delal pruzkum a nekdo je mega spokojenej, nekdo zase uplne ne. Jeste mrknu na origo pro XC90
Ted jsem delal pruzkum a nekdo je mega spokojenej, nekdo zase uplne ne. Jeste mrknu na origo pro XC90
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#212 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jak to tedy brzdí? % rozdíl proti standardu. Nějak se to zakecalo...Ejdou Rotacak píše:Tak a zase se něco urodilo
Tentokrát ty brzdy z XC90, 336mm a 308mm vrtanné Zimmermany, Sportovní Yellow Stuff EBC desky,
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#213 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Zatím je to z běžných osobních vozů 100% to nejlepší, co jsem mohl vyzkoušet. Brzdí to fakt ultimátně. Nevím jestli je to brzdičema, kotoučema s atypickým průměrem nebo směsí destiček "yellow stuff". Jediná nevýhoda, že ty sintrovaný desky pískají víc než OEM, ale je to slyšet jen v kolonách se staženým okýnkem.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#214 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak se jich na to zeptej a budeš rád, že ti je v AV nakonec namontují. A ještě pro jistotu i Patočky.....Ejdou Rotacak píše:PUR je v AV už od začátku března, čekají tam na mě. Tak mi přijde blbý něco závazně poptat a pak nepřevzít.
Ještě mě napadlo, že bych si je mohl v AV převzít, zaplatit a odvézt do T6R, když už se tam v autě hrabou
"od sklepa až na půdu".
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#215 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Když jsem měnil na D2 třmeny a dával větší kotouče jen na předku z 300 na 320 mm, tak ten rozdíl v brždění byl obrovský. Jak píše Ejdou: ultimátní. Doporučuji všem jako jedno z nejlepších vylepšení vašich vozů.hajnej píše:
Jak to tedy brzdí? % rozdíl proti standardu. Nějak se to zakecalo...
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#216 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To by mě zajímalo co mu říkala "Miláčku už to moc hřeje ?"
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#217 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
tak 3"DP pořád bůh ví kde, nekonečný čekání. Zelený vstřiky jsem měl doma 3 dny od objednání
Zatím jsem nechal na zlatokopce vyměnit zase nějaké díly.
Zvláštní kráťoučké cvaknutí při sešlápnutí a puštění plynu zůstalo (je to slyšet jen v nízkých rychlostech, šlápnu na plyn, cvak, pustím plyn, cvak)
Vyměnili levou poloosu, ale dělá to dál.
Dneska jsem si měnil olej a filtry a všiml jsem si, že mi trochu rosí ?převodovka?
Zatím jsem nechal na zlatokopce vyměnit zase nějaké díly.
Zvláštní kráťoučké cvaknutí při sešlápnutí a puštění plynu zůstalo (je to slyšet jen v nízkých rychlostech, šlápnu na plyn, cvak, pustím plyn, cvak)
Vyměnili levou poloosu, ale dělá to dál.
Dneska jsem si měnil olej a filtry a všiml jsem si, že mi trochu rosí ?převodovka?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#218 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To cvaknuti tipnu rameno resp. přední silent ramene.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#219 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ale ty byly taky teďka měněny
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#220 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ajo. Uz na to koukám. A při prudsim brzdění to taky dělá kdyz jakoby cuknes autem?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#221 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Neteče ti simerink, nebo některá ze zátek převodovky? Jestli při výměně poloosy simerink nevyměnili, tak by mohl téct.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#222 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 Hajnej
Ne, je to slyšet jen se staženym okýnkem v rychlostech tak do 30km/h, když přidám, klap, když sundám nohu z plynu, klap.
Při zatáčení, couvání ani brždění to nedělá, jen při práci s plynem.
2 raolsa
díky za typ, nechám zkontrolovat. Společně s DP se bude měnit ještě těsnění na svodech - za studena motor první minutu trochu "cvaká".
Prý těsnění před smrtí, nedokážu posoudit.
Je velkej rozdíl mezi origo těsněním svodů od Volva a např. od SNAAB?
Ne, je to slyšet jen se staženym okýnkem v rychlostech tak do 30km/h, když přidám, klap, když sundám nohu z plynu, klap.
Při zatáčení, couvání ani brždění to nedělá, jen při práci s plynem.
2 raolsa
díky za typ, nechám zkontrolovat. Společně s DP se bude měnit ještě těsnění na svodech - za studena motor první minutu trochu "cvaká".
Prý těsnění před smrtí, nedokážu posoudit.
Je velkej rozdíl mezi origo těsněním svodů od Volva a např. od SNAAB?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#223 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Zkus to prosím natočit ať vím co si pod tím představit.Ejdou Rotacak píše:2 Hajnej
za studena motor první minutu trochu "cvaká".
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9872
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#224 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Měl jsem něco podobného. Dělalo to při přidání a ubrání plynu jak říkáš a pak taky při brzdění v malých rychlostech. Takové to cukání při parkování apod. Byly to teda spíš rány než cvakání. Na vině byl právě volný silentblok v rameni.Ejdou Rotacak píše:2 Hajnej
Ne, je to slyšet jen se staženym okýnkem v rychlostech tak do 30km/h, když přidám, klap, když sundám nohu z plynu, klap.
Při zatáčení, couvání ani brždění to nedělá, jen při práci s plynem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#225 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
a nemůže to dělat dvouhmota?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek