Právě je 21 led 2018 07:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Pravidla galerie uživatelů.
V tom to topiku se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý kdo bude chtít si založí vlastní topik s názvem:
Nick – typ auta. / Bláža – P1800 SE
Co napíšete dál, už záleží na každém jednotlivci.
Můžete přiložit dvě fotografie 800x600 pix a dvě 600x400 pix. Které budou umístněné na tomto servru.
Další fotografie je nutno uložit někam jinam a sem jen napostovat.
Moderátoři to budou průběžně kontrolovat a bez varování mazat.
Za zveřejněné informace si přebírá odpovědnost každý sám.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 24 lis 2017 16:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 279
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5l AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
jo a ještě jsem zapomněl, že se mi v lakovně peče křidýlko na kufr.

A s BGčkem je to jako s každym produktem - má svý zastánce i odpůrce. Když sem to BG navrhnul jako všelék (pač je tady na fóru doporučován), tak se na sebe týpci rozpačitě podivali, já se rozhlédl po těch Porschácích, Corvette Stingra´s, Ferrárkách, Lambech, Hummerech a jachtách a docvaklo mi, že sem asi měl držet hubu....

EDIT: upečený to doufám nebude. I s továrními "154" kw to jede slušně (tachometrových cca 230-35km/h - pak už jsem musel začít brzdit, ale stejně už by to asi moc
nevylezlo) za plynem to jde při podřazení taky slušně (v rámci střední třídy kombíků bez úprav)

EDIT2: zároveň asi upustím od přestavby do LPG - nebo, co myslíte? auto bude mít s tim do88 a SW "pár" koní navíc.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 24 lis 2017 16:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2008
Příspěvky: 513
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
By me fakt zajimalo, jaky to ma jizdni flastnosti na tech runflatech.

_________________
Volvík S60 2,4i 120kw
Suzuki Samurai 1,3i 51 kw
Volvík "velkej" V70 2,5T 155KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 24 lis 2017 17:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 279
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5l AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
2 xSam

max rychlost zkoušena na letní sadě ve velikosti 16! teď?.......odjezdim s tim snad jednu zimu a jde to z disků pryč, auto je pocitově línější, menší komfort a horší dojem z
odezvy řízení. Na téhle sadě bych určitě žádné rychlostní rekordy nezkoušel :-D

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 29 lis 2017 10:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 279
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5l AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
a ať nezakládám další topic, tohle je moje ex. Měl sem jí moc rád a roky věrně sloužila :-)
před prodejem dostala 4ks nových tlumičů, všechny 3 díly vejfuku, obě lambdy, rozvody a vodní
pumpu + maličkosti v podobě čepů, tyček, olejů, filtrů a ostatní drobotiny.....a stejně trvalo 2 měsíce,
než se prodala.

EDIT: a vlastně to nejdůležitější, včetně výměny motoru, kde se dělala GO


Přílohy:
2.4i 1.jpg
2.4i 1.jpg [ 548.88 KiB | Zobrazeno 127 krát ]
2.4i 2.jpg
2.4i 2.jpg [ 561.63 KiB | Zobrazeno 127 krát ]
2.4i 3.jpg
2.4i 3.jpg [ 558.19 KiB | Zobrazeno 127 krát ]
2.4i 4.jpg
2.4i 4.jpg [ 403.11 KiB | Zobrazeno 127 krát ]

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V70 2.5T AWD, 154Kw, MY 2007
PříspěvekNapsal: 12 led 2018 21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 279
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5l AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
tak dneska jsem vyzvednul auto po dokončení "STAGE 0".

po přívezení auta ze Švýcarska se vyměnili všechny provozní kapaliny, všechny filtry, přední pravý čep, stabilizační tyčky, servo, brzdy, rozvody, kladky, vodní pumpa. Sundali vanu, komplet vyčistili, vyčištění odvětrání klikové skříně, haldex, diferák, úhlovka. No pravdou je, že ty 2 servisy stály asi 35 000kč.....ALE.....auto jsem koupil včetně poplatků asi za 70 000kč.
Do toho jsem kupoval ještě zadní křídlo, stěrače, jiný elektrony, zimní pneu atd. - jsem v tom asi za 120 000kč a můžu si konečně říct, že moje teorie vyšla na výbornou. Mám to, co si čeští řidiči cení na 150 000kč+ a v technickém stavu, v kterém jde na bazar málokteré auto - teda co to kecám, žádné.

Ostatně, Martin Kohout Vám brzy poreferuje, zda si vymýšlím, nebo zda jsem vyhodil prachy oknem - berte to jako návod pro lidi, co mají hluboko do kapsy jako já a chtějí z mála vytěžit co nejvíc. Pokud nepočítáte svůj čas a nervy - jde to.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5l, AWD, 180Kw, 07' STAGE 2
V 70 B5244 S2 2.4l, 135Kw, 00' LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
Ferrita


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.087s | 21 Queries | GZIP : Off ]