Já ti nevím, Igore. Ty červené třmeny tomu TDI moc nesedí. Viděl bych to na šedivou metalízu.IgorS píše:NA HUBÁCH
Dopoludnia na hubách, ale vyhnal nás dážď. Len také obyčajné foto.
IgorS - S80 TDI
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#151 IgorS - S80 TDI
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#152 IgorS - S80 TDI
Podle mne to naopak vypadá výborně.hajnej píše:Já ti nevím, Igore. Ty červené třmeny tomu TDI moc nesedí. Viděl bych to na šedivou metalízu.IgorS píše:NA HUBÁCH
Dopoludnia na hubách, ale vyhnal nás dážď. Len také obyčajné foto.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#153 IgorS - S80 TDI
Každopádně lepší, jak ty orezliny, co mám jáMichl píše: Podle mne to naopak vypadá výborně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4195
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#154 IgorS - S80 TDI
Pánové, sto lidí, sto chutí. Každému se líbí něco jiného.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#155 IgorS - S80 TDI
Všichni mu furt něco chválí, však ať to má vyváženéjancho píše:Pánové, sto lidí, sto chutí. Každému se líbí něco jiného.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4195
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#156 IgorS - S80 TDI
hajnej píše:Všichni mu furt něco chválí, však ať to má vyváženéjancho píše:Pánové, sto lidí, sto chutí. Každému se líbí něco jiného.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#157 IgorS - S80 TDI
GOMBÍKY RÁDIA 1/2
Staré, polámané, kadejako polepené:
Nové:
Staré, polámané, kadejako polepené:
Nové:
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#158 IgorS - S80 TDI
Škoda je, že nejsou schopni sladit barvu čudlíků s barvou radia. Tyhle věci řeším v práci a dosti by mě to rozčilovalo. No každopádně lepší jak dolámanej šrot.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#159 IgorS - S80 TDI
Igor tam ma facelift radio a gombiky asi kupoval podla vin kedže ma predface
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#160 IgorS - S80 TDI
Nič hrozné. Je to v pohode.hajnej píše:Škoda je, že nejsou schopni sladit barvu čudlíků s barvou radia.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#161 IgorS - S80 TDI
To s nima tak často čudláš? Já je mám jak nové.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#162 IgorS - S80 TDI
S takými prasknutými a polepenými som už auto dostal. Neviem čo sa s nimi dialo predo mnou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#165 IgorS - S80 TDI
Už se celkem nudíš, ne?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#166 IgorS - S80 TDI
Celkem zajímavý, mam poface panel a větrák nemá chromový rámeček. To jsou origo, nebo nějaká jiná náhrada čudlíků?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#167 IgorS - S80 TDI
ahoj Igor,
nahodou jsem zabrousil do tvyho vlakna a prosel jsem to cely.
nebudu se rozepisovat, ale jednou se s tebou musim potkat a podat ti ruku, protoze to co jsi dokazal s tim autem v tvych podminkach je jednoduse zazrak!
klobouk dolu a kde beres na to cas ...
my z Brna rikame: je to špica!!!
nahodou jsem zabrousil do tvyho vlakna a prosel jsem to cely.
nebudu se rozepisovat, ale jednou se s tebou musim potkat a podat ti ruku, protoze to co jsi dokazal s tim autem v tvych podminkach je jednoduse zazrak!
klobouk dolu a kde beres na to cas ...
my z Brna rikame: je to špica!!!
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#168 IgorS - S80 TDI
S ústupom chladních dní, jarným oteplovaním, predĺžením denného svetla a zlepšovaním sa počasia mi opäť začína garážová sezóna na chodníku pred panelákom, tak budem ešte s niečím, čo sa medzitým vyskytlo, pokračovať.
Miskoboss, dík!
Miskoboss, dík!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#170 IgorS - S80 TDI
KRYTY RAMIEN STIERAČOV
Cez zimu v mraze a ľade jeden K.O. a druhý bol nalomený. Tak len cvične na rozbeh, malá výmena.
... a potešilo ma, že sú Slovenské:
Cez zimu v mraze a ľade jeden K.O. a druhý bol nalomený. Tak len cvične na rozbeh, malá výmena.
... a potešilo ma, že sú Slovenské:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#171 IgorS - S80 TDI
LOŽISKO REMENICE/SPOJKY KLIMAKOMPRESORU
Začiatkom roka, ešte v zime, mi postupne zo dňa na deň behom mesiaca a stupňujúc, pribúdal v motore zvuk, pripomínajúci trolejbus. Po mesiaci jazdenia to už nepoľavilo ani po zohriatí motora a zvuk ako elektromobilu na plný výkon, prehlušoval postupne už aj zvuk TDI na voľnobeh. Diagnostika chodu motora so zhodeným drážkovaným remeňom ukázala, že je problém v ložisku remenice spojky klímy. Pri potočení rukou chrčalo, ako by tam bol v tom ložisku nasypaný piesok.
Pretože bola ešte zima a teda neboli vhodné podmienky pre moju pouličnú chodníkovú dielňu, oprava musela počkať. Nechcel som, aby sa to ložisko úplne zadrelo alebo rozsypalo a zhodilo, či roztrhlo remeň, či napáchalo inú škodu, tak som ho na dva mesiace vyradil. Klimakompresoru som urobil bypass kratším remeňom a obišiel som ho. Tešil som sa z krásneho tichého zvuku.
Ale nebude stále zima, bude teplejšie, tak medzitým som pozháňal nové ložisko, čo nebol na moje prekvapenie žiadny problém.
Keď sa tento týždeň oteplilo, kontrolky mi začali blikať, že je čas rozbaliť pred domom mobilnú dielňu:
Orgován ešte nekvitne ale klímu treba, tak som sa do toho pustil. Zložil som spodný kryt motora aj spodný kryt pod chladičmi. Zhodil som rúru do IC od turba, demontoval som nasávaciu vzduchovú hadicu do airboxu, demontoval som stenu s ventilátorom, odpojil som káblik a odmontoval som klimakompresor.
Kompresor som sa snažil vo vzniknutom priestore čo najviac vykrútiť tak, aby som mal priamy prístup k remenici/spojke pre jej demontáž. Vo vhodnej polohe som si ho zachytil natiahnutým drôtom.
Chladič som chránil podnosom a rázovým uťahovákom som odkrútil stredovú skrutku.
Do sťahovacích otvorov na spojke, som zakrútil tri skrutky a potom rázovým uťahovákom som ich postupne dotiahol,
až mi oddelili spojku od kompresora.
Po očistení bordelu pod spojkou, som dal dole ségerku, ktorá zaisťuje remenicu.
Na remenicu som nasadil trojramenný sťahovák a rázovým uťahovákom som dokrútil jeho skrutku.
Remenica bola demontovaná z kompresora.
Elektromagnet a aj časť pod remenicou som očistil.
Z remenice som vylisoval staré ložisko,
a nalisoval som nové ložisko.
Remenicu s novým ložiskom som nalisoval na kompresor,
zaistil som to ségerkou, založil som spojku, nestratil som podložku, dotiahol som stredovú skrutku, škáromerom som skontroloval vôľu, založil som kompresor, zapojil som káblik, založil som kryty, založil som ventilátor, zapojil som všetky hadice a kábliky a hotovo.
5 hodín 15 minút práce.
Začiatkom roka, ešte v zime, mi postupne zo dňa na deň behom mesiaca a stupňujúc, pribúdal v motore zvuk, pripomínajúci trolejbus. Po mesiaci jazdenia to už nepoľavilo ani po zohriatí motora a zvuk ako elektromobilu na plný výkon, prehlušoval postupne už aj zvuk TDI na voľnobeh. Diagnostika chodu motora so zhodeným drážkovaným remeňom ukázala, že je problém v ložisku remenice spojky klímy. Pri potočení rukou chrčalo, ako by tam bol v tom ložisku nasypaný piesok.
Pretože bola ešte zima a teda neboli vhodné podmienky pre moju pouličnú chodníkovú dielňu, oprava musela počkať. Nechcel som, aby sa to ložisko úplne zadrelo alebo rozsypalo a zhodilo, či roztrhlo remeň, či napáchalo inú škodu, tak som ho na dva mesiace vyradil. Klimakompresoru som urobil bypass kratším remeňom a obišiel som ho. Tešil som sa z krásneho tichého zvuku.
Ale nebude stále zima, bude teplejšie, tak medzitým som pozháňal nové ložisko, čo nebol na moje prekvapenie žiadny problém.
Keď sa tento týždeň oteplilo, kontrolky mi začali blikať, že je čas rozbaliť pred domom mobilnú dielňu:
Orgován ešte nekvitne ale klímu treba, tak som sa do toho pustil. Zložil som spodný kryt motora aj spodný kryt pod chladičmi. Zhodil som rúru do IC od turba, demontoval som nasávaciu vzduchovú hadicu do airboxu, demontoval som stenu s ventilátorom, odpojil som káblik a odmontoval som klimakompresor.
Kompresor som sa snažil vo vzniknutom priestore čo najviac vykrútiť tak, aby som mal priamy prístup k remenici/spojke pre jej demontáž. Vo vhodnej polohe som si ho zachytil natiahnutým drôtom.
Chladič som chránil podnosom a rázovým uťahovákom som odkrútil stredovú skrutku.
Do sťahovacích otvorov na spojke, som zakrútil tri skrutky a potom rázovým uťahovákom som ich postupne dotiahol,
až mi oddelili spojku od kompresora.
Po očistení bordelu pod spojkou, som dal dole ségerku, ktorá zaisťuje remenicu.
Na remenicu som nasadil trojramenný sťahovák a rázovým uťahovákom som dokrútil jeho skrutku.
Remenica bola demontovaná z kompresora.
Elektromagnet a aj časť pod remenicou som očistil.
Z remenice som vylisoval staré ložisko,
a nalisoval som nové ložisko.
Remenicu s novým ložiskom som nalisoval na kompresor,
zaistil som to ségerkou, založil som spojku, nestratil som podložku, dotiahol som stredovú skrutku, škáromerom som skontroloval vôľu, založil som kompresor, zapojil som káblik, založil som kryty, založil som ventilátor, zapojil som všetky hadice a kábliky a hotovo.
5 hodín 15 minút práce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#172 IgorS - S80 TDI
KONTROLA ROZVODOV
Pri tej príležitosti som urobil aj každoročnú rýchlu kontrolu stavu a napnutia rozvodov. Po 20.000 km od výmeny, zdá sa byť všetko v poriadku.
Pri tej príležitosti som urobil aj každoročnú rýchlu kontrolu stavu a napnutia rozvodov. Po 20.000 km od výmeny, zdá sa byť všetko v poriadku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#173 IgorS - S80 TDI
Mne teraz zacala piskat klima na S60 2013 D4. Piska to len ked je klima zapnuta. Tak asi tiez toto lozisko na remenici aj ked ta sa toci aj pri vypnutej klime ktovie. Repas kompresoru mi nacenili na 240€
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#174 IgorS - S80 TDI
Kdyby ten stahovák měl ruce, to by bylo facek.IgorS píše: Na remenicu som nasadil trojramenný sťahovák a rázovým uťahovákom som dokrútil jeho skrutku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#175 IgorS - S80 TDI
Mě se na tutěch xindlech (stahováky) hrozně brzo ojely závity a to jsem je vždy poctivě mazal
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek