Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix UKONČENO
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#1 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix UKONČENO
Do stáje přibyl další kus volva.
Je určen ke znovuzrození.
Název projektu Fenix.
Po absolvování cesty domů si vezmu dovolenou a navštívím Doc. Mudr. Chocholouška Csc.
Výbava:
Sc-900 (radio hraje kod je)
zatmívací zrcátko
Tempomat (ko)
Výhřev rite vpredu (řidič ok)
el. Okna a zrcátka (Ok)
Dstc (ok)
el. Anténa (ko)
Central s DO (ok)
A velkej šibr (jde složit, nahoru se jí moc nechce)
Servo (ko)
Altik (skoro ko)
Dřevo dekor
16" litaky k renovaci gumy ok
Interiér (vystihuje jen to, že se bude štitit i žena lehkých mravů)
plánované opravy a údržba
řízení
brzdy
alternátor
rozvody a náplně
klempíř a lakýrník
vyčištění interiéru
renovace kol
oprava el. antény
oprava el. stahování okna u spolujezdce
Je určen ke znovuzrození.
Název projektu Fenix.
Po absolvování cesty domů si vezmu dovolenou a navštívím Doc. Mudr. Chocholouška Csc.
Výbava:
Sc-900 (radio hraje kod je)
zatmívací zrcátko
Tempomat (ko)
Výhřev rite vpredu (řidič ok)
el. Okna a zrcátka (Ok)
Dstc (ok)
el. Anténa (ko)
Central s DO (ok)
A velkej šibr (jde složit, nahoru se jí moc nechce)
Servo (ko)
Altik (skoro ko)
Dřevo dekor
16" litaky k renovaci gumy ok
Interiér (vystihuje jen to, že se bude štitit i žena lehkých mravů)
plánované opravy a údržba
řízení
brzdy
alternátor
rozvody a náplně
klempíř a lakýrník
vyčištění interiéru
renovace kol
oprava el. antény
oprava el. stahování okna u spolujezdce
Naposledy upravil(a) lukinl dne 27 lis 2018 23:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Držím palce tohle bude hodně nákladnej projekt
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#3 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Jelikož bylo za hubičku je tam celkem rezerva..
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#4 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Co tě vedlo k tomu, jít do takový vrány ? To bude stát neskutečný peníze a pak budeš mít krásný cabrio s tim nejhoršim motorem
Já bych to hned prodal, ale tobě držim palec !
Já bych to hned prodal, ale tobě držim palec !
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#5 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Nekoupil sem to s úmyslem závodit a tak mě netrápí chudých 120kW. Mám to na blbnutí v létě takže v klidu a v pohodě. Sluce, teplo, vitr, ženy, sex, a rohlík od ucha k uchu.
Má to celkem slušnej podvozek, nový brzdy.
A střecha? U kabra stejně jen nouzovka
Má to celkem slušnej podvozek, nový brzdy.
A střecha? U kabra stejně jen nouzovka
Naposledy upravil(a) lukinl dne 20 říj 2017 20:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#6 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Odvaha ti teda nechybí... Jak dlouho to stálo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#7 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Stálo to rok a domů dojelo po vlastní ose
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#8 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Mě by taky nešlo o motor v tomto případě.
Prostě sedmdesátka v kábru.....škoda že nedělali taky 850 s plachtou...
Fandím Ti.
Prostě sedmdesátka v kábru.....škoda že nedělali taky 850 s plachtou...
Fandím Ti.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#9 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
850 cabrio by byla hezká alternativa k 3 bmw starymu kabru.
A best of by byla 960 II v cabriu
A best of by byla 960 II v cabriu
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#11 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Mimochodem cabro je asi o 8cm delší než 850
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#12 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
kámo v tomhle stavu je to spíš na sebeukájení než na sexlukinl píše:. Sluce, teplo, vitr, ženy, sex, a rohlík od ucha k uchu.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#13 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Všeho do časuOndra. píše: kámo v tomhle stavu je to spíš na sebeukájení než na sex
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#14 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Bacha na to, z koženejch sedaček jdou tělesný tekutiny trochu blbě dostávat, pokud nebudeš za sraba a hned to leštit vlhčenejma ubrouskama
Ondra pobavil
Ondra pobavil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#15 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Takže nakonec se ho někdo ujal ... no a já ho chtěl kuchat...
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#16 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Drzim palec. Mel jsem taky 120 kw. Sikovny čip Heico z toho (u predchoziho majitele) ihned udelal 155 kw a dalo se to v pohode. Drzim palce. Nejakou vranu C70cabrio v automatu bych taky bral. Kdyby nekdo vedel...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
#17 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Ahoj Lukáši,
máme se synem společnou C70, stejná barva, stejný motor, akorát kupátko jezdí se mi s ní velice dobře a výkon mi stačí. Naprosto tě chápu. Já koupil zde na foru zelenou 850 na díly...a cestou domů po vlastní ose mi přirostla k srdci a chci ji zachránit. Takže jen do toho. A příští rok v létě ať máš vše hotovo a sejdeme se třeba na hradě Buchlov Martin
máme se synem společnou C70, stejná barva, stejný motor, akorát kupátko jezdí se mi s ní velice dobře a výkon mi stačí. Naprosto tě chápu. Já koupil zde na foru zelenou 850 na díly...a cestou domů po vlastní ose mi přirostla k srdci a chci ji zachránit. Takže jen do toho. A příští rok v létě ať máš vše hotovo a sejdeme se třeba na hradě Buchlov Martin
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#18 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Peklo díky. Kdyby tohle byl automat tak bych to tam nechal. Řadí to hladce. A info o čipu se třeba bude hodit. Aktuálně by se hodily přední blatníky.pekelnik píše:Drzim palec. Mel jsem taky 120 kw. Sikovny čip Heico z toho (u predchoziho majitele) ihned udelal 155 kw a dalo se to v pohode. Drzim palce. Nejakou vranu C70cabrio v automatu bych taky bral. Kdyby nekdo vedel...
Mimochodem stálo tam krásný cupé v safronu 2,3 T5
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#19 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Jestli ho miluješ není co řešit. Taky bych do toho šel. Tak že držím palce.
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
#20 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Kde?lukinl píše:Mimochodem stálo tam krásný cupé v safronu 2,3 T5
Nějaký podrobnosti?
S Fénixem držím palce. Budeš to potřebovat.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#21 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Ahoj vše těžko, ale pojizdny to snad bude takže výlet do bochlaku bude určitě realnej.pospak píše:Ahoj Lukáši,
máme se synem společnou C70, stejná barva, stejný motor, akorát kupátko jezdí se mi s ní velice dobře a výkon mi stačí. Naprosto tě chápu. Takže jen do toho. A příští rok v létě ať máš vše hotovo sejdeme se třeba na hradě Buchlov Martin
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#22 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
tak sem se dnes hecnul a pokročil.
střecha zatažena. Boužel mechanicky sem ji musel pomoct v poslední čísti nad předním oknem. Zbytek elektricky ok.
Takže snad je příčina jen v těch dvou odpadlých kabelech. Jinak dolů jde v pořádku tam bude stačit pouze pořádně střechu natáhnout.
Jinak pokrok v interieru. Pod kobercema bylo mokro takže sem to všechno vyházel ven. Teď to nechám vyschnout.
Vybrakuju tapece a zadní lavici.
Vyčištíme opečujem. sešijem.
Jinak horní silenblok motoru jako by tam nebyl
tady dvě fotky
střecha zatažena. Boužel mechanicky sem ji musel pomoct v poslední čísti nad předním oknem. Zbytek elektricky ok.
Takže snad je příčina jen v těch dvou odpadlých kabelech. Jinak dolů jde v pořádku tam bude stačit pouze pořádně střechu natáhnout.
Jinak pokrok v interieru. Pod kobercema bylo mokro takže sem to všechno vyházel ven. Teď to nechám vyschnout.
Vybrakuju tapece a zadní lavici.
Vyčištíme opečujem. sešijem.
Jinak horní silenblok motoru jako by tam nebyl
tady dvě fotky
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#23 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Teda všechna čest tohle dávat do kupy. Držím palce. Jinak když tak vidím takhle pěkně odstrojený koberce, popřemýšlel bych rovnou o výměně lanovodů ručky. Vim jaký je docela peklo to měnit na Véčku, natož u Céčka...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#24 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
Nic nebude kdyby tak jak brzdí ručka tady brzdily všechny moje bývalý volva byl bych spokojenejz-d-e-n-a píše:Teda všechna čest tohle dávat do kupy. Držím palce. Jinak když tak vidím takhle pěkně odstrojený koberce, popřemýšlel bych rovnou o výměně lanovodů ručky. Vim jaký je docela peklo to měnit na Véčku, natož u Céčka...
Tohle samo z kopce neujede a se zataženou ručkou se nerozjedeš.
Brzdy má tohle auto udělaný od předchozího majitele a krom odvzdušnění by nemělo být potřeba na ně šahat
Kotouče nemají žádnou hranu na okraji prostě nic.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#25 Lukinl - C70 2.0 LPT cabrio Fénix
a po pravdě u kombíka to bylo to první co sem dělal tady je to jen horší o to mokro pod kobercama. Takže nic co bych už neznal. v 850 sem mokro řešil cca měsíc zpět. Postup je stejnej až na drobnosti.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek