czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#51 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Nosound89: No to už můžu říct i za majitele vozu, že prodávat to už v plánu nemá, protože něco kolem těch 100 papírů co v tom je ti nikdo nezaplatí a ten čas a nervy strávené na autě už vůbec ne. Sám dobře víš, že dnes nikdo dobré a pořádně spravené auto jen tak neprodá Natož bez závad.
(Do toho ho ještě čeká nový setrvačník, turbo z T4 nebo se ponechá původní ale musí se koupit nová výfuková ulita, protože stará rachotí když dojde k otevření klapky která je v ulitě a do toho hromada dalších věcí, ložiska zadních kol, nové ramena, tyče zadní nápravy, veškteré silentbloky na zadní nápravě atd.
Uřvanej: Dinitroly samozřejmě přes sebe. Nechám to i na tobě, jestli Dinitrol 4941 namrskáš někde pod blatníky kde není voda a do podběhů atd kde se usazuje voda, dáš 4941 a k tomu 479ku. My jsme dávali oba dva dinitroly přes sebe po celém autě, ať už je to udělané pořádně a nemusí se nikdo k tomu po pár letech vracet a nadávat že jsme to udělali na hovno
Stačí že pod origo nátěrem neboli gumou kterou používalo Volvo, to vše hnije, a nejvíce ve svárech které jsou přelepené jakoby (medvědím hovnem).
(Do toho ho ještě čeká nový setrvačník, turbo z T4 nebo se ponechá původní ale musí se koupit nová výfuková ulita, protože stará rachotí když dojde k otevření klapky která je v ulitě a do toho hromada dalších věcí, ložiska zadních kol, nové ramena, tyče zadní nápravy, veškteré silentbloky na zadní nápravě atd.
Uřvanej: Dinitroly samozřejmě přes sebe. Nechám to i na tobě, jestli Dinitrol 4941 namrskáš někde pod blatníky kde není voda a do podběhů atd kde se usazuje voda, dáš 4941 a k tomu 479ku. My jsme dávali oba dva dinitroly přes sebe po celém autě, ať už je to udělané pořádně a nemusí se nikdo k tomu po pár letech vracet a nadávat že jsme to udělali na hovno
Stačí že pod origo nátěrem neboli gumou kterou používalo Volvo, to vše hnije, a nejvíce ve svárech které jsou přelepené jakoby (medvědím hovnem).
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
#52 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Parádní práce.
Klobouk dolů!
Klobouk dolů!
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#53 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Po dlouhé době přidám pár fotek. Nemám teď čas neboť mě odešel monitor na notebooku. Takže ho nemohu brát do práce.
Nový setrvák : za 9 362 Kč + Šrouby za 369 Kč
Nový Vysoušeč klimatizace za 425 Kč
Na autě se děla každý víkend.
Nový setrvák : za 9 362 Kč + Šrouby za 369 Kč
Nový Vysoušeč klimatizace za 425 Kč
Na autě se děla každý víkend.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#54 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Brzdové hadice ....
Kondenzátor, klimatizace
Tažné lanka, parkovací brzdy
Chladič až na podruhé...
Druhý na tom přišel lépe. (Použitelně)
Kondenzátor, klimatizace
Tažné lanka, parkovací brzdy
Chladič až na podruhé...
Druhý na tom přišel lépe. (Použitelně)
- Přílohy
-
- 38139484_1843640545728986_290855966969167872_n.jpg (60.74 KiB) Zobrazeno 1143 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
- Vůz: S80 2.4t 147, V70 2.5 103
#55 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Chci se zeptat na to cukání a nedržení volnoběhu. Bylo to lambdou?
Děkuji
Děkuji
_________________
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
S80 2.4t 147kw 2001
V70 2.5tdi 103kw 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#56 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Martin666 píše:Chci se zeptat na to cukání a nedržení volnoběhu. Bylo to lambdou?
Děkuji
Zdravím bylo to motorkem na volnoběh nebo jak se to jmenuje. Starý jsem vyčistil benzínem ale nepomohlo to . Nakonec jsem musel objednat nový .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#57 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Přidám pár fotek jak se postupuje..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#58 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
NOVÉ TURBO Z T4 -16 000kč cca
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#60 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Hadice na turbo nová za 1400kč
Natřel jsem si výfuk . Stejně to asi vydrží chvíli .
Pracovat se musí i v dešti !!
Nové stěrače na světla z EBAY...
Nový Katalyzátor...
Aktuální snímek ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#61 Šetřílek - S40I 2.0T 2002
Start motoru po 9 měsících... Nastartuje ? Nenastartuje ?
ODKAZ >>>
ODKAZ >>>
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#62 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
Doporučuji Funkční 600 metrů. Takže asi padělek...
Děkuji výrobci SACHS takže motor znova ven.
https://imdily.cz/centralni-vysouvac-spojka-sachs-3182998702?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
Děkuji výrobci SACHS takže motor znova ven.
https://imdily.cz/centralni-vysouvac-spojka-sachs-3182998702?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_item
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#63 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
smekám klobouk, to je jak ježíš kristus, který vstal z mrvých . Nechybí ti u toho konusovýho filtru tepelnej štít? (pro jistotu ještě omotanej izolační páskou)
Takhle ti to bude sát horkej vzduch od motoru a to určitě nechceš
Takhle ti to bude sát horkej vzduch od motoru a to určitě nechceš
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#64 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
Copak se tomu ložisku stalo? Rozpadlo se? Začalo téct? Zadřelo se?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#65 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
To: czemartin1 tohle asi není to co potřebuješ, že? Měl jsem kdysi safrana a odešla mi na tom spojka tak jsem objednával díly, které jsem potom už nepoužil je to origo volvo kupované ve Vídni zkusím pohledat i fakturu
- Přílohy
-
- Screenshot_20181119-213106_Gallery-480x853.jpg (41.85 KiB) Zobrazeno 857 x
-
- Screenshot_20181119-213039_Gallery-480x853.jpg (46.52 KiB) Zobrazeno 857 x
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#66 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
Ten sportovní filtr co tam je tak to bylo jen na test. Ono se to bude dodělávat. Určitě to nebude tak jak to tam je.
To jsme jen zkoušeli . Bude tam na to udělaný přímo box a vzduch se bude nasávat někde ze spodku jak je nárazník atd. Ještě nevím.
Když se sešlápne spojka tak nic ale jakmile se pustí tak to hučí... Dělalo to i když jsem auto koupil ale to bylo méně hlučné . Teď to rachotí tak že máte pocit že se to vysype . Už jsem objednal celou spojkovou sadu + ten vysouvač od značky LUK. Tak snad to bude okey
To jsme jen zkoušeli . Bude tam na to udělaný přímo box a vzduch se bude nasávat někde ze spodku jak je nárazník atd. Ještě nevím.
Když se sešlápne spojka tak nic ale jakmile se pustí tak to hučí... Dělalo to i když jsem auto koupil ale to bylo méně hlučné . Teď to rachotí tak že máte pocit že se to vysype . Už jsem objednal celou spojkovou sadu + ten vysouvač od značky LUK. Tak snad to bude okey
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#67 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
smidcze píše:To: czemartin1 tohle asi není to co potřebuješ, že? Měl jsem kdysi safrana a odešla mi na tom spojka tak jsem objednával díly, které jsem potom už nepoužil je to origo volvo kupované ve Vídni zkusím pohledat i fakturu
Děkuji moc, Ale asi ani ne už to mám objednané od včerejška . Tak nevím jak bych to posílal zpět a rušil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#68 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
To je luxus, obdivuju Tě za to, že dáváš dohromady auto, který by kdekdo prostě dojezdil a nechal sešrotovat. Skvělý !
Jinak s tim podvozkem, co říkáš na to, že místo dinitrolu by bylo lepší nechat jen lak a pozorovat a okamžitě všechny rezíky řešit ? Mám takovou zkušenost, že pod všema těma bodýčkama a gumoasfaltama absolutně nevíš, co se dějě...
Jinak s tim podvozkem, co říkáš na to, že místo dinitrolu by bylo lepší nechat jen lak a pozorovat a okamžitě všechny rezíky řešit ? Mám takovou zkušenost, že pod všema těma bodýčkama a gumoasfaltama absolutně nevíš, co se dějě...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 308
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo 850 2.0 T B5204T
#69 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
Zkušenost je taková, pokud necháš jen lak bude ti to zachvili rezavět, protože když už to brousíš tak lak má puchýře, proto se vše musí obrousit na holý kov a dává se suřík. Nemáš šanci to obrousit tak aby ti zůstal neporušený lak, který už stejně rezaví. A vzhledem k tomu není co řešit protože většina těchto aut od roku 2000 byla planovaná na jak dlouho 5-8 let ? Potom směr vrakoviště, takže nárok na korozi to má. Nebýt ve předu těch posraných zástěrek tak bych ani ty přední blatníky nehnili.
Takže- suříková barva reaguje s čistým kovem a na suřík se dává vrchní alkydová barva a potom dinitrol. A prostě ti nic nehnije ani pod tím dinitrolem.
Je to vyzkoušeno několikrát, i když suříkem natřeš plot a na to použiješ vrchní alkydovou barvu ať lesk, satén - odstín je na tobě. Tak může na to padat sníh, pršet, prostě cokoliv a barva se neloupe a odolává korozi s přehledem.
Samozřejmě pokud použiješ pod dinitrol podobné sračky jako je hostagrund, alkyton a plno dalších známých barev, tak je to na dvě věci a okamžitě to rezaví.
Pokud to jen obrousíš a natřeš to dinitrolem tak je to jak kdyby si nic neudělal.
Jednoduše hnije vše, at je to 850, C70 nebo S/V40. 850ky hniji ve předu pod blatníkama díky těm posraným držákům co drží blatníky a drží se tam voda a hlavně je tam jen barva, nikoliv gumoasfalt, Dál klasická nemoc rezaví objímka která ti drží hrdlo nádrže, potom ti hnijí držáky nádrže 2 dlouhé pásy a krycí plech u nádrže. Protože zde gumoasfalt nebyl ale jen kus plechu na který je nanesen komaxit, který už nějak po těch +- 20 letech má za sebou, potom koroze je pod zadníma podběhovýma vložkama kde se též drží voda jednoho krásného dne vidíš přes podběh až pod sedačky A tak jsou na tom podobně prahy, se shora prahu máš plastový kryt a pod ním ti vše luxusně hnije, protože je tam též holý plech přikrytý plastem, Po otevření prahu zjistíš že máš vyhnilé výztuhy - řešení vyřezat a vše udělat v novotě a ještě v nej případě kdo používá origo zvedák za práh kde je na to udělaný úchyt, tak při zvednutí auta se ti vytrhne protože je vše uhnilé ze vnitř toho prahu U S40 blatníky díky zástěrkám a pak díky držáku který je pod blinkrem, dál klasická koroze kolem nádrže, pak pod víčkem nádrže, prahy pod dvěřima kvůli plastovým krytům pod kterýma se drží voda a bordel a jako vždy gumoasfalt nikde a zadní lemy na tom byli podobně.
Samozřejmě je to i díky tomu že volvo zde už šetřilo na složení plechu. Je to podobný jak když kupuješ origo blatník a nebo polsko/čínskou náhradu. Na origo blatník nemusíš sáhnout 20 let, ale čínskou sračku si můžeš natřít čímkoliv a vždy ti bude hnít, protože složení plechu je o hovně.
Takže- suříková barva reaguje s čistým kovem a na suřík se dává vrchní alkydová barva a potom dinitrol. A prostě ti nic nehnije ani pod tím dinitrolem.
Je to vyzkoušeno několikrát, i když suříkem natřeš plot a na to použiješ vrchní alkydovou barvu ať lesk, satén - odstín je na tobě. Tak může na to padat sníh, pršet, prostě cokoliv a barva se neloupe a odolává korozi s přehledem.
Samozřejmě pokud použiješ pod dinitrol podobné sračky jako je hostagrund, alkyton a plno dalších známých barev, tak je to na dvě věci a okamžitě to rezaví.
Pokud to jen obrousíš a natřeš to dinitrolem tak je to jak kdyby si nic neudělal.
Jednoduše hnije vše, at je to 850, C70 nebo S/V40. 850ky hniji ve předu pod blatníkama díky těm posraným držákům co drží blatníky a drží se tam voda a hlavně je tam jen barva, nikoliv gumoasfalt, Dál klasická nemoc rezaví objímka která ti drží hrdlo nádrže, potom ti hnijí držáky nádrže 2 dlouhé pásy a krycí plech u nádrže. Protože zde gumoasfalt nebyl ale jen kus plechu na který je nanesen komaxit, který už nějak po těch +- 20 letech má za sebou, potom koroze je pod zadníma podběhovýma vložkama kde se též drží voda jednoho krásného dne vidíš přes podběh až pod sedačky A tak jsou na tom podobně prahy, se shora prahu máš plastový kryt a pod ním ti vše luxusně hnije, protože je tam též holý plech přikrytý plastem, Po otevření prahu zjistíš že máš vyhnilé výztuhy - řešení vyřezat a vše udělat v novotě a ještě v nej případě kdo používá origo zvedák za práh kde je na to udělaný úchyt, tak při zvednutí auta se ti vytrhne protože je vše uhnilé ze vnitř toho prahu U S40 blatníky díky zástěrkám a pak díky držáku který je pod blinkrem, dál klasická koroze kolem nádrže, pak pod víčkem nádrže, prahy pod dvěřima kvůli plastovým krytům pod kterýma se drží voda a bordel a jako vždy gumoasfalt nikde a zadní lemy na tom byli podobně.
Samozřejmě je to i díky tomu že volvo zde už šetřilo na složení plechu. Je to podobný jak když kupuješ origo blatník a nebo polsko/čínskou náhradu. Na origo blatník nemusíš sáhnout 20 let, ale čínskou sračku si můžeš natřít čímkoliv a vždy ti bude hnít, protože složení plechu je o hovně.
_________________
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
Volvo V40, 1997, Manuál, 2.0 16V - B4204S 103kW 280 000 km Tmavě zelená
Volvo 850 GLE, 1995, Manuál, 2.5 - 20V B5254FS 125kW 405 000 km Bílá
Volvo 850 , 1995, Manuál, 2.0 T5 - 20V B5204T 155kW 250 000 km Tmavě modrá
Volvo S60, 2006, Manuál M66, 2.4 D5 - 20V D5244T4 136kW 315 000 km šedá metla
#70 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
Tak zrovna Alkyton je taky alkydová barva a mám s ním ty nejlepší zkušenosti.
Drží skoro na všem a nerezne.
Mám s ním už asi 10 let natřenej kovovej hunt na vodu a nerezne to. Taky jsem s ním před osmi lety natřel brzdový třmeny na pracantovi a barva pořád drží.
Drží skoro na všem a nerezne.
Mám s ním už asi 10 let natřenej kovovej hunt na vodu a nerezne to. Taky jsem s ním před osmi lety natřel brzdový třmeny na pracantovi a barva pořád drží.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#72 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#73 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
Super práce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 60
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlínský kraj
- Vůz: Volvo S40 '02 2.0T, Fiat punto 1.1
#75 czemartin1 - S40I 2.0T 2002 Šetřílek
Tak a motor je v autě
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 26 Odpovědi
- 1263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od iconek
-
- 3 Odpovědi
- 458 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 34 Odpovědi
- 4108 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 56 Odpovědi
- 8793 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kloub
-
- 4 Odpovědi
- 681 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kloub