IgorS - S80 TDI
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#51 IgorS - S80 TDI
Mi tak vrtá hlavou, jaký je tvůj cíl.. já třeba dělal na autě neobvykle hodně věcí, protože jsem chtěl nějak zvýšit jeho provozuschopnost, abych mu mohl trochu věřit, že mne nenechá ve štychu. Když ale vidím, co tam všechno děláš ty..
Jaká je tvá motivace, nebo stav, na kterým se zastavíš?
Jaká je tvá motivace, nebo stav, na kterým se zastavíš?
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
#52 IgorS - S80 TDI
Podľa mna je Igor skor pedant a trapi ho keď niečo nieje 100% v poriadku a čo sa da vylepšiť tak vylepši ta 80-siatka bude na tom lepšie ako ktorekoľvek novšie auta videl som len jednu taku na zraze v Liptovskej Tepličke ale ta skor voňala novotou mala okolo 50tisic km ale to bol original asi bez večšich oprav.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#53 IgorS - S80 TDI
Rozdiel medzi tým čo si robil ty (zvýšenie prevádzkyschopnosti auta) a tým, čo robím ja sa volá "koníček" alebo "hobby"ms231 píše:protože jsem chtěl nějak zvýšit jeho provozuschopnost, abych mu mohl trochu věřit, že mne nenechá ve štychu. Když ale vidím, co tam všechno děláš ty..
Ak mi chlap na STK povie, že by som sa mal pozrieť na axiálne tiahlo, lebo sa mu zdá, že je tam malá vôľa, tak to pri iných prácach urobím. No a zistil som, že mal pravdu, na guľovom čape bola vôľa. Keď už mám vytiahnuté poloosy z prevodovky, pretože cez jedno gufero mi presakoval olej a idem ich vymeniť, tak sa už ľahšie vymenia aj silentbloky na motorovom ráme, pretože sa dá už bez väčších problémov spustiť ten rám, keď je odpojené riadenie aj poloosy. Ak mi sem-tam chruplo pri vytáčaní kolies tak aj kĺb riadenia rovno vymením, keď už mám teda tú nápravnicu spustenú a viac miesta.
Ale okrem vecí viac či menej nutných na výmenu alebo udržanie prevádzkyschopnosti auta robím samozrejme aj kopec iných "zbytočných" prác. Veď mohol som fungovať aj so starými zrkadlami, nemusel som farbiť zvody ani sanie, mohol som mať ďalej staré okenné lišty atď. Robil som teda aj veci, ktoré nesúvisia priamo s prevádzkyschopnosťou auta ale s vzhľadom, alebo v prípade automatickej klímy, silentblokov rámu, výmeny sedačiek a prečalúnenia odliepajúcich sa tapacírov alebo kvality hudobnej reprodukcie s jazdným komfortom a komfortom posádky.
Ak by si sa opýtal rybára, prečo chodí na ryby, dlhé hodiny prešľapuje v potoku či rieke alebo čumí na hladinu rybníka, sem tam niečo chytí, investoval do rybárskeho vybavenia, skoro ráno vstáva a venuje tomu dosť času pritom keď by mal chuť na rybu tak si ju dnes môže bez problémov kúpiť, asi by ti odpovedal niečo v podobnom duchu. Možno by povedal, že je to pre neho koníček, že má rád to čo robí a čo je s tým rybolovom spojené, že možno ani nejde o tie ryby ale ide o to chytanie.
Pre mňa je to aj relax od duševnej práce, aj istým spôsobom sebarealizácia i vytvorenie si trochu dobrého pocitu z toho, že som sa nad niečím potrápil v rámci mojich možností a niečo som tak dokázal urobiť, opraviť alebo zmodernizovať na aute. Teraz ale máme doma Volvá dve, tak o to viac. Ako keď si záhradkár niečo dopestuje sám. Ten pocit je na nezaplatenie.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#54 IgorS - S80 TDI
Ok, už tě chápu. Já to teda dělám, že to je potřeba, ať už to má vliv na chod, nebo to jen "musím" mít:) Zároveň tak samozřejmě rád trávím čas a baví mě to. Co mě zas brzdí v rozletu, jsou peníze, protože jich do auta nechci nalít přespříliš.
Tak už tě nepovažuju za úchyla, jenom máš prostě jinak nastavené hranice:D
A ať nejsem off, super galerie i "obsah":)
Tak už tě nepovažuju za úchyla, jenom máš prostě jinak nastavené hranice:D
A ať nejsem off, super galerie i "obsah":)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#55 IgorS - S80 TDI
Dík
Je to nejak tak. Vlastne si myslím, že keby som mal nové auto, možno by mi nerobilo takú radosť ako toto, pretože by som na ňom asi nemal čo opravovať
Je to nejak tak. Vlastne si myslím, že keby som mal nové auto, možno by mi nerobilo takú radosť ako toto, pretože by som na ňom asi nemal čo opravovať
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#56 IgorS - S80 TDI
OLEJOVÉ ČERPADLO A OLEJOVÁ VAŇA
V predošlých príspevkoch som už spomenul, že mi olejové čerpadlo trochu slzilo. Teraz prišiel rad aj to. Najprv som demontoval olejovú vaňu a vyčistil ju.
Odmontoval som olejové čerpadlo a tiež ho vyčistil.
Nejaký autorizovaný súdruh vo Volvo servise tam kedysi, pod olejové čerpadlo, napatlal silikón, ktorý som musel odstrániť a všetko vyčistiť, aby dosadacia plocha bola ok,
a mohol som tam dať nové tesnenie.
Odmontoval som sací kôš a prečistil som ho.
Pripravil som si olejovú vaňu s novým tesnením a olejovú časť motora som zmontoval.
V predošlých príspevkoch som už spomenul, že mi olejové čerpadlo trochu slzilo. Teraz prišiel rad aj to. Najprv som demontoval olejovú vaňu a vyčistil ju.
Odmontoval som olejové čerpadlo a tiež ho vyčistil.
Nejaký autorizovaný súdruh vo Volvo servise tam kedysi, pod olejové čerpadlo, napatlal silikón, ktorý som musel odstrániť a všetko vyčistiť, aby dosadacia plocha bola ok,
a mohol som tam dať nové tesnenie.
Odmontoval som sací kôš a prečistil som ho.
Pripravil som si olejovú vaňu s novým tesnením a olejovú časť motora som zmontoval.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 69
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bardejov
- Vůz: S80 2,5 TDI 00'
#57 IgorS - S80 TDI
Parada, to je pracicka, keby sa v kazdom servise takto pedantne venovali autam. Mam so servismi rovnaku skusenost ako ty a tiez si zacinam robit na Volve vacsinu veci sam. Asi ta v blizkej dobe budem bombardovat otazkami co kde ako ked sa pustim do motora.
Radost sledovat tvoju pracu.
Radost sledovat tvoju pracu.
_________________
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
S80 2,5 TDI - 103 kw - rv 2000 - MSA 15.8 - AT (AW 50-42)
VIDA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#58 IgorS - S80 TDI
Možno by sa niekde v servise aj venovali takto pedantne autám, keby si taký servis aj našiel takých zákazníkov čo by si za to aj radi zaplatili, ocenili takú pedantnú prácu. Len či by ešte v tejto vysokorýchlostnej uponáhľanej dobe si na ňu zákazníci trpezlivo aj počkali?Robo3220 píše:... keby sa v kazdom servise takto pedantne venovali autam.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo V70 III-D5 2008
#59 IgorS - S80 TDI
Igor, taký asi ani nenájdeš. Pretože veľmi málo ľudí by pochopilo čo sa z ich autom dialo a odmietli by to platiť.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#60 IgorS - S80 TDI
Janko, to viem. Dnes to chce mať každý rýchlo a lacno. Väčšine je aj jedno ako to v ich motorovom priestore vyzerá
Dajú do servisu, keď zavolajú prídu si po to, zaplatia a keď to už jazdí, tak je im jedno ako sa to opravilo.
Dajú do servisu, keď zavolajú prídu si po to, zaplatia a keď to už jazdí, tak je im jedno ako sa to opravilo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#61 IgorS - S80 TDI
TESNENIA POLOOSÍ
Ďalej som vytiahol staré tesnenia poloosí z prevodovky
a nalisoval som tam nové.
Ďalej som vytiahol staré tesnenia poloosí z prevodovky
a nalisoval som tam nové.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#62 IgorS - S80 TDI
ROZVODOVÝ REMEŇ A DOKONČENIE MOTORA
Založil som kryty pod rozvodový remeň, nasadil som remeň, napinák, vrchné kryty rozvodu a remenicu.
Nasadil som turbo hadice a rúry,
a vymenil som spony za nerezové.
Založil som poloosy, vymenil som tesniace krúžky ložísk nábojov a tyčky riadenia, pretože tyčka Lemförder mi vydržala len 2 roky a skončila s vôľou na guľovom kĺbe.
Poladil som ešte trochu vôľu na hrebeni riadenia a pripravoval som sa na prevádzkové kvapaliny.
Založil som kryty pod rozvodový remeň, nasadil som remeň, napinák, vrchné kryty rozvodu a remenicu.
Nasadil som turbo hadice a rúry,
a vymenil som spony za nerezové.
Založil som poloosy, vymenil som tesniace krúžky ložísk nábojov a tyčky riadenia, pretože tyčka Lemförder mi vydržala len 2 roky a skončila s vôľou na guľovom kĺbe.
Poladil som ešte trochu vôľu na hrebeni riadenia a pripravoval som sa na prevádzkové kvapaliny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2439
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#63 IgorS - S80 TDI
To mě pověz, jak jsi takhle v domácích podmínkách povolil ten centrální šroub na řemenici? Já z toho mám trochu bobky to mordovat na heveru...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#64 IgorS - S80 TDI
A mě zajímá, jak se ladí vůle na hrebeni..
A u ty řemenice jsem teda taky začal přemýšlet, jak je to možný na chodníku.
A u ty řemenice jsem teda taky začal přemýšlet, jak je to možný na chodníku.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#65 IgorS - S80 TDI
PREVÁDZKOVÉ KVAPALINY
Založil som olejový filter, nalial som motorový olej a pomocou "špeciálnej plničky manuálnych prevodoviek" som do nej naplnil ATF prevodovkový olej.
Vypustil som chladiacu zmes,
a pomocou "špeciálneho prípravku" som naplnil okruh novou kvapalinou.
Založil som olejový filter, nalial som motorový olej a pomocou "špeciálnej plničky manuálnych prevodoviek" som do nej naplnil ATF prevodovkový olej.
Vypustil som chladiacu zmes,
a pomocou "špeciálneho prípravku" som naplnil okruh novou kvapalinou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#66 IgorS - S80 TDI
GEOMETRIA
Nakoniec som túto fázu prác na Volve S80 zakončil nastavením geometrie.
Nakoniec som túto fázu prác na Volve S80 zakončil nastavením geometrie.
Naposledy upravil(a) IgorS dne 07 srp 2017 23:32, celkem upraveno 1 x.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#68 IgorS - S80 TDI
Jak si kontroloval napnutí rozvodového řemene? Už mám koupenou sadu a chystám se taky na výměnu.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#69 IgorS - S80 TDI
Dík Cico! Môžeš sa predsa presťahovaťcico píše:Tebe bych chtel mit za souseda Igore
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#70 IgorS - S80 TDI
Nový remeň napínaš 2 mm pred začiatok značky, inak na začiatok značky ako je naznačené a kontrolovať ho môžeš tým, či jeho napnutie je v rozsahu šírky značky - vystúpleho plechu pod ukazovateľom.labanos píše: Jak si kontroloval napnutí rozvodového řemene? Už mám koupenou sadu a chystám se taky na výměnu.
Naposledy upravil(a) IgorS dne 30 črc 2017 20:08, celkem upraveno 1 x.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#71 IgorS - S80 TDI
Tak tuhle featuru u Renaultu nemají...IgorS píše: Nový remeň napínaš 2 mm pred začiatok značky, inak na začiatok značky ako je naznačené a kontrolovať ho môžeš tým, či jeho napnutie je v rozsahu šírky značky - vystúpleho plechu pod ukazovateľom.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#72 IgorS - S80 TDI
CESTA NA ŠUMAVU
Hneď na ďalší týždeň po dokončení týchto prác a geometrii, prišla prvá zaťažkávajúca skúška, ktorá preverila, či je všetko s riadením a motorom po mojich opravách ok. Bola to cesta do Vimperka s plne naloženým autom a naprataným strešným boxom.
Cestou tam, ešte v Rakúsku, som zachytil na počítadle kilometrov výročný stav.
Po cestách Šumavy, cestách hore a dolu kopcovitým krajom s plným autom, sa mi nakoniec vyšplhala reálna spotreba "až na" 6,5 l/100 km ale aj tak som s ňou aj autom bol spokojný a všetko fungovalo ako malo
Hneď na ďalší týždeň po dokončení týchto prác a geometrii, prišla prvá zaťažkávajúca skúška, ktorá preverila, či je všetko s riadením a motorom po mojich opravách ok. Bola to cesta do Vimperka s plne naloženým autom a naprataným strešným boxom.
Cestou tam, ešte v Rakúsku, som zachytil na počítadle kilometrov výročný stav.
Po cestách Šumavy, cestách hore a dolu kopcovitým krajom s plným autom, sa mi nakoniec vyšplhala reálna spotreba "až na" 6,5 l/100 km ale aj tak som s ňou aj autom bol spokojný a všetko fungovalo ako malo
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#73 IgorS - S80 TDI
Nájezd bude asi skutečný, co? Jak to hodnotí sousedi při porovnání se svými pekáči?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#74 IgorS - S80 TDI
Na 99,95 % je nájazd reálny. So susedmi je to rôzne, líši sa to asi podľa ich postavenia a vozového parku. Takí čo majú dve firmy a tri autá, pričom najstaršie snáď "až" 6 - 7 ročné, to asi hodnotia ako premrhaný čas, venovať sa oprave alebo udržiavaniu staršieho auta ako majú oni. Niektorí sa na to pozerajú, ako som písal, že asi musí ísť o nesmierne poruchovú značku, keď sa v tom tak často vŕtam. Ale jeden starší sused, ktorí má Mercedes mi naposledy uznanlivo pozeral cez plece do motora, keď som čosi robil, hľadel že to vyzerá ako nové a povedal, že on vôbec autám nerozumie ale že minule čítal, že Volvá patria medzi značku, ktorá má vysokú životnosť áut a že ich priemerný vek je vysoký, jeden z najvyšších medzi autami, ktoré sú v prevádzke.
Ale niektorí keď vidia, že to moje auto stále šlape a vedia aj, kde sme na ňom boli a čo všetko sme naň naložili, ako deti v ňom v pohode zvládli cestu a pritom iba koľko paliva sme spotrebovali a ešte relatívne to auto celkom dobre vyzerá tak sa vyjadrujú uznanlivo.
Susedia si už trochu aj zvykli na tie výjavy, ktoré im pripravujem na chodníku s našimi autami keď je pekne a počasie garáži praje a sem tam už aj niekto chcel, aby som mu niečo pozrel na ich aute alebo poradil. K tomu sa veľmi nemám, pretože sa mi nechce. Problém je aj trochu v tom, že keď niečo na aute robím, tak to vidno. Ale oni, keď sú so svojimi autami v servise alebo ich tam majú niekoľko dní tak to nevidno. To len počuť, že si hovoria, že to a to sa nedá, lebo má auto v servise alebo že či ich niekto neodvezie, lebo musia ísť po auto do servisu alebo odrazu niekoľko dní suseda chodí taxíkom. To potom, keď idú okolo povedia, že to je tak dobre pán sused, keď si to viete opraviť sám, ach...
Ale minule som jednej pani susede, ktorej zomrel manžel a ostala sama na ich Fábiu našiel chybu, prečo jej Fábia zdochla na Donovaloch a musela prísť domov odťahovkou. Tak som jej na parkovisku vybral startér, baterku a alternátor, za pozorovania ďaľších susedov. Baterku som jej nabil, štartér som založil naspäť, pretože bol ok ale alternátor som jej zrepasoval. Tak milá pani suseda nemusela nikde s autom chodiť a mala to opravené pred domom. V servise by ju zase z dôchodku skasírovali a ktovie, čo by jej všetko akože povymieňali aby odstránili tak vážnu poruchu.
Ale niektorí keď vidia, že to moje auto stále šlape a vedia aj, kde sme na ňom boli a čo všetko sme naň naložili, ako deti v ňom v pohode zvládli cestu a pritom iba koľko paliva sme spotrebovali a ešte relatívne to auto celkom dobre vyzerá tak sa vyjadrujú uznanlivo.
Susedia si už trochu aj zvykli na tie výjavy, ktoré im pripravujem na chodníku s našimi autami keď je pekne a počasie garáži praje a sem tam už aj niekto chcel, aby som mu niečo pozrel na ich aute alebo poradil. K tomu sa veľmi nemám, pretože sa mi nechce. Problém je aj trochu v tom, že keď niečo na aute robím, tak to vidno. Ale oni, keď sú so svojimi autami v servise alebo ich tam majú niekoľko dní tak to nevidno. To len počuť, že si hovoria, že to a to sa nedá, lebo má auto v servise alebo že či ich niekto neodvezie, lebo musia ísť po auto do servisu alebo odrazu niekoľko dní suseda chodí taxíkom. To potom, keď idú okolo povedia, že to je tak dobre pán sused, keď si to viete opraviť sám, ach...
Ale minule som jednej pani susede, ktorej zomrel manžel a ostala sama na ich Fábiu našiel chybu, prečo jej Fábia zdochla na Donovaloch a musela prísť domov odťahovkou. Tak som jej na parkovisku vybral startér, baterku a alternátor, za pozorovania ďaľších susedov. Baterku som jej nabil, štartér som založil naspäť, pretože bol ok ale alternátor som jej zrepasoval. Tak milá pani suseda nemusela nikde s autom chodiť a mala to opravené pred domom. V servise by ju zase z dôchodku skasírovali a ktovie, čo by jej všetko akože povymieňali aby odstránili tak vážnu poruchu.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#75 IgorS - S80 TDI
Mě překvapil nedávno soused, měnil jsem zrovna komplet přední brzdy, že by asi taky potřeboval vyměnit destičky, musí s tím zajet do servisu... Banální vyměna na 20minut, no ale neřekl, že by s tím třeba chtěl pomoc, tak jsem to nekomentoval...
Kolega zase nedávno nechal měnit v autorizáku přední desky a kotouče na své malé Toyotce. Naúčtovali si 8tisíc, tak to taky nechápu
Kolega zase nedávno nechal měnit v autorizáku přední desky a kotouče na své malé Toyotce. Naúčtovali si 8tisíc, tak to taky nechápu
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek