Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5177
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#101 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak ještě je můžeš udělat v barvě vozu to nikdo nemá
Jedna věc je jak to vypadá na fotkách ( Třeba moje auto vypadá dobře ) a druhá je realita. O tmavé kola se musí člověk více starat ale jak sleduju Ejdou tak to není problém
Jedna věc je jak to vypadá na fotkách ( Třeba moje auto vypadá dobře ) a druhá je realita. O tmavé kola se musí člověk více starat ale jak sleduju Ejdou tak to není problém
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#102 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Rikam, bronzove, budou hezke k modre
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#103 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Mne tedy posledni dobou prijde, ze vsichi vcetne pana Lebedy maji cerny kola.
Mne se to zda nevkusny a laciny.
Cerny kola se dle meho hodi jen k bilemu autu.
Kdysi jsem mel na tmave modrem Fiat Bravo bile O.Z a to byla pecka.
Touto cestou bych se vydal ja, kdyz ne klasiku.
Mne se to zda nevkusny a laciny.
Cerny kola se dle meho hodi jen k bilemu autu.
Kdysi jsem mel na tmave modrem Fiat Bravo bile O.Z a to byla pecka.
Touto cestou bych se vydal ja, kdyz ne klasiku.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#104 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
S velkejma děrovanejma kotoučema a repasovanejma třmenama budou tmavá kola vypadat naopak výborně
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#105 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 Warcz
já se o auto zas tak nestarám, cca 1 x za 6-8 týdnů do myčky program č. 5 komplet mytí (jo vím, je to prasečina, ale jsem línej to pořád drbat)
a 3x do roka to beru růčo a se*u se s turtle waxem. Na černých kolech nebyla špína vidět vůbec - nejsou lesklé, je to takovej polomat černá-antracit.
Myslim, že tvýmu autu budou sakra slušet, včetně takovejch detailů jako jsou bílé stickery na paprscích - bude to podtrhovat bílou kastli.
Jsem zvědavej, až pak nahodíš fotku, přes víkend je ještě umeju a napatlám kanubákem, ať máš na pár měsíců klid od soli.
Mimochodem, jako první mě napadlo to samý co tebe - odšroubovat kovaný vnitřky a stříknout je do barvy metalízy - Dark Navy Blue.
Tyhle světlý kola jsou mor na čištění - ještě že nebrzdím jináč by byly neustále zahnojený od směsi z brzd. desek
já se o auto zas tak nestarám, cca 1 x za 6-8 týdnů do myčky program č. 5 komplet mytí (jo vím, je to prasečina, ale jsem línej to pořád drbat)
a 3x do roka to beru růčo a se*u se s turtle waxem. Na černých kolech nebyla špína vidět vůbec - nejsou lesklé, je to takovej polomat černá-antracit.
Myslim, že tvýmu autu budou sakra slušet, včetně takovejch detailů jako jsou bílé stickery na paprscích - bude to podtrhovat bílou kastli.
Jsem zvědavej, až pak nahodíš fotku, přes víkend je ještě umeju a napatlám kanubákem, ať máš na pár měsíců klid od soli.
Mimochodem, jako první mě napadlo to samý co tebe - odšroubovat kovaný vnitřky a stříknout je do barvy metalízy - Dark Navy Blue.
Tyhle světlý kola jsou mor na čištění - ještě že nebrzdím jináč by byly neustále zahnojený od směsi z brzd. desek
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#106 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ideální je sehnat "kočičí drápek", kterej tě v tom bude podporovat a třeba ti i finančně pomůže.Ejdou Rotacak píše:
tobě se Basttle zatím neškrábu ani ke kolenům, ty máš dětičky 3! snad to doklepnu - jestli se zas nezbláznim do
nějakýho kočičího drápku, kterej do mě zasekne dráp a já pro vůni klínu neuvidim na VOLVO. Zatím to vypadá slibně, už
nějakej pátek držím z vlastního přesvědčení status opuštěnýho vlka
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#107 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak jako kvůli Vulvě kašlat na Volvo?
Jinak kola josu moc hezký a jak říká Jezza, kola by měli být optimálně do půlky výšky auta.
Jinak kola josu moc hezký a jak říká Jezza, kola by měli být optimálně do půlky výšky auta.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 638
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
#108 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Hezké ano, ale pak se stopro setká s uznáním typu "tak a teď ještě nápis WRX Sti na kufr" černý kola sice zanikaj, ale pokud je na co koukat pod nima, je to překrásný! A jak říká Ejdou, nemá to každej jouda, co přijede nakupovat akční zboží do LidluHaben píše:Rikam, bronzove, budou hezke k modre
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5914
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#109 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
ale nestraš. Hoď různé varianty kol do photoshopu a postni to sem. My už ti s výběrem pomůžeme
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#110 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak už se to konečně blíží, kvůli dlouhý nemoci a propáslému termínu v prosinci, kdy jsem musel odjet služebně na týden pryč
mám konečně termín na 20.2.2019.
Nakonec jsem pustil z hlavy ATE a koupil z Německa vrtanný Zimmermany.
Předek: 336mm
Zadek: 308mm
Desky od EBC: třída Yellow Stuff
Pancéřované hadice takžež od EBC.
Kluci v AV mi mezitím komplet zrepasovali a nalakovali brzdové třmeny z XC90.
Nakonec vyjde výměna brzd, včetně komplet repase brzdových třemenů na nějaký 35 000kč.
No......a můžu začít šetřit na dvouhmotu a spojkovou sadu ze Subaru Imprezy
To bude za bratru dalších 50 000kč.
Pak asi přeskočim tlumiče a koupim od kamaráda, kterej dělá za Prahou v obřim autoskladu za zvýhodněnou, zaměstnaneckou cenu bez
marže to 19T Turbo od Mitsubishi. Snad bych se měl vejít do 20 000kč, zelené vstřiky, 3"DP se 100CPI Race Katem a chip Stage 4 od Pavla.
Ještě že zatím nemám rodinu, to bych jezdil ve Felicii
mám konečně termín na 20.2.2019.
Nakonec jsem pustil z hlavy ATE a koupil z Německa vrtanný Zimmermany.
Předek: 336mm
Zadek: 308mm
Desky od EBC: třída Yellow Stuff
Pancéřované hadice takžež od EBC.
Kluci v AV mi mezitím komplet zrepasovali a nalakovali brzdové třmeny z XC90.
Nakonec vyjde výměna brzd, včetně komplet repase brzdových třemenů na nějaký 35 000kč.
No......a můžu začít šetřit na dvouhmotu a spojkovou sadu ze Subaru Imprezy
To bude za bratru dalších 50 000kč.
Pak asi přeskočim tlumiče a koupim od kamaráda, kterej dělá za Prahou v obřim autoskladu za zvýhodněnou, zaměstnaneckou cenu bez
marže to 19T Turbo od Mitsubishi. Snad bych se měl vejít do 20 000kč, zelené vstřiky, 3"DP se 100CPI Race Katem a chip Stage 4 od Pavla.
Ještě že zatím nemám rodinu, to bych jezdil ve Felicii
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#111 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Prosimte, kde jsi kupoval Zimmermany a EBC desky?Ejdou Rotacak píše:Tak už se to konečně blíží, kvůli dlouhý nemoci a propáslému termínu v prosinci, kdy jsem musel odjet služebně na týden pryč
mám konečně termín na 20.2.2019.
Nakonec jsem pustil z hlavy ATE a koupil z Německa vrtanný Zimmermany.
Předek: 336mm
Zadek: 308mm
Desky od EBC: třída Yellow Stuff
Pancéřované hadice takžež od EBC.
Kluci v AV mi mezitím komplet zrepasovali a nalakovali brzdové třmeny z XC90.
Nakonec vyjde výměna brzd, včetně komplet repase brzdových třemenů na nějaký 35 000kč.
No......a můžu začít šetřit na dvouhmotu a spojkovou sadu ze Subaru Imprezy
To bude za bratru dalších 50 000kč.
Pak asi přeskočim tlumiče a koupim od kamaráda, kterej dělá za Prahou v obřim autoskladu za zvýhodněnou, zaměstnaneckou cenu bez
marže to 19T Turbo od Mitsubishi. Snad bych se měl vejít do 20 000kč, zelené vstřiky, 3"DP se 100CPI Race Katem a chip Stage 4 od Pavla.
Ještě že zatím nemám rodinu, to bych jezdil ve Felicii
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#112 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Zimmermany přes autodoc.cz - sklad maji v Německu, nutná platba na účet, ale po dohodě s českym zastoupenim to jde zaplatit na normální číslo
účtu a ne ten pitomej zahraniční IBAN, kterej neumim správně vyplnit.
EBC z Chevron Racing, ale chvíli trvalo, než jsem se popasoval s jejich databází v excel tabulce, kde toho maji namrskáno mraky a pancéřové
hadice jsem nakonec musel stejně vybrat po komunikaci se zaměstnancem, protože prostě nebylo možný se zorientovat v jejich databázi.
Destičky byly naštěstí seřazeny docela pochopitelně, že jsem se v tom nakonec vyznal i já blb, kterej se teprve pomalu učí, kde co v autě
je a jak to vlastně funguje
účtu a ne ten pitomej zahraniční IBAN, kterej neumim správně vyplnit.
EBC z Chevron Racing, ale chvíli trvalo, než jsem se popasoval s jejich databází v excel tabulce, kde toho maji namrskáno mraky a pancéřové
hadice jsem nakonec musel stejně vybrat po komunikaci se zaměstnancem, protože prostě nebylo možný se zorientovat v jejich databázi.
Destičky byly naštěstí seřazeny docela pochopitelně, že jsem se v tom nakonec vyznal i já blb, kterej se teprve pomalu učí, kde co v autě
je a jak to vlastně funguje
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#113 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Gratuluju, to budeš mít brzdy v autě dřív než já.
Teda mohl bych je dát na Dunkelrot, ale tam pořád ještě (už od září) čekám na tlumiče b6 a brzdy chci spojit s výměnou podvozku. Black a Modřina čekají na adaptéry na 320mm brzdy.
Teda mohl bych je dát na Dunkelrot, ale tam pořád ještě (už od září) čekám na tlumiče b6 a brzdy chci spojit s výměnou podvozku. Black a Modřina čekají na adaptéry na 320mm brzdy.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#114 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ahoj, nemyslím to zle, ale co chcete z těch Volvo cars vyrobit? Nebylo by lepší nechat je ve fázi "stage 0, resp. 1" a na bláznění sehnat něco takového??
"
p.s.: naprosto tomu rozumím ... nicméně mě zajímá, kam až to směřuje??
Dan
"
p.s.: naprosto tomu rozumím ... nicméně mě zajímá, kam až to směřuje??
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
#115 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tohle bude cenově úplně někde jinde.
S trochou snahy (a peněz), by se něco podobnýho dalo udělat i z Volva...
S trochou snahy (a peněz), by se něco podobnýho dalo udělat i z Volva...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#116 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
2 Danniel74
nemohu mluvit za ostatní, ale v mém případě mám strašně, strašně omezené možnosti - vysvětlím v následujících větách.
Svojí první V70II jsem si koupil proto, že se mi ten kombík líbil, líbil se mi víc než všechny ostatní auta na trhu, další věc
byla, že to bylo "VOLVO", ta značka je pro mě kultovní od dětství, protože jsem jezdil roky sjezd, v nejvyhrocenější
"pětiletce" na poloprofesionální úrovni a Volvo byl jeden z hlavních sponzorů Cannondalu.
Pak jsem přitáhl ze Švajcu tuhle V70 II 2.5T AWD a až později jsem se zde na foru dozvěděl, že mám auto na "ho*no"
a že to není T5 2.3. Tak teď pomalu vymejšlím, jak ostatním dokázat, že při nasypání kopy peněz z toho udělám ještě
rychlejší auto než T5 se Stage 2. Navíc, podmínkou pro mě je AWD, často jezdím do hor, takže tam bych byl s
předohrabem nahranej, i proto jsem T5 odpískal. Stačilo, když jsem měl chvíli nefunkční AWD a v autě ARD Stage 2.
Neustále to všude hrabalo, fuj. Díky pročítání amerických "volvo fór" mám jakoustakous jistotu, že i z B5254 T2,
zejména z těch posledních MY 07, které mají lehké úpravy na motoru a už z výroby svody z R, lze vykřesat docela dost
a může se jednat o sakra rychlou dálniční střelu. Na okreskách jezdím za všech okolností "pomalu", nechci ohrožovat.
Takže mi je úplně volný, že mě v serpentýnách předjede lehčí, agilnější vůz - ať si klidně jede, já narozdíl od něj nevidím,
co je za zatáčkou.
Takže ve zkratce - já vybral auto podle toho, že se mi prostě líbilo. Ve Focusu, BMW, Mercedesu, Subaru atd. bych si
nepřipadal zdaleka tak dobře jako ve Volvu V70II F-L. Navíc, čím déle tu jsem, tím více se mi líbí i kombi 850, 7-9 a V70I.
A P3 s T6 je pro mě zase passe, protože tihle nástupci se mi už subjektivně zase nelíbí - no píšu, mám to složitý
nemohu mluvit za ostatní, ale v mém případě mám strašně, strašně omezené možnosti - vysvětlím v následujících větách.
Svojí první V70II jsem si koupil proto, že se mi ten kombík líbil, líbil se mi víc než všechny ostatní auta na trhu, další věc
byla, že to bylo "VOLVO", ta značka je pro mě kultovní od dětství, protože jsem jezdil roky sjezd, v nejvyhrocenější
"pětiletce" na poloprofesionální úrovni a Volvo byl jeden z hlavních sponzorů Cannondalu.
Pak jsem přitáhl ze Švajcu tuhle V70 II 2.5T AWD a až později jsem se zde na foru dozvěděl, že mám auto na "ho*no"
a že to není T5 2.3. Tak teď pomalu vymejšlím, jak ostatním dokázat, že při nasypání kopy peněz z toho udělám ještě
rychlejší auto než T5 se Stage 2. Navíc, podmínkou pro mě je AWD, často jezdím do hor, takže tam bych byl s
předohrabem nahranej, i proto jsem T5 odpískal. Stačilo, když jsem měl chvíli nefunkční AWD a v autě ARD Stage 2.
Neustále to všude hrabalo, fuj. Díky pročítání amerických "volvo fór" mám jakoustakous jistotu, že i z B5254 T2,
zejména z těch posledních MY 07, které mají lehké úpravy na motoru a už z výroby svody z R, lze vykřesat docela dost
a může se jednat o sakra rychlou dálniční střelu. Na okreskách jezdím za všech okolností "pomalu", nechci ohrožovat.
Takže mi je úplně volný, že mě v serpentýnách předjede lehčí, agilnější vůz - ať si klidně jede, já narozdíl od něj nevidím,
co je za zatáčkou.
Takže ve zkratce - já vybral auto podle toho, že se mi prostě líbilo. Ve Focusu, BMW, Mercedesu, Subaru atd. bych si
nepřipadal zdaleka tak dobře jako ve Volvu V70II F-L. Navíc, čím déle tu jsem, tím více se mi líbí i kombi 850, 7-9 a V70I.
A P3 s T6 je pro mě zase passe, protože tihle nástupci se mi už subjektivně zase nelíbí - no píšu, mám to složitý
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#117 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Super, díky za reakce. Přeji mnoho radostí a ať auta jezdí přesně tak, jak chcete... .
D
D
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#118 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Cau. No parada,dalsi blazen ,vitej mezi nas. Preju pevne nervy a at se ti dari s upravama. Mas to moc pekne.Ejdou Rotacak píše:Tak už se to konečně blíží, kvůli dlouhý nemoci a propáslému termínu v prosinci, kdy jsem musel odjet služebně na týden pryč
mám konečně termín na 20.2.2019.
Nakonec jsem pustil z hlavy ATE a koupil z Německa vrtanný Zimmermany.
Předek: 336mm
Zadek: 308mm
Desky od EBC: třída Yellow Stuff
Pancéřované hadice takžež od EBC.
Kluci v AV mi mezitím komplet zrepasovali a nalakovali brzdové třmeny z XC90.
Nakonec vyjde výměna brzd, včetně komplet repase brzdových třemenů na nějaký 35 000kč.
No......a můžu začít šetřit na dvouhmotu a spojkovou sadu ze Subaru Imprezy
To bude za bratru dalších 50 000kč.
Pak asi přeskočim tlumiče a koupim od kamaráda, kterej dělá za Prahou v obřim autoskladu za zvýhodněnou, zaměstnaneckou cenu bez
marže to 19T Turbo od Mitsubishi. Snad bych se měl vejít do 20 000kč, zelené vstřiky, 3"DP se 100CPI Race Katem a chip Stage 4 od Pavla.
Ještě že zatím nemám rodinu, to bych jezdil ve Felicii
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#119 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Díky za podporu. Snad nezůstane jen u přání, spojku ze Subaru + dvouhmotu stihnu určitě ještě letos (pokud se nestane nějaká nečekaná
prekérka) Blbý je, že mě za stávající úpravy na autě + nějaké vybavení do bytu zbejvá ještě asi 14 splátek u Equa Bank,
tak si teď nemůžu moc vyskakovat.
Kdyby tedy bylo úplně nejhůř, finální upgrade by tak plynule přešel až na rok 2020, ale věřím, že letos stihnu ještě minimálně
3"DP a tuning sání vzduchu a zůstane i na přechodný čip Stage 2+,nebo Stage 3 od Pavla.
Přecijen, už je tam DO88 Big Pack, vejfuck z R a Pavel po zprávách naznačoval, že jestli tam mrsknu ještě 3"DP a tuning sání,
bude se musel upravit i SW. Alespoň budu mít zkušenost se SW Stage 2, Stage 3 a v budoucnu i Stage 4
prekérka) Blbý je, že mě za stávající úpravy na autě + nějaké vybavení do bytu zbejvá ještě asi 14 splátek u Equa Bank,
tak si teď nemůžu moc vyskakovat.
Kdyby tedy bylo úplně nejhůř, finální upgrade by tak plynule přešel až na rok 2020, ale věřím, že letos stihnu ještě minimálně
3"DP a tuning sání vzduchu a zůstane i na přechodný čip Stage 2+,nebo Stage 3 od Pavla.
Přecijen, už je tam DO88 Big Pack, vejfuck z R a Pavel po zprávách naznačoval, že jestli tam mrsknu ještě 3"DP a tuning sání,
bude se musel upravit i SW. Alespoň budu mít zkušenost se SW Stage 2, Stage 3 a v budoucnu i Stage 4
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5177
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#120 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ty jo mít to takhle takhle tak nespím. Mam teda hypotéku na 30 let, to beru jako bych platil nájem, ale jinak jsem si v životě nic nepůjčil. Na co nemam to nepotřebujiEjdou Rotacak píše:Blbý je, že mě za stávající úpravy na autě + nějaké vybavení do bytu zbejvá ještě asi 14 splátek u Equa Bank, tak si teď nemůžu moc vyskakovat.
Jinak projekt auta šílený a úplně chápu proč platíš kolik platíš za pojištění auta
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#121 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
+1
Ale pokud má Ejdou kde bydlet, tak nemusí řešit hypo a my co budeme 30 let splácet hypo to nechápeme, ale on třeba splatí 14 splátek za auto a je vysmátej.
Ale pokud má Ejdou kde bydlet, tak nemusí řešit hypo a my co budeme 30 let splácet hypo to nechápeme, ale on třeba splatí 14 splátek za auto a je vysmátej.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#122 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ano, v tomhle jsem měl s bratrem obrovské štěstí. Rodiče se odstěhovali na Šumavu - do lesů a do andělského ticha a nechali nám na Zbraslavi
takovej "menší domeček". Nechali si tam jedno z pater, to když se přijedou podívat jednou za měsíc na prťata a byt pro babču, až bude
nemohoucí, tak si jí stáhnem na Zbraslav, ať nemusí dožít na LDN - to samé bude naše povinnost s rodičema, až budou staří.
Byt mám ve dvou patrech, 90+90m2 (druhé patro začnu zabydlovat, až jestli někdy budu tatínek) a platim zatím symbolických 6000kč,
proto ta kovbojka s půjčkou v bance. Brácha, platí symblických 10 000, ale jsou 4. Táta přemejšlel dopředu, tak jsou všude oddělené
vchody, samostatné hodiny na vodu i elektriku - protože po smrti "starých" se ženy dvou bratrů rády nenávidí.
S bráchou snad vyjdu vždycky.
Do konce života jim budu vděčný, že jsem já ani brácha nemusel jít do hypotéky, jsou velkorysí.
jednou za půl roku si teda musíš v hospodě vyslechnout, že si s*áč z obří vily a že proč to štěstí neměli oni, ale to si nevybereš.
Proč utíkat do podnájmu, když mám tuhle možnost a staří jsou většinu roku na šumavě, takže si nelezete na nervy.
takovej "menší domeček". Nechali si tam jedno z pater, to když se přijedou podívat jednou za měsíc na prťata a byt pro babču, až bude
nemohoucí, tak si jí stáhnem na Zbraslav, ať nemusí dožít na LDN - to samé bude naše povinnost s rodičema, až budou staří.
Byt mám ve dvou patrech, 90+90m2 (druhé patro začnu zabydlovat, až jestli někdy budu tatínek) a platim zatím symbolických 6000kč,
proto ta kovbojka s půjčkou v bance. Brácha, platí symblických 10 000, ale jsou 4. Táta přemejšlel dopředu, tak jsou všude oddělené
vchody, samostatné hodiny na vodu i elektriku - protože po smrti "starých" se ženy dvou bratrů rády nenávidí.
S bráchou snad vyjdu vždycky.
Do konce života jim budu vděčný, že jsem já ani brácha nemusel jít do hypotéky, jsou velkorysí.
jednou za půl roku si teda musíš v hospodě vyslechnout, že si s*áč z obří vily a že proč to štěstí neměli oni, ale to si nevybereš.
Proč utíkat do podnájmu, když mám tuhle možnost a staří jsou většinu roku na šumavě, takže si nelezete na nervy.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#123 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak přesně proto nevidím důvod proč si nevzít na 14 měsíců půjčku na plechového milíčka Když se něco posere, budeš žrát trávu a kamení, ale o bydlení nepřijdeš.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#124 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Máš to supr a těším se na výsledek. Btw když už děláš takovéhle rozsáhlé úpravy, nestálo by za to pak finální ladění udělat někde u profíků na brzdě přímo na míru tomu autu? Cena za ladění se v tom všem už ztratí a budeš mít jistotu, že to máš perfektně odladěný přímo na tvůj build.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 198
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#125 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tak a zase se něco urodilo
Tentokrát ty brzdy z XC90, 336mm a 308mm vrtanné Zimmermany, Sportovní Yellow Stuff EBC desky, Facelift volant "tříramínko",
upgrade H7 a H9 žárovek, svítí to parádně
Do 14 dnů nejspíš proběhne výměna turba. Foceno ráno před prací na zaprděném parkovišti, ani v myčce jsem s tím ještě nebyl,
tak jsou třmeny ze servisu ještě oblemcané od servisáků kolomazem. Přes víkend vypulíruju.
Ty zadní třmeny mi přijdou stejně prťavé jako u V70
Tentokrát ty brzdy z XC90, 336mm a 308mm vrtanné Zimmermany, Sportovní Yellow Stuff EBC desky, Facelift volant "tříramínko",
upgrade H7 a H9 žárovek, svítí to parádně
Do 14 dnů nejspíš proběhne výměna turba. Foceno ráno před prací na zaprděném parkovišti, ani v myčce jsem s tím ještě nebyl,
tak jsou třmeny ze servisu ještě oblemcané od servisáků kolomazem. Přes víkend vypulíruju.
Ty zadní třmeny mi přijdou stejně prťavé jako u V70
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek