Basstl - V70 TDI Dunkelrot

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#76 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Arkaz »

Krasna farba a comety top. Este by to chcelo R naraznik :)

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#77 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Budeme pružit :)
Přílohy
DSCF6095 – kopie.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#78 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od lukinl »

"pruží proto drží"
vážně hezká kára
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#79 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Vimperk :)
Přílohy
DSCF6143.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#80 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od PINĎABC »

pěkný ho máš :good:

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#81 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Pěkný :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#82 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Děkuju kluci ;)
Z dálky a na fotkách vypadá pěkně, ale podle mých měřítek to ještě není úplně ono.
Doufám že na podzimní sraz, už to bude zase o něco dál.
Hlavně oprava karoserie + podvozek. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#83 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Postupně připravuju auto na úterní odvoz do Color basic.
Ještě před tím přijdou namontovat nový nivomaty, pružiny + všechno okolo toho (spodní i horní uložení, misky, kroužky...).
Přílohy
DSCF6651.JPG
DSCF6652.JPG
DSCF6653.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

anonym_user

#84 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od anonym_user »

Kolko nivomaty?

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#85 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

cico píše:Kolko nivomaty?
https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/shock-absorbing/shock-absorber/shock-absorber-rear-axle-nivomat/1030493/

Já to měl o něco levnější, ale stejně to spolu s pružinama a příslušenstvím, na těch 1000€ vyšlo...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

anonym_user

#86 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od anonym_user »

Majn got, takovych penez. At se dilo podari.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#87 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Dlouho jsem přemýšlel jestli investovat do nových nivomatů.
Za ty prachy bych měl komplet sportovní podvozek s nastavováním výšky.
Protože je ale Dunkelrot určený k dennímu ježdění a často jezdím i s plným autem, tak jsem do těch nivomatů šel.
Nevypadá dobře, když plný auto vleče prdel po zemi a naopak u prázdnýho je zadek o 10cm vejš než předek. :)
Na předek dám snížený pružiny a tlumiče B6.
Doufám že to bude ideální kompromis mezi sportovnějším podvozkem, kvalitou a vzhledem.

Á propos, nezkoušeli jste někdo kombinaci snížených pružin a nivomatů?
Funguje to?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#88 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Urvanej »

Zničíš niva, protože ty maji za úkol držet určitou délku/výšku, a pokud to snížený pružiny na ně pustí všechno, tak jdou rychle do řiti.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#89 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Díky za info.
To jsem tak nějak tušil.
Zkoušet to tedy ani nebudu. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#90 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Dunkelrot ještě pořád není hotovej z lakovny a mezi tím dorazila zásilka ze Skandixu.
Ramena a komplet nový lišty na střechu a čelní sklo. :)
Přílohy
DSCF7213.JPG
DSCF7216.JPG
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#91 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od IgorS »

Prečo to kupuješ zo Skandixu? Vyjde to lacnejšie ako z Volvo? Alebo...?
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#92 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Do autorizáku to mám daleko a věřím že to i ze Skandixu dokážu sehnat za přijatelnou cenu... :wink:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

z-d-e-n-a
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2438
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#93 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Vzhledem k tomu že mám autorizák taky kapku z ruky, tak origo díly řeším přes Autopalace (posílají).
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#94 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od IgorS »

Ja len preto, že Skandix nemá nejaké zľavy a má drahé poštovné. Aspoň toľko moje skúsenosti. Tak sa väčšinou čudujem, že čo s tým Skandixom ľudia majú.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#95 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Skandix má zdaleka nejširší sortiment originálních i neoriginálních dílů a k tomu i některé tuningové díly (IPD).
Z mnoha důvodů mi vyhovuje a dostanu se minimálně na cenu dílů z autorizáku... ;)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#96 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od IgorS »

Priznám sa, že neviem ako je na tom Skandix ohľadom tuningových dielov IPD, pretože ma to nezaujíma a na nejaké neoriginálne diely je pre mňa fúra iných dodávateľov. Ale ak tuningové diely a vychytávky vychádzajú dobre alebo majú dobrú dopravu až domov, či rýchle dodanie, tak to chápem. Divil som sa len vždy tomu, keď niekto napísal, že mu niečo prišlo zo Skandixu a pritom na fotkách originálne diely Volvo vo Volvo krabičkách. Ale je to asi iné, ak je do autorzáku ďaleko.

Dovolím si však nesúhlasiť s tvrdením, že Skandix má zďaleka najširší sortiment originálnych dielov. Určite nemá. Najširší sortiment má autorizovaná distribučná sieť VOLVO vo svojich skladoch. Skandix má v katalógu veľa položiek ale aj tak ich má len podľa svojej skladovej dostupnosti alebo dostupnosti distribučnej siete. Toľko teda moja skúsenosť so Skandixom a originálnymi dielmi, pretože položky, ktoré som posledne v podstate bez problémov objednával v autorizáku u nás v meste a dostal aom ich ešte aj so zľavou, tak ich Skandix buď v katalógu vôbec nemal alebo ich mal nedostupné, či na objednávku. To som len tak, pred nedávnom, pozeral kvôli fotke toho dielu, že či tam nebude lepšia fotka. Preto som teraz reagoval na to, čo si písal, že ti prišli diely. Lebo ja som tam diely, ktoré som chcel, ani nenašiel vyobrazené. Preto čerstvá skúsenosť a pochybnosť o tom, že by tam mali najširší sortiment.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#97 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Michl »

Basstl píše:Budeme pružit :)
Koukám že dáváš kombinaci pružin Eibach a Lesjofors. Kam které prosím? Jaké k tomu do kombinace dáváš i tlumiče?
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#98 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Krystof P. »

Basstl píše: Nevypadá dobře, když plný auto vleče prdel po zemi a naopak u prázdnýho je zadek o 10cm vejš než předek. :)
Na předek dám snížený pružiny a tlumiče B6.
Doufám že to bude ideální kompromis mezi sportovnějším podvozkem, kvalitou a vzhledem.
Bacha na to, nevim o kolik snížíš, ale mít zrovna v autě (který má pohon přední, motor a převodovku vpředu a vzadu žádnou váhu) předek níž než zadek, je pro jízdní vlastnosti velikej krok zpátky.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#99 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Michl píše:Koukám že dáváš kombinaci pružin Eibach a Lesjofors. Kam které prosím? Jaké k tomu do kombinace dáváš i tlumiče?
Já mám těch aut a pružin víc... :D
Snížený Eibach jsou na Dunkelrot, ale použiju jenom přední a dozadu mám originál + nový nivomaty.
Lesjofors jsou zesílený na pracanta (spolu s tlumičema Sachs).
Krystof P. píše: Bacha na to, nevim o kolik snížíš, ale mít zrovna v autě (který má pohon přední, motor a převodovku vpředu a vzadu žádnou váhu) předek níž než zadek, je pro jízdní vlastnosti velikej krok zpátky.
Mě právě přijde, že nivomat ten podvozek tlačí níž, než nezatíženej sníženej podvozek (-30mm).
Kdyby to bylo na pytel, tak dám normální pružiny.
Tlumiče B6 poberou oboje. :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 280
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#100 Bastl - V70 TDI Dunkelrot

Příspěvek od Basstl »

Dobrý zprávy z lakovny. :)
Přílohy
IMG-20180925-WA0010.jpg
IMG-20180925-WA0010.jpg (115.34 KiB) Zobrazeno 960 x
IMG-20180925-WA0011.jpg
IMG-20180925-WA0011.jpg (109.43 KiB) Zobrazeno 960 x
IMG-20180925-WA0007.jpg
IMG-20180925-WA0007.jpg (85.73 KiB) Zobrazeno 960 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“