Olej 1l na 500 je dost nech to nejdřív zkontrolovat proč to mizí a potom vyměň to turbo .Ejdou Rotacak píše:Nějak to nechápu, olej čistej, nikde žádnej bílej šlem. Expanzní nádržka s chladící kapalinou taky čistá, ale pozoruju, že se mi posledních 14 dní oboje ztrácí, nijak závratně, ale úbytek tam je
Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#151 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5088
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#152 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
U těchto motorů se tak nějak voda do oleje či naopak moc často nedostává. Takže si nech udělat test na spaliny v chladicí kapalině a uvidíš. No buď to bude jen těsnění pod hlavou a nebo budeš muset zapátrat dále. Ještě se zeptám blbě, pod autem mokro není? Mě se sice také ztrácí (cca 100ml po 3tis/km), ale moc dobře vím kudy - slzí chladič a budu měnit až bude tepleji.
Či mohou místní jasnovědci ať vytáhnou křišťálové koule a zavěšté.
No každopádně je to nemilé.
Či mohou místní jasnovědci ať vytáhnou křišťálové koule a zavěšté.
No každopádně je to nemilé.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#153 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
včera jsem si při detailním pohledu všimnul, že jsem neskutečnej vůl - expanzní nádrž na chladicí kapalinu byla
přelitá skoro až k hrdlu. Takže byly patrné mapy od zaschlé chladicí kapaliny, bylo tam toho tolik, že to přes víčko
pár deci vyblinkalo. Chladicí kapalina se zdá se tedy neztrácí - minimálně za 7 dní a cca 400km v městských kolonách
a občasném protáhnutí po dálnici.
Olej to ale trochu žere. Dokud byl 0W30 tak to za rok nesežralo skoro nic - od té doby, co jsem přešel na Mobil Oil
5W50 Rally Formula s proplachem, tak to začalo olej krapet žrát tak nevim jestli přejít zase zpátky na 0W30.
Auto je od rána v AV na zástavbě většího turba, kontrole těsnosti chladicího okruhu, měření komprese ve válcích.
Jináč těžko zjišťovat, zda dochází k nadstandardnímu úniku oleje, aniž by nebylo nutné rozdělat motor a do
toho se mi kvůli úniku pár dcl oleje zatím nechce - řešil bych to až v případě, že na mě bude palubní PC řvát
každejch 14 dní, ať doleju olej. Jestli mi to zahlásí jednou za čtvrt roku, tak to řešit nebudu.
přelitá skoro až k hrdlu. Takže byly patrné mapy od zaschlé chladicí kapaliny, bylo tam toho tolik, že to přes víčko
pár deci vyblinkalo. Chladicí kapalina se zdá se tedy neztrácí - minimálně za 7 dní a cca 400km v městských kolonách
a občasném protáhnutí po dálnici.
Olej to ale trochu žere. Dokud byl 0W30 tak to za rok nesežralo skoro nic - od té doby, co jsem přešel na Mobil Oil
5W50 Rally Formula s proplachem, tak to začalo olej krapet žrát tak nevim jestli přejít zase zpátky na 0W30.
Auto je od rána v AV na zástavbě většího turba, kontrole těsnosti chladicího okruhu, měření komprese ve válcích.
Jináč těžko zjišťovat, zda dochází k nadstandardnímu úniku oleje, aniž by nebylo nutné rozdělat motor a do
toho se mi kvůli úniku pár dcl oleje zatím nechce - řešil bych to až v případě, že na mě bude palubní PC řvát
každejch 14 dní, ať doleju olej. Jestli mi to zahlásí jednou za čtvrt roku, tak to řešit nebudu.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#154 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Ejdou Rotacak píše: Jináč těžko zjišťovat, zda dochází k nadstandardnímu úniku oleje, aniž by nebylo nutné rozdělat motor a do
toho se mi kvůli úniku pár dcl oleje zatím nechce - řešil bych to až v případě, že na mě bude palubní PC řvát
každejch 14 dní, ať doleju olej. Jestli mi to zahlásí jednou za čtvrt roku, tak to řešit nebudu.
myslím že jsem tu někde četl že když ti to řve na palubce tak už je pozdě, chce to prostě kontrolovat na měrce, jinak riskuješ problémy
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#155 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Odvětrání motoru máš asi už vyřešené, že to tady nepadlo?
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#156 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jestli ne tak jim rovnou zavolej ať to udělají dle svého nejlepšího svědomí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#157 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
odvětrání klikové skříně proběhlo (10/2017) v American Motors ihned po koupi v rámci dvou rozsáhlých servisu
jako příprava na Stage 2 SW.
2 gigy
dokud to na mě před 14 dny palubák poprvé nezahlásil, tak jsem to pravda moc nekontroloval. Od té
doby na to jak úchyl čumim za studena obden a kontroluju rysku. Za 14 dní to spadlo ze 4 křížků
na 2,5-3 křížky.
jako příprava na Stage 2 SW.
2 gigy
dokud to na mě před 14 dny palubák poprvé nezahlásil, tak jsem to pravda moc nekontroloval. Od té
doby na to jak úchyl čumim za studena obden a kontroluju rysku. Za 14 dní to spadlo ze 4 křížků
na 2,5-3 křížky.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#158 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Gigy: proc by melo uz byt pozde. Me to zahlasi, mrknu na po nejaky dobe na merku a je to lehce nad MIN. To by mělo být ok
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#159 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Netusim sice co jsi tam mel za 0W30, ale aby byla min husta nez Mobil 1 5W50 je nepravdepodobne.Ejdou Rotacak píše:Olej to ale trochu žere. Dokud byl 0W30 tak to za rok nesežralo skoro nic - od té doby, co jsem přešel na Mobil Oil
5W50 Rally Formula s proplachem, tak to začalo olej krapet žrát tak nevim jestli přejít zase zpátky na 0W30.
Bud se nekde nejakej bordel, kterej do te doby tesnil. Nebo holt nekde nejakej unik - ono pri te vymene turba se uvidi,
zda nemas olej v sani, coz by bylo turbo/krouzky...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#160 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Jak to dopadlo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#161 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
zatím nevím, jsem jako na trní
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#162 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To věřím.
Prosím tě jakou to máš pojišťovnu?
Prosím tě jakou to máš pojišťovnu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#163 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Allianz
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#164 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Dnes ráno jsem to viděl na dílně.Ejdou Rotacak píše:zatím nevím, jsem jako na trní
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#165 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Tlaková zkouška chladicí kapaliny ok - žádný únik.
Turbo vyměně za větší z T5, auto prý jede moc pěkně a je to až s velkým podivem, protože.......na 5. válci je komprese jen 5,6 bar
Víc zatím nevím, odpoledne tam jedu.....ne jen že budu šetřit na spojku a dvojhmotu, teď mě čeká i rozpojení motoru, výměna
pístních kroužku a bůh ví, na co se ještě přijde - prostě už teď vím, že oprava za desítky tisíc......
Turbo vyměně za větší z T5, auto prý jede moc pěkně a je to až s velkým podivem, protože.......na 5. válci je komprese jen 5,6 bar
Víc zatím nevím, odpoledne tam jedu.....ne jen že budu šetřit na spojku a dvojhmotu, teď mě čeká i rozpojení motoru, výměna
pístních kroužku a bůh ví, na co se ještě přijde - prostě už teď vím, že oprava za desítky tisíc......
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#166 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
A takovej to byl poklad ze svycarska...malo jetej
Drzim palce at je to jen nejaka ptakovina
Drzim palce at je to jen nejaka ptakovina
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#167 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
1. válec - 11 bar
2. válec - 9.75 bar
3. válec - 10.25 bar
4. válec - 9 bar
5. válec - 5.9 bar
chladicí kapalinu to prý nežralo, tlaková zkouška dopadla ok, ale když jsem otevřel haubnu, tak bylo evidentní, že po 3 dnech chybí půlka obsahu v expanzce oproti
pondělí. No mezitím jsem se rozhodl, že to udělám z gruntu, motor půjde na repas a při té příležitosti se rovnou udělá i dvouhmota se spojkou, zelenejma vstřikama,
3"dp a SW - třeba klidně zítra, když bude volný termín. Holt nebudu bance dlužit stávajících 18 měsíců, ale třeba 32 měsíců. Jsou lidi, co splácí 20 let.
Už to pytlíkuju přes rok a začíná mě to pomalu srát.
Tak doufám, že po téhle finanční ztrátě budu mít konečně chvíli pokoj a nebudu každou chvíli jezdit do servisu na další servis, úpravu. Jiný auto už nechci,
jestli to všechno dopadne tak jak má, klidně v něm budu jezdit i za 5-8 let. Výkonu bude mít dost a místa pro případnou rodinu taky.
2. válec - 9.75 bar
3. válec - 10.25 bar
4. válec - 9 bar
5. válec - 5.9 bar
chladicí kapalinu to prý nežralo, tlaková zkouška dopadla ok, ale když jsem otevřel haubnu, tak bylo evidentní, že po 3 dnech chybí půlka obsahu v expanzce oproti
pondělí. No mezitím jsem se rozhodl, že to udělám z gruntu, motor půjde na repas a při té příležitosti se rovnou udělá i dvouhmota se spojkou, zelenejma vstřikama,
3"dp a SW - třeba klidně zítra, když bude volný termín. Holt nebudu bance dlužit stávajících 18 měsíců, ale třeba 32 měsíců. Jsou lidi, co splácí 20 let.
Už to pytlíkuju přes rok a začíná mě to pomalu srát.
Tak doufám, že po téhle finanční ztrátě budu mít konečně chvíli pokoj a nebudu každou chvíli jezdit do servisu na další servis, úpravu. Jiný auto už nechci,
jestli to všechno dopadne tak jak má, klidně v něm budu jezdit i za 5-8 let. Výkonu bude mít dost a místa pro případnou rodinu taky.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#168 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Přeju ať se to podaří. Já tak tajně doufám, že ten můj kus všechno tohle mine, ale těch pastí je tam několik. Taky do toho rvu peníze v dlouhodobém horizontu, ale realita ukáže.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#169 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Cekal jsem tenhle prubeh/reseni, ono je to nejlepsi, kdyz si to muzes dovolit, pacz dalsi varianta, je to nechat stat/hodit ze skaly/prodat...Ejdou Rotacak píše:No mezitím jsem se rozhodl, že to udělám z gruntu, motor půjde na repas a při té příležitosti se rovnou udělá i dvouhmota se spojkou, zelenejma vstřikama,
3"dp a SW - třeba klidně zítra, když bude volný termín. Holt nebudu bance dlužit stávajících 18 měsíců, ale třeba 32 měsíců. Jsou lidi, co splácí 20 let.
Už to pytlíkuju přes rok a začíná mě to pomalu srát.
Tak doufám, že po téhle finanční ztrátě budu mít konečně chvíli pokoj a nebudu každou chvíli jezdit do servisu na další servis, úpravu. Jiný auto už nechci,
jestli to všechno dopadne tak jak má, klidně v něm budu jezdit i za 5-8 let. Výkonu bude mít dost a místa pro případnou rodinu taky.
No az budes mit konecne chvili pokoj, tak se pust do druhyho... Neb kdyz si clovek stavi 300-400HP Daily Car, tak je treba pocitat radeji na kazdy den s jinym...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#170 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
poslední foto než jde auto zítra k p. Patočkovi pod kudlu, tohle bude drahej servis
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#171 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To logo na masce je nějaká zvětšenina ne ? Pěkný
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#172 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
Za mně ty blinkry ve zpětných zrcátkách jsou super, perfektně to vypadá a je tam i přidaná hodnota lepší viditelnosti (třeba když stojí víc aut za sebou a nevídíš na zadní blinkry toho prvního auta). Nechápu, že se tomu dodnes některé automobilky (Opel, Fiat...) vehementně brání a dávaj tam stále i v roce 2019 ten hnus do blatníků, vždyť to spojí jen o pár centů navíc. Šetření za mne na nesprávném místě. Na starej Volvech mi tahle věc hrozně chybí a je to jedna z věcí, proč bych starší auto nechtěl.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 194
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#173 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
tak repase motoru se nejspíš nekoná
teď mi volali z T6R, že všech pět válců má normální kompresi, chladicí kapalina ani olej se neztrácí.
Motor je dle nich v pořádku
teď mi volali z T6R, že všech pět válců má normální kompresi, chladicí kapalina ani olej se neztrácí.
Motor je dle nich v pořádku
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#174 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To je jak vyhrát ve sportce ne ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#175 Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007
To je trochu divny otoceni kurzu o 180 stupnu.
A ten pokles oleje na rysce a ztrata kapaliny, to se uzdravilo samo?
A ten pokles oleje na rysce a ztrata kapaliny, to se uzdravilo samo?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek