IgorS - S80 TDI
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#226 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 5
Jednotka kúrenia dnes namontovaná, avšak ešte bez pripojení.
Jednotka kúrenia dnes namontovaná, avšak ešte bez pripojení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#227 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 6
Dnes káblovačka a palivová hadička.
Dnes káblovačka a palivová hadička.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#228 IgorS - S80 TDI
Nějaký cenový nástřel za vše by nebyl? Třeba do SZ.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#229 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 7
Vodný okruh pripojený, motor som poskladal,
a vymenil som nádržku.
Vodný okruh pripojený, motor som poskladal,
a vymenil som nádržku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#230 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 8
Auto som otočil
Navŕtal som sa do nádrže
Pripojil som palivovú pumpu
Auto som otočil
Navŕtal som sa do nádrže
Pripojil som palivovú pumpu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#231 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 9
Kúrime
Prvý štart a dolievanie kvapaliny
Kúrime
Prvý štart a dolievanie kvapaliny
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#232 IgorS - S80 TDI
Gratulace. Všechny určitě zajímají náklady. Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#233 IgorS - S80 TDI
Igore, jsi fakt machr!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#234 IgorS - S80 TDI
Hajnej & Jancho, dík!
Áááále to nič nie je. Najhoršie bolo pre mňa každodenné balenie a rozkladanie, nosenie všetkého náradia a vecí pred domom. Nepočítam ani balenia všetkého, už len preventívne, keď hrmelo a malo každú chvíľu, každý deň popoludní, začať pršať. Na prvýkrát som sa trochu potrápil a pošpekuloval viac s niektorými vecami ako som pôvodne vo svojich teóriách myslel. Trvalo mi to kus dlhšie, lebo mi nedalo odfláknuť to, ale keď budem robiť druhé Volvo, to už pôjde "po masle".
Ostáva mi ešte poskladať auto, interiér - zadné sedačky, založiť nárazník, urobiť konektory na predné parkovacie senzory, dokončiť spodnú časť výfuku, založiť kryt atď... Potom, ešte nemám dokončené diaľkové spúšťanie a časovanie kúrenia a tiež reguláciu ventilátora. Na to sa dám asi budúci týždeň. Teraz som to štartoval len káblom nakrátko.
Áááále to nič nie je. Najhoršie bolo pre mňa každodenné balenie a rozkladanie, nosenie všetkého náradia a vecí pred domom. Nepočítam ani balenia všetkého, už len preventívne, keď hrmelo a malo každú chvíľu, každý deň popoludní, začať pršať. Na prvýkrát som sa trochu potrápil a pošpekuloval viac s niektorými vecami ako som pôvodne vo svojich teóriách myslel. Trvalo mi to kus dlhšie, lebo mi nedalo odfláknuť to, ale keď budem robiť druhé Volvo, to už pôjde "po masle".
Ostáva mi ešte poskladať auto, interiér - zadné sedačky, založiť nárazník, urobiť konektory na predné parkovacie senzory, dokončiť spodnú časť výfuku, založiť kryt atď... Potom, ešte nemám dokončené diaľkové spúšťanie a časovanie kúrenia a tiež reguláciu ventilátora. Na to sa dám asi budúci týždeň. Teraz som to štartoval len káblom nakrátko.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#235 IgorS - S80 TDI
To ani trochu nezakouri?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#236 IgorS - S80 TDI
Absolútne nič. Žiadny dym, ani na začiatku ani neskôr. Sám som bol z toho trochu zmätený, pretože neprítomnosť dymu som považoval za nefunkčnosť. Musel som rukou skúšať, či z výfuku prúdi teplý vzduch, pretože keď nebol dym, nezdalo sa mi, že by to hrialo vodu. Ale hreje. Mal som to včera zapnuté asi 8 x na dobu, pokiaľ to nenahrialo vodu a neznížilo si výkon ale správa sa to rovnako - zatiaľ vždy bez dymu.
#237 IgorS - S80 TDI
Super práce.
To je poskládaný z originálních dílů?
Nedal by se někam napsat soupis všeho potřebného?
To je poskládaný z originálních dílů?
Nedal by se někam napsat soupis všeho potřebného?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#238 IgorS - S80 TDI
Basstl, dík.
Ak máš na mysli "Volvo originálne diely", tak okrem hadíc a sacej trubičky nič nie je "originálne". Volvo aj tak nevyrába nezávislé kúrenia. Vždy používa kúrenia iných výrobcov. Všetko potrebné je na fotkách.
Ak máš na mysli "Volvo originálne diely", tak okrem hadíc a sacej trubičky nič nie je "originálne". Volvo aj tak nevyrába nezávislé kúrenia. Vždy používa kúrenia iných výrobcov. Všetko potrebné je na fotkách.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#239 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 10
Spodná časť výfuku je dokončená
Spodná časť výfuku je dokončená
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#240 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 11
Na rad prišla teraz elektronika. Dobastlil som modul pre diaľkové spúšťanie Webasto a ovládanie ventilátora.
Na rad prišla teraz elektronika. Dobastlil som modul pre diaľkové spúšťanie Webasto a ovládanie ventilátora.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#241 IgorS - S80 TDI
To je borec tento človek
Smekám Igor!!!
Troufám si trvrdit, že z místní komunity jsi opravdu TOP "SAMO-DOMO" opravar a vylepšitel svého Volva
Nic lepšího jsem za podmínek "chodník před panelákem" neviděl.
Obdivuji a držím palce do všech budoucích úprav a oprav.
S úctou, Janek
Smekám Igor!!!
Troufám si trvrdit, že z místní komunity jsi opravdu TOP "SAMO-DOMO" opravar a vylepšitel svého Volva
Nic lepšího jsem za podmínek "chodník před panelákem" neviděl.
Obdivuji a držím palce do všech budoucích úprav a oprav.
S úctou, Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#242 IgorS - S80 TDI
Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu!Hájčus píše:To je borec tento človek
Smekám Igor!!!
Troufám si trvrdit, že z místní komunity jsi opravdu TOP "SAMO-DOMO" opravar a vylepšitel svého Volva
Nic lepšího jsem za podmínek "chodník před panelákem" neviděl.
Obdivuji a držím palce do všech budoucích úprav a oprav.
S úctou, Janek
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#243 IgorS - S80 TDI
Počúvajte, chlapci, Hájčus a Jancho,
ďakujem vám za uznanie a komplimenty, dobre sa to číta a teší ma to! Avšak nemám pocit, že by som robil, či dokázal až také niečo výnimočné. Aj pred tým domom na chodníku sa kadečo dá, len si na to treba vytvoriť podmienky a prispôsobiť postupy odlišné od toho, čo sa dá v dieľni, na veľkom zdviháku, pri väčších skúsenostiach alebo väčšom páre rúk.
Montáž kúrenia, prispôsobenie jej na podmienky S80 a vyriešenie ovládania, bola taká moja prvotina v tejto oblasti. Ale celkovo si myslím, že je tu medzi nami veľa fakt šikovných ľudí, o čom svädčí aj to, že vedia poradiť. Z toho vyplýva, že iní tiež robia kadečo a som aj rád, že poradili mne, keď som to potreboval. Akurát sa možno tak "nepochvália" a neurobia tomu, čo dokážu, dobré PR.
Ale som rád, že takí ľudia sú tu.
A vám, chalani, ďakujem ešte raz, za milé slová
ďakujem vám za uznanie a komplimenty, dobre sa to číta a teší ma to! Avšak nemám pocit, že by som robil, či dokázal až také niečo výnimočné. Aj pred tým domom na chodníku sa kadečo dá, len si na to treba vytvoriť podmienky a prispôsobiť postupy odlišné od toho, čo sa dá v dieľni, na veľkom zdviháku, pri väčších skúsenostiach alebo väčšom páre rúk.
Montáž kúrenia, prispôsobenie jej na podmienky S80 a vyriešenie ovládania, bola taká moja prvotina v tejto oblasti. Ale celkovo si myslím, že je tu medzi nami veľa fakt šikovných ľudí, o čom svädčí aj to, že vedia poradiť. Z toho vyplýva, že iní tiež robia kadečo a som aj rád, že poradili mne, keď som to potreboval. Akurát sa možno tak "nepochvália" a neurobia tomu, čo dokážu, dobré PR.
Ale som rád, že takí ľudia sú tu.
A vám, chalani, ďakujem ešte raz, za milé slová
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#244 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 12
V projekte som pokračoval rozoberaním palubnej dosky, kvôli získaniu prístupu, pre natiahnutie kabeláže od kúrenia a vodičov od auta ku modulu, ktorý som zostavil.
V rámci toho, som už po mnohých rokoch vyriešil aj umiestnenie a upevnenie X-CarLinku, aby nebol už naďalej len tak pohodený v skrinke pred spolujazdcom. Ešte budem robiť USB zásuvku pre navigáciu a tablet na palubnú dosku, čo mi uľahčilo toto rozobranie palubky.
Skončil som tým, že kabeláž mám už odvšadiaľ natiahnutú, vodiče označené a kabeláž pripravenú na zajtrajšie pripojenie modulu, poskladanie a skúšku ďaľkového spustenia.
V projekte som pokračoval rozoberaním palubnej dosky, kvôli získaniu prístupu, pre natiahnutie kabeláže od kúrenia a vodičov od auta ku modulu, ktorý som zostavil.
V rámci toho, som už po mnohých rokoch vyriešil aj umiestnenie a upevnenie X-CarLinku, aby nebol už naďalej len tak pohodený v skrinke pred spolujazdcom. Ešte budem robiť USB zásuvku pre navigáciu a tablet na palubnú dosku, čo mi uľahčilo toto rozobranie palubky.
Skončil som tým, že kabeláž mám už odvšadiaľ natiahnutú, vodiče označené a kabeláž pripravenú na zajtrajšie pripojenie modulu, poskladanie a skúšku ďaľkového spustenia.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#245 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 13
Elektrika kúrenia dokončená, modul zapojený.
Priamy štart a stop.
Elektrika kúrenia dokončená, modul zapojený.
Priamy štart a stop.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#246 IgorS - S80 TDI
Paráda, ani nevíš jak ti závidím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 952
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#247 IgorS - S80 TDI
Koukam, ze na dalkovy ovladani vyhradne v rukavicich:D
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#248 IgorS - S80 TDI
Borec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#250 IgorS - S80 TDI
USB ZÁSUVKA
Pre navigáciu, tablet, a iné...
Aby mi z prístrojovky nevisel kábel až do zásuvky zapaľovača a nemusel som tam mať zastrčený, obludný napájací adaptér od Garminu.
Pre navigáciu, tablet, a iné...
Aby mi z prístrojovky nevisel kábel až do zásuvky zapaľovača a nemusel som tam mať zastrčený, obludný napájací adaptér od Garminu.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek