IgorS - S80 TDI
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#26 IgorS - S80 TDI
Teda jedinou výhradu mam k vkusu na kola, zbytek jen zírám.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1141
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#27 IgorS - S80 TDI
Taky dobrý pacient
To děláš před barákem? Taky na tebe blbě/nechápavě čumí sousedi a lidi, co jdou kolem? Mě přijde, že jsem v okolí jediný, co si na autě ještě dělá věci sám...
To děláš před barákem? Taky na tebe blbě/nechápavě čumí sousedi a lidi, co jdou kolem? Mě přijde, že jsem v okolí jediný, co si na autě ještě dělá věci sám...
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Burgendland
- Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
- Bydliště: Rakousko
#28 IgorS - S80 TDI
i ja musim uznat, klobouk dolu!!!
_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#29 IgorS - S80 TDI
Dík chlapi!
Ano, patrím ku tomu vyhynutému druhu, ktorí si v dnešnej dobe servisovej pred panelákom opravuje a udržuje auto. Susedia si už zvykli a nechápavé obdobie u nich pomynulo. To hlavne po tom, čo neverili že sa tak dá rozobrať auto, opäť poskladať a už vôbec neverili, že to ešte niekedy pôjde. Je tu jeden típek, susedin syn, ktorí ako mi raz povedal, si pôvodne myslel, že Volvá sú spoľahlivé a nekaziace sa autá ale po tom, čo vidí mňa sa stále vŕtať vo Volve, je rád, že má Toyotu.
Ano, patrím ku tomu vyhynutému druhu, ktorí si v dnešnej dobe servisovej pred panelákom opravuje a udržuje auto. Susedia si už zvykli a nechápavé obdobie u nich pomynulo. To hlavne po tom, čo neverili že sa tak dá rozobrať auto, opäť poskladať a už vôbec neverili, že to ešte niekedy pôjde. Je tu jeden típek, susedin syn, ktorí ako mi raz povedal, si pôvodne myslel, že Volvá sú spoľahlivé a nekaziace sa autá ale po tom, čo vidí mňa sa stále vŕtať vo Volve, je rád, že má Toyotu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#30 IgorS - S80 TDI
GRILL
Po tom, čo som na auto doplnil niekoľko gramov chrómu v lištách a spätných zrkadlách som si povedal, že tak urobím aj s prednou maskou a dám tam inú a opäť v chrómovom prevedení.
Po tom, čo som na auto doplnil niekoľko gramov chrómu v lištách a spätných zrkadlách som si povedal, že tak urobím aj s prednou maskou a dám tam inú a opäť v chrómovom prevedení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#31 IgorS - S80 TDI
ALTERNATÍVNE ROZMERY KOLIES
Potom som absolvoval byrokratickú procedúru so zápisom ďaľších rozmerov kolies do TP, pretože v technickom som mal zapísané len jeden rozmer 15" kolies, na aute som mal už 17", pripravoval som sa na STK a 15" som už nemal.
Potom som absolvoval byrokratickú procedúru so zápisom ďaľších rozmerov kolies do TP, pretože v technickom som mal zapísané len jeden rozmer 15" kolies, na aute som mal už 17", pripravoval som sa na STK a 15" som už nemal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#32 IgorS - S80 TDI
HORNÝ SILENTBLOK
Keď sa tohto roku konečne oteplilo a dala sa mi na to vytvoriť časovopriestorová medzera, začala motorová a podvozková etapa údržby, ktorú som chcel mať dokončenú do dovolenkovej cesty a ešte predtým do cesty do CZ. Začal som preto tým ľahším a prelisoval som horný silentblok motora.
Keď sa tohto roku konečne oteplilo a dala sa mi na to vytvoriť časovopriestorová medzera, začala motorová a podvozková etapa údržby, ktorú som chcel mať dokončenú do dovolenkovej cesty a ešte predtým do cesty do CZ. Začal som preto tým ľahším a prelisoval som horný silentblok motora.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1141
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#33 IgorS - S80 TDI
Je to tak, myslím, že tím kazíme pověst o spolehlivosti značky VolvoIgorS píše:... Je tu jeden típek, susedin syn, ktorí ako mi raz povedal, si pôvodne myslel, že Volvá sú spoľahlivé a nekaziace sa autá ale po tom, čo vidí mňa sa stále vŕtať vo Volve, je rád, že má Toyotu.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#34 IgorS - S80 TDI
Na našej ulici a v mojom okolí to tak robím istotne. Mal by som mať už nejakú garáž alebo nejaký odľahlý pozemok, kam by som sa na tieto prerábačky s autom uchýlil aby v okolí nevideli, že zas niečo majstrujem. Ale vonku na ulici, počuť ako veľa susedov a susediek často hovorí, že ide do servisu, alebo sa jej nedá, lebo má auto v servise atď. No skrátka do servisu chodia ako do fitka, či ku kaderníčke, to je taká móda, lebo potom zase chodia nejakú dobu na náhradnom aute. Ale to už akosi na sebe nevidia, keď im poviem, že 70 % z toho, čo na aute furt robím, pritom robiť nemusím. Že nemám žiadnu vážnu poruchu, len chcem aby to bolo, čo najviac sa blížiac ku 100 %, dobre.
Totiž pri tých ostatných autách na našej ulici, ktoré "nie sú také cárachy" ako Volvo a nekazia sa, je úplne bežné, že majú motory zasrané od oleja a všetkých prevádzkových kvapalín, že s nich kvapká všetko čo v nich je na chodníky a parkovacie miesta ale nikto to nerieši, pretože auto jazdí, tak nemá problém a už vôbec nie poruchu. Ale mne to nedá a štve ma, ak by mi niečo slzilo či netesnilo a tak riešim to, čo oni nie. Ale potom, keď niečo robím, chodia na kus reči a mlčky hľadia aj minútu do môjho motora a hovoria, že to ešte nevideli. Pýtajú sa koľko to má rokov a ako je možné, že tam mám všetko čisté. Že oni majú novšie autá ale ich motor aj podvozok tak nevyzerá. A keď mi idú ukázať ten svoj nekaziaci sa motor, tak mi je na grcanie z toho humusu prachu a maziva, ktorým niektoré časti majú pokryté.
Totiž pri tých ostatných autách na našej ulici, ktoré "nie sú také cárachy" ako Volvo a nekazia sa, je úplne bežné, že majú motory zasrané od oleja a všetkých prevádzkových kvapalín, že s nich kvapká všetko čo v nich je na chodníky a parkovacie miesta ale nikto to nerieši, pretože auto jazdí, tak nemá problém a už vôbec nie poruchu. Ale mne to nedá a štve ma, ak by mi niečo slzilo či netesnilo a tak riešim to, čo oni nie. Ale potom, keď niečo robím, chodia na kus reči a mlčky hľadia aj minútu do môjho motora a hovoria, že to ešte nevideli. Pýtajú sa koľko to má rokov a ako je možné, že tam mám všetko čisté. Že oni majú novšie autá ale ich motor aj podvozok tak nevyzerá. A keď mi idú ukázať ten svoj nekaziaci sa motor, tak mi je na grcanie z toho humusu prachu a maziva, ktorým niektoré časti majú pokryté.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#35 IgorS - S80 TDI
Až budeš mít děti, tak jim zkus vyšetřit aspoň tolik času co věnuješ volvozidlu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#36 IgorS - S80 TDI
To máš tak ako s inými záujmami, koníčkami alebo prácou. Niekto veľa veľa pracuje, niekto hráva tenis, niekto vysedáva v krčme, iný chodí stále na záhradu niečo okopávať, či polievať, ďaľší je neustále na stavbe alebo trávi čas na internete atď. Kto si ako zariadi alebo koho čím život spúta, tak žije. Ale sú aj takí, ktorí dopoludnia robia svoju prácu ale popri nej aj niečo majstrujú na aute, potom na obed idú s dieťaťom na tanečnú, potom zas niečo porobia zo svoje práce, na hodinku ešte pomajstrujú opäť niečo okolo auta a večer, keď prídu deti zo školy s nimi robia úlohy a ešte hrajú s druhým dieťaťom na klavíri. Takýmto majstrom to potom všéééétko trvá vééééľmi dlho a majú často auto rozobraté na chodníku aj niekoľko dní, lebo toho času veľa nie je. No čo už. Ale sú aj takí, čo sa venujú iným činnostiam, napríklad svoj čas venujú diskutovaniu na internete a majú viac než desaťtisíc príspevkov
Naposledy upravil(a) IgorS dne 06 srp 2017 07:23, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#37 IgorS - S80 TDI
Ďaľšou zachytenou kombináciou bola táto:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#38 IgorS - S80 TDI
SANIE
Potom som sa pustil do čistenia sania. Rozmýšlal som ako to urobiť ale zdala sa mi najvhodnejšia verzia zohnať iné sanie, to po večeroch vyčistiť a potom ho len prehodiť za pôvodné, špinavé, s novým tensnením.
Tak som zohnal sanie. Krásne a "úžasne som zrelaxoval" pri jeho čistení (kto už robil vie) a pripravil som ho na montáž.
Potom som zdemontoval z auta pôvodné sanie. Bolo vo "vynikajúcom" stave, ale podľa fotiek iných saní z internetu, to moje nie je asi ničím výnimočné.
Pred montážou čistého sania som "tuningovo" upravil zberné výfukové potrubie a turbo, pretože sa mi nepáčila ich staroružovo-fialová farba.
Keď som mal všetko rozobraté a uvolnený prístup k zadnej motorovej časti, tak som ešte opravil vyžratú tlmiacu stenu v motorovom priestore, na ktorej si kedysi pochutili nejaké šikovné zvieratká.
Potom prišli na rad ešte záslepky na EGR.
Nakoniec som to už len všetko zmontoval.
Potom som sa pustil do čistenia sania. Rozmýšlal som ako to urobiť ale zdala sa mi najvhodnejšia verzia zohnať iné sanie, to po večeroch vyčistiť a potom ho len prehodiť za pôvodné, špinavé, s novým tensnením.
Tak som zohnal sanie. Krásne a "úžasne som zrelaxoval" pri jeho čistení (kto už robil vie) a pripravil som ho na montáž.
Potom som zdemontoval z auta pôvodné sanie. Bolo vo "vynikajúcom" stave, ale podľa fotiek iných saní z internetu, to moje nie je asi ničím výnimočné.
Pred montážou čistého sania som "tuningovo" upravil zberné výfukové potrubie a turbo, pretože sa mi nepáčila ich staroružovo-fialová farba.
Keď som mal všetko rozobraté a uvolnený prístup k zadnej motorovej časti, tak som ešte opravil vyžratú tlmiacu stenu v motorovom priestore, na ktorej si kedysi pochutili nejaké šikovné zvieratká.
Potom prišli na rad ešte záslepky na EGR.
Nakoniec som to už len všetko zmontoval.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2114
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#39 IgorS - S80 TDI
Po takovém člověku radost koupit... Jenže takových "pacientů" je jak šafránu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1141
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#40 IgorS - S80 TDI
Jak si čistil to sání? Taky o tom už delší dobu uvažuju, ale nechce se mi hrát na kominíčka se štětečkem... Nejradší bych na to použil nějakou chemii.
A tohle asi taky nechci https://www.youtube.com/watch?v=JjwPRFm7vMc
A tohle asi taky nechci https://www.youtube.com/watch?v=JjwPRFm7vMc
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#41 IgorS - S80 TDI
Namočil som to na jeden deň do demineralizovanej vody (dobre rozpúšťa) a potom som to prebehol kefami na akumulátorovej vŕtačke. Tým som dal tie hrubé sadze preč a následne som to opäť namočil do demineralizovanej vody s bohatým prídavkom prostriedku na umývanie motorov. To som nechal tak dva dni rozpúšťať s tým, že po prvom dni som to znova prebehol kefami a nechal močiť. Potom som to už len znova kefami vyšúroval a bolo. Myslím si, že je dobré to robiť takto na mokro, kvôli tomu, že sa obmedzí prašnosť z tých sadzí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#42 IgorS - S80 TDI
Následne potom som úspešne absolvoval EK aj TK aj s novozapísanými 17" kolesami a na ďaľšie dva roky je S80-ka spôsobilá. Na EK som bol pracovníkom pochválený za nízke emisie, či dymivosť, či čo tým pán myslel. Darmo je, čisté sanie, EGR off a viac kyslíka robí ekologické divy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#43 IgorS - S80 TDI
PODVOZOK A RIADENIE
Prišlo obdobie s priaznivou predpoveďou stáleho a pekného počasia. Preto som toho využil a zprevádzkoval som svoju chodníkovú garáž, so všetkým "špeciálnym dielenským vybavením" ako sa na poriadnu Volvodieľňu patrí.
Začal som demontážami rôznych komponentov, aby som sa k tým čo si vyžadovali výmenu dostal. Prvý deň to bolo len o rozoberaní a uvoľňovaní a preto upokojujúca vôňa blízkeho orgovánu (šeřík) bola v niektorých prípadoch veľmi vhodná.
Najprv som vymenil kĺbik riadenia.
Potom som vymenil tiahla riadenia.
Ďalej som vymenil silentbloky nápravnice (motorového rámu).
Prišlo obdobie s priaznivou predpoveďou stáleho a pekného počasia. Preto som toho využil a zprevádzkoval som svoju chodníkovú garáž, so všetkým "špeciálnym dielenským vybavením" ako sa na poriadnu Volvodieľňu patrí.
Začal som demontážami rôznych komponentov, aby som sa k tým čo si vyžadovali výmenu dostal. Prvý deň to bolo len o rozoberaní a uvoľňovaní a preto upokojujúca vôňa blízkeho orgovánu (šeřík) bola v niektorých prípadoch veľmi vhodná.
Najprv som vymenil kĺbik riadenia.
Potom som vymenil tiahla riadenia.
Ďalej som vymenil silentbloky nápravnice (motorového rámu).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2439
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#44 IgorS - S80 TDI
Jenom čumim s otevřenou hubou. Ty silentbloky...JAK???!!!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1141
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#45 IgorS - S80 TDI
Hezká práce.
Zvedákem?
Zvedákem?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 199
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v
#46 IgorS - S80 TDI
Předpokládám,že další obrázky budou generálka motoru před barákem.Smekám
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#47 IgorS - S80 TDI
Veď ty si úplný jasnovidec Ale veľmi sa nemýliš.
Minulý rok, na jar, som takto isto pred domom robil rozvody, vodné čerpadlo, guferá na vačke, gufero na kľukovke, tesnenie olejovej vane a hydroštely. To by sa viac podobalo na generálku ale to som nefotil. Neurobiť zároveň aj tesnenie pod olejovým čerpadlom sa mi trochu vypomstilo a to tým, že aj keď všetko potom bolo temer suché, predsa len ešte po roku prevádzky som zistil mierne slzenie z oblasti pod čerpadlom/remenicou. Nijak to nečúralo ale štvalo ma to, že som to opomenul, lebo sa mi to už vtedy zdalo byť až príliš, rozoberať ešte aj čerpadlo a zdalo sa mi, že presakovalo iba gufero na kľukovke.
Ale keď človek robí niečo už druhý krát ide mu to zväčša viac od ruky a tak som teraz na to išiel trochu inak a urobil som aj to tesnenie olejového čerpadla aj tesnenie olejovej vane. Preto máš z časti vlastne pravdu, že ďaľšie fotky budú z rozobrania motora a výmeny tesnenia olejového čerpadla a vane. Trochu to bude vizuálne pripomínať generálku ale generálka to nebude.
Minulý rok, na jar, som takto isto pred domom robil rozvody, vodné čerpadlo, guferá na vačke, gufero na kľukovke, tesnenie olejovej vane a hydroštely. To by sa viac podobalo na generálku ale to som nefotil. Neurobiť zároveň aj tesnenie pod olejovým čerpadlom sa mi trochu vypomstilo a to tým, že aj keď všetko potom bolo temer suché, predsa len ešte po roku prevádzky som zistil mierne slzenie z oblasti pod čerpadlom/remenicou. Nijak to nečúralo ale štvalo ma to, že som to opomenul, lebo sa mi to už vtedy zdalo byť až príliš, rozoberať ešte aj čerpadlo a zdalo sa mi, že presakovalo iba gufero na kľukovke.
Ale keď človek robí niečo už druhý krát ide mu to zväčša viac od ruky a tak som teraz na to išiel trochu inak a urobil som aj to tesnenie olejového čerpadla aj tesnenie olejovej vane. Preto máš z časti vlastne pravdu, že ďaľšie fotky budú z rozobrania motora a výmeny tesnenia olejového čerpadla a vane. Trochu to bude vizuálne pripomínať generálku ale generálka to nebude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#48 IgorS - S80 TDI
Díky zdenaz-d-e-n-a píše: Jenom čumim s otevřenou hubou. Ty silentbloky...JAK???!!!
Silentbloky? Myslím, že to nie je nič ťažké. Dlátom som odsekal príruby/límce na starých silentblokoch a potom som medzi silentblok a rám zatĺkol, či resp. natlačil veľký, mocný, skrutkovač. Najprv tenší, potom hrubší a nakoniec najväčší čo mám. To aby som si pozväčšoval medzeru medzi silentblokom a rámom. Ním som to na viac pokusov postupne len vypáčil von. Potom som si vypodložil na štyroch miestach nový silentblok a cez rovnú kamennú dlaždicu som to tam hydraulickým zdvihákom vlisoval.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2439
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#49 IgorS - S80 TDI
No tak na takovéhle atrakce na zemi před garáží jsem už asi starý/líný.
Bylo to pak nějak znát na chování auta?
Bylo to pak nějak znát na chování auta?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#50 IgorS - S80 TDI
To si píš. Ako by som mal novšie auto s vymeneným podvozkom. Len som ľutoval, že som sa na to dal až teraz. Už dávno som si mohol užívať komfortnejšiu jazdu. Záleží ale asi na tom, kto má v akom stave tie silentbloky a možno aj aké ťažké auto na prednú nápravu. Ja som ich nemal vôbec potrhané ale, podľa mňa, sa na tých starých, pôvodných, zmenili ich mechanické či možno dynamické vlastnosti za tie roky.
Vymeniť ich nie je pred panelákom na chodníku fakt úplne easy, ale ide to. Musíš si len pomôcť vhodne vysokými podperami a vhodnými zdvihákmi. Pritom sa ale zíde upokojujúca vôňa šeříku, ktorá bráni rezignácii nad tým, že ten prvý ani za nič nejde. Ale ono to ide, teda aspoň mne to išlo, len treba trpezlivosť a trochu presvedčovania silentbloku tým poriadnym skrutkovačom.
Ale robia to aj tak, že priamočiarou pílkou rozrežú vnútro. Najprv rozrežú vnútorné gumové úpony držiace vnútorný valec o vonkajší gumený kruh a potom rozrežú vonkajší kruhový plášť. Pri tom sa však často zvykne zarezať kus aj do rámového otvoru, lebo je ťažké udržať priamočiaru pílu alebo chvostovku presne kolmo a odhadnúť, kedy už nerezať. Toto čiastočné poškodenie subrámu som nechcel podstupovať a vyskúšal som metódu, ktorú som vyhútal, že by mohla fungovať. A keď sa tak spätne nad tým zamýšľam tak táto metóda je výhodnejšia pri aute nad zemou ako pri aute nad hlavou, lebo sa dá využiť vzdialenosť od zeme pri práci so zdvihákom pri zasúvaní páčidla a hmotnosť auta.
Vymeniť ich nie je pred panelákom na chodníku fakt úplne easy, ale ide to. Musíš si len pomôcť vhodne vysokými podperami a vhodnými zdvihákmi. Pritom sa ale zíde upokojujúca vôňa šeříku, ktorá bráni rezignácii nad tým, že ten prvý ani za nič nejde. Ale ono to ide, teda aspoň mne to išlo, len treba trpezlivosť a trochu presvedčovania silentbloku tým poriadnym skrutkovačom.
Ale robia to aj tak, že priamočiarou pílkou rozrežú vnútro. Najprv rozrežú vnútorné gumové úpony držiace vnútorný valec o vonkajší gumený kruh a potom rozrežú vonkajší kruhový plášť. Pri tom sa však často zvykne zarezať kus aj do rámového otvoru, lebo je ťažké udržať priamočiaru pílu alebo chvostovku presne kolmo a odhadnúť, kedy už nerezať. Toto čiastočné poškodenie subrámu som nechcel podstupovať a vyskúšal som metódu, ktorú som vyhútal, že by mohla fungovať. A keď sa tak spätne nad tým zamýšľam tak táto metóda je výhodnejšia pri aute nad zemou ako pri aute nad hlavou, lebo sa dá využiť vzdialenosť od zeme pri práci so zdvihákom pri zasúvaní páčidla a hmotnosť auta.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek