IgorS - S80 TDI
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#276 IgorS - S80 TDI
Takže se jedná pouze čistě o estetické hledisko no tak to ten motor radši nechám takový jaký je. Tvé motory už jsou na vodu zvyklý a věřím tomu, že v mém případě by se určitě nějaký problém objevil stačí mi, že se drbu s klimou už 2 měsíce
Ale vypadá to parádně to se musí Igor nechat klobuk dole či ako sa to tam u vas hovorí
Ale vypadá to parádně to se musí Igor nechat klobuk dole či ako sa to tam u vas hovorí
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#277 IgorS - S80 TDI
Ďakujemsmidcze píše:Ale vypadá to parádně to se musí Igor nechat klobuk dole či ako sa to tam u vas hovorí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#278 IgorS - S80 TDI
Čo je na tom potrebné rozpísať? Do predu som dal omnoho kvalitnejšie a odosť citlivejšie výškové reproduktory ako tam originálne boli. Kvôli nárastu citlivosti a kvality som musel ubrať výšky na rádiu, do nuly až mierne do mínusu. Tak sa stalo, že vzadu bolo počuť viac výšky z predných reproduktorov ako zo zadných. Nerovnomernosť zvukového prejavu v aute, medzi predkom a zadkom som vyrovnal použitím kvalitnejších a citlivejších výškových reproduktorov vzadu ako sú na originál koaxiálnych repro. Tým sa zvuk homogenizoval a ja som, zatiaľ, spokojný.Tarkin píše:Šlo by tohle nějak rozepsat?IgorS píše:AUDIO TUNING 2
Potom (v rámci homogenizácie audiozvuku v aute) som aj dozadu dal výškové reproduktory.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#279 IgorS - S80 TDI
Né nené ...IgorS píše:UMYTIE MOTORA
Prišiel čas aj na každoročné dôkladné umytie motora. Po S60, v ďalší pekný deň, prišiel rad aj na S80.
Z ciest zaprášený motor,
som poriadne vyumýval,
urobil som mini detailing,
To snad sjelo z linky
Nejvíc mě sejří, že sem se do něj ani nepodíval
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#280 IgorS - S80 TDI
Proč jsi použil zrovna RAVENOL SSF?
Měnil jsem na svém autě servočerpadlo. A hledám vhodnou náplň respektive olej. Snažil jsem se najít doporeučení v dokumentech u čerpadla, ale nic jsem nenašel, takže pravděpodobně platí, co je doporučeno pro auto na VIN?
Ravenol SSF splňuje všechny normy? Je poměrně levný.
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 14 zář 2018 10:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#281 IgorS - S80 TDI
Splnuje normy. A po novom je uz plna syntetika. A je to kvalitny olej. Ja davam ravenol do motora,serva,automatu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#282 IgorS - S80 TDI
Že je lacný, je podozrivé? Tak kúp nejaký drahýTarkin píše:Ravenol SSF splňuje všechny normy? Je poměrně levný.
A ešte k tomu treba použiť rozum a internet:
Schválenia a normy:
ISO 7308, DIN 51 524, Part 2
VW TL 521 46 (G002 000, G004 000 M2), MB 343.0, MB 344.0, MB 345.0, CHF11S, CHF202, Opel 1940 715, Opel 1940 766, Ford M2C204-A2, Ford 1 384 110, ZF TE-ML 02K, SAAB 93160548, BMW 83 29 0 429 576, Citroen 9979 A1, Land Rover Cold Climate PAS Fluid 14315 LRN2261, Hyundai/Kia PSF-4 03100-00130, VOLVO 30741424, Toyota PSF NEW-W, Toyota 08886-01115
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#283 IgorS - S80 TDI
Čauko Pišta. Ďakujem.Pišta... píše:Né nené ... To snad sjelo z linky
Nejvíc mě sejří, že sem se do něj ani nepodíval
Stretli sme sa vtedy len na chvíľu a aj tak sme sa tam zakecali skoro na 3/4 hodiny. Okrem debaty sme boli zaujatí aj odchytom policajtmi tých, čo nedodržali 50ku v obci, tak ten čas rýchlo ubehol a na žiadne obzeračky, keď si mal deti v aute už čas neostal. Už sa možno snáď niekde stretneme u teba, ak pôjdeme najbližšie do Vimperka.
Tak nabudúce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#284 IgorS - S80 TDI
KRYT MOTORA
Druhá verzia izolácie
Druhá verzia izolácie
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#285 IgorS - S80 TDI
Jaký je účel této izolace? Hluk nebo teplota?IgorS píše:KRYT MOTORA
Druhá verzia izolácie
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#286 IgorS - S80 TDI
Teplota aj hluk. Dízle mávajú z vnútornej strany krytu od výroby izolačnú penovú hmotu, ktorá sa časom rozpadá, je väčšinou napitá olejom, prachom, lepkavá, atď.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1136
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#287 IgorS - S80 TDI
Můžeš prosím rozepsat ten postup vylepšení krytu motoru? A tak celkově, u každýho svého upgradu uvádět i čísla materiálu? Myslím, že by sis ušetřil spousty otázek. A já bych tě nemusel otravovat. Plánuju se svým krytem to samé, je také nepusten hnusem.
Mimochodem těsnění víka ventilů si neměnil? Na moje auto to vyhazuje Victor reinz 71-13063-00 a to vypadá úplně jinak.
Mimochodem těsnění víka ventilů si neměnil? Na moje auto to vyhazuje Victor reinz 71-13063-00 a to vypadá úplně jinak.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#288 IgorS - S80 TDI
S otázkami nemám problém. Je však potrebné používať hlavu, byť trochu tvorivý a vymyslieť aj niečo sám, urobiť to inak, podľa seba. Nie len očakávať instantné odpovede.Tarkin píše:Myslím, že by sis ušetřil spousty otázek. A já bych tě nemusel otravovat. Plánuju se svým krytem to samé, je také nepusten hnusem.
Nerobím na tomto mieste návody. Toto je galéria. Má to slúžiť ako denník toho, čo som sám urobil, ako prezentácia, že som niečo na aute urobil a nie toho, čo som na aute nechal urobiť v servise. Príspevky môžu niekomu poslúžiť možno na inšpiráciu ale nie návody.Tarkin píše:Můžeš prosím rozepsat ten postup vylepšení krytu motoru? A tak celkově, u každýho svého upgradu uvádět i čísla materiálu?
Aj kvôli tomu tak nerobím, že postupy sú celkovo dosť individuálne, podľa toho, kto má čo k dispozícii, kto čo vie a to, čo urobím ja a ako to urobím, môže niekto urobiť úplne inak a omnoho lepšie. Keď napíšem ako som čo robil, bude tu v galérii prebiehať diskusia, ako by to niekto robil inak a prečo je to zle atď..., a inak je tu veľa iných šikovných ľudí. Veľa z toho čo robím, robím prvý krát, improvizujem a viem, že keby som to robil druhý krát, urobil by som to lepšie. Takže tak nerobím, nebudem písať návody a strácať tým čas. Dôležitý je výsledok, či to funguje a či to, čo urobím, je dlhodobo spoľahlivé a osvedčilo sa to. Potom môžem s niečím poradiť ale aj tak má každý vlastný názor. V prípade prvej verzie krytu sa mi to neosvedčilo a o tom som ti už písal v SZ.
Nadarmo by som tu pred rokom opisoval postup úpravy prvej verzie krytu motora, keď po roku som zistil, že je to celé zle a že sa mi to vôbec neosvedčilo. Teraz to skúšam v druhej verzii inak, bez nejakých špeciálnych investícií a nákladov kvôli tomu.
Predtým som tam mal nejaký "vysokokvalitný odolný HDPE" Poľský kryt, ktorý sa po troch mesiacoch celý od teploty vydul/prehol. Ten som sa pokúšal nejak spevniť oceľovými pásovinami ale nepomohlo. Išiel do kontajnera.
Pred rokom som kúpil nový kryt, ktorý som upravil tak, že som odrezal z neho vyčnievajúce časti, ktoré boli v konflikte s motorom D5252T, pretože na TDI sa už spodný kryt od VOLVO nedodáva a ten môj už mal aj poškodené úchyty. Nepotrebné otvory/prieduchy v kryte som uzatvoril. To som robil ešte pred rokom a teraz som pokryl vnútro niekoľkými vrstvami izolačnej hmoty, ktorú som mal doma v pivnici asi 10 rokov. Spoje som prelepil hliníkovou páskou a miesta, kde sa mi prvá verzia výplne predrala od dotyku s časťami motora som vystužil hliníkovým plechom:
Nemenil som, len som ho pretesnil. V originály od VOLVO sa tesnenie dodávalo spolu s víkom. VW má ale iné víko, je tam inak riešené odvetranie a ešte aj iné zmeny sú tam na hlave, takže tesnenie nepasuje.Tarkin píše:Mimochodem těsnění víka ventilů si neměnil? Na moje auto to vyhazuje Victor reinz 71-13063-00 a to vypadá úplně jinak.
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/gaskets/rocker-covers/gasket-valve-cover/1027528/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#289 IgorS - S80 TDI
OŠETRENIE PODBEHOV
Keď bolo vonku krásne a stabilné počasie, ešte pred zimou som ho využil na ošetrenie podbehov/podblatníkov.
Keď bolo vonku krásne a stabilné počasie, ešte pred zimou som ho využil na ošetrenie podbehov/podblatníkov.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#290 IgorS - S80 TDI
NABÍJACÍ TERMINÁL
Pretože je v pláne intenzívne používanie nezávislého kúrenia v zime, počítam aj s pravidelným, častejší dobíjaním autobatérie v zime. K tomu účelu som zmenil autozásuvku v kufri na "nabíjací terminál", aby som mohol dobíjať batériu pred domom.
Zmena spočívala vo vyhodení čínskej autozásuvky, ktorú som tam pred rokom namontoval https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61044&p=718528#p718528, za kvalitnú nemeckú 20 A zásuvku,
natiahnutí 4 mm kabeláže priamo k batérii a doplnení 30 A autopoistky.
Čínska autozásuvka sa hriala už pri 8 A, čo by pri nabíjacom prúde 15 A a bez dozoru by nebolo úplne bezpečné riešenie. Prerobil som potom šnúru nabíjačky na koncovku, ktorá drží dobre v zásuvke a je dimenzovaná na prúd 16 A.
Všetko som vyskúšal a 15 A prúdom som skúšobne dobil batériu.
Pretože je v pláne intenzívne používanie nezávislého kúrenia v zime, počítam aj s pravidelným, častejší dobíjaním autobatérie v zime. K tomu účelu som zmenil autozásuvku v kufri na "nabíjací terminál", aby som mohol dobíjať batériu pred domom.
Zmena spočívala vo vyhodení čínskej autozásuvky, ktorú som tam pred rokom namontoval https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61044&p=718528#p718528, za kvalitnú nemeckú 20 A zásuvku,
natiahnutí 4 mm kabeláže priamo k batérii a doplnení 30 A autopoistky.
Čínska autozásuvka sa hriala už pri 8 A, čo by pri nabíjacom prúde 15 A a bez dozoru by nebolo úplne bezpečné riešenie. Prerobil som potom šnúru nabíjačky na koncovku, ktorá drží dobre v zásuvke a je dimenzovaná na prúd 16 A.
Všetko som vyskúšal a 15 A prúdom som skúšobne dobil batériu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#291 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 16
Pri 15. príspevku na tému nezávislého kúrenia som (unáhlene) konštatoval, že asi s ďalším prispievaním na túto tému končím, keďže sa zdá, že všetko ide. Nuž, mýlil som sa
Prispievať ešte budem a "pre veľký úspech" (aby to nešlo všetko "ako po masle") si dám ešte teraz demontáž terajšieho kúrenia, ktoré mám namontované a montáž novej/inej jednotky kúrenia.
Dnes mi prišlo nové/druhé kúrenie a tak ich chcem v najbližších dňoch prehodiť.
A hlavne, že som len minulý týždeň, po prácach na podbehoch, zanitoval dôkladne podblatníky a nárazník
Pri 15. príspevku na tému nezávislého kúrenia som (unáhlene) konštatoval, že asi s ďalším prispievaním na túto tému končím, keďže sa zdá, že všetko ide. Nuž, mýlil som sa
Prispievať ešte budem a "pre veľký úspech" (aby to nešlo všetko "ako po masle") si dám ešte teraz demontáž terajšieho kúrenia, ktoré mám namontované a montáž novej/inej jednotky kúrenia.
Dnes mi prišlo nové/druhé kúrenie a tak ich chcem v najbližších dňoch prehodiť.
A hlavne, že som len minulý týždeň, po prácach na podbehoch, zanitoval dôkladne podblatníky a nárazník
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#292 IgorS - S80 TDI
ODHLUČNENIE PODBEHOV
Po ošetrení podbehov som ich spolu s podblatníkmi vytlmil.
Po ošetrení podbehov som ich spolu s podblatníkmi vytlmil.
#293 IgorS - S80 TDI
Dobrá práce.
Pak poreferuj jak moc to pomohlo.
To co je na plastových podbězích je bitumen, nebo pěna?
Pak poreferuj jak moc to pomohlo.
To co je na plastových podbězích je bitumen, nebo pěna?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#294 IgorS - S80 TDI
Dík! Poreferujem...Basstl píše:Dobrá práce.
Pak poreferuj jak moc to pomohlo.
NeoprénBasstl píše:To co je na plastových podbězích je bitumen, nebo pěna?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#295 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 17
Staré kúrenie (4-mesačné) som musel demontovať, dal som tam nové, ktoré mi prišlo, ale nakoniec aj tak po niekoľkých montážach a demontážach tam je zase to pôvodné. Po testovaní a odlaďovaní sme zistili, že ani tadiaľ cesta nevedie. Zatiaľ najlepším riešením s dosiahnutím najlepších parametrov počas celého procesu kúrenia (zmeny režimov kúrenia) je ponechať tam pôvodné kúrenie ale vymenil som na ňom vodné čerpadlo (výrobná vada) a dal som tam novú riadiacu jednotku s najnovším softwérom.
Zmenilo sa oproti starému to, že kúrenie nabieha teraz omnoho rýchlejšie, je tichšie, menej smrdí (temer vôbec ho necítiť), zapína vnútorný ventilátor podľa teploty vody a režimu kúrenia (aby ušetrilo energiu z batérie) a v diagnostike pribudli nejaké nové parametre, ktoré som tam predtým nemal.
Medzitým som ešte raz rozobral aj časť interiéru,
aby som mohol zmeniť zapojenie ovládania tak, aby mohlo čo-to pribunúť, nejaké to "udělátko" na spínací impulz a krabička s káblikmi na diaľkové ovládanie a zapínanie/vypínanie z auta.
To kvôli tomu, aby ku stávajúcemu GSM/SMS ovládaniu moholo pribudnúť aj diaľkové ovládanie, ktoré bude teraz už hlavný ovládací prvok kúrenia s tlačítkom a kontrolkou v aute.
Staré kúrenie (4-mesačné) som musel demontovať, dal som tam nové, ktoré mi prišlo, ale nakoniec aj tak po niekoľkých montážach a demontážach tam je zase to pôvodné. Po testovaní a odlaďovaní sme zistili, že ani tadiaľ cesta nevedie. Zatiaľ najlepším riešením s dosiahnutím najlepších parametrov počas celého procesu kúrenia (zmeny režimov kúrenia) je ponechať tam pôvodné kúrenie ale vymenil som na ňom vodné čerpadlo (výrobná vada) a dal som tam novú riadiacu jednotku s najnovším softwérom.
Zmenilo sa oproti starému to, že kúrenie nabieha teraz omnoho rýchlejšie, je tichšie, menej smrdí (temer vôbec ho necítiť), zapína vnútorný ventilátor podľa teploty vody a režimu kúrenia (aby ušetrilo energiu z batérie) a v diagnostike pribudli nejaké nové parametre, ktoré som tam predtým nemal.
Medzitým som ešte raz rozobral aj časť interiéru,
aby som mohol zmeniť zapojenie ovládania tak, aby mohlo čo-to pribunúť, nejaké to "udělátko" na spínací impulz a krabička s káblikmi na diaľkové ovládanie a zapínanie/vypínanie z auta.
To kvôli tomu, aby ku stávajúcemu GSM/SMS ovládaniu moholo pribudnúť aj diaľkové ovládanie, ktoré bude teraz už hlavný ovládací prvok kúrenia s tlačítkom a kontrolkou v aute.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#296 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 18
Aby som úplne nevyšiel z cviku, dal som si dnes opäť ešte jednu rozoberačku a skladačku
Pre veľký úspech sme dnes namontovali do auta tretie kúrenie. Dúfam, že už finálne.
Aby som úplne nevyšiel z cviku, dal som si dnes opäť ešte jednu rozoberačku a skladačku
Pre veľký úspech sme dnes namontovali do auta tretie kúrenie. Dúfam, že už finálne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#297 IgorS - S80 TDI
IgorS to ty si čo za človeka neskutečný co si dokážeš na autě všechno sám udělat. Všichni učni budoucí automechanici k tobě na školení.
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5120
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#298 IgorS - S80 TDI
Co vůbec bylo s tím prvním topením, že si jej měnil za jiné a nyní opět zas jiné????
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#299 IgorS - S80 TDI
A co sousedi? Nevolají už lékaře?IgorS píše:NEZÁVISLÉ KÚRENIE 18
Aby som úplne nevyšiel z cviku, dal som si dnes opäť ešte jednu rozoberačku a skladačku
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#300 IgorS - S80 TDI
Myslím si, že oni sú už v takom stave, že ak by som aj pri aute odpadol cestou okolo a ležal pri ňom po infarkte, bude to pre nich už tak bežné, že sa váľam po zemi blízko auta, že volať pohotovosť ich nanapadnehajnej píše:A co sousedi? Nevolají už lékaře?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek