Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#76 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Krasna farba a comety top. Este by to chcelo R naraznik
#77 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Budeme pružit
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#78 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
"pruží proto drží"
vážně hezká kára
vážně hezká kára
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
#79 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Vimperk
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5008
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#80 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
pěkný ho máš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#81 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Pěkný
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
#82 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Děkuju kluci
Z dálky a na fotkách vypadá pěkně, ale podle mých měřítek to ještě není úplně ono.
Doufám že na podzimní sraz, už to bude zase o něco dál.
Hlavně oprava karoserie + podvozek.
Z dálky a na fotkách vypadá pěkně, ale podle mých měřítek to ještě není úplně ono.
Doufám že na podzimní sraz, už to bude zase o něco dál.
Hlavně oprava karoserie + podvozek.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#83 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Postupně připravuju auto na úterní odvoz do Color basic.
Ještě před tím přijdou namontovat nový nivomaty, pružiny + všechno okolo toho (spodní i horní uložení, misky, kroužky...).
Ještě před tím přijdou namontovat nový nivomaty, pružiny + všechno okolo toho (spodní i horní uložení, misky, kroužky...).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#85 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/shock-absorbing/shock-absorber/shock-absorber-rear-axle-nivomat/1030493/cico píše:Kolko nivomaty?
Já to měl o něco levnější, ale stejně to spolu s pružinama a příslušenstvím, na těch 1000€ vyšlo...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#87 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Dlouho jsem přemýšlel jestli investovat do nových nivomatů.
Za ty prachy bych měl komplet sportovní podvozek s nastavováním výšky.
Protože je ale Dunkelrot určený k dennímu ježdění a často jezdím i s plným autem, tak jsem do těch nivomatů šel.
Nevypadá dobře, když plný auto vleče prdel po zemi a naopak u prázdnýho je zadek o 10cm vejš než předek.
Na předek dám snížený pružiny a tlumiče B6.
Doufám že to bude ideální kompromis mezi sportovnějším podvozkem, kvalitou a vzhledem.
Á propos, nezkoušeli jste někdo kombinaci snížených pružin a nivomatů?
Funguje to?
Za ty prachy bych měl komplet sportovní podvozek s nastavováním výšky.
Protože je ale Dunkelrot určený k dennímu ježdění a často jezdím i s plným autem, tak jsem do těch nivomatů šel.
Nevypadá dobře, když plný auto vleče prdel po zemi a naopak u prázdnýho je zadek o 10cm vejš než předek.
Na předek dám snížený pružiny a tlumiče B6.
Doufám že to bude ideální kompromis mezi sportovnějším podvozkem, kvalitou a vzhledem.
Á propos, nezkoušeli jste někdo kombinaci snížených pružin a nivomatů?
Funguje to?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#88 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Zničíš niva, protože ty maji za úkol držet určitou délku/výšku, a pokud to snížený pružiny na ně pustí všechno, tak jdou rychle do řiti.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#89 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Díky za info.
To jsem tak nějak tušil.
Zkoušet to tedy ani nebudu.
To jsem tak nějak tušil.
Zkoušet to tedy ani nebudu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#90 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Dunkelrot ještě pořád není hotovej z lakovny a mezi tím dorazila zásilka ze Skandixu.
Ramena a komplet nový lišty na střechu a čelní sklo.
Ramena a komplet nový lišty na střechu a čelní sklo.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#91 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Prečo to kupuješ zo Skandixu? Vyjde to lacnejšie ako z Volvo? Alebo...?
#92 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Do autorizáku to mám daleko a věřím že to i ze Skandixu dokážu sehnat za přijatelnou cenu...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#93 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Vzhledem k tomu že mám autorizák taky kapku z ruky, tak origo díly řeším přes Autopalace (posílají).
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#94 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Ja len preto, že Skandix nemá nejaké zľavy a má drahé poštovné. Aspoň toľko moje skúsenosti. Tak sa väčšinou čudujem, že čo s tým Skandixom ľudia majú.
#95 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Skandix má zdaleka nejširší sortiment originálních i neoriginálních dílů a k tomu i některé tuningové díly (IPD).
Z mnoha důvodů mi vyhovuje a dostanu se minimálně na cenu dílů z autorizáku...
Z mnoha důvodů mi vyhovuje a dostanu se minimálně na cenu dílů z autorizáku...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#96 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Priznám sa, že neviem ako je na tom Skandix ohľadom tuningových dielov IPD, pretože ma to nezaujíma a na nejaké neoriginálne diely je pre mňa fúra iných dodávateľov. Ale ak tuningové diely a vychytávky vychádzajú dobre alebo majú dobrú dopravu až domov, či rýchle dodanie, tak to chápem. Divil som sa len vždy tomu, keď niekto napísal, že mu niečo prišlo zo Skandixu a pritom na fotkách originálne diely Volvo vo Volvo krabičkách. Ale je to asi iné, ak je do autorzáku ďaleko.
Dovolím si však nesúhlasiť s tvrdením, že Skandix má zďaleka najširší sortiment originálnych dielov. Určite nemá. Najširší sortiment má autorizovaná distribučná sieť VOLVO vo svojich skladoch. Skandix má v katalógu veľa položiek ale aj tak ich má len podľa svojej skladovej dostupnosti alebo dostupnosti distribučnej siete. Toľko teda moja skúsenosť so Skandixom a originálnymi dielmi, pretože položky, ktoré som posledne v podstate bez problémov objednával v autorizáku u nás v meste a dostal aom ich ešte aj so zľavou, tak ich Skandix buď v katalógu vôbec nemal alebo ich mal nedostupné, či na objednávku. To som len tak, pred nedávnom, pozeral kvôli fotke toho dielu, že či tam nebude lepšia fotka. Preto som teraz reagoval na to, čo si písal, že ti prišli diely. Lebo ja som tam diely, ktoré som chcel, ani nenašiel vyobrazené. Preto čerstvá skúsenosť a pochybnosť o tom, že by tam mali najširší sortiment.
Dovolím si však nesúhlasiť s tvrdením, že Skandix má zďaleka najširší sortiment originálnych dielov. Určite nemá. Najširší sortiment má autorizovaná distribučná sieť VOLVO vo svojich skladoch. Skandix má v katalógu veľa položiek ale aj tak ich má len podľa svojej skladovej dostupnosti alebo dostupnosti distribučnej siete. Toľko teda moja skúsenosť so Skandixom a originálnymi dielmi, pretože položky, ktoré som posledne v podstate bez problémov objednával v autorizáku u nás v meste a dostal aom ich ešte aj so zľavou, tak ich Skandix buď v katalógu vôbec nemal alebo ich mal nedostupné, či na objednávku. To som len tak, pred nedávnom, pozeral kvôli fotke toho dielu, že či tam nebude lepšia fotka. Preto som teraz reagoval na to, čo si písal, že ti prišli diely. Lebo ja som tam diely, ktoré som chcel, ani nenašiel vyobrazené. Preto čerstvá skúsenosť a pochybnosť o tom, že by tam mali najširší sortiment.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#97 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Koukám že dáváš kombinaci pružin Eibach a Lesjofors. Kam které prosím? Jaké k tomu do kombinace dáváš i tlumiče?Basstl píše:Budeme pružit
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#98 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Bacha na to, nevim o kolik snížíš, ale mít zrovna v autě (který má pohon přední, motor a převodovku vpředu a vzadu žádnou váhu) předek níž než zadek, je pro jízdní vlastnosti velikej krok zpátky.Basstl píše: Nevypadá dobře, když plný auto vleče prdel po zemi a naopak u prázdnýho je zadek o 10cm vejš než předek.
Na předek dám snížený pružiny a tlumiče B6.
Doufám že to bude ideální kompromis mezi sportovnějším podvozkem, kvalitou a vzhledem.
#99 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Já mám těch aut a pružin víc...Michl píše:Koukám že dáváš kombinaci pružin Eibach a Lesjofors. Kam které prosím? Jaké k tomu do kombinace dáváš i tlumiče?
Snížený Eibach jsou na Dunkelrot, ale použiju jenom přední a dozadu mám originál + nový nivomaty.
Lesjofors jsou zesílený na pracanta (spolu s tlumičema Sachs).
Mě právě přijde, že nivomat ten podvozek tlačí níž, než nezatíženej sníženej podvozek (-30mm).Krystof P. píše: Bacha na to, nevim o kolik snížíš, ale mít zrovna v autě (který má pohon přední, motor a převodovku vpředu a vzadu žádnou váhu) předek níž než zadek, je pro jízdní vlastnosti velikej krok zpátky.
Kdyby to bylo na pytel, tak dám normální pružiny.
Tlumiče B6 poberou oboje.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#100 Bastl - V70 TDI Dunkelrot
Dobrý zprávy z lakovny.
- Přílohy
-
- IMG-20180925-WA0010.jpg (115.34 KiB) Zobrazeno 1003 x
-
- IMG-20180925-WA0011.jpg (109.43 KiB) Zobrazeno 1003 x
-
- IMG-20180925-WA0007.jpg (85.73 KiB) Zobrazeno 1003 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek