C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#76 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
jaké si nakonec použil podtlakové hadice?
asi jsem to přehlídl, díky
asi jsem to přehlídl, díky
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
#77 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Podtlakovky myslim mam 0,5 a 0,4... jen nejsou zapojene dobre ..
neprehledl, doted si nejsem jisty, kde dal mam hledat chybu
neprehledl, doted si nejsem jisty, kde dal mam hledat chybu
#78 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
jeden stary byl jen nacaty,ale druhy uz KO
#79 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
a s blahou nevědomostí jsem se pustil do řešení již dlouhotrvající záhady - při rozsvícení kontrolky paliva se mi stává, že jsem vlastně už bez paliva... a nutno dodat, že podle tankování tam opravdu ta rezerva je, jen ji to nevyužívá
takže už jsem párkrát měl sakra co dělat... moje romantická představa, že vlezu do nádrže a najdu hadici v sacím koši poškozenou,nahradím ji a celou věc vyřeším byla rozprášena hned po otevření nádrže aneb tohle je za spolujezdcovo sedačkou ve vstupu do nádrže - to je nějaké čerpadlo? a kam má směřovat šipka? směřuje správně? a doprčic co tyhle nesmysly?
evidentně tam už někdo lezl a asi zkoumal co já, protože víka nádrže byla poměrně domlácená... takže jsem přišel na to,že jsem na nic nepřišel a jdu se juknout, jestli se v tom někdo z vás vyzná... protože mi přijde, že ve vstupu do nádrže za spolujezdcem je v tom košíku nějaké cucadlo a má za úkol přecucávat naftu z "rezervní" části nádrže k sacímu-do sacího koše? tenhle systém mají i D5? Funkčnost jsem neověřoval, zatím... jen jsem udivením vše seskládal a šel plakat do koupelny.
takže už jsem párkrát měl sakra co dělat... moje romantická představa, že vlezu do nádrže a najdu hadici v sacím koši poškozenou,nahradím ji a celou věc vyřeším byla rozprášena hned po otevření nádrže aneb tohle je za spolujezdcovo sedačkou ve vstupu do nádrže - to je nějaké čerpadlo? a kam má směřovat šipka? směřuje správně? a doprčic co tyhle nesmysly?
evidentně tam už někdo lezl a asi zkoumal co já, protože víka nádrže byla poměrně domlácená... takže jsem přišel na to,že jsem na nic nepřišel a jdu se juknout, jestli se v tom někdo z vás vyzná... protože mi přijde, že ve vstupu do nádrže za spolujezdcem je v tom košíku nějaké cucadlo a má za úkol přecucávat naftu z "rezervní" části nádrže k sacímu-do sacího koše? tenhle systém mají i D5? Funkčnost jsem neověřoval, zatím... jen jsem udivením vše seskládal a šel plakat do koupelny.
Naposledy upravil(a) C 3 dne 26 kvě 2018 10:47, celkem upraveno 1 x.
#80 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
a abych se uklidnil, vytáhl jsem fólii a ofólioval si přední lemování do nárazníku...
#81 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
a stále platí... kdyby někdo měl 2,5 TDi V70 II a nechal by se ode mě obtěžovat po Praze a okolí nebo mi nafotil zapojení EGR, turba atp., byl bych mu vděčný...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#82 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
V nádrži je čerpadlo a plavák - snímač výšky hladiny. Potrebuješ zapojenie podtlakov na MSA 15.8? Čo nevieš, kam ide?
#83 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Igore, v nádrži mám dva plováky... v každém otvoru jeden... do jednoho vede elektřina a s hadicemi jde elektřina k druhému, kde je i čerpadlo...
moje otázka je, co dělá to čerpadlo a k čemu jsou hadice - resp. jak to má fungovat a jestli to souvisí s nedostatkem nafty při jízdě, ikdyž v nádrži ještě cca 10l je.
A zapojení podtlaku viz předchozí strana na konci - EGR mám zapojený k solenoidu, ale nevím, jestli správně a docela by se mi hodilo správné zapojení podtlaků EGR - solenoid 1 - solenoid 2 - podtlakové uložení motoru Ať vím, že to mám správně/špatně
Samo za každé info díky
moje otázka je, co dělá to čerpadlo a k čemu jsou hadice - resp. jak to má fungovat a jestli to souvisí s nedostatkem nafty při jízdě, ikdyž v nádrži ještě cca 10l je.
A zapojení podtlaku viz předchozí strana na konci - EGR mám zapojený k solenoidu, ale nevím, jestli správně a docela by se mi hodilo správné zapojení podtlaků EGR - solenoid 1 - solenoid 2 - podtlakové uložení motoru Ať vím, že to mám správně/špatně
Samo za každé info díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#84 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Jedno je čerpadlo (2) a druhé je plavák (4) = snímač hladiny. S tým ale, že pri čerpadle je aj plavák, druhý plavák, takže 3 je ľavý snímač výšky hladiny a 4 je pravý snímač výšky hladiny kompletný. Čerpadlo čerpá palivo, pretože vstrekovacie ho nenasaje priamo a podtlakom až z nádrže. Ak sa pýtaš na to. Ale ak sa pýtaš na iné, tak asi neviem, pretože ako to pracuje medzi sebou, teda tá sústava hadíc medzi ľavým a pravým otvorom mi nateraz nie je známa.
D5 to má totožné.
D5 to má totožné.
#85 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
super, takže D5 to má taky...
jsem celkem přesvědčený, že "podávací" nepodává, ale přelévá od 4ky palivo ke 2ce a to díky šlauchu - kde v 10ce je sací prostor...
jen jsem tuhle teorii potřeboval potvrdit, protože celkem evidentně mi ta mrcha necucá
jsem celkem přesvědčený, že "podávací" nepodává, ale přelévá od 4ky palivo ke 2ce a to díky šlauchu - kde v 10ce je sací prostor...
jen jsem tuhle teorii potřeboval potvrdit, protože celkem evidentně mi ta mrcha necucá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#86 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
Je to tak čerpadlo přečerpává z levé půlky do pravé, jezdil jsem bez něj asi dva rokyC 3 píše:super, takže D5 to má taky...
jsem celkem přesvědčený, že "podávací" nepodává, ale přelévá od 4ky palivo ke 2ce a to díky šlauchu - kde v 10ce je sací prostor...
jen jsem tuhle teorii potřeboval potvrdit, protože celkem evidentně mi ta mrcha necucá
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#87 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
takže předpokládám,že to je typ mé závady - někde okolo7-10l tomu dojde nafta a stejně to ukazuje, že ještě "dílek" mám, že?
super, jak jsi vyřešil? použitý díl? náhrada?
testoval jsi nějak funkčnost? resp. mám asi jistotu,ale přemýšlím, jestli není někde cestou poškozený kablík ...
každopádně supr info,díky
super, jak jsi vyřešil? použitý díl? náhrada?
testoval jsi nějak funkčnost? resp. mám asi jistotu,ale přemýšlím, jestli není někde cestou poškozený kablík ...
každopádně supr info,díky
#88 C3 - V70 2,5TDi alias Modrý stoleček
tak jsem si nakonec rozchodil pocitac s VADISem a po chvili hledani jsem nasel zapojeni EGR a podtlaků no neměl jsem to blbě? ale jen solenoid k uložení motoru...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1112 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 15 Odpovědi
- 1029 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jiri.T
-
- 26 Odpovědi
- 1153 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 9 Odpovědi
- 444 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Momosek9
-
- 8 Odpovědi
- 312 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ferdikf