Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Krabice740 píše:Parádní kára... od té doby co mi kamarád půjčil bílou 940 2.3 turbo taky šetřím prachy na krabici nějak mě to začalo lákat ba i trochu vzrušovat
No když jsem ji pořizoval, tak se vlastně plnil dlouholetej sen, takže to provázelo i náležitý nadšení. Říkal jsem si za jak dlouho asi opadne, ale ono vzrušení z toho vozu nemizí, spíš roste.
I když je to jen obyč krabice bez turba a k tomu pofaceliftu, tak mám pocit, že už nic jinýho nepotřebuju. Ale vlastně potřebuju - ještě jednu v sedanu
Tak jsem se rozhodl trochu uklidit pod kapotou. Jednak jsem se na ten sajrajt už nemohl dívat a druhak jsem chtěl zjistit, co se skrývá pod kilama prachu a oleje a jak útroby bojují s korozí. Jak jsem postupně kartáčem, následně bruskou odkrýval realitu, seznal jsem, že to není zdaleka tak růžový, jak jsem si myslel.
Povrchovou korozi tak nějak rozbrušuju, kam se dostanu. Následně epoxidovej odrezovač a zpátky do barvy. Na dna kastlíků (baterka a nádržka ostřikovačů) a držák chladiče asi plasti dip - nevim, do jaký míry je to košér, nikdy jsem to nedělal - rady a kritiku vítám.
Ovšem v pravým podběhu mám dvě ďury zhruba o velikosti padesáti koruny. jednu dole v rohu u baterky a druhou v místě šroubu držící plast ve spodu podběhu. Tak teď dumám. Pustil jsem se do toho, abych co nejvíc oddálil zánik mýho vozu na hnilobu, teď toho trošku lituju. Protože se mi zdá, že celá ta dřina má jen polovičatý řešení.
Nechci nic maskovat, kvůli to nedělám, ale řezat a vařit se mi nechce...
Tak aby to to tu nesmrdělo pesimismem, musím říct, že se pomalu zase skládá dohromady. Začal jsem tím, že bych mu trochu opucnul motůrek. No, po hodinách a hodinách čištění je auto lehčí o pět a půl kila všemožnýho sajrajtu, kterej držel jako čert. Dal jsem nový simeringy, těsnění sání a deklíku
Samotný čištění jsem bral jako meditaci mezi zaměstnáním a hlídáním dítěte. Nervy drásající je na tom fakt, že výše zmíněné povinnosti mě zaměstnávají natolik, že tahle zprvu nevinná činnost, vyvolána na začátku výměnou hadice k topení, indisponovala volvika už na dva měsíce. Už jsem i zapomněl, co kde bylo
Díky, díky. Nadšení mě neopouští a doufám, že ještě na dlouho neopustí, protože je na autě ještě hoodně práce, abych byl spokojenej. .. A pořídil další krabici
Obdivuhodne nadseni a vytrvalost! Ciste pro zajimavost, co jsi aplikoval na zasazena mista po ocisteni? Z fotek vidim odrezovac.... a dal uz jen hotovy produkt
_________________ Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Dával jsem, ale nejspíš zbytečně složitě, odrezovač s epoxidovými krystaly, potom hostagrund u2161, což by měla být polyuretanová impregnace (volil jsem hlavně kvůli počasí) a bílou nitrocelulozku. Broušením a tmelením jsem se vůbec nezabýval... Vany a spodek nosníků pak 3M bodyschutz. Prožraný podběh jsem zatím jen očistil a naimpregnoval, v létě pak proběhne nějaká ta zavářka.
Tak, nebyl jsem zas úplně bláhový, abych si myslel, že to poskládám zpátky a všechno poběží jak na drátkách. Ovšem zklamání mě stejně drtí. To, že sebou motor po startu škube jak kapr na prkně, beru jako věc, která se dříve nebo později rozlouskne. Co mi ovšem nejde do hlavy... nalevo světla v cajku, napravo se světlometem svítí místo parkovačky blinkr. Zapnu parkovačky - svítí parkovačky. Zapnu dálky - motor chcípne. Baterka je nabitá. Pojistky jsou v cajku.
Jo, možná se ptám jako blbec, ale Co přesně znamená tohle??
Nejsem sice ohledne elektriky z nejfundovanejsich, ale projdi si vsechny kostry - V predni casti podbehu jsou v motorovem prostoru az temer u svetel kostrici mustky, ktere casto byvaji zdrojem problemu typu "rozsvitim neco a ono se k tomu da do chodu jeste neco jineho".
Jinak diky za info ohledne nateru. Sam ruzne experimentuji a zkousim, co poskytne kyzenou ochranu - muj zatim posledni pokus byl: Bezoplachovy Odrezovac, 3 vrstvy dvouslozkoveho epoxidoveho zakladu a na to dve vrstvy dvouslozkoveho epoxidoveho vrchu.
_________________ Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Neni zac. Mne zacala sedma delat po pulrocni odstavce neco velmi podobneho - rozsvitil jsem svetla a do toho se rozjel zadni sterac atp. Stacilo vycistit predni kostrici mustky a vse bylo zase OK.
Co se barev tyce pouzil jsem v lokalnim obchode dostupnou Epoxidovou barvu - tusim "Body EP" se to jmenovalo. S korozi mam pomerne bohate zkusenosti z namornich lodi, kde se prave pro sve antikorozni vlastnosti pouziva Epoxid. Je vsak nachylny na pripravu povrchu, aplikaci (teplota, vlhkost, casy...). Zkratka je s tim neskutecne sr..., ale zase to funguje. Takove ty univerzaly proti korozi jsou akorat obchodni trik Jako vrchni barvu zalezi, kam to chces. Trebas Epoxid ma mizernou odolnost vuci UV zareni, casem zmatovati a pak se jakoby "sprasuje" dolu. Polyuretan je na tom co se UV odolnosti tyce o poznani lepe, ale zustava i po vytvrzeni trosku plasticky - diky tom se neda aplikovat do mist, kde je zapotrebi mechanicka odolnost.
_________________ Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Jj, prevazne Atlantik a obcas Pacifik, tzv. "handy size bulk carriery". Diky tomu, ze se tyhle typy lodi stavi dnes prevazne v Cine, je boj s korozi opravdu zazitek
_________________ Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
olivin píše:Jj, prevazne Atlantik a obcas Pacifik, tzv. "handy size bulk carriery". Diky tomu, ze se tyhle typy lodi stavi dnes prevazne v Cine, je boj s korozi opravdu zazitek
To věřím. Stejně tak může být zážitek nějaký ten tichomořský tajfun, že. Jak dlouhý máš turnusy??