Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
smidcze píše:IgorS to ty si čo za človeka neskutečný co si dokážeš na autě všechno sám udělat. Všichni učni budoucí automechanici k tobě na školení.
Ahoj Smidcze! Ďakujem, to je len koníček práve preto urobenie si čo najviac sám. To je na tom najzábavnejšie
Avšak ja nie som žiadny automechanik. Myslím, že od automechanikov by som sa mal čo naučiť.
namontoval som aero vodítko aj na pravú časť, pod nádržku ostrekovača.
jak jsi vůbec přišel na to, že Volvo něco takového vyrábělo? Tohle není úplně standardní část našich aut. Zatím jsem to neviděl ani u jednoho. Stejně tak jako třeba kryty uložení tlumičů ...
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
ja sice taky pouzivam VIDU, ale tohle jsem tam opravdu nenasel
poradis cislo podle kteryho se da objednat?
jinak AIR GUIDE obe strany celkem za 71€
_________________ první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
Najprv som dal ľavý air guide kvôli tomu, že som chcel trochu ochrániť jednotku nezávislého kúrenia. Keď som už toľko investoval aj do nezávislého kúrenia aj do ošetrenia podbehov, doplnil som ten kryt aj na stranu pravú. To preto, že som si pri riešení podbehov všimol, koľko cestného bordelu je nabitého v priestore nadkolesa, okolo nádržky vody a dal som to tam aj kvôli aerodynamickému hluku.
IgorS píše:
Po nahodení zimných kolies prešiel hneď testom. Najväčšiu radsoť z neho mal isto syn, ktorý ním dofúkal všetky kolesá na oboch autách.
Koukám, že se k tomu postavil zodpovědně
No a na jaře už dostane na starosti složitější projety
_________________ Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZMégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve ŠtěpánovicíchRenault 25 2.2 automat Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
no to jsem ani netušil že je ten kryt tlumičů vzacnost. Prvně jsem si8 říkal jen že ho někdo nedal spatky tak jsem si je vzal ze stareho a dál do nového.
Pak jsem si říkal že asi začly ve Volvu šetřit že na S80 z 98 byly kryty tlumičů na novém nejsou tak jako krytky kloubu omezovačů otevření dveří na sloupkach a červené světilka při otevření dveří.
A zjišťuji že je i vzácnost zastěrky zadních kol které jsem měl na starém.
Pišta... píše:Koukám, že se k tomu postavil zodpovědně
No a na jaře už dostane na starosti složitější projety
To áno. Tieto veci ho bavia a keď je doma, tak sa zapája. Zatiaľ síce len do pomocných prác, ale rád. Keď som pod autom, podáva mi náradie, pri odvzušňovaní bŕzd šliape na pedál, pri výmene servo kvapaliny točí volantom alebo keď potrebujem odhaliť nejaký zvuk a dá sa to na mieste, pridáva plyn.